El Arenal

We hebben een aantal aanbieders voor El Arenal voor je op een rij gezet:

vakanties El Arenal

We hebben een aantal aanbieders voor El Arenal voor je op een rij gezet:

Reviews over El Arenal

Een mooie vacantie voor een mooie betaalbare prijs

Leonardo Lorenzini
    22-3-2018

El Arenal heeft een boulevaar van 5 km lang met een mooi strand en 2 havens, je kunt mooie wandelingen maken en er zijn terrasjes en eetgelegen heden,en pubs bars voor verschillende nationaliteiten, en niet vergeten de resort is ook voor kinderen kind vriendelijk, je kunt er ook mooie fietstochten maken en excursies

Gereisd Alleenreizend in maart 2018

Geweldig

Kirsten
    19-2-2018

Het was echt een super leuke plek om op vakantie te gaan. Ik was met een vriendin erheen gegaan vooral om te genieten van het weer en om te feesten. Voor jongeren zou ik het echt aanraden. Voor gezinnen wat minder. De mensen en iedereen daar waren super aardig en ik voelde me er echt welkom

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Leuke stad

Mariette
    8-10-2017

Heel gezellige terrasjes waar je lekker kunt eten en een lekker kopje Hollandse koffie kunt drinken. Leuke winkeltjes en je kunt elk half uur met een bus erg goedkoop een andere stad zoals Palma, Lucmajor of andere plaatsen bezoeken. De Afrikanen met hun prullaria's mogen ze van mij een straatverbod geven. Het zijn irritante afzetters. Jammer dat de stranden zo klein en rotsachtig zijn.

Gereisd Met partner in september 2017

voldoet..

Brenda
    1-10-2017

heel erg gericht op de feestende meuk in het hoogseizoen. Stand is heerlijk en fijne bedjes! maar niet veel winkeltjes (behalve de 100 supermarktjes). Weinig terrasjes waar je gezellig een 'drankje' kunt doen..

Gereisd Met vrienden in september 2017

Drukke gezellige plaats

Bianca
    20-9-2017

Gezellige boulevard met veel winkeltjes en eettentjes. Strandbedjes te huur voor € 5,35 per dag, keurige prijs. Wij waren hier 5 dagen en dan is het een gezellige plaats om te verblijven. Met een dagtour zagen we wel dat er mooiere locaties zijn. Dit is de hoek als je van uitgaan en drukte houdt! Leuke midweek gehad en voor mensen die vertier zoeken de juiste plaats op het eiland.

Gereisd Met vrienden in september 2017
El Arenal scoort een 7 uit 10, op basis van 636 reviews