vakanties Playa de Muro

Reviews over Playa de Muro

Fantastich. Voor herhaling vatbaar.

Miranda,
    2-12-2018

Het was heerlijk! Ik ben hier geweest met een groepje vrienden, we zijn allemaal tussen de 20 en 27 jaar. Het was top! We waren met zn 8en, en we hadden 4 kamers. De prijs viel heeeel erg mee! We waren veel minder kwijt dan verwacht. De kamers waren top, en super schoon. Bedden opgemaakt. Heerlijk uitzicht. De service was ook perfect. Ik had een aantal vragen en werden meteen uitgebreid en aardig beantwoord. Het eten was beter dan verwacht, vers en warm. Er waren ook kinderen aan t spelen in een speciale kinderhoek, dus ze zaten niet overal doorheen te rennen. En het zwembad... pfoe! Heerlijke temperatuur, best groot, en hygienisch, er zaten geen bladeren of iets in. Deze bestemming ga ik zeker vaker heen. Echte aanrader!!

Zeer goed

Amanda,
    10-11-2018

Zeer tevreden over alcudia pins!! Wij willen graag terug volgend jaar!! Helaas kun je bij touroperator zelf nog niet boeken! Echt een aanrader voor gezinnen .

Geweldig hotel

Dorien Mulkens,
    2-11-2018

Mooi hotel direct aan zee 🌊🌊🌊

Heerlijk rustige vakantie

Anouk,
    31-10-2018

Normaal schrijf ik geen reviews maar ik heb het samen met mijn partner echt heerlijk gehad bij Garden Holiday Village. Het was bijna het eind van het seizoen dus het was heerlijk rustig. Er waren een paar Engelsen en een paar Polen. Het water van het zwembad is wel ijskoud, maar het was natuurlijk eind oktober dus ik kan me voorstellen dat het in de zomer wel heerlijk is om in te zwemmen. Naast het zwembad staan meer dan genoeg bedjes en parasols, en als je geen handdoek mee had kun je deze ''huren' bij de receptie. Het eten was elke dag heerlijk, heb veel gegeten wat ik nog nooit eerder had gehad, en er is voor iedereen wat bij. De laatste 2 dagen kwam er een bus vol ouderen, die werden de hele dag door ook vermaakt door het animatieteam. Niet al het personeel spreekt goed Engels maar iedereen is heel behulpzaam en aardig. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad en zouden we zeker terugkomen!

Garden Holiday Village, Frontoffice manager, 19-11-2018

Dear Anouk,

Please accept our apologies for not answering in your native tongue. We have chosen English as the international language to communicate with you.

It is great to know that you had a nice relaxing tine here at the hotel. Our staff is grateful of your kind words towards them.

We look forward in hosting you here again in the near future.

Regards, the entire team of Garden Holiday Village

super gezellig

Daiga,
    16-10-2018

mooie omgeving, super dicht bij de zee..

aardige personeel..

leuke appartementen, super grote bed..

lekker verschillende eten..

niet zo leuk was dat de vloer van ons appartement werd niet schoon gemaakt..

eten niet goed warm was..

voor de rest super leuk gehad 😉

Playa de Muro scoort een 7,8 uit 10, op basis van 175 reviews