Peguera

Reviews over Peguera

Prachtig!

Leidy Ring
    27-9-2018

Geweldige omgeving! Gaan ook zeker keer terug in die omtrek! Goede busverbinding naar omliggende plaatsen! Prachtig de bergen en de kraakheldere zee! Palma ook aan de bevelen en vooral de treinreis naar Soller!

Gereisd Met partner in september 2018

Lekker van alle gemakken voorzien

Peter
    3-7-2018

Peguera is een typisch vakantiedorp. Met de bekende souvenirshops en eetgelegenheden. Maar ook de iets "duurdere" winkels en restaurants zijn er te vinden. Ook hier veel Duitsers en (iets minder) Engelsen. Niet zo'n gekkenhuis als op "Ballermann". Dus minder geschikt voor uitgaansvertier zoekende mensen.

Stranden zijn mooi.

Gereisd Met partner in juni 2018

Toeristisch plaatje, mooi gelegen aan de baai.

TA
    17-5-2018

Peguera (Paguera) is een toeristisch plaatsje met veel winkeltjes, terrasjes, restaurants, hotels, enz. Er is een strand met promenade. Vanuit Peguera kun je mooie wandelingen maken b.v. bij Cala Fornells of richting Capdella. Openbaar vervoer: er rijdt een bus naar Palma of naar het vliegveld en de andere kant op naar Andratx en port D'Andratx. Verschillende mogelijkheden van autoverhuur. Tevens zijn er fietsen, motoren en scooters te huur.

Gereisd Met partner in april 2018

Gezellig klein, erg druk.

Daisy
    19-10-2017

Peuters vonden wij de leukste plaats in het Zuidoosten. Erg gezellig, veel leuke winkeltjes, cafés, restaurants. Strand is ook niet slecht voor een kleine plaats, veel ligbedden, heerlijk schoon water, maar wel met keien in de zee. Strand is zand. Leuke restaurantjes langs de boulevard. Veel activiteiten te beleven, te boeken overal, hotel, kiosken bij het strand. Super schoon allemaal. Wel typisch Mallorcaans. Ik vond het daar erg leuk en gezellig, al is het natuurlijk altijd druk met veel toeristen, maar dat is overal op Mallorca.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Tweede, maar niet de laatste keer

Anja
    24-9-2017

Niet geschikt voor jeugd die disco en nachtleven zoekt Geschikt voor wandelaars, of voor mensen die niet de super drukte van El Arenal zoeken. Gericht op Duitse vakantiegangers. Hoort sporadisch nederlands. Met de bus mogelijk naar Palma te gaan.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Peguera scoort een 8,5 uit 10, op basis van 186 reviews