Reviews over El Arenal

Prijs/kwaliteit in prima verhouding.

Robert Bruins,
    1-12-2018

Een gedateerd hotel. Redelijk ontbijt en diner, vriendelijk personeel.

Als je van leven in de brouwerij houdt, is dit een prima locatie.

Voor rust en stilte moet je echt elders zijn.

Boek vooral een kamer met zeezicht dan valt er nog wat te zien.

Wil je het drukke strand ontvluchten, dan is er een klein zwembad op het dak met voldoende ligbedden. (gratis)

Top vakantie

Marjolein,
    24-11-2018

wij gingen heen met een apart gevoel, De revieuws die wij lazen over onze bestemming waren niet altijd even positief.. maar schijn bedriegt toen wij aan kwamen alles was super geregeld, hotel staat op een prima plek en de kamer was top en schoon het eten was tedoen vaak het zelfde maar voor een jongeren hotel.. Zou ik nog een keer heen gaan? Yes!

Goed hotel

Tessa Tol,
    22-11-2018

Hotel was goed, mooie ligging. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel!

Alleen wat gehorig ‘s nachts, de muren tussen de kamers zijn heel dun. Maar verder een mooie vakantie gehad. En erg genoten! Ook veel zwembaden zijn er te vinden in het hotel.

Op verschillende locaties en in de verschillende gebouwen van het hotel. Dus als je houdt van klein en rustig zwembad, neem je die van verdieping 6. Voor een zwembad met een mooi uitzicht die van verdieping 10. En er is ook nog een rustig groter zwembad op de begane grond te vinden. Doordat het hotel zo groot is, zijn er meerdere zwembaden, het enige nadeel is dat we er meerdere keren verdwaald zijn.

Geweldig

Vriendinnengroep,
    18-11-2018

Alleen maar jeugd. 5 minuten lopen van de cafees.

Goed, mooie locatie aan het strand

Tamara khiari,
    3-11-2018

Appartementen zijn goedkoper en mooier dan de hotelkamers

El Arenal scoort een 7,3 uit 10, op basis van 636 reviews