Appartement HSM Lago Park

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

16 reviews over Appartement HSM Lago Park

• 8karin10-09-2019

mooi appartement groote kamers airco fijne bedden

geweldig appartement goede service wifi beneden in lobby is goed maar op de kamer slechte ontvangst. mooie ruime kamers goede bedden hele mooie badkamer met inloopdouche .

• 8Arnold26-08-2019

Aanrader voor de niet zeurders, vakantie he.

Tja, eigenlijk kun je niet klagen want je bent op vakantie en niet thuis, dat beseffen veel mensen niet, een plus is zeer zeker het ontbijt zeker erbij doen, voor de rest een top hotel. Ook de ligging is dik voor elkaar je heb alles gewoon in de buurt, 100 tot 200 en je ligt heerlijk aan het strand en dat is geweldig mooie strand, zeker voor mensen met kleine kinderen, al met al een top vakantie gehad.

• 9Kim09-08-2019

Top appartement op een goede locatie 100m van t strand. Aardig personeel en goede faciliteiten. Dichtbij diverse restaurants. Aanrader: restaurant the black pig.

• 9Fam. Kleef07-08-2019

Zeker een aanrader

• verblijf in 2-kamer appartement augustus 2019, ruim/schoon, goede bedden
    • half pension geboekt (zeker aan te bevelen ivm zeer ruime keus lopend buffet)
    • zeer gastvriendelijke personeel - iedereen spreekt ook Engels en Duits
    • veel kinderactiviteiten worden dagelijks georganiseerd door animatie team
    • publiek gemengd (Engelsen, Duitsers en Nederlanders)
    • 200m van het strand, om de hoek autoverhuurbedrijven, restaurants, souvenirswinkels, supermarkt etc.
    • 2 zwembaden, niet groot maar prima

Al met al, kan ik je dit zeker aanbevelen. Enige minpuntje is, wanneer je een lichte slaper bent, vraag na een kamer aan de straatzijde. Aan de zwembadzijde wordt s’avonds veel georganiseerd en kan het wat lawaaierig zijn.

• 9Ilsa24-05-2019

Prima!

Geweldig appartement!netjes,schoon en vriendelijk personeel!een weekje geweest en waren echt blij verrast!kids 5 en 11 hebben zich prima vermaakt mede door entertainment die aanwezig was(niet verwacht zo vroeg in het jaar)kortom:echt een aanrader!

