Appartement HSM Lago Park

Hotel aan zeeWeer vandaag22°12°
Appartement HSM Lago Park
8,3

11 reviews over Appartement HSM Lago Park in het Nederlands

prima voor een weekje strand

Adeline
7-9-2017

Mooi gerenoveerd appartement met twee balkons, goed werkende airco en fijne doucheruimte. Compleet keukenblokje met koelkast, magnetron en witte eethoek. Tweepersoons slaapbank. Televisie met spaans- en duitstalige zenders. Aparte slaapkamer voor twee personen. Kluisje te huur. Heel netjes, maar niet echt sfeervol. Wit, zwart, blauw- en grijstinten met felle verlichting. Voldoende ruimte. Bedden zijn oké. Buffet is niet heel uitgebreid; eenvoudig maar wel oké. Eetzaal is voornamelijk wit, fris en niet massaal. Afruimen doen ze heel snel. Drank bij avondeten meteen contant afrekenen. Niets kan op rekening van je kamer. Twee keer per week wordt de kamer niet schoongemaakt om water te besparen. Je afwasje in de keuken wordt niet gedaan. Personeel is verder vriendelijk, behulpzaam en spreekt goed engels. Als je 's avonds laat aankomt vanaf het vliegveld staat er een koud diner voor je klaar. Als je 's morgens heel vroeg naar huis vertrekt staat er een koud ontbijtje voor je klaar. Niet echt lekker, maar wel attent. Ontvangsthalletje en bar kunnen een renovatie gebruiken. Zwembad stelt niet veel voor maar de weg naar het strand is slechts een paar honderd meter. Je komt onderweg o.a. langs een supermarktje. De strandtoeristen waren op dat moment voor 75% spanjaarden. De andere 25% heel gemeleerd. Bijna geen nederlands gehoord, ook niet in het hotel. Persoonlijk vond ik dat wel leuk. Het gemoedelijke hotel ligt in een klein toeristencentrum van souvenir-winkels en restaurantjes, ook onder het hotel. Wij zaten op de eerste verdieping aan de straatkant en keken uit op de vrolijk gekleurde opblaasdieren. Geen overdreven verkeersdrukte en geen jong uitgaansleven 's avonds. Er was avond-animatie (ook voor kinderen) maar wij hebben daar niet veel van meegekregen, kan daar dus weinig over zeggen. Een appartement aan zwembadzijde kan 's avonds wel wat rumoeriger/levendiger zijn denk ik. Dan heb je overburen, de geluiden van het centrum, omliggende barretjes met muziek én de avondanimatie van het hotel. Maar de deuren isoleren best goed. Winkels open tot 23.00uur. Bushalte om de hoek, taxi's genoeg. Het strand is smal maar lang. Redelijk druk, maar tijdens de siësta een stuk minder. De hele strook vol met laagbouw hotels en appartementen. Wit zand, helder water en loopt heel langzaam af. Er zijn ligstoelen en parasols te huur maar de meesten zijn gereserveerd. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad van het hotel en de ligstoelen eromheen. Deze hele ruimte is redelijk klein en ingebouwd. Voor de allerkleinsten wel leuk misschien. Auto's zijn te huur en excursies zijn te boeken. Al met al een prima zon- en strandweekje in een, redelijk rustige, toeristische omgeving.

Prima vakantie

Evelien
29-7-2017

Prima hotel geen massa hotel netjes en vriendelijk. Eten is prima geen super uitgebreid buffet maar wel goed. Afstand na de zee is een paar min lopen. Mooi strand. In de omgeving leuke winkeltjes het is geen stap/uitgaans plaatsje.

nette kamers met goede service. We waren met zijn 4-en, 2 kids van 13 en 7 en deze hebben zich goed vermaakt. Niet al te groot zwembad maar wel lekker water met genoeg bedjes om te liggen.Dicht bij een heel fijn strand. Bus op loopafstand en leuk en klein gezellig dorpje. Voor een lekker relaxen vakantie is dit perfect.

Mirjam
12-5-2017

Enorm goede service, met name Jesus en Maria. Men doet alles om de klant tevreden te stellen zonder dat je het hoeft te vragen, met humor.

Hotel is in de winter gerenoveerd en ziet er mooi en verzorgd uit, goede ligging tov strand en winkels en je voelt je er thuis. Zeker een aanrader. Voor mensen met en zonder kinderen is dit de perfecte accomodatie met geweldig personeel.

Goede entertainment, fijne bediening

Kees
11-5-2017

Mooie gerenoveerd e appartementen met grore baskamer, mooie inloop douche, schitterende wastafel. Prima ligstoelen bij klein en koud zwembad. Vandaag

geweldig

Josepha de Waal
4-9-2015

muziek op het plein kan gehorig zijn , de appartementen zijn geluidsdicht dus heb je er geen last van . Ruim balkon .

De mensen van de receptie zijn erg aardig , vooral Jesus en Maria , ze geven goede informatie .

Appartementen zijn nieuw en gerenoveerd , goede bedden en slaapbank in de woonkamer , douche is fantastisch en nieuw .

Schoonmaak goed . 50 meter van bushalte en restaurants , 100 meter van strand .

Alles was uitstekend , geweldige vakantie gehad .

Prima vakantie in mooi appartement.

Geslaagde vakantie
18-8-2015

Locatie is prima, dichtbij strand en bushalte richting Alcudia. Aanbod winkels en restaurants is niet erg groot/gevarieerd in Playa de Muro, maar Alcudia is erg leuk en gezellig.

Gerenoveerde appartementen zitten in gebouw 2 en zijn prima gefaciliteerd. Houdt er rekening mee dat tussen het hoofdgebouw (nr 1) en gebouw 2 een terrein ligt met een mini kartbaan, trampolines en een terras met podium waarop iedere avond live muziek is (21.00-00.00). Dit betekent een hoop gezelligheid voor de deur, maar een rustig avondje op je balkon is er niet bij. Als je dit niet wilt kun je vragen om een kamer aan de achterkant te krijgen. Dan kijk je op bebouwing en het 2e zwembad(je).

2008

misschien voor herhaling vatbaar, ander hotel

Bron-Flens
2-9-2008

eenvoudig appartement, onderhoud viel tegen armoedig keukenblokje en schoonmaak viel ook wat tegen ..een nare rioollucht in de badkamer nachts erg vies

Prima accommodatie

Wilke
11-8-2008

Prima ligging vlakbij mooi strand. Bushalte op 100 mtr. Lopen naar Haven/stad Alcudia is te ver. Bus kost 1,10 per persoon. Eten was goed (veel afwisseling) Annimatie was zeer slecht. Kamers zijn netjes en groot genoeg. Veel winkels etc. in de buurt. Alcudia is een mooie plaats. Zeker een aanrader.

Het ging wel.

Wouters
4-8-2008

De ligging was goed. Strand op loopafstand.

Niet veel te doen in omgeving.

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement HSM Lago Park in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement HSM Lago Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.