Aparthotel Viva Blue

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

Voor kinderen is Viva Blue op Mallorca een geschikte bestemming. Zij kunnen zich vermaken in het zwembad, de speeltuin of bij de animatie. Er zijn kamers met privétuin, hangmatten en ligbedden. Ideaal als de kids ‘s middags slapen. Met 5 min. lopen sta je op het strand. Op dinsdag en zondag is het markt in Alcudia.

97 reviews over Aparthotel Viva Blue

• 10Peter18-08-2019

Geweldige all-in vakantie voor gezinnen!

Super all-in vakantie voor gezinnen met jonge kinderen (tot een jaar of twaalf). Zeer actieve en vriendelijke animatie. Voldoende ligbedden bij het zwembad en de badmeesters letten echt op handdoekje leggen. Als je de handdoeken legt en vertrekt worden na drie kwartier je spullen opgeruimd. Als er al een minpuntje te noemen is, is dat het eten vaak wat lauw is bij het buffet. Er is een stormbaan in één van de zwembaden. Het kinderzwembad heeft een groot piratenschip en verschillende glijbaantjes. Als je de mini-disco en show niet wilt horen, moet je een kamer aan de buitenkant vragen (niet met zicht op het zwembad). Om een uur of elf is het stil op het complex. Wij gaan vast nog een keer terug!!

General Manager, Community Manager, 17-09-2019

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. We zijn erg blij te horen dat ons hotel aan je verwachtingen voldeed tijdens je recente vakantie bij Viva Blue & SPA. We laten ons hele team weten wat je mooie woorden zijn. We zijn erg trots op ons team. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen om uw verblijf nog aangenamer te maken!

Beste wensen, Uw Hotel VIVA Blue & Spa Team.

• 10Anouk Gering10-08-2019

Fantastisch!!!

Fantastisch hotel! Vriendelijk personeel, mooi zwembad, super animatie, mooie kamers! Hier heb je echt vakantie!!!

General Manager, Community Manager, 17-09-2019

Beste gast,

We willen u bedanken voor uw beslissing om uw positieve aanbeveling van ons hotel te delen met de gebruikers van dit webportaal. We zijn blij te weten dat de aandacht van onze medewerkers uitstekend was en dat ze zo genoten van hun verblijf. We hopen dat je besluit om weer in ons hotel te verblijven om je te verwelkomen en je weer een geweldige service te bieden, het zal een plezier zijn.

Met vriendelijke groet, Uw VIVA Blue & Spa Hotel-team.

Met oudere kinderen

• 2018
    9Lucie03-07-2018

Geweldig, heerlijk genoten met mn gezinnetje hier

Het personeel is erg vriendelijk, heb eigenlijk geen min punten

• 9Petra16-06-2018

Heerlijk

Perfect voor een vakantie met kinderen. Alles is goed geregeld voor de kleintjes. Animatie is vanaf 4, daar waren die van ons (3,5 en 0,5) iets te klein voor maar hebben het ook erg fijn gehad.

Het eten is goed, ontbijt en diner buffet erg uitgebreid. Lunch a la carte. Wij hebben all in clusive genomen. Dat was fijn maar hoeft dus niet bij dit hotel.

In je appartement zou je ook een makkelijke maaltijd kunnen bereiden. Winkels zijn op loopafstand

• 9Monica04-06-2018

Super!

Super leuk resort met heerlijk zwembad en spa. Heel aardig personeel. Evht topper. Ook kamer netjes en net privetuin met hangmat en 2 ligbedden heerlijk genoten ook als de kids op bed lagen. Binnen 5min wandelen ben je op een heerlijk strand. Bushalte ook binnen 3min wandelen.

• 2017
    9Kees04-06-2017

Aan te raden hotel en vakantie!

Eten is goed, personeel is erg vriendelijk, service is goed, entertainment is leuk en organiseert veel activiteiten. Tijdens ons verblijf was er geen NL entertainment.

Ik zou zeker andere aanbevelen hierheen te gaan. De appartementen met tuintje erbij zijn aan te raden. Wel zijn de kamers erg gehorig, dus voor weinig geluidsoverlast zou ik voor een dakterras gaan.

De bedbank slaapt niet echt bijzonder zeker niet voor een volwassene. Wij waren met een kind van 1,5 jaar en een van bijna 5 jaar. We sliepen met z'n allen op de slaapkamer, eentje in het babybedje en de oudste op de bedbank die we zelf hadden verhuisd.

Er zijn een paar kleine dingetjes die beter kunnen. Ik mis een glijbaan in het grote bad wat het voor wat oudere kinderen leuker zou maken. Daarnaast is het speeltuintje tegen het zwembad aangebouwd en kinderen lopen zo van het speeltuintje het zwembad in. Beter een hek eromheen plaatsen ofzo. Water van het zwembad is niet verwarmt en in het begin best wel een beetje koud.