• 2017
    8Adeline07-09-2017

prima voor een weekje strand

Mooi gerenoveerd appartement met twee balkons, goed werkende airco en fijne doucheruimte. Compleet keukenblokje met koelkast, magnetron en witte eethoek. Tweepersoons slaapbank. Televisie met spaans- en duitstalige zenders. Aparte slaapkamer voor twee personen. Kluisje te huur. Heel netjes, maar niet echt sfeervol. Wit, zwart, blauw- en grijstinten met felle verlichting. Voldoende ruimte. Bedden zijn oké. Buffet is niet heel uitgebreid; eenvoudig maar wel oké. Eetzaal is voornamelijk wit, fris en niet massaal. Afruimen doen ze heel snel. Drank bij avondeten meteen contant afrekenen. Niets kan op rekening van je kamer. Twee keer per week wordt de kamer niet schoongemaakt om water te besparen. Je afwasje in de keuken wordt niet gedaan. Personeel is verder vriendelijk, behulpzaam en spreekt goed engels. Als je 's avonds laat aankomt vanaf het vliegveld staat er een koud diner voor je klaar. Als je 's morgens heel vroeg naar huis vertrekt staat er een koud ontbijtje voor je klaar. Niet echt lekker, maar wel attent. Ontvangsthalletje en bar kunnen een renovatie gebruiken. Zwembad stelt niet veel voor maar de weg naar het strand is slechts een paar honderd meter. Je komt onderweg o.a. langs een supermarktje. De strandtoeristen waren op dat moment voor 75% spanjaarden. De andere 25% heel gemeleerd. Bijna geen nederlands gehoord, ook niet in het hotel. Persoonlijk vond ik dat wel leuk. Het gemoedelijke hotel ligt in een klein toeristencentrum van souvenir-winkels en restaurantjes, ook onder het hotel. Wij zaten op de eerste verdieping aan de straatkant en keken uit op de vrolijk gekleurde opblaasdieren. Geen overdreven verkeersdrukte en geen jong uitgaansleven 's avonds. Er was avond-animatie (ook voor kinderen) maar wij hebben daar niet veel van meegekregen, kan daar dus weinig over zeggen. Een appartement aan zwembadzijde kan 's avonds wel wat rumoeriger/levendiger zijn denk ik. Dan heb je overburen, de geluiden van het centrum, omliggende barretjes met muziek én de avondanimatie van het hotel. Maar de deuren isoleren best goed. Winkels open tot 23.00uur. Bushalte om de hoek, taxi's genoeg. Het strand is smal maar lang. Redelijk druk, maar tijdens de siësta een stuk minder. De hele strook vol met laagbouw hotels en appartementen. Wit zand, helder water en loopt heel langzaam af. Er zijn ligstoelen en parasols te huur maar de meesten zijn gereserveerd. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad van het hotel en de ligstoelen eromheen. Deze hele ruimte is redelijk klein en ingebouwd. Voor de allerkleinsten wel leuk misschien. Auto's zijn te huur en excursies zijn te boeken. Al met al een prima zon- en strandweekje in een, redelijk rustige, toeristische omgeving.

• 8Evelien29-07-2017

Prima vakantie

Prima hotel geen massa hotel netjes en vriendelijk. Eten is prima geen super uitgebreid buffet maar wel goed. Afstand na de zee is een paar min lopen. Mooi strand. In de omgeving leuke winkeltjes het is geen stap/uitgaans plaatsje.

• 9Maikel21-07-2017

Super accomodatie , zeker waarde naar je geld !

nette kamers met goede service. We waren met zijn 4-en, 2 kids van 13 en 7 en deze hebben zich goed vermaakt. Niet al te groot zwembad maar wel lekker water met genoeg bedjes om te liggen.Dicht bij een heel fijn strand. Bus op loopafstand en leuk en klein gezellig dorpje. Voor een lekker relaxen vakantie is dit perfect.

• 10Mirjam12-05-2017

Enorm goede service, met name Jesus en Maria. Men doet alles om de klant tevreden te stellen zonder dat je het hoeft te vragen, met humor. Hotel is in de winter gerenoveerd en ziet er mooi en verzorgd uit, goede ligging tov strand en winkels en je voelt je er thuis. Zeker een aanrader. Voor mensen met en zonder kinderen is dit de perfecte accomodatie met geweldig personeel.

• 8Kees11-05-2017

Goede entertainment, fijne bediening

Mooie gerenoveerd e appartementen met grore baskamer, mooie inloop douche, schitterende wastafel. Prima ligstoelen bij klein en koud zwembad. Vandaag

0 tips over Appartement HSM Lago Park

4 vragen over Appartement HSM Lago Park

• Carola Fantin , 01-01-2019

Appartement

Wat is de beste ligging van een apppartement t.o.v. de zon ?

• LGE Kivits, 09-08-2017

Ligging

Hallo,

Ligt het hotel nabij diverse restaurants (op loopafstand?) Dit ivm het reizen met een baby.

Alvast bedankt.

• LGE Kivits , 09-08-2017

Afstand tot restaurants

Hallo. Ik overweeg om dit hotel te boeken en ik reis met een baby van 9 maanden. Zijn er op loopafstand restaurants met een gevarieerd aanbod? Ik zie op verschillende websites andere informatie hierover. Alvast bedankt voor de reactie.

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • Aantal personen2 tot 4

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats