Playa de Muro

We hebben een aantal aanbieders voor Playa de Muro voor je op een rij gezet:

vakanties Playa de Muro

We hebben een aantal aanbieders voor Playa de Muro voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa de Muro

Niets bijzonders, maar prima plek

J.Leus,
    18-8-2018

Klein dorpje bestaande uit winkelstraat met wat souvenierswinkeltjes en supermarkten. De kinderen kunnen er in de avond ponyrijden, erg leuk. Prachtig, rustig aflopend strand. Ideaal met jonge kinderen. Voor een paar euro ben je met de bus binnen 15 min in Alcudia (Old Town).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke plaats!

Claudia,
    17-6-2017

Voor ieder wat wils. Leuke winkels en terrasjes. Mooi natuurpark. Fijn strand, Veel supermarkten. Erg wordt veel gefietst, ook overal fietszaken en organisaties die tochten organiseren. Auto huur is ook makkelijk te regelen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Goede ligging. Mooie stranden, veel winkeltjes.

Lieve,
    30-4-2017

Busvervoer is er prima en goedkoop. Zo ben je vlug in Alcudia (haven), maar ook in C'an Picafort. Daar is een mooie promenade.

De oude stad van Alcudia is zeker de moeite om te doen.

Dag van de markt is er heel veel volk en kan je moeilijk een taxi nemen om terug te keren.

Het natuurpark is op wandelafstand. Muggenmelk smeren!!!

Gereisd met vrienden in september 2016

Mooi centrum en prachtig strand

F.Berens,
    11-1-2017

Playa heeft veel winkels en met een half uurtje lopen ben je in Alcudia. Er zijn veel winkels in het stadje. Het strand is mooi en uitgestrekt. Voor mij is het belangrijk dat de zeebodem langzaam afloopt. Dit is prettig voor kinderen maar ook voor jezelf. Je loopt zo 50 meter de zee in en je staat tot je buik in het water. Er zijn ook veel leuke en goede restaurants in Playa de Muro. Huur een scooter of auto en je kan lekker in de omgeving rondrijden. In Palma de Mallorca kijk je je ogen uit. Prachtige haven, mooie gebouwen, en een schitterend centrum met vele winkeltjes, bars en voor ieders wat te eten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Toeristenplaats, geen authentieke plaats

Familie Companjen,
    20-7-2015

Strand is prima, loopt heel langzaam af in zee. Snorkelen valt hier tegen omdat er geen rotsen in de zee zijn. Het plaatsje Playa de Muro is helemaal gericht op toerisme. Van een authentieke kern is geen sprake. Het plaatsje doet wat rommelig aan mede vanwege de vele winkeltjes (eigenlijk halletjes) met veelal identiek aanbod (bemand door mensen uit India of Afrika). Ook op het stand veel verkopers aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Playa de Muro scoort een 8,2 uit 10, op basis van 175 reviews