Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°14°
Hotel Iberostar Albufera Park

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Albufera Park voor je op een rij gezet:

34 reviews over Hotel Iberostar Albufera Park in het Nederlands

Goed hotel

Sophie,
6-6-2017

Het was 2.5u rijden van luchthaven naar hotel, als we dit geweten hadden zouden we niet voor dit hotel gekozen hebben. (Qua afstand was het niet zo heel ver, maar omdat de bus op verschillende plaatsen moet stoppen om reizigers af te zetten duurt het ontzettend lang. Wij hadden een avondvlucht met kindje van 2jaar, niet ideaal dus) Het hotel zelf was prima! We hebben lekker gegeten, personeel was vriendelijk, kamer was proper (wel kleiner als dat je zou verwachten als je de foto's op internet bekijkt) er is een klein speeltuintje in het hotel zelf en 1 aan de overkant van de straat, vlakbij supermarkt en een paar souvenir winkels , vlak aan het strand, kinderzwembaf was top!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Geweldig hotel

Karin
9-8-2016

Mooi en gezellig hotel. Ruime schone kamer. Lekker en afwisselend eten in buffetvorm. Zeer vriendelijk personeel. Leuke animatie en shows. Zeer zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Maurice
16-5-2016

Ruime en schone familiekamers, hotel ligt aan het strand, diverse zwembaden aanwezig. Hele dag kinderanimatie, verzorgd door een zeer vriendelijk en behulpzaam animatieteam. Het eten is prima. Voldoende variatie en zeer smakelijk. Wat verder opviel, was het vriendelijke personeel. Vanaf het moment van aankomst, voel je je meteen te gast! Kortom, een echte aanrader,

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Tjingo

erg gezellig en vriendelijk hotel

waldemar
7-9-2015

druk maar gezellig hotel, maar goed georganiseerd dus je hebt geen last van elkaar. op 2 min loopafstand van prachtig strand. erg vriendelijk personeel. lekker eten. goede entertainment. kwalitatief goede sport entertainment. cocktails wat minder ( veelal aangemaakt) maar dat mag de pret niet drukken. familie room prio location van harte aantebevelen.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aan te bevelen accommodatie

The Travel Club Hulst
28-5-2014

Nette en verzorgde accommodatie direct aan het strand in een mooi natuurgebied in de omgeving van Alcudia. Wij hebben de all inclusive formule genomen want dit vonden wij wel handig met de kinderen. Wat sterkte drank betreft ging het om echte merken. Verder waren er verschillende nationaliteiten in het hotel zoals Duitsers, Zwitsers, Engelsen, Nederlanders, Fransen, Belgen, Spanjaarden en Russen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Geweldig hotel!

R. Tuijnman
7-5-2014

Wij zijn van 26 april t/m 3 mei 2014 in Albufera Park geweest. We hebben een fantastische week gehad. Dit is echt een geweldig hotel. Het ziet er prachtig uit, het is heel sfeervol en heeft een luxueuze uitstraling. Keurige kamers die elke dag zeer goed schoongemaakt werden (heb dit nog niet eerder meegemaakt). En niet alleen de kamers, het hele hotel en ook de tuin, het is allemaal super netjes en schoon, wordt echt uitstekend onderhouden. Het personeel is allemaal even vriendelijk. Je bent hier echt een gast. Wij hadden all inclusive geboekt, dit is echt aan te raden. Heel gevarieerde buffetten, wij hebben heerlijk gegeten. Een enkele keer was iets wel wat lauw, maar het smaakte allemaal lekker. Het hotel lag aan een prachtig strand, waar het ook heel schoon was. Ideaal met kinderen. Dit hotel is zeer aan te raden, wij komen volgend jaar weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Geweldig

a.boltong
26-7-2013

Een leuk aparthotel. Nette kamers met goede bedden ook het bedbank in de woonkamer. Goede service. Toen de ligging van de kamers niet paste bij onze wens werd er direct actie ondernomen. mooi fijnzand strand en zeer geschikt voor kinderen kunnen ver de zee inlopen.Uit gebreid buffet en een leuke animatie.Als je van oude bouwstijl houdt is de oude stad mooi. Dit hotel ligt niet in de drukte maar je kunt binnen een kwartier tussen de toeristen zitten. Er zijn leuke activiteiten die je kunt doen op dit eiland is wel ongeveer een uur of 1,5 rijden. Zeker de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jun 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk genoten, goede service en heerlijk eten

arjan en ellen, 2 kids (0 en 2)
18-9-2011

Iberostar Albufeira park aan de kust van Playa de muro is een echte aanrader.

Voor de tweede keer geweest, Nav goede ervaringen in 2009.

Je wordt er als een echte ster behandeld. De kamer is keurig en wordt zeer netjes schoongemaakt. Alles buiten de kamer wordt ook dagelijks schoongemaakt.

Eten wordt als buffet gepresenteerd waarbij veel live voor de gasten wordt klaargemaakt. Moten kabeljouw en mooie biefstukken worden ter plekke voor u gebakken. Ontbijt ook goed georganiseerd. Naast het grote restaurant kan je ook dineren in het tamarindos restaurant (wel reserveren van tevoren). Dit restaurant biedt uitzicht over de duinen en de zee en is buiten gesitueerd. Hier kan je ook heerlijk lunchen, op buffet basis met ook show cooking.

De kinderen (4+) kunnen naar de miniclub en minidisco.

Ook het animatie team heeft ons versteld doen staan. De shows s'avonds waren zeer professioneel georganiseerd.

Het complex bestaat uit twee hotels, IB Albufeira Park en Playa.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

goed maar niet zijn prijs waard

gina
15-7-2010

Leuk hotel, zeer goede animatie, matig eten, zure chocomelk, zure mayo, wel vriendelijk op gereageerd en een knuffel voor het kindje lag op de kamer te wachten. Te duur voor wat het is.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 15 2010 10:55:28 GMT+0000 (UTC)

Zeer aan te raden

Bas
6-7-2010

Geweldig hotel. Complimenten voor Evert en Jhoseph van de maxi club, zij hebben zich echt onsterfelijk gemaakt bij de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Albufera Park in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Albufera Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.