Aparthotel Leman

Aparthotel Info

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Sauna

Gunstig gelegen dichtbij het vliegveld op Mallorca ligt Aparthotel Leman. Ga zwemmen in het zwembad of loop naar het strand dat vlakbij is. Het buffet biedt genoeg keus voor iedereen. Via de boulevard fiets of loop je richting Palma de Mallorca. Het waterpark bij El Arenal is een leuk uitstapje met de kinderen.

97 reviews over Aparthotel Leman in het Nederlands

• 9L van Kruijl en familie11-06-2019

Fantastisch hotel met prima ligging.

Wederom (vorig jaar voor het eerst) een fantastische vakantie gehad in Hotel Leman. Hartelijk en behulpzaam personeel, geweldige keuken en heel schoon en goed onderhouden hotel. Aan te bevelen!

8Prijs/kwaliteit

Met vrienden

• 2018
    8Wim Tromp01-12-2018

We hebben het Playa de Palma-virus te pakken.

Hotel en appartementen liggen dicht bij het strand. Hotel staat bekend om uitstekende keuken. Uiterst vriendelijk personeel. Prima verzorging en schone kamers. Geen handdoeken leggen bij het zwembad. Playa de Palma ligt niet ver van Palma de Mallorca en het vliegveld. Er zijn diverse excursies te boeken.

2Kindvriendelijk
    8Zwembad

7Roofs13-09-2018

Goed hotel, minibar slecht

Prima hotel, vriendelijk personeel eetzaal, onvriendelijke vrouw aan receptie, Minibar pas te gebruiken na betaling 20 euro, kleine kamers, prima ligging, weinig amusement s avonds

7Kindvriendelijk
    7Hygiëne
    7Kamers
    8Service
    7Ligging

Alleenreizend

8Geert en Nadine18-08-2018

Was ok

Het eten was lekker en verzorgd, de kamers waren proper maar verouderd. Personeel in restaurant heel vriendelijk aan de receptie daarentegen ... De oudere vrouw leek ons meer een opvoedster uit een streng internaat van 40 jaar geleden. Voor de minibar te kunnen gebruiken eerst voor 20€ drinken bestellen dan pas sleutel. Zogezegd voor het milieu maar de handdoeken voor aan het zwembad zijn dagelijks individueel in plastic zakken verpakt. Is dat milieuvriendelijk? De prijzen voor water of cola 2,70€ is duur. Er is ook maar 1 superkleine lift. Locatie is heel goed vlakbij strand en wandelpromenade, geen last van straatlawaai ( goed geïsoleerd) Denk niet dat ik nog terugkeer naar Leman ondanks het lekkere eten.

8Service
    7Kamers

4Martha29-07-2018

Nooit meer

Ontzettend slecht.Slechte kamer,uiterst gehorig,slechte ontvangst receptie,niet wat we geboekt hebben,bij navraag moeten nemen wat ze voor ons hadden gereserveerd,aan de straat met uitzicht op cafes.Bij zwembad laten ze je ook zitten totdat je een ons weegt en als je wil betalen zijn ze nog te dom om af te rekenen.Als je bij uitchecken nog wat moet betalen en de borg van het kluisje vraagt,gooien ze een envelope met de euros op de balie.Geen drankje bij aankomst zoals veel mensen schrijven,maar een kille tante die verteld dat je moet luisteren in hun hotel.Als je verjaardag hebt tijdens je verblijf,doen ze niks mee.Nog nooit meegemaakt.Jammer dan,nooit meer Leman

4Ligging
    4Service
    4Prijs/kwaliteit
    7Eten
    2Kamers
    1Kindvriendelijk
    1Hygiëne

7henrico20-05-2018

Voor ons geen 2e keer ondank de goede keuken.

Eten perfect! Alleen de minibar was op slot. Eerst voor 20 euro bestellen en dan mag je je flesje water koelen. In verband met het milieu werd ons uitgelegd. Belachelijk. De bedden zijn super enkel ze blijven gedurende de nacht niet op hun plek. Erg schone kamers en vriendelijk personeel muv de grote baliemedewerker. Helaas wollen dekens ipv lekkere dekbedden.

