Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

66 Reviews over HM Tropical

• 5Emin Babajev09-08-2020

Kan beter.

Bij check-in hebben ze niet info gegeven waarbij wat en wat mag en niet. We hadden all inclusief. We waren met 6 personen en wou 6 flesjes water bestellen en toen zegt hij je krijgt max.2 Drie dagen later komen ze met regel dat je borg moet betalen voor bekers. Bij restaurant mag je zelf geen drinken pakken, maar soms 15 min. wachten tot iemand je helpt. Niet kindvriendelijk hotel. Voor couples zonder kinderen is wel leuk. Ligbedden zijn vol en ook als je all inclusief hebt skybar na 20:00 moet betalen voor je drank. En meeste concerten organiseren in skybar. Voor kluis moet je betalen, baddoeken kun je 3 keer per week wisselen. Misschien ben ik gewend aan service van Turkije)). Ze lopen ver achter Turkije met service. Prachtige strand lekker weer. Ik zou met kinderen deze hotel niet aanraden.

• 5Nelly S19-07-2020

Wisselend

Streng mbt de Corona-maatregelen!In lift alleen per gezin/kamer.Overal verplicht mondmasker te dragen,in restaurant, alleen af als je zit om te eten. Bij zwembad ook verplicht bij drinken halen.Restaurant netjes geregeld en eten goed, je wijst aan wat je wilt en wordt op je bord gelegd.Weinig medewerkers om om te ruimen,tafels te dekken/drinken te halen. Kamers netjes en schoon!Absurd gasten verblijvende etage 2 en hoger, absoluut geen gebruik mogen maken van zwembad/ligbedden 1ste etage. Ligbedden beneden afgesteld op 2 mtr afstand dus veel ligbedden weggehaald.Daardoor weinig ligbedcapaciteit daar ook gasten 1ste etage ook nog ligbedden begane reserveren.6.30u alle bedjes al vergeven en men komt pas na 12u liggen!Wel over hele lengte rij 6 Bali ligbedden a 30€ pd. Geen ligbedden strand.Bij restaurant is Cati echt mega lief!Ontvangst restaurant door Tofol erg onbeleefd,onvriendelijke houding.Fernando,lobbybar asociaal en onvriendelijk.

• 9Nadia & Christof20-09-2019

fantastisch !

Wat een top hotel ! super vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Formule all in, super lekker eten met heel veel afwisseling (iedere avond een ander thema) Kamers zeer mooi en proper. Uitstekende ligging vlak nabij de wandelboulevard met tal van winkeltjes en terrasjes. Wij hadden een super vakantie !!!! Een echte aanrader !

• 9sylvia pronk20-08-2019

Rustig en schoon hotel met mooie kamers

Samen met mijn dochter en vrienden hier geweest,een prachtig uitzicht ,aan de boulevard, mooie kamers,vriendelijk personeel,schoon hotel,zou er zo weer heengaan

• 10Meillander Mario13-08-2019

Fantastisch Hotel ! Top !!!!

Net terug van een 8 daagse vakantie in HM Tropical. Prima hotel in een rustige buurt. Zeer netjes en vriendelijk personeel steeds met een lach . Wifi is gratis en werkt perfect in het ganse hotel. Eten zeer afwisselend met elke dag en ander thema. Geen last van dronken of luidruchtige gasten. Steeds plaats aan het zwembad en in het restaurant , geen overbevolking . Nette kamers en spectaculair uitzicht op zee ( kamer 623 aanbevolen , met grootse terras van het hotel!!!) Door de dag of s’ avonds geen kinderanimatie of dansgelegenheid, eerder geschikt voor een rustige vakantie .Mooie bar en zwembad op het dak en niet overvol .Prachtige lobby met ruim voldoende zitplaatsen in het salon, een echte topper. Goed management door Sebastian .Voor meer info mag je me altijd contacteren op : [email protected]

• 10Elise Hogenelst25-09-2018

Geweldig

Mijn dochter en ik hebben genoten ! Kamers, eten, personeel etc. het was allemaal geweldig, Wij komen hier volgend jaar zeker terug.

• 7Nikki26-06-2018

Goed 3 sterren hotel

Zeer fijne ligging, relaxed ( geen ge-ren om bedjes) maar geen 4 ster. Ontbijt ruime gevarieerde keus. Wij hadden geen all inclusive, genoeg leuke restaurants/beachbars in de buurt met lekker eten . Wij hadden zeezicht over de hele baai. Schitterende bar/pool op dak. ‘Savonds erg mooi. Kamers te wit waardoor je alle vlekken ziet. Gordijn mocht ook wel een wasbeurt en wat schimmel in badkamer maar wel schoon verder. Bedden slapen prima. Wel een aanrader vooral voor stellen.

• 4bas kleijer08-10-2017

niet doen !

erg saai hotel. eten viel ook tegen ! en betaal je €2600 en moet je op het dakterras nog betalen na half acht. wel een mooie kamer. wij zijn zelfs drie dagen eerder vertrokken. nooit meer

• 8Steph05-10-2017

Modern hotel, vlak aan de promenade

Modern gerenoveerd hotel. Vriendelijk onthaal, mooie comfortabele kamer met ruime badkamer. Schoonmaak op de kamer kon iets beter. Aangename zwembadzone, met doorgang naar de promenade en het strand. Half pension geboekt: lekker ontbijt en avondeten. Goede en vriendelijke service aan tafel. Zeer veel Duitsers in het hotel, zoals overal in de buurt. Aan te raden hotel

• 7Janet11-09-2017

Prima

Geboekt via touroperator; voordeel kamer met zijzeezicht:

Voordelen: Mooie locatie aan het strand, centraal gelegen. Goed zwembad en mooi dakterras met klein zwembad. Eten was prima, maar geen 4 sterren waardig. Vriendelijk personeel.

Nadelen: We kregen een kamer, bedoeld voor invaliden. Dat is op zich geen probleem maar het douchgordijn in de badkamer was veel te kort, met als gevolg elke keer een natte badkamervloer. Vaak wachten op de liften. Geen wifi in de openbare ruimtes. (aanschaf Wifi is prijzig) Onze kamer nr 207 had erg veel last van het dichtslaan van de deuren door de schoonmaaksters vroeg in de ochtend. Bijna geen entertainment > 2 dagen achter elkaar een lounge-dj (weinig variatie)

Hotel HM Tropical info

• MastercardBeschikbaar

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)