• Oude reviews

9Joyce04-09-2016

Mooi schoon en familievriendelijk hotel

Viva Blue is een prachtige kindvriendelijke accommodatie met mooie ruime appartementen. Het is een aanrader om een kamer te nemen op de begane grond met een tuintje (voor een supplement van 25 euro per dag), ter plaatse te boeken en te betalen bij de receptie. Ook het eten en drinken is allemaal van goede kwaliteit en erg lekker. Het entertainment voor de kinderen is afwisselend en goed georganiseerd. Het enige minpunt (en gelijk ook de reden dat we hier nooit meer terugkeren) is de aanwezigheid van zeer veel muggen. Waarschijnlijk heeft dit te maken met een combinatie van onze reisperiode (augustus), de ligging aan een groot natuurreservaat (wat overigens wel prachtig is) en het ontbreken van wind. We hebben er echt heel veel last van gehad en zijn allemaal meerdere malen gestoken, sommigen zelfs meer dan 60 keer. De lol van het s'avonds buitenzitten is er dan heel snel af. Dus als je in de warme zomermaanden naar dit hotel gaat neem dan een groot assortiment aan muggensprays/sticks, etc mee. Je zult het nodig hebben!!! Vooral op de dagen dat er heel weinig wind is. Het hotel kan natuurlijk niets aan het muggenprobleem doen en is verder echt fantastisch, net als de andere hotels van de VIVA keten overigens.

• 9Hoogstraten12-07-2016

Geweldig

Super vakantie. Wij hadden appartement met tuin en hangmat. Zwembaden te gek, mooi strand. Fijn voor de kleintjes. Leuke speeltuin. Geweldige mini club. Eten is goed (sporthotel in het naseizoen), veel variatie en warm.

Het is ruim een uur van het vliegveld, maar wij vinden dat niet erg. Leuk kleinschalig plaatsje. Enig minpuntje handdoeken leggen. Aanrader!

• 10Liana13-06-2016

Super hotel met leuke animatie en lekker eten!

Hotel Viva Blue is een echte aanrader! Ze hebben elke dag leuke animatieshows voor zowel jong als oud, het eten is er perfect (veel keuze, wel vnl. visgerechten bij het avondbuffet), het personeel is erg gastvrij en probeert het je echt naar de zin te maken. Ook voor de kinderen is dit een heel leuk hotel! Ze hebben een speeltuintje in de vorm van een piratenboot, er is een voetbalveldje, een springkussen en er worden elke dag knutselactiviteiten georganiseerd. Ook de kamers zijn heel netjes en worden elke dag (met uitzondering van maandag en donderdag) schoon gemaakt en voorzien van schone handdoeken en beddengoed. Het prachtige witte strand is te vinden op ongeveer 200 meter afstand. Wij hadden een top vakantie en kunnen wat betreft voor dit hotel geen negatieve punten vinden om te benoemen.

• 10Irene kos16-10-2015

Helemaal top

Viva blue is een paradijs! Prachtige appartementen, vriendelijk personeel, fantastische animatie ook voor volwassenen, mooie omgeving.

6 tips over Aparthotel Viva Blue

• esther Karman, 07-07-2012

Ga begin september naar Santa Margalida als La Beata daar is!!! Even kijken naar de exacte datum. Mooi volksfeest met leuke optocht in kledendracht. Lekker op een terras genieten van de sfeer!!

• J.S., 18-07-2013

All inclusive formule en met toeslag te boeken: zwembadzicht (a 10 euro per nacht), met prive tuin met ligbedden en hangmat op begane grond (a 15 euro per nacht) of Royal Appartment met jacuzzi, ligbedden en lounges (a 84 euro per nacht). aanvragen via [email protected] ze kunnen geen garanties geven maar doen wel hun best. geldt ook als je via RB boekt

• J., 01-08-2013

Kluisjes huren 16,50 per week

Wifi is gratis. je krijgt bij de receptie een code. Wifi is niet zo goed als in NL. kan soms wegvallen.

20 vragen over Aparthotel Viva Blue

• Wendy, 13-04-2017

Muggen in juni

Wij gaan eind mei/begin juni hier naar toe? Hoe zit het dan met de muggen? Heel erg of is dat pas eind van het seizoen?

Hoi Wendy,

Wij zijn er nu net 7 dagen geweest en muggen zijn er zeker wel. Sprake van een plaag is er niet, dus het is nog niet enorm storend. Ben je heel gevoelig voor muggenbeten dan middelen gebruiken als deet en 's avonds bij de mini-disco goed bedekkende kleding dragen!

• Sandra, 16-12-2016

Kamer met tuin

Wij willen een kamer boeken op de begane grond met tuintje. Dit is mogelijk aan de zwembadzijde en ook aan de straatkant. Weet iemand welke tuintjes het meeste zon krijgen op een dag?

Mvg, Sandra

Sandra, 10-06-2017

Dankjewel voor je antwoord. We hebben inmiddels geboekt en als wens de zwembadzijde aangegeven. Met 2 jonge kinderen wellicht iets praktischer. We vertrekken volgende week dus ben eens benieuwd.

Kees, 04-06-2017

De tuintjes aan de straatkant krijgen het meeste zon. Je ziet het ook aan het gras dat is aan die kant in veel betere conditie. Wij hadden een tuintje aan de kant van het zwembad maar vrienden van ons die er tegelijk waren aan de kant van de straat.

Wat wel een nadeel is vindt ik zelf, is dat je aan de straatkant niet makkelijk je tuintje uit kan. Zit je aan de zwembad kant kun je via je tuin naar het zwembad toe.

• sjollema, 05-09-2016

afstand haven

hoever is het lopen naar de haven van alcudia?

Kees, 04-06-2017

Ik heb het niet gelopen, maar het is denk ik ongeveer 2 uur lopen. Het is circa 8KM van het hotel vandaan. Je kunt er goedkoop de bus nemen en als je een auto hebt ben je er helemaal zo.

Veel mensen huren ook een fiets. Op de fiets is het goed te doen.

Aparthotel info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen