Appartement Ben Hur

Laatste review

nooit meer

Daphne,
5-6-2018

In eerste instantie vonden we het appartement wel oké.

Omdat er een aantal dingen niet klopte aan onze kamer hebben we de nachtportier/bewaker een aantal keren op onze kamer gehad. Nu kwamen we terug van het stappen. Bleek er dat er was ingebroken. We zijn dit gaan melden bij diezelfde portier. Zegt hij doodleuk: ja alles stond een paar uur geleden open?

Dan hoor je dit naar mijn mening toch meteen te moeten melden? Ook wilde hij daarna niet de politie voor ons inschakelen omdat hij het niet eens was met inbraak. Wij hebben het idee dat het een inbraak van binnenuit is geweest. Dit omdat er vanalles niet klopt. Voor ons dus nooit meer Ben Hur.

Kenmerken

166 reviews over Appartement Ben Hur in het Nederlands

nooit meer

Daphne,
5-6-2018

In eerste instantie vonden we het appartement wel oké.

Erg goed voor deze prijs!

Frans Paas,
4-1-2018

Een appartement die qua prijs perfect bij de kwaliteit past. Een simpel appartement, maar voldoende mits je je hierop instelt.

Perfect gelegen. Vlakbij strand en boulevard. Kamers prima. Nogmaals het is een simpel appartement maar is ook niet duur.

Wij waren hier in mei 2017 met 3 kleine kinderen. Die hebben zich perfect vermaakt. Zwembad is prima ter afkoeling. Strand was op 10 minuten lopen.

Goed hotel

R,
18-8-2017

Wij zaten met vier vriendinnen in een 3-kamer appartement. Mooi ingericht. Ruime kamers en een mooie badkamer met inloopdouche. Er zaten twee balkons aan het appartement. Het zwembad is wat aan de kleine kant als er veel mensen zijn, maar het was prima. Het hotel ligt dichtbij het strand (5 min lopen). Het hotel is gelegen in het Duitse gedeelte van El Arenal, maar daar heb je geen last van. Het is alleen ver lopen naar het Nederlandse gedeelte waar je kunt uitgaan.

D-reizen

Er komt elk jaar een verhoging bovenop vorig jaar zelfs 150,00 euro p.p. bij touroperator voor 15 dagen maar er is niet eens een waterkoker of goede koffiezetter alles moet je huren investeren in de appartementen doen ze niet voor dat extra geld dus dat is erg jammer. Veel Duitsers wel dicht bij het strand en bushalte naar palma. Receptie dames zijn wel vriendelijk.

verschrikkelijk

nachtmerrie
4-11-2016

niet gaan / al het maatschappelijk afval komt hier samen / kotsen / lege blikken bier /stront/condooms /schreeuwen gooien met huisraad /alles gooien ze naar beneden /smerige kamers/geen airco overdag/geen wifi of je moet hiervoor dik betalen zwembad met stukken glas op de bodem,50 euro borg betalen (ook babys) kortom als je een hoofdrol in een soort oh oh gerso wil zitten moet je daar boeken,met dank aan touroperators en meer van die zakkenvullende reis organisaties

Drama!!

Collin
23-8-2016

Bij aankomst begon de ellende al na een hele dag reizen, komen we aan meteen al stress met de nacht bewaker met in checken iedereen moet muis en muis stil zijn zoniet dan belde hij de politie! ! We hebben bijna 2 uur moeten wachten om met 8 man in te checken,

Blijkt er zo druk te zijn dat als je en bedje aan het zwembad wil hebben 8 uur al moet zijn zo weinig bedjes,

Elke avond om 23.00 uur mocht je niet meer op het balkon, en moet je, je sigaret maar binnen roken in de ruimte waar je ook moet slapen lekker fris....

Kamers poetsen? Dat kennen ze bij ben hur echt niet we hebben er 10 dagen gezeten nog niet 1 keer is er een poetsvrouw geweest en 1 keer hebben we 4 nieuwe handdoekjes gekregen douche gordijn waar bloed aan zat en dus 10 dagen op het zelfde beddengoed moeten slapen..

en het personeel word er niet vriendelijker op!!!

Nooit meer ben hur in mallorca

Het was oké

Tessa
21-8-2016

Goede service over het algemeen.

Alleen jammer dat we een aantal keer gebeld zijn door de beveiliging dat we onze handdoeken niet over het balkon mochten hangen, dit was niet van te voren gezegd! Verder werden we iedere ochtend rond 8 uur/ half 9 gewekt door een bladblazer.. daar werd je ook niet heel vrolijk van als je een avondje was wezen stappen. Het appartementencomplex is wel een beetje gehorig, dus je kunt soms meegenieten van de muziek van je buren, maar ook dan zal je snel gebeld worden dat de muziek zachter moet. Wij werden ook een aantal keer gebeld dat het brandalarm afging, bij ons op de kamer ging niks af.. ze bellen dan, maar komen vervolgens niet kijken om het probleem op te lossen dus dat was een tegenvaller als je al zo'n 8 keer gebeld ben.Maar ondanks deze minpuntjes toch een super vakantie gehad in Mallorca!

Goede ligging en een mooi appartementencomplex. De appartementen waren goed en netjes ingericht, en op de onderste verdieping heb je zelfs extra grote balkons! De kleine shop in het hotel verkocht 's ochtends vers stokbrood.

's Avonds is het erg levendig, dus niet aan te raden voor gezinnen met kinderen, maar zeker wel voor jongeren. Het zwembad was niet erg groot, maar wel lekker en je zit bovendien dicht bij de zee.

Schandalig om dit af te raden,het is gewoon goed!

Thea van Veldhuisen
10-6-2015

Wij zijn afgelopen zondag na 10 dagen Ben Hur terug gekomen ,we hebben een fantastische vakantie gehad! Alles was schoon,zou niet weten wat er niet goed was,

Nooit meer ben hur, een echte afrader!

anetha
2-11-2014

Dit appartement is een walgelijk.

Bij aankomst was de kamer smerig met haren in de badkamer enop de vloer en de keuken was te smerig om er ook maar in te lopen.

we hebben hier een melding van gemaakt en de volgende dag zou het beter schoongemaakt worden. dit werd gedaan door middel van een spuitje chloor in de toilet en dat was het. toen ben ik zelf maar even met de bezem door het appartement gegaan wat ik vond was nogal schokkend want ik veegde een Onderbroek onder de bank vandaan.

De handdoeken die we kregen waren ranzig met bruine strepen en bloedvlekken erop. daar moesten we ons dan 3 dagen mee afdrogen!

ook in het bed vonden we vieze haren en bloedvlekken.

Toen de receptionist hoorde dat wij een klacht hadden ingediend begon ze ons te bedreigen met dat als wij niet vrijwillig het appartement verlaten dat zij er wel voor zal zorgen dat we buiten kwamen te staan.

En als ze 20 jaar jonger was geweest had ze mijn vriend wel voor zn bek geslagen. Na dit zijn we zelf weggegaan

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ben Hur in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ben Hur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.