Hotel Pinero Tal

Laatste review

Slecht

Karlijn braxhoven,
12-8-2018

Eten is slecht, koud, rauw of juist over de datum. Bijna geen afwisseling. Ontbijt was nog wel het redelijkste.

2 drankjes pp mag je mee nemen van de bar.

Kamer werd wel goed schoon gemaakt, alleen bedden werden niet verschoond..

Mooie balkon, mooi uitzicht op de zee daar hadden wij geluk mee.

Zwembad was goed koel, alleen snel schaduw in de avond door hoge gebouwen er om heen.

Personeel was niet erg vriendelijk, haalde je bord al snel weg na je laatste hap.

Liepen er onverzorgd bij, voornamelijk in het restaurant hun blouse vol zweet, rode hoofden.

Ik ben snel tevreden maar dit was echt niet fijn!

Mallorca zelf is onwijs gaaf! Mooie zee bij de bouilevaar, je kan goed uitgaan er zijn veel clubs en kroegen. Eke dag wel wat te beleven.

Niet toegankelijk voor mensen die slechterbeen zijn.

Tip: doe de jeep safari ! Zo zie je ook veel anders van het eiland.

Kenmerken

51 reviews over Hotel Pinero Tal in het Nederlands

Slecht

Karlijn braxhoven,
12-8-2018

2 drankjes pp mag je mee nemen van de bar.

Kamer werd wel goed schoon gemaakt, alleen bedden werden niet verschoond..

Mooie balkon, mooi uitzicht op de zee daar hadden wij geluk mee.

Ik ben snel tevreden maar dit was echt niet fijn!

Niet toegankelijk voor mensen die slechterbeen zijn.

Tip: doe de jeep safari ! Zo zie je ook veel anders van het eiland.

Nooit meer

Thimo,
2-12-2017

Kamer was simpel maar wel schoon

Eten was zeer slecht koud en bijna geen afwisseling

Met drank halen mag je er maar 2 pp per keer

Geen aanrader

Prima hotel

Sofie,
25-10-2017

Prima hotel. Ik zat er 8 dagen met een vriendin. Wel nog wat verder lopen naar de strip dan verwacht en aangegeven.. Wel heel dicht bij het strand. Vriendelijk personeel! Ik had een wond onder mijn voet opgelopen en hier hebben ze geholpen met pleisters, verband etc. Wel streng met binnenkomen na het uitgaan. (niet luidruchtig doen) Schoon en fijn zwembad met genoeg bedjes. Eten was niet heel uitgebreid maar wel goed, ontbijt was karig. Kamers waren niet groot, maar werden keurig elke dag schoongemaakt.

Heel matig hotel

Sandra,
27-7-2017

Ik verbleef hier 12 dagen met mijn vriend in juli 2017. Om te beginnen over het hotel, de kamers zijn wel 'oké', het zwembad ligt in de schaduw, weinig zon de hele dag. Het hotel ligt op een helling. Het eten is gewoon ronduit slecht, het is lauw, smakeloos en weinig keuze.

Prijs/kwaliteit verhouding is slecht.

hotel prima, Mallorca niet mijn ding

callebert oda,
27-6-2017

Een beter hotel qua maaltijden nog niet gehad. Een degelijke burger keuken met eerste klas produkten. Telkens een grote keuze tussen vlees en luxe vis. (zalm, lotte, tongen, rogge vleugels....)

Heel geschikt voor rolstoelpatienten. De ligging viel wat tegen. 200m van het strand maar wel heel steil. Het is raadzaam met een taxi terug te keren naar het hotel.

Prijs / Kwaliteit is ok.

Joan
14-10-2016

Ligging: Het hotel lag op een heuvel en ca. 350 m. van het strand/boulevard. Voor mensen die slecht ter been zijn is het hotel vanwege de hoogteligging wellicht niet aan te bevelen. Verder was er weinig zon bij het zwembad vanwege de hoge hotels rondom het zwembad.

Hotel: Was wat gedateerd en had achterstallig onderhoud. Er is meer van te maken. Werd overigens goed schoongemaakt door personeel.

