Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag20°14°
Aparthotel Viva Blue

Voor kinderen is Viva Blue op Mallorca een geschikte bestemming. Zij kunnen zich vermaken in het zwembad, de speeltuin of bij de animatie. Er zijn kamers met privétuin, hangmatten en ligbedden. Ideaal als de kids ‘s middags slapen. Met 5 min. lopen sta je op het strand. Op dinsdag en zondag is het markt in Alcudia.

89 reviews over Aparthotel Viva Blue in het Nederlands

Geweldig, heerlijk genoten met mn gezinnetje hier

Lucie,
3-7-2018

Het personeel is erg vriendelijk, heb eigenlijk geen min punten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Heerlijk

Petra,
16-6-2018

Perfect voor een vakantie met kinderen. Alles is goed geregeld voor de kleintjes. Animatie is vanaf 4, daar waren die van ons (3,5 en 0,5) iets te klein voor maar hebben het ook erg fijn gehad.

Het eten is goed, ontbijt en diner buffet erg uitgebreid. Lunch a la carte. Wij hebben all in clusive genomen. Dat was fijn maar hoeft dus niet bij dit hotel.

In je appartement zou je ook een makkelijke maaltijd kunnen bereiden. Winkels zijn op loopafstand

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Super!

Monica,
4-6-2018

Super leuk resort met heerlijk zwembad en spa. Heel aardig personeel. Evht topper. Ook kamer netjes en net privetuin met hangmat en 2 ligbedden heerlijk genoten ook als de kids op bed lagen. Binnen 5min wandelen ben je op een heerlijk strand. Bushalte ook binnen 3min wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tjingo

Aan te raden hotel en vakantie!

Kees,
4-6-2017

Eten is goed, personeel is erg vriendelijk, service is goed, entertainment is leuk en organiseert veel activiteiten. Tijdens ons verblijf was er geen NL entertainment.

Ik zou zeker andere aanbevelen hierheen te gaan. De appartementen met tuintje erbij zijn aan te raden. Wel zijn de kamers erg gehorig, dus voor weinig geluidsoverlast zou ik voor een dakterras gaan.

De bedbank slaapt niet echt bijzonder zeker niet voor een volwassene. Wij waren met een kind van 1,5 jaar en een van bijna 5 jaar. We sliepen met z'n allen op de slaapkamer, eentje in het babybedje en de oudste op de bedbank die we zelf hadden verhuisd.

Er zijn een paar kleine dingetjes die beter kunnen. Ik mis een glijbaan in het grote bad wat het voor wat oudere kinderen leuker zou maken. Daarnaast is het speeltuintje tegen het zwembad aangebouwd en kinderen lopen zo van het speeltuintje het zwembad in. Beter een hek eromheen plaatsen ofzo. Water van het zwembad is niet verwarmt en in het begin best wel een beetje koud.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Viva Blue is een prachtige kindvriendelijke accommodatie met mooie ruime appartementen. Het is een aanrader om een kamer te nemen op de begane grond met een tuintje (voor een supplement van 25 euro per dag), ter plaatse te boeken en te betalen bij de receptie. Ook het eten en drinken is allemaal van goede kwaliteit en erg lekker. Het entertainment voor de kinderen is afwisselend en goed georganiseerd. Het enige minpunt (en gelijk ook de reden dat we hier nooit meer terugkeren) is de aanwezigheid van zeer veel muggen. Waarschijnlijk heeft dit te maken met een combinatie van onze reisperiode (augustus), de ligging aan een groot natuurreservaat (wat overigens wel prachtig is) en het ontbreken van wind. We hebben er echt heel veel last van gehad en zijn allemaal meerdere malen gestoken, sommigen zelfs meer dan 60 keer. De lol van het s'avonds buitenzitten is er dan heel snel af. Dus als je in de warme zomermaanden naar dit hotel gaat neem dan een groot assortiment aan muggensprays/sticks, etc mee. Je zult het nodig hebben!!! Vooral op de dagen dat er heel weinig wind is. Het hotel kan natuurlijk niets aan het muggenprobleem doen en is verder echt fantastisch, net als de andere hotels van de VIVA keten overigens.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig

Hoogstraten
12-7-2016

Super vakantie. Wij hadden appartement met tuin en hangmat. Zwembaden te gek, mooi strand. Fijn voor de kleintjes. Leuke speeltuin. Geweldige mini club. Eten is goed (sporthotel in het naseizoen), veel variatie en warm.

Het is ruim een uur van het vliegveld, maar wij vinden dat niet erg. Leuk kleinschalig plaatsje. Enig minpuntje handdoeken leggen. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Hotel Viva Blue is een echte aanrader! Ze hebben elke dag leuke animatieshows voor zowel jong als oud, het eten is er perfect (veel keuze, wel vnl. visgerechten bij het avondbuffet), het personeel is erg gastvrij en probeert het je echt naar de zin te maken. Ook voor de kinderen is dit een heel leuk hotel! Ze hebben een speeltuintje in de vorm van een piratenboot, er is een voetbalveldje, een springkussen en er worden elke dag knutselactiviteiten georganiseerd. Ook de kamers zijn heel netjes en worden elke dag (met uitzondering van maandag en donderdag) schoon gemaakt en voorzien van schone handdoeken en beddengoed. Het prachtige witte strand is te vinden op ongeveer 200 meter afstand. Wij hadden een top vakantie en kunnen wat betreft voor dit hotel geen negatieve punten vinden om te benoemen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helemaal top

Irene kos
16-10-2015

Viva blue is een paradijs! Prachtige appartementen, vriendelijk personeel, fantastische animatie ook voor volwassenen, mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

perfect!

van Lint
21-9-2015

Viva investeert in animatie voor kinderen en dat merk je aan alles! Met name de kinderdisco om 2000h is super en een reden om weer terug te keren. Animatieteam is zo ontzettend begaan met je kinderen dat ook zij zich binnen no time thuis voelen. Diner en ontbijt zijn perfect. Bediening aan tafel is snel en attent. Mensen zijn vriendelijk en spreken goed Engels. Jammer dat er geen nederlands lid is van het animatieteam, Koen is helaas weg. Maar.. de anderen compenseren dat ruimschoots! dikke pluim voor dit concept, we komen er zeker weer

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Super maar wel wat kleine puntjes

Suzanne
16-9-2015

Okay.. Wij zijn hier geweest van 2-9 september jl. Het hotel voldeed aan onze wensen en wat wij er van verwacht hadden.. Alleen het weer zat niet mee.. Helaas maar daar kan het hotel niets aan doen. Wel wat puntjes die ik persoonlijk aangepast zou hebben: muziek stond echt hard. Wij hadden een Royal terrace kamer (zwembadkant) en echt dat ging veel te lang door en stond te hard. Om 22.00 uur. ongeveer hield het op en ging de muziek zachter...verademingen want onze meisjes sliepen er slecht door.. All inclusive is super, snelle bediening, goede kwaliteit, maar zou graag het diner eerder hebben aangezien wij zelf onze kinderen vroeg op bed leggen, em we dus nu allebei apart gingen eten want ze ophouden lukte niet en voor 6 avonden aanpassen vonden wij geen doen... Ik zag er veel jonge kinderen die jengelig waren om dat tijdstip. Al met al een fijne vakantie gehad met dank aan het leuke restaurantpersoneel!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Viva Blue in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Viva Blue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.