Hotel BQ Alcudia Sun Village

Hotel BQ Alcudia Sun Village
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor BQ Alcudia Sun Village voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel BQ Alcudia Sun Village in het Nederlands

Voor één keer

Anoniem
10-8-2018

Wij zijn momenteel in dit hotel en het is best leuk maar zeker niet wat we gewend zijn. De kamers zijn echt héél erg klein! Wij schrokken daar van. Vind er weinig sfeer hangen in het park. De ligbedden op het zwembad zijn keihard en kunnen niet in verschillende standen dus je moet verplicht liggen. Eten is wel goed. Wij gaan hier niet voor een tweede keer heen. Heel veel geld in het hoogseizoen en dat is het zeker niet waard!

Fantastisch!

Johan
8-8-2018

Echte aanrader! Keurig netjes allemaal. Zeer kindvriendelijk! Leuke animatie! Goed eten! Lekker dicht bij het strand! Winkeltjes voldoende aanwezig nabij het hotel. Wij komen er zeker weer!

Prima!

Danielle den Otter
7-8-2018

Eten goed, zwembaden prima!

Hou er alleen rekening mee dat als je met zijn 4en op 1 kamer gaat, dat er 2 op een bed bank liggen.. niet comfortabel voor volwassenen.

Volgend jaar weer !

WIJ SAMEN
5-5-2018

Geen enkel minpunt. Vooral service en persoonlijke benadering receptieteam was top. Ook de schoonmaaksters prima. 5 vd 7 dagen schone handdoeken en bedden opgemaakt. Wij waren er wel in rustige tijd. Geen overlast van "drinkende en lallende lui". Vrijwel nieuwe appartement met oa handdouche en regendouche, voldoende keukengerei, nette bank, prima bed ..... als er toch een minpuntje is dan hooguit de deur naar de douche/wc die onhandig geplaatst is, .... en vooruit... de gehorigheid vanonder de voordeur. Maar als het aan ons ligt...volgend jaar weer !

Leuk voor 1 keer

Kramer
13-9-2017

Het eten is goed. De huisjes zijn inderdaad gehorig (de buren konden niet slapen van onze baby die niet zo wou). Her plaatsje is klein met veel hotels en allemaal dezelfde (dure) winkeltjes. Ik zou volgende keer een groter plaatje uitzoeken. Alles is hier vrij duur. Muggen is een dingetje maar als je je goed inspuit en de alles afsluit is het te doen. Wat echt een tegenvaller was is het water in het zwembad. Dit is zo koud als een bad gevuld met de tuinslang dus de kinderen verkouden en het is niet zo leuk om te zwemmen daardoor. Strand is wel erg mooi en warm.

super vakantie!!

barbara
12-8-2017

mooi hotel met ruime schone kamers!

animatie was erg leuk, kinderen hebben echt genoten

leuke zwembaden, veel plek erom heen voor de ligbedjes

wij zijn 1 dag op excursie naar de markt van sineu en de grotten van drach geweest een aanrader om te doen!

Heerlijk hotel

Arjen de Jong
10-8-2017

Mooie kamers en schoon. Goed eten. Geen gezeur met ligbedjes bij het zwembad. Animatie is heel goed. Aardig personeel. Dichtbij strand. En winkels. Wij hadden all in formule en die was prima. Ga je hier nog naar toe. Je krijgt er geen spijt van

Heerlijk hotel

Carina
9-8-2017

Door wisselende reacties met gemengde gevoelens naar dit hotel gegaan. Nergens voor nodig. Het is hier zo ontzettens mooi en schoon en verzorgd. Personeel altijd aardig, vooral kleinere kinderen vermaken zich prima. Het eten is vers en zeer uitgebreid.Hotel ligt centraal en rustig. Geen last van muggen en toch een prachtig uitzicht op een natuurgebied. Echte aanrader dit hotel! Tot volgend jaar, we hebben er nu al zin in. Tip: vraag om hotelkamers dicht bij het zwembad.

Fijn hotel met super vriendelijk personeel

Suzanne
29-9-2016

Wij hebben 12 dagen verbleven in dit hotel. Plus punten: super vriendelijk personeel met oprecht oog voor de kindjes, heel schoon en het eten in her bbq restaurant was heerlijk, dichtbij mooi strand.

Minpunten: klein apartment en water van het zwembad te koud. Miniclub stelt niet veel voor. En heeeel veel muggen

Eenmalig

Hendrix
30-8-2016

Ligging was prima, studio te klein voor 3 personen, zelfs als de derde een kind is, standaard 2 stoelen op balkon terwijl we met zijn 3 en zijn en betalen, moet je om een derde stoel vragen. Als je dan kijkt wat je betaald en waar de derde moet slapen, een stoel uitklappen. Zwembad was lekker en alles was schoon, ook de kamer. Badmeester zit er voorbije want let helemaal niet op, wij hebben een jongetje die het moeilijk had uit het water gehaald, badmeesters hadden het te druk met elkaar en telefoon. Ontbijt en middag eten was prima maar avondeten niet. Eentonig , veel dingen die in 1 week terug kwamen en kip vaak helemaal niet gaar. Animatie hebben we ook ergens anders beter gezien, maar overdag maken we er toch nooit gebruik van . Inderdaad elke avond bingo. We hebben het misschien de afgelopen jaren ook heel goed gehad in een viva hotel en protur hotel dat dit wat minder was ook tegenover Griekenland vorig jaar.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BQ Alcudia Sun Village in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BQ Alcudia Sun Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel BQ Alcudia Sun Village scoort een 8.19 uit 10 op basis van 45 reviews.