Hotel Olimpo Bay

Airport hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag19°11°
Hotel Olimpo Bay

Laatste review

Dit hotel is absolute aanrader voor jonge mensen. De slechte beoordeling is met name gebasseerd op het eten, maar je kunt ook zeer goedkoop uit eten gaan. Van het eten moet men dus niet al te veel verwachten. Verder is het strand redelijk dichtbij (van een bult af lopen). Voor luxe moet je hier niet heen gaan, maar om samen met je vrienden een gezellige vakantie te hebben is het een absolute aanrader!

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

117 reviews over Hotel Olimpo Bay in het Nederlands

redelijk hotel, voor weinig geld

Laurien
10-3-2011

Prima prijs-kwaliteit

vermeer
12-7-2010

Prima voor een drukke vakantie met veel jongeren. Eten was gewoon goed. De bar was uitstekend en het personeel was gewoon goed, niks geen vervelende zaken meegemaakt. Hou je van uitgaan dan moet je hier zijn. Wij gaan er voor de derde keer heen en vast niet de laatste keer.

Gave stapvakantie

Vakantiegangers
31-5-2010

Voor ons was het een super vakantie! Wij kwamen daar om te stappen en dat was uitstekend. We lagen dicht bij het uitgaansgebied en ook dicht bij het strand. De kamers waren klein, maar op vakantie ben je niet veel op de kamer. Ze waren wel netjes verzorgt. We hebben een goede vakantie daar gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Olimpo Bay voor je op een rij gezet:

Ik ben hier samen met een vriendin geweest in mei 2009.

We hebben hier een hele leuke week gehad.

Er zaten veel Nederlanders in het hotel.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

|Nooooit meer

Franca Werkman
13-12-2009

Afgelopen juli hier op vakantie geweest,

nooit meer.. Eerst het hotel overboekt, dus ergens anders geslapen, na 1 dag mochten we weer terug komen. Douch was kapot, te klein. Het eten was walgelijk, 1x gegeten, vervolgens met de neus dicht langs het restaurant gelopen.Zwembad is prima, drank is ook prima.. de snacks zijn ook niet helemaal alles. Bedden zijn niet bepaald zacht, zonder een "echt" kussen. Kortom, te duur voor alles, maar buiten dit alles ons wel vermaakt buiten het hotel!

niet nog eens

Vogelpoel
21-10-2009

Het hotel was absoluut niet wat ik ervan verwachtte. De kamers zijn schoon, handdoeken worden elke dag verschoond, bedden zouden 2x per week verschoond worden, onze bedden werden niet verschoond, dus een klein minpuntje.

Personeel spreekt zeer gebrekkig engels. Verder stond de gastheer van het hotel bij aankomst (snachts) een buiten een joint te roken! Personeel was verder niet erg vriendelijk. Wanneer wij vroegen om een extra handdoek was dit absoluut niet mogelijk.

Wat betreft het eten. Er zijn genoeg restaurantje aan de boulevard, deze zijn zeer aan te raden gezien het feit dat het de kwaliteit van het buffet minimaal was. Eten was vaak lauw tot koud. Verder weinig variatie in het eten. Echter de huisgemaakte taartjes zijn aan te raden. Het all- inclusief recept werd niet echt nageleefd. Wel de hele dag drankjes te bestellen, heb alleen overdag geen tussendoortjes e.d. gezien.

Je moet via een flink hellende weg naar strand en boulevard. Een flink toch na een avondje uit!

Aanrader

Rianne
28-9-2009

Ik ben hier in het begin van september geweest. Onlangs het lezen van alle slechte beoordelingen hebben we deze toch geboekt.

Het viel reuze mee! voor de prijs dat we betaalden hadden we het heel goed voor elkaar. Je kunt niet verwachten dat je de kwaliteit hebt van een 5 sterren hotel dus sommige beoordelingen zijn zwaar overdreven. De kamers zij goed schoon, elke dag schoon linnengoed. Het personeel is zeer vriendelijk. We hebben geen kakkerlakken gezien! Maar in een land zoals Spanje zul je vaker een kakkerlak tegen komen dan in Nederland!

Het hotel is super gelegen.. 10 minuutjes naar de zee en aqualand is ook zo'n 10 minuten lopen. Ook dicht bij uitgaansgelegenheden.

We hebben een geweldige vakantie hier gehad! zeker een aanrader voor mensen met een laag budget en jongeren..

prima

kl-ba we.
13-9-2009

Prima hotel wat eten betreft en prijs.Mensen moeten niet zeuren vak moet je zelf maken.Prima tot 23.00 uur drank klasse.Enig minpunt was dat hollanders op de trap luidrugtig zaten te lallen tot laat toe (azo).Verder erg gezellig gehad.

Nooit weer

Emille
10-9-2009

Het is niet alleen het hotel wat waardeloos is, ook de touroperator moet zich diep en diep schamen met hun regelmatige overboekingen aldaar, om het nog maar niet over de compensaties te hebben. Voor ons vieren nooit meer deze touroperator.

nooit meer

Maikel
24-8-2009

Net terug.Halve vac.ziek geweest met buikgriep.3vrienden ziek met koorts.Niet normaal zoveel zieken in dit hotel.Eten heel slecht.Veel buiten hotel gegeten waardoor het wel een dure vac.is geworden.Hotel op zich is prima.Maar nooit meer!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Olimpo Bay voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olimpo Bay in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olimpo Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.