Palma de Mallorca

We hebben een aantal aanbieders voor Palma de Mallorca voor je op een rij gezet:

vakanties Palma de Mallorca

Reviews over Palma de Mallorca

Onvergetelijk

Cor Veenstra
    1-12-2018

De kathedraal is uiteraard een must. Verder hebben we de stad bekeken en gewinkeld. Ten slotte een city tour gemaakt. Vanaf hier kun je ook met een toeristische trein naar Soller, dit is echt een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2018

Nando Hellemons
    28-11-2018

Mallorca is een prachtig mooi eiland, je kunt er heerlijk eten, goed opstap, lekker zonnen maar ook zijn er plekken waar je naartoe kan als je van rust houd. Het is leuk voor jong en oud. Ook actievelingen die lekker van sport houden hebben genoeg dingen die ze kunnen doen.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische ervaring voor jongeren!

Larissa
    27-11-2018

Echt een uitgaansgebied voor jongeren, druk strand maar heel mooi! Veel kroegen, nederlands en duits gedeelte. Ook lopen er veel proppers die je leuke evenementen aansmeren! Voor mij was het totaal niet vervelend. Dus voor een zuipvakantie erg geschikt! Ook zit er een mooi groot waterpark op loopafstand van de Boulevard, wat ook echt de moeite waard is om een dagje heen te gaan. De mac donalds daar was alleen niet echt lekker... helaas. Ook zijn er veel shisha launches met hele lekkere cocktails!! Voor jongeren dus een top bestemming!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Super leuk!

Shannon
    26-11-2018

Wij waren bij el arenal en dat was een super leuke plek voor zowel jongeren als voor ouderen. Het strand was heerlijk overdag en de temperaturen waren precies mooi rond de 27 tot 33 graden overdag. Zo kan je dus lekker opt strand liggen maar ook nog leuke dingen ondernemen zoals quad rijden jetskieen of een jeepsafari. Savonds ist het vooral gezelligheid met jongeren rond de 17/22 jaar. Verderop heb je meerdere kroegjes waar de leeftijden oplopen. Mooi cultuur en leuke huisjes. Ook mooie natuur als je verder naar de bergen gaat .

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Frans
    22-11-2018

Dit was een vakantie met jongens van 19-21 jaar, we hebben erg genoten van het grote aanbod in restaurants en ‘s avonds gingen we vaak stappen in El Arenal. Overdag was er veel te doen, de stad opzich was al mooi om te zien maar we hebben ook gejetski’d, gesnorkeld, en we zijn op pad gegaan met de scooter.

Gereisd Met vrienden in juli 2018
Palma de Mallorca scoort een 8,4 uit 10, op basis van 331 reviews