Hotel BQ Alcudia Sun Village

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°18°
Hotel BQ Alcudia Sun Village
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor BQ Alcudia Sun Village voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel BQ Alcudia Sun Village in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima

Danique
8-9-2018

Zwembad idd koud, maar mijn zoontje had daar weinig last van.

kamers idd vreselijk gehorig. Dat ze klein zijn vind ik niet erg, slaap er toch alleen maar meer niet.

Gedeelte vh personeel was leuk.

Eten was oke. Middag was wat minder.

Animatie was duits, en mn zoontje vond het niet leuk ( ik ook niet ) dat was wel jammer. Strand prima aan te lopen.

Leuke vakantie gehad. Lekker veel kipnuggets ijsjes en slushpuppies op. All in was wel erg fijn.

Zalige vakantie

Cindy struyven
25-8-2018

Een aangenaam hotel. Het eten was uitgebreid. All inclusief is een aanraden. Alleen horige kamers. Zeker als de geburen besluiten tot een kot in de nacht hard te babbelen en te lachen op hun balkon.

Leuk familiehotel

Simone
15-8-2018

Fijn hotel, waarvan ik vind dat het zeer gunstig gelegen is ten opzichte van het strand, centrum en bezienswaardigheden.

Ik vond het jammer dat het beleid bij het zwembad en poolbar niet best was. Mensen aten in hun zwemkleding hun middageten. Vond ik onsmakelijk.

Badmeesters vond ik ongeïnteresseerd en waren vooral met zichzelf bezig.

Huisjes vond ik aan de kleine kant en erg gehorig.

Maar we hebben het er fijn gehad!

Voor één keer

Anoniem
10-8-2018

Wij zijn momenteel in dit hotel en het is best leuk maar zeker niet wat we gewend zijn. De kamers zijn echt héél erg klein! Wij schrokken daar van. Vind er weinig sfeer hangen in het park. De ligbedden op het zwembad zijn keihard en kunnen niet in verschillende standen dus je moet verplicht liggen. Eten is wel goed. Wij gaan hier niet voor een tweede keer heen. Heel veel geld in het hoogseizoen en dat is het zeker niet waard!

Fantastisch!

Johan
8-8-2018

Echte aanrader! Keurig netjes allemaal. Zeer kindvriendelijk! Leuke animatie! Goed eten! Lekker dicht bij het strand! Winkeltjes voldoende aanwezig nabij het hotel. Wij komen er zeker weer!

Prima!

Danielle den Otter
7-8-2018

Eten goed, zwembaden prima!

Hou er alleen rekening mee dat als je met zijn 4en op 1 kamer gaat, dat er 2 op een bed bank liggen.. niet comfortabel voor volwassenen.

Volgend jaar weer !

WIJ SAMEN
5-5-2018

Geen enkel minpunt. Vooral service en persoonlijke benadering receptieteam was top. Ook de schoonmaaksters prima. 5 vd 7 dagen schone handdoeken en bedden opgemaakt. Wij waren er wel in rustige tijd. Geen overlast van "drinkende en lallende lui". Vrijwel nieuwe appartement met oa handdouche en regendouche, voldoende keukengerei, nette bank, prima bed ..... als er toch een minpuntje is dan hooguit de deur naar de douche/wc die onhandig geplaatst is, .... en vooruit... de gehorigheid vanonder de voordeur. Maar als het aan ons ligt...volgend jaar weer !

Leuk voor 1 keer

Kramer
13-9-2017

Het eten is goed. De huisjes zijn inderdaad gehorig (de buren konden niet slapen van onze baby die niet zo wou). Her plaatsje is klein met veel hotels en allemaal dezelfde (dure) winkeltjes. Ik zou volgende keer een groter plaatje uitzoeken. Alles is hier vrij duur. Muggen is een dingetje maar als je je goed inspuit en de alles afsluit is het te doen. Wat echt een tegenvaller was is het water in het zwembad. Dit is zo koud als een bad gevuld met de tuinslang dus de kinderen verkouden en het is niet zo leuk om te zwemmen daardoor. Strand is wel erg mooi en warm.

super vakantie!!

barbara
12-8-2017

mooi hotel met ruime schone kamers!

animatie was erg leuk, kinderen hebben echt genoten

leuke zwembaden, veel plek erom heen voor de ligbedjes

wij zijn 1 dag op excursie naar de markt van sineu en de grotten van drach geweest een aanrader om te doen!

Heerlijk hotel

Arjen de Jong
10-8-2017

Mooie kamers en schoon. Goed eten. Geen gezeur met ligbedjes bij het zwembad. Animatie is heel goed. Aardig personeel. Dichtbij strand. En winkels. Wij hadden all in formule en die was prima. Ga je hier nog naar toe. Je krijgt er geen spijt van

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BQ Alcudia Sun Village in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BQ Alcudia Sun Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.