Peguera

We hebben een aantal aanbieders voor Peguera voor je op een rij gezet:

vakanties Peguera

We hebben een aantal aanbieders voor Peguera voor je op een rij gezet:

Reviews over Peguera

Wij vonden Peguera erg leuk!

Angelique
    15-6-2019

Peguera vind ik een erg leuk stadje. Met van alles, zowel restaurantjes als leuke souvenir winkeltjes. Ook kan je heerlijk over het mooie strand lopen of een stukje boulevard ernaast. De zee is ook erg mooi!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Prachtig!

Leidy Ring
    27-9-2018

Geweldige omgeving! Gaan ook zeker keer terug in die omtrek! Goede busverbinding naar omliggende plaatsen! Prachtig de bergen en de kraakheldere zee! Palma ook aan de bevelen en vooral de treinreis naar Soller!

Gereisd Met partner in september 2018

Lekker van alle gemakken voorzien

Peter
    3-7-2018

Peguera is een typisch vakantiedorp. Met de bekende souvenirshops en eetgelegenheden. Maar ook de iets "duurdere" winkels en restaurants zijn er te vinden. Ook hier veel Duitsers en (iets minder) Engelsen. Niet zo'n gekkenhuis als op "Ballermann". Dus minder geschikt voor uitgaansvertier zoekende mensen.

Stranden zijn mooi.

Gereisd Met partner in juni 2018

Toeristisch plaatje, mooi gelegen aan de baai.

TA
    17-5-2018

Peguera (Paguera) is een toeristisch plaatsje met veel winkeltjes, terrasjes, restaurants, hotels, enz. Er is een strand met promenade. Vanuit Peguera kun je mooie wandelingen maken b.v. bij Cala Fornells of richting Capdella. Openbaar vervoer: er rijdt een bus naar Palma of naar het vliegveld en de andere kant op naar Andratx en port D'Andratx. Verschillende mogelijkheden van autoverhuur. Tevens zijn er fietsen, motoren en scooters te huur.

Gereisd Met partner in april 2018

Gezellig klein, erg druk.

Daisy
    19-10-2017

Peuters vonden wij de leukste plaats in het Zuidoosten. Erg gezellig, veel leuke winkeltjes, cafés, restaurants. Strand is ook niet slecht voor een kleine plaats, veel ligbedden, heerlijk schoon water, maar wel met keien in de zee. Strand is zand. Leuke restaurantjes langs de boulevard. Veel activiteiten te beleven, te boeken overal, hotel, kiosken bij het strand. Super schoon allemaal. Wel typisch Mallorcaans. Ik vond het daar erg leuk en gezellig, al is het natuurlijk altijd druk met veel toeristen, maar dat is overal op Mallorca.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017
Peguera scoort een 8,5 uit 10, op basis van 187 reviews