Hotelkamer: Viel tegen. Slechts 1 kleine lamp naast bed en 1 lamp in douche, wel lamp op balkon maar mocht niet aan, gehorig, harde bedden en weinig meubilair.

Personeel: Verdienen allemaal (bij receptie, in het restaurant en de schoonmaaksters) een dikke pluim. Waren heel vriendelijk en behulpzaam bij alles.

Eten: Was helemaal in orde. Voldoende, afwisselend en goed. Er was voor iedereen voor "elk wat wils". Snap niet dat er mensen zijn die hierover klagen!

Totaal: Hotel is ok.

Ligging is goed qua afstand boulevard

Jolan
2-10-2016

Kamers e.d zijn schoon en ligging is prima qua afstand naar de bruisende boulevard.

Warm eten in het hotel kun je echter beter niet doen om een voedselvergiftiging te voorkomen en dat is geen leuke ervaring als je hier maar 3 dagen bent.

Goed verblijf

Evy
28-8-2016

Een prima hotel met drie sterren, prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed. Er was een goede mix van stellen (ong. 20-30 jr), gezinnen en jongeren. Wij hebben geen last van de laatste groep gehad. Ook een goede mix qua afkomst: Nederlanders, Spanjaarden, Duitsers en nog veel meer

De ligging is ideaal, je loopt de straat uit en je staat op de boulevard en bij het strand. Het hotel ligt op een helling, maar deze is goed te bewandelen. Ook met alcohol in de benen.

Onze tweepersoonskamer was ruim, net als de badkamer. Er wordt elke dag netjes schoongemaakt. Een groot nadeel vonden wij dat er maar twee stopcontacten waren: 1 in de badkamer en 1 waar de tv eigenlijk in zat. Een ander nadeel is de WiFi, hiervoor moet betaald worden. Dan krijg je een inlogcode, maar deze kan maar door 1 persoon tegelijk gebruikt worden.

Het eten was naar ons idee prima. Niet alles was even lekker, maar er bleef genoeg keuze over. Wij zijn niks tegengekomen dat koud of niet gaar was. De mixdrankjes worden royaal gemixt en er is genoeg keuze

Middelmatig hotel

Jeroen
21-8-2016

De ligging van het hotel is perfect. Dicht bij het strand en bij de boulevard. Alleen de tegels op de stoep van de steile helling zijn erg glad, waardoor je er makkelijker over uit kunt glijden.

Het personeel van het hotel was erg vriendelijk. Ook de animatie van s'avonds werd perfect geregeld.

Het ontbijt was dramatisch. De broodjes en de boterhammen die er lagen waren niet vers, ze waren namelijk veel te hard. Het middag en het avond eten ging nog wel, maar het meeste hiervan was niet warm genoeg.

Voor 3 personen was de kamer aan de kleine kant. Verder zijn de kamers niet geluids dicht, want op de gang en boven je kon je alles goed horen.

Het zwembad ligt voor het grootste gedeelte van de dag niet in de zon, waardoor het water redelijk koud was.

Goed voor jongerenvakantie

Roos
8-8-2016

Wij verbleven met 7 meiden in Pinero Tal. Bij aankomst werden we verdeeld over de kamers. De kamers zijn prima! Elke dag werd er goed schoongemaakt en kregen we elke dag nieuwe handdoeken. Nadeel aan onze kamer was de douche die kapot was en alle kanten op spoot + te weinig stopcontacten. De ligging is ideaal. Je loopt naar beneden en je bent al bij de boulevard. Wel wat langer lopen naar de leuke kroegen. Zwembad is schoon. Zon wel vroeg weg.

Verder is het personeel erg vriendelijk en er is animatie waar wij ook af en toe zaten voor in te drinken.

Het is fijn dat je onbeperkt drinken kan halen van 11 sochtends tot 11 savonds. Nadeel aan dit hotel is dat het eten wat matig is. Wat er lag was vrijwel koud of niet gaar. Spaghettis/pastas en paella waren overigens wel heel lekker. Fruit en groentes waren over het algemeen lekker en vers. Het is een prima hotel voor jongeren! Wij hebben ons zeker vermaakt.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinero Tal in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinero Tal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.