vakanties Palma de Mallorca

Reviews over Palma de Mallorca

Goed hotel

Janske Nieuwland,
    14-10-2018

Goed hotel, alleen te weinig personeel in het restaurant en aan de buitenbar.

Verder ook niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Wel fijn dat er een shuttlebus om het half uur naar Palma Nova rijd.

Super vakantie gehad

Dani,
    11-9-2018

Het was niet overal schoon.

Verder was het een top hotel met goed eten en super personeel.

Prima verblijf

Antonia,
    3-9-2018

Prima hotel, airco & wifi op kamer, all inclusive ook voor vegetariërs voldoende afwisselend eten, aardige medewerkers, enthousiast animatieteam

Erg goed voor die prijs!

Siebren,
    3-9-2018

Prima hotel met perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Schone kamer, prachtig zwembad en prima buffet. Shuttlebus naar het strand was echt perfect!

Opmerkingen bij eerder gelezen recensies:

- Gloednieuwe ligbedden bij het zwembad, waarvan altijd voldoende vrij

- Prima service aan de balie, met meerdere vragen uitstekend en vriendelijk geholpen

- Eten was, naast de vaste friet/paella/etc elke dag zeer divers met heerlijke desserts en goed ontbijt

Geweldige week gehad!

Manie,
    30-6-2018

Super goed buffet! Ontbijt; vers brood, verse bolletjes, ruime keuze uit beleg, vers gebakken ei, pancakes, vers fruit (watermeloen,meloen,ananas,druiven,kiwi,peren,perzik etc! Lunch; warm, veel variatie! Wordt redelijk snel bijgevuld de frisdrank is goed koud en weinig toevoeging van water. Diner; wederom goed en warm, heerlijke saladebar. Er wordt wederom vlees of vis voor u a la minute gebakken.

Snacks; pizzaatjes, kipnuggets, hotdog, patat, tosties, vers fruit, salade, ijsjes, ruim keus en genoeg voor iedereen en de snacks zijn warm/heet. Kamers zijn wat gehorig, maar verder super schoon en fris en een goede airco!

Zwembad TOP! Genoeg ligbedden, grote grasweide, wel weinig parasols, maar door de vele bomen heeft u genoeg keuze om de schaduw op te zoeken. De zon komt om 9u vanachter het hotel vandaan,hele dag zon!!

Shuttlebus naar strand prima! In 10-15 minuutjes bent u op het strand van Palmanova. Al met al een top week gehad.

Palma de Mallorca scoort een 8,2 uit 10, op basis van 320 reviews