7Ligging
    7Service
    8Kamers
    1Kindvriendelijk
    8Hygiëne

• 2017
    9Fam. Wouters20-10-2017

Wederom prima vakantie week.

Voor de vierde keer in Leman geweest en opnieuw genoten. Kamer, personeel, ontbijt en diner, alles is perfect. Gewoon een van de betere hotels in Playa de Palma.

10Hygiëne
    8Ligging

• 9Mieke13-08-2017

ligging vlak bij Palma en aan zee

Buffet was prima, elke dag vers gemaakt en werd steeds aangevuld, vriendelijk personeel, kamers waren schoon, ligging zeer centraal, geen last van uitgaanspubliek.

8Kindvriendelijk
    8Eten
    10Kamers
    10Prijs/kwaliteit

Met oudere kinderen

• 9Natalie Lievens08-08-2017

voor herhaling vatbaar, fantastisch

volwaardig houten babybedje in de kamer, dus geen reisbedje, dus super. heel vriendelijk personeel. lekker eten, veel variatie

Met jonge kinderen

• 10J. C.20-07-2017

Perfecto! Fantastisch! Excelente!

Prima hotel! De kamers ( en het hele hotel ) zijn heel schoon met mooi balkon en zitje, een heel goed bed en fijne badkamer. Het ontbijt en avondeten ( heren: denk wel om een lange broek ) is smullen geblazen. De fles wijn hoeft niet leeg gedronken te worden en wordt netjes bewaard voor de volgende keer. De cocktails bij de bar in de lobby zijn heerlijk. Hier kan je ook lekker koffie drinken na een dag strand. Zeer vriendelijk personeel. Dit was onze derde keer naar Leman en wij hopen er nog vele malen naar toe te gaan.

10Hygiëne

8 tips over Aparthotel Leman

• Danielle, 03-09-2013

ga eens naar het MG Cafe voor een lekkere maaltijd of cocktail. In deze zaak aan de boulevard raak je niet uitgekeken. Jongelui die helemaal opgedoft op stap gaan, proppers, acrobaten. geweldig om te zien. Indien je Nederlands voetbal wil kijken, kan je dichtbij naar el Patio.

• Wilma, 25-10-2013

Gratis parasols in hotel voor op het strand en koop een luchtbed. Dit jaar betaald voor één strandstoel 5,35 en parasol 5,35 per dag. De Tango Bar en/of Alaska Bar zijn nog steeds spotgoedkoop en heel gezellig.

• Luciënne, 13-07-2012

De Boulevard is heel lang en ingedeeld dmv genummerde strandhuisjes. nr 1 t/m 3 is een Nederlands gedeelte en van 4 t/m 11 is het Duitse gedeelte. Het is erg leukom het Nederlandse gedeelte op te zoeken, heel gezellig daar.....Leman ligt ter hoogte van huisje 8 dus het is wel een eindje lopen tot nr 3 maar er is genoeg te zien daar .........enjoy

12 vragen over Aparthotel Leman

• Wendy, 30-12-2018

Kan iemand ons vertellen of het zwembad zoet of zout water is?

diana, 20-01-2019

zoet water, niet zo groot maar lekker,er is nog een bubbelbad, beide koud. binnen staat foto op de site is heerlijk verwarmd bad ,ben wat ouder dus vond dat wel

• miep, 24-06-2016

appartementen

Is het appartement groot genoeg voor 4 personen?

• yvonne, 20-05-2016

koffiefaciliteiten in hotelkamers

kan ik koffie zetten in de hotelkamers, zijn daar faciliteiten voor

simone, 22-05-2016

Nee er zijn op de kamer geen faciliteiten. Ik neem een kleine waterkoker(action)mee en dan kun je of een filter en pak koffie mee,ook wel gedaan, nemen maar ook instant koffie ,kun je ook thee maken.bv vergeet geen plastic bekers,en lepeltje ik ga ook weer naar Leman doe het zelf de,heb ik het dus over hotelkamer kom er voor de 5 de keer dat zegt wat heerlijk. dus hoop dat je/jullie ook een fijne vakantie hebben . simone

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenMassages