Hotel BQ Alcudia Sun Village

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor BQ Alcudia Sun Village voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel BQ Alcudia Sun Village

• 9..25-08-2019

Helemaal top

Top Appartementen. Wij zijn hier 2 weken geweest en het was onwijs gaaf. Wij hebben ons allemaal prima vermaakt. Animatie team was helemaal top. ( niet Nederlands), maar ze waren allemaal even lief voor de kids. En er was een Belgische meid bij. Mijn zoon heeft een top vakantie gehad en daar gaat het om. Alles was heel schoon. Appartementen ook. Airco werkte goed. Je zat overal dichtbij. Supermarkt tegenover complex. Palmera restaurant kun je onwijs lekker eten. En ook aan te raden Boy restaurant. Winkels en strand om de hoek, en heel veel te doen voor kinderen. Wij geven de vakantie een 9

• 9J12-08-2019

Supervakantie

Wij, gezin.met kids 11 en 13 jr, zitten in het appartement. Het is schoon en netjes,volledig ingericht. De kitchenet is klein maar voldoende. (Startpakket om va a t te doen,incl vaatdoek etc.aanwezig) De badkamer heeft ruime douche en wastafel. Het personeel is zeer vriendelijk en super behulpzaam. Het zwembad is redelijk groot en er zijn voldoende ligbedden met parasols. Je kunt badlakens tegen borg huren en 3x per week inwisselen tegen schone badlakens, mooie service.Het complex is opvallend schoon, je ziet amper of niets op de grond liggen. Entertainment voor kids is er,maar niet overdreven aanwezig. Het complex ligt dichtbij het strand, je bent er in 5 minuten lopen. Mooi zandstrand en prachtige ( grote) baai. Er is een supermarkt naast het complex die alles verkoopt. Er is niet een echte boulevard met restaurants, dat is wel jammer...maar je pakt de bus en rijdt zo naar port d'alcudia... Wij hebben hier een heerlijke vakantie

Geboekt bij neckermann
  • 3Fam. S20-04-2019

Nooit meer!

Het hotel is zeer basic, piepkleine badkamer. Het eten (all-inclusive) is ondermaats. Bijna uitsluitend Britse en Duitse hotelgasten. Een echte tegenvaller!

• 2018
    7Danique08-09-2018

Prima

Zwembad idd koud, maar mijn zoontje had daar weinig last van. kamers idd vreselijk gehorig. Dat ze klein zijn vind ik niet erg, slaap er toch alleen maar meer niet. Gedeelte vh personeel was leuk. Eten was oke. Middag was wat minder. Animatie was duits, en mn zoontje vond het niet leuk ( ik ook niet ) dat was wel jammer. Strand prima aan te lopen. Leuke vakantie gehad. Lekker veel kipnuggets ijsjes en slushpuppies op. All in was wel erg fijn.

• 9Cindy struyven25-08-2018

Zalige vakantie

Een aangenaam hotel. Het eten was uitgebreid. All inclusief is een aanraden. Alleen horige kamers. Zeker als de geburen besluiten tot een kot in de nacht hard te babbelen en te lachen op hun balkon.

• 8Simone15-08-2018

Leuk familiehotel

Fijn hotel, waarvan ik vind dat het zeer gunstig gelegen is ten opzichte van het strand, centrum en bezienswaardigheden. Ik vond het jammer dat het beleid bij het zwembad en poolbar niet best was. Mensen aten in hun zwemkleding hun middageten. Vond ik onsmakelijk. Badmeesters vond ik ongeïnteresseerd en waren vooral met zichzelf bezig.

Huisjes vond ik aan de kleine kant en erg gehorig. Maar we hebben het er fijn gehad!

• 6Anoniem10-08-2018

Voor één keer

Wij zijn momenteel in dit hotel en het is best leuk maar zeker niet wat we gewend zijn. De kamers zijn echt héél erg klein! Wij schrokken daar van. Vind er weinig sfeer hangen in het park. De ligbedden op het zwembad zijn keihard en kunnen niet in verschillende standen dus je moet verplicht liggen. Eten is wel goed. Wij gaan hier niet voor een tweede keer heen. Heel veel geld in het hoogseizoen en dat is het zeker niet waard!

• 9Johan08-08-2018

Fantastisch!

Echte aanrader! Keurig netjes allemaal. Zeer kindvriendelijk! Leuke animatie! Goed eten! Lekker dicht bij het strand! Winkeltjes voldoende aanwezig nabij het hotel. Wij komen er zeker weer!

• 8Danielle den Otter07-08-2018

Prima!

Eten goed, zwembaden prima! Hou er alleen rekening mee dat als je met zijn 4en op 1 kamer gaat, dat er 2 op een bed bank liggen.. niet comfortabel voor volwassenen.

Geboekt bij neckermann
  • 9WIJ SAMEN05-05-2018

Volgend jaar weer !

Geen enkel minpunt. Vooral service en persoonlijke benadering receptieteam was top. Ook de schoonmaaksters prima. 5 vd 7 dagen schone handdoeken en bedden opgemaakt. Wij waren er wel in rustige tijd. Geen overlast van "drinkende en lallende lui". Vrijwel nieuwe appartement met oa handdouche en regendouche, voldoende keukengerei, nette bank, prima bed ..... als er toch een minpuntje is dan hooguit de deur naar de douche/wc die onhandig geplaatst is, .... en vooruit... de gehorigheid vanonder de voordeur. Maar als het aan ons ligt...volgend jaar weer !

19 tips over Hotel BQ Alcudia Sun Village

• Mike, 07-05-2012

erg mooi strand, en veel leuke winkeltjes om te bezoeken

• Floortje, 13-07-2012

Je kunt heerlijk uiteten bij Steakhouse Dakota. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Ga met de bus naar Alcudia. De bus stopt aan de doorgaande weg. Buskaartje kost 1,50 p.p. De markt op donderdag in Alcudia is erg leuk. Halverwege de busroute kun je uitstappen bij het Hydropark. Dit is een waterpark met glijbanen. Je kunt bij de receptie per dag ontbijt, lunch of diner boeken. Ontbijt kost 10,- p.p. Lunch en diner 11,- p.p. Je kunt zelfs voor min. 3 dagen all-inclusive boeken.

• Evi de Vroom, 18-09-2013

Alcudia en port Alcudia zijn wel de moeite waard. Als je hier verblijft kun je beter zorgen dat je een auto huurt om toch wat meer van Mallorca te zien. Valdemossa vonden wij echt heel erg leuk. (MA10 rijden)

34 vragen over Hotel BQ Alcudia Sun Village

• v.kramer, 16-03-2017

Is er wifi op de kamer?

• jessicasatink, 22-02-2017

badhanddoeken

Ik zie een berichtje van 2012 dat je je badhanddoeken thuis kan laten omdat je ze daar kan krijgen en dan alleen borg betaalt? Is dit nog steeds zo? Bedankt!

• I, 16-01-2017

All inclusive

Is het ook mogelijk om ter plaatse alsnog all inclusive te boeken? En zo ja, wat zijn de kosten hiervan per dag per persoon? Zit er ook nog verschil in kosten voor kinderen en volwassenen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenMassages