Géén boekingskosten

SpanjeMallorcaPlaya de Muro

8.9FantastischScore uit 52 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Op zoek naar een kindvriendelijke accommodatie op Mallorca? Dan is BQ Alcudia Sun Village een goede keuze! Deze drie sterren accommodatie is van alle gemakken voor jong en oud voorzien. Het ligt op loopafstand van het strand én het centrum. Verder is er een mooi zwembad, maar ook een apart kinderzwembad met piratenboot en waterglijbanen. In het hoogseizoen wordt er regelmatig voor entertainment gezorgd. Wat wil je nog meer?

Veel gezinnen met kinderen gaan met veel plezier naar BQ Alcudia Sun Village. De kinderen vermaken zich namelijk volop bij de animatie en bij het zwembad met de piratenboot. Een anonieme vakantieganger is hier geweest met het hele gezin en was erg enthousiast, met name over de animatie. Deze anonieme gast zegt: “Top appartementen. Wij zijn hier 2 weken geweest en het was onwijs gaaf. Wij hebben ons allemaal prima vermaakt. Animatie team was helemaal top. (niet Nederlands), maar ze waren allemaal even lief voor de kids. En er was een Belgische meid bij. Mijn zoon heeft een top vakantie gehad en daar gaat het om. Alles was heel schoon. Appartementen ook. Airco werkte goed. Je zat overal dichtbij. Supermarkt tegenover complex. Palmera restaurant kun je onwijs lekker eten. En ook aan te raden Boy restaurant. Winkels en strand om de hoek, en heel veel te doen voor kinderen. Wij geven de vakantie een 9.” Ook de kamers waren prima volgens deze gast, al geven andere vakantiegangers aan dat de kamers wat gehorig kunnen zijn. Hierdoor kan je ‘s avonds de buren horen praten op het balkon. Hou er daarnaast rekening mee dat de animatie over het algemeen niet in het Nederlands is, maar in het Engels of Duits. Sommige vakantiegangers vonden dit een nadeel, anderen maakte dit niet uit.

De ligging

BQ Alcudia Sun Village ligt nabij Alcudia op het Spaanse eiland Mallorca. Het hotel heeft een gunstige ligging vlakbij het strand én verschillende restaurants en winkels. Vanaf het hotel is het maar 600 meter lopen naar het strand. Hier geniet je onder de Spaanse zon op je handdoek of neem je af en toe een verfrissende duik in zee. De ligbedden en parasols op het strand zijn tegen betaling. De dichtstbijzijnde restaurants en winkels liggen ook op ongeveer 600 meter afstand vanaf BQ Alcudia Sun Village. Het centrum van Alcudia ligt wat verder weg, namelijk op ongeveer 4 kilometer afstand. Hier ga je naartoe met een taxi of met de bus. Op 450 meter afstand van het hotel is namelijk een bushalte, waardoor je gemakkelijk de rest van Mallorca verkent tijdens je vakantie naar Spanje!

Het hotel en faciliteiten

BQ Alcudia Sun Village is een drie sterren hotel. Jong en oud gaan een vakantie vol waterplezier tegemoet dankzij de mooie zwembad en het aparte kinderbad. Het allerleukste is toch wel het zwembad met de piratenboot. Hier spelen de kinderen urenlang piraatje, racen ze van de glijbaan en spelen ze met de waterspuiters. En jij? Jij houdt ze in de gaten vanaf je ligstoel op het zonneterras. De ligstoelen en parasols bij het zwembad zijn gratis, maar voor de badhanddoekenservice wordt een borg gerekend. Daarnaast valt er nog veel meer te beleven bij BQ Alcudia Sun Village. Er is een miniclub voor kinderen van 4 tot 12 jaar, waar volop leuke activiteiten worden georganiseerd. De kinderen dansen erop los bij de minidisco of spelen urenlang in de speeltuin. Geen zorgen, er is ook aan de volwassen gasten gedacht. Er zijn verschillende sportmogelijkheden, zoals volleybal, tafeltennis, minigolf en tennis. Sommige van deze sporten kunnen tegen betaling zijn. Voor de ultieme ontspanning boek je tegen betaling een lekkere massage.Verder is de receptie in de lobby is 24 uur per dag geopend. Hier staat het personeel van BQ Alcudia Sun Village voor je klaar om je vragen te beantwoorden of met leuke tips voor in de omgeving. Ook is hier een bagageruimte om je koffers te stallen. In het hele hotel maak je gebruik van gratis WiFi, zowel in de openbare ruimtes als in de kamers. Tot slot maak je tegen betaling gebruik van de wasservice en dokterservice.

De kamers

Je kan kiezen tussen verschillende kamers en appartementen bij BQ Alcudia Sun Village. De standaardkamers zijn geschikt voor twee à drie gasten. De kamers zijn voorzien van airconditioning, televisie, kleine koelkast, koffie- en theefaciliteiten en WiFi. Tegen betaling maak je gebruik van de telefoon en het kluisje. De kamers hebben een badkamer met een toilet, douche en haardroger. De kamers hebben een balkon of terras met zitje, waar je volop geniet van de Spaanse zon!Het verschil in kamersDaarnaast kan je bij BQ Alcudia Sun Village kiezen voor een tweekamerappartement. Deze zijn ruimer dan de standaardkamers. Ze zijn geschikt voor minimaal twee personen en maximaal drie volwassenen, of twee volwassenen en twee kinderen. De appartementen hebben dezelfde faciliteiten als de standaardkamer, maar beschikken ook over een simpele kitchenette met een kookplaat, broodrooster en magnetron. De appartementen hebben een woon- en slaapkamer met een slaapbank en een aparte slaapkamer.

Eten en drinken

Voor je vakantie bij BQ Alcudia Sun Village kan je uit verschillende verzorgings opties kiezen, namelijk logies, logies en ontbijt, halfpension of all inclusive. Bij logies zijn geen maaltijden of drankjes inbegrepen en bij logies en ontbijt alleen het ontbijt. Bij halfpension zijn het ontbijt en diner inbegrepen. Bij all inclusive verzorging zijn het ontbijt, de lunch en het diner inbegrepen, net als een selectie aan snacks en drankjes gedurende de dag. Alle maaltijden worden in buffetvorm geserveerd in het buffetrestaurant.Het ontbijtbuffet van BQ Alcudia Sun Village wordt geserveerd van 8.00 tot 10.30 uur, het lunchbuffet van 12.30 tot 14.30 uur en het dinerbuffet van 17.30 tot 21.00 uur. Verblijf je op basis van all inclusive verzorging? Van 11.00 tot 12.30 uur en van 14.30 tot 17.00 uur zijn er verschillende snacks beschikbaar, waaronder ook ijsjes. Tussen 16.00 en 17.00 uur is er koffie of thee met een koekje. Bij de all inclusive verzorging zijn verschillende alcoholvrije en sommige alcoholische drankjes tussen 10.30 en 23.00 uur inbegrepen.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

BQ Alcudia Sun Village is duidelijk een goede keuze voor een kindvriendelijke vakantie en all inclusive vakantie naar Spanje. Dankzij de miniclub en piratenboot is het een paradijs voor kinderen! Ook jij gaat een heerlijke vakantie tegemoet dankzij het mooie zwembad, de fijne ligging en de sportmogelijkheden. Als je voor all inclusive verzorging kiest, schuif je na een dag vol ontspanning en plezier eenvoudig aan bij het dinerbuffet!

Goed om te weten

Sommige sportactiviteiten kunnen tegen betaling zijn.De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en moet ter plekke worden voldaan.Er is regelmatig entertainment bij BQ Alcudia Sun Village, maar voornamelijk in het hoofdseizoen.Er zijn geen trappen aanwezig.

Bekijk de beschikbaarheid

52 Reviews over BQ Alcudia Sun Village

• 9John26-06-2022

Super leuke vakantie

Kamers niet erg groot wel ruime badkamer. genoten van ons prachtig uitzicht. Gezellig zwembad met nieuwe verstelbare ligbedden en voldoende parasols. Het eten zeker een 4 sterren waard, erg smakelijk en zeer ruime keuze. Bij late afreis is er een ruimte beschikbaar voor douchen en omkleden. Onvoorstelbaar zoveel keuze in drankjes bij All - inclucief zowel Likeur 43 - Amaretto - Baileys - Aperol enz. enz. en dat bij een 3 sterren hotel. Neem wel een spray mee tegen de muggen.

• 9..25-08-2019

Helemaal top

Top Appartementen. Wij zijn hier 2 weken geweest en het was onwijs gaaf. Wij hebben ons allemaal prima vermaakt. Animatie team was helemaal top. ( niet Nederlands), maar ze waren allemaal even lief voor de kids. En er was een Belgische meid bij. Mijn zoon heeft een top vakantie gehad en daar gaat het om. Alles was heel schoon. Appartementen ook. Airco werkte goed. Je zat overal dichtbij. Supermarkt tegenover complex. Palmera restaurant kun je onwijs lekker eten. En ook aan te raden Boy restaurant. Winkels en strand om de hoek, en heel veel te doen voor kinderen. Wij geven de vakantie een 9

• 9J12-08-2019

Supervakantie

Wij, gezin.met kids 11 en 13 jr, zitten in het appartement. Het is schoon en netjes,volledig ingericht. De kitchenet is klein maar voldoende. (Startpakket om va a t te doen,incl vaatdoek etc.aanwezig) De badkamer heeft ruime douche en wastafel. Het personeel is zeer vriendelijk en super behulpzaam. Het zwembad is redelijk groot en er zijn voldoende ligbedden met parasols. Je kunt badlakens tegen borg huren en 3x per week inwisselen tegen schone badlakens, mooie service.Het complex is opvallend schoon, je ziet amper of niets op de grond liggen. Entertainment voor kids is er,maar niet overdreven aanwezig. Het complex ligt dichtbij het strand, je bent er in 5 minuten lopen. Mooi zandstrand en prachtige ( grote) baai. Er is een supermarkt naast het complex die alles verkoopt. Er is niet een echte boulevard met restaurants, dat is wel jammer...maar je pakt de bus en rijdt zo naar port d'alcudia... Wij hebben hier een heerlijke vakantie

• 3Fam. S20-04-2019

Nooit meer!

Het hotel is zeer basic, piepkleine badkamer. Het eten (all-inclusive) is ondermaats. Bijna uitsluitend Britse en Duitse hotelgasten. Een echte tegenvaller!

• 7Danique08-09-2018

Prima

Zwembad idd koud, maar mijn zoontje had daar weinig last van. kamers idd vreselijk gehorig. Dat ze klein zijn vind ik niet erg, slaap er toch alleen maar meer niet. Gedeelte vh personeel was leuk. Eten was oke. Middag was wat minder. Animatie was duits, en mn zoontje vond het niet leuk ( ik ook niet ) dat was wel jammer. Strand prima aan te lopen. Leuke vakantie gehad. Lekker veel kipnuggets ijsjes en slushpuppies op. All in was wel erg fijn.

• 9Cindy struyven25-08-2018

Zalige vakantie

Een aangenaam hotel. Het eten was uitgebreid. All inclusief is een aanraden. Alleen horige kamers. Zeker als de geburen besluiten tot een kot in de nacht hard te babbelen en te lachen op hun balkon.

• 8Simone15-08-2018

Leuk familiehotel

Fijn hotel, waarvan ik vind dat het zeer gunstig gelegen is ten opzichte van het strand, centrum en bezienswaardigheden. Ik vond het jammer dat het beleid bij het zwembad en poolbar niet best was. Mensen aten in hun zwemkleding hun middageten. Vond ik onsmakelijk. Badmeesters vond ik ongeïnteresseerd en waren vooral met zichzelf bezig.

Huisjes vond ik aan de kleine kant en erg gehorig. Maar we hebben het er fijn gehad!

• 6Anoniem10-08-2018

Voor één keer

Wij zijn momenteel in dit hotel en het is best leuk maar zeker niet wat we gewend zijn. De kamers zijn echt héél erg klein! Wij schrokken daar van. Vind er weinig sfeer hangen in het park. De ligbedden op het zwembad zijn keihard en kunnen niet in verschillende standen dus je moet verplicht liggen. Eten is wel goed. Wij gaan hier niet voor een tweede keer heen. Heel veel geld in het hoogseizoen en dat is het zeker niet waard!

• 9Johan08-08-2018

Fantastisch!

Echte aanrader! Keurig netjes allemaal. Zeer kindvriendelijk! Leuke animatie! Goed eten! Lekker dicht bij het strand! Winkeltjes voldoende aanwezig nabij het hotel. Wij komen er zeker weer!

• 8Danielle den Otter07-08-2018

Prima!

Eten goed, zwembaden prima! Hou er alleen rekening mee dat als je met zijn 4en op 1 kamer gaat, dat er 2 op een bed bank liggen.. niet comfortabel voor volwassenen.

Hotel BQ Alcudia Sun Village info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)