Magaluf

Reviews over Magaluf

Prima uitvalsbasis

Berber
    4-11-2018

Magaluf heeft een mooi zandstrand en veel uitgaansgelegenheden. Als gezin zou ik niet zo snel naar dit deel van het eiland gaan. Maar ben je opzoek naar een vakantie waar het nachtleven centraal staat? Dan ben je hier op de juiste plek. Alhoewel het in oktober niet meer zo bruisend is.

In dit gedeelte van het eiland zijn vooral Engelse toeristen te vinden.

Als je een auto huurt is Magaluf een prima uitvalsbasis. Niet ver van de hoofdstad en prachtige baaitjes binnen 10 minuten.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Te toeristisch, maar geweldig strand

Sandra
    27-9-2009

Voor ons een te toeristisch plaatsje dat teveel gericht is op Engels uitgaanspubliek. Voordeel is dan weer dat we er geen Nederlanders zijn tegengekomen! Het strand is een van de mooiste van de plaatsjes aan de baai van Palma: ruim, fijn wit zand, helder water en palmbomen. Er is een ruim aanbod aan restaurantjes en winkels. Jammer dat overal hetzelfde op de kaart staat en in de winkeltjes verkocht wordt, echt Spaanse sfeer of cultuur is er niet te vinden. Naar onze mening is dit overigens in de meeste kustplaatjes aan de baai van Palma hetzelfde (Peguera is echter gericht op Duitse 50plussers, dus rustiger). 's Avonds wordt Magaluf druk bezocht (ook eind september nog) door groepen Engelsen (en vrijgezellenfeesten) die houden van stappen en drinken. Met een huurauto ontdek je makkelijk het hele eiland. Palma is een leuke stad en dichtbij.

Gereisd Met partner in september 2009

wij vonden het een geweldig plaatsje,mooi wandel paradijs

huskes
    28-10-2007

wij vonden het een geweldig plaatsje,mooi wandel paradijs langs het strand,leuk stadje,golfplaats in de buurt.je kan er goed de tijd omkrijgen.veel winkeltjes, terrasjes,heerlijk klimaat. taxi brengt je ook overal heen!Als je slecht ter been ben,net als mijn man!dus geen klagen..voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in Sun Oct 28 2007 00:54:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Magaluf natuurlijk druk in het hoogseizoen, maar dat kan

Frits en Annie
    2-6-2007

Magaluf natuurlijk druk in het hoogseizoen, maar dat kan ook gezellig zijn. Je weet dat het een badplaats is voor jongeren. Welnu wees dan ook wat verdraagzaam. Uitwassen en dronkenschap heb je op veel meer plaatsen. Magaluf ligt slechts 20 min. van het vliegveld. Er is een prachtig en goed onderhouden strand en kijk eens goed hoe ook volwassenen hun rotzooi daar laten liggen. Er zijn veel discotheken o.a. BCM en er wordt continu gewerkt aan nieuwe infrastructuur. Met een huurauto ben je binnen een uur op alle hoeken van het eiland om waar je ook wilt van de prachtige natuur en cultuur te genieten. In de onmiddelijke omgeving ben je in 20 minuten o.a.in Port Andratx, Santa Ponsa, Portal Nous, Palma (centrum)

Gereisd Anders in juni 2007

Magaluf in het hoogseizoen gezellig druk voor mensen die

Frits
    31-12-2006

Magaluf in het hoogseizoen gezellig druk voor mensen die van een levendige vakantie houden. Alhoewel veel Engelse jeugd brengt dit ook gezelligheid. Uitspattingen en wangedrag kun je overal tegenkomen. Het strand wordt perfect schoongehouden en met camera's bewaakt. Gezellige wandelboulevard direct aan zee. Hotel/appartementencomplex Club Royal Beach met zwembaden en terrassen als parel in het midden van dit alles voor een perfect verblijf. Discotheken(BCM), rondvaartboten, kartbanen, piratenshow, wildwaterparken, Marineland (dolfijnenshow), zaterdag rommelmarkt, casino, midgetgolf, etc. Dit alles binnen loopafstand. Snelle bus/taxi verbinding naar Palma (gezellig winkelen) en vliegveld. Perfecte uitvalbasis met huurauto naar alle mooie (cultuur) locaties op het eiland door nieuw aangelegde snelwegen. Wat wil je nog meer. Zorgenloos genieten (niet voor zeurpieten) begint in Magaluf.

Gereisd Met partner in oktober 2006
Magaluf scoort een 7 uit 10, op basis van 34 reviews