Hotel Marina Playa de Palma

Hotel Marina Playa de Palma
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Playa de Palma voor je op een rij gezet:

145 reviews over Hotel Marina Playa de Palma in het Nederlands

Echt een aanrader!

DvdT
20-7-2018

Super hotel, aardig personeel, goede schoonmaak, geluidsdichten kamers.

Ligt in het midden van de uitgaansstrip. Zeker een aanrader voor 'jongeren'.

24/7 iemand aanwezig bij de receptie. Ook bij de vraag of je de kamer wat langer zou mogen hebben ivm laten transfer wordt niet moeilijk over gedaan en wordt snel geregeld. Eten is niet super uitgebreid maar wat er ligt is prima en wordt goed bijgehouden of iets op of ververst moet worden. Klein zwembad op het dakterras, niet bijzonder maar mooie locatie om eventueel foto's te maken. Ook de kamer is kwa grote precies goed, benodigde faciliteiten zijn aanwezig zoals bijvoorbeeld airco. Echt een aanrader!

Fleur
11-6-2018

Super netjes hotel en vriendelijk personeel. Prima ontbijt en avondeten, maar stel het ontbijt is te vroeg of je hebt een keer zin om te gaan uiteten, zitten er genoeg eettentjes in de buurt. De locatie is ideaal, nog net niet op het strand, tussen veel gezellige terrasjes en dichtbij meerdere uitgaans gelegenheden. Een echte aanrader voor jongeren die op zoek zijn naar een netjes en betaalbaar hotel!

Droomvakantie!

Sandra
6-2-2018

Lekker genoten strand zee en veel restaurantjes! En stad Palma bekijken is ook de moeite waard! Kinderen vonden het ook een geslaagde vakantie! Ze zouden best wel weer daarheen willen! En ik en mijn man ook we hebben elkaar bijna 35 jaar geleden ontmoet op Mallorca dus mooie herineringen daar gedeeld!

Super

Lotte
4-9-2017

De ligging van het hotel is perfect, na 10 meter lopen sta je op het strand. Naast het hotel is de supermarkt en de dichtsbijzijnde club is 2 minuten lopen. De kamers waren vrij ruim met gerenoveerde badkamers. Ook werd er elke dag goed schoongemaakt, helaas wel twee keer vieze handdoeken gekregen. Het ontbijt was erg goed, wel elke dag hetzelfde. Het avondeten was elke dag van de week verschillend en ook elke keer prima.

Wel jammer was dat we een jaar van tevoren geboekt hebben en hierbij hebben aangegeven kamers naast elkaar te willen, we waren namelijk met een groep van 11. Dit is helaas niet waargemaakt en daardoor zaten we verspreid door het hotel. Verder hebben we een super vakantie gehad en ik zou dit hotel zeker aanraden!

In een woord super

Sanders
13-8-2017

Wij zijn in dit hotel 8 keer geweest wij gaan in september voor de negende keer heen heel gemoedelijk familie hotel

Toplocatie

Anita
7-7-2017

Goed hotel op perfecte ligging

Op maar een paar meter van het strand gelegen. Het hotel ligt in het Nederlandse gedeelte, hierdoor rustig gelegen. Geen overlast gehad. Vriendelijk personeel.

Perfect hotel

M
30-6-2017

Alles zit in de buurt, ideaal als je lekker op stapvakantie wilt!!

Fijn hotel

Charlene
28-5-2017

Erg fijn hotel omdat het pal tegenover het strand gevestigd is. Aardig personeel, goed ontbijt en betaalbaar. De kamers waren gewoontjes en de bedden normaal. Zwembadje was vrij koud en er stond veel wind op het dakterras, maar in de maanden juli en augustus zal dit prima zijn!

Perfect.

Wijnand en Paula
27-5-2017

Prima ontbijt en gevarieerd avondeten.

Aardig personeel.

Een fijn knus hotel met heerlijk eten!

Noordhoek, Johanna
8-3-2017

De ligging van het hotel is fantastisch, direct aan de boulevard.

Erg vriendelijk personeel.

In 2016 zijn we 2x geweest en we hebben al weer geboekt voor mei.

Een aanrader dus!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina Playa de Palma in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina Playa de Palma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marina Playa de Palma scoort een 8.18 uit 10 op basis van 145 reviews.