Hotel Marina Playa de Palma

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°17°
Hotel Marina Playa de Palma

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Playa de Palma voor je op een rij gezet:

143 reviews over Hotel Marina Playa de Palma in het Nederlands

Oubollig

Vakantieganger
23-9-2018

Zeer basic hotel. Geen hoge eisen stellen, oubollig. Wel prima ligging: strand aan de overkant, aan de levendige boulevard met veel terrasjes en restaurantjes. Aanrader zijn restaurant Hoek van Holland en restaurant Gusto, op kleine afstand van het hotel. Heerlijke grillgerechten. Strand is wel erg smal en bepaalde gedeeltes veel stenen in de zee, maar dan moet je een stukje verder lopen.

Airco in hotel werkt goed, kamer is ruim maar zeer eenvoudig. Bedden aan de harde kant en zitje op balkon zit voor geen meter. Ontbijt karig.

Oubollig, vriendelijk en schoon

Bianca
15-9-2018

Hotel is super gelegen, direct aan de boulevard van El Arenal. De kamers zijn ruim met goede bedden, goede airco en een warme douche. Er wordt iedere dag schoongemaakt. Dat maakt de oubollige inrichting minder erg. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij mochten zonder probleem of extra kosten tot 15.00 uur op onze kamer blijven. Het ontbijt is eenvoudig, maar lekker. Wij waren er aan het einde van het hoofdseizoen. Erg druk nog, maar weinig last gehad ‘s nachts van feestende en zingende mensen. Kortom: een prima hotel voor een weekje Mallorca!

Nooit meer.

K
3-9-2018

Toen wij terug kwamen van een drankje doen, kregen wij de hotelkamerdeur niet goed gesloten. Hierdoor ben ik naar de receptie gegaan, aangezien wij, 2 jonge meiden, niet in een onveilige kamer wilden slapen waar al onze spullen ook nog eens lagen.

De man van de receptie lachte mij uit, zei dat hij me niet ging helpen. Uiteindelijk stuurde de meneer van de receptie een man mee naar onze kamer, die eenmaal aangekomen zei dat hij niet van het hotel was.

2 dagen er na was er €400,- uit de kamer en mijn ID.

Receptie ontkent dat er dingen gestolen in hun hotel worden.

De kamer die wij hadden was ook niet fijn, douchen in een bad, daarna een waterballet in de badkamer omdat het bad lekt. Het bed is geen een keer verschoond tijdens ons verblijf, we hebben niet iedere dag handdoeken gekregen. Ik had zelf 2 witte handdoeken mee, die heeft de schoonmaakster ook weggehaald. Kamers zijn super gehorig en hebben geen ijskast.

Fantastisch!!

Denise
27-8-2018

Super hotel! Samen met een vriendin op stapvakantie geweest en de plek van het hotel is echt ideaal, alles op loopafstand! De mensen bij het hotel zijn er vriendelijk en het zwembad is klein maar super gezellig, met een beetje leuke mensen houd je daar gewoon je eigen poolparty’s en je leert snel mensen kennen! De kamers zijn wat aan de kleine kant maar prima te doen, de bedden slapen ook goed, en er word elke dag netjes schoongemaakt door hele lieve schoonmaaksters! Het enige nadeel is het eten, dit is zowel smorgens als savonds echt niet lekker.. maar onder het hotel zit de grillmeister en kun je voor een paar euro heerlijk eten! Ik ga volgend jaar sowieso weer, helemaal top!

Echt een aanrader!

DvdT
20-7-2018

Super hotel, aardig personeel, goede schoonmaak, geluidsdichten kamers.

Ligt in het midden van de uitgaansstrip. Zeker een aanrader voor 'jongeren'.

24/7 iemand aanwezig bij de receptie. Ook bij de vraag of je de kamer wat langer zou mogen hebben ivm laten transfer wordt niet moeilijk over gedaan en wordt snel geregeld. Eten is niet super uitgebreid maar wat er ligt is prima en wordt goed bijgehouden of iets op of ververst moet worden. Klein zwembad op het dakterras, niet bijzonder maar mooie locatie om eventueel foto's te maken. Ook de kamer is kwa grote precies goed, benodigde faciliteiten zijn aanwezig zoals bijvoorbeeld airco. Echt een aanrader!

Fleur
11-6-2018

Super netjes hotel en vriendelijk personeel. Prima ontbijt en avondeten, maar stel het ontbijt is te vroeg of je hebt een keer zin om te gaan uiteten, zitten er genoeg eettentjes in de buurt. De locatie is ideaal, nog net niet op het strand, tussen veel gezellige terrasjes en dichtbij meerdere uitgaans gelegenheden. Een echte aanrader voor jongeren die op zoek zijn naar een netjes en betaalbaar hotel!

Droomvakantie!

Sandra
6-2-2018

Lekker genoten strand zee en veel restaurantjes! En stad Palma bekijken is ook de moeite waard! Kinderen vonden het ook een geslaagde vakantie! Ze zouden best wel weer daarheen willen! En ik en mijn man ook we hebben elkaar bijna 35 jaar geleden ontmoet op Mallorca dus mooie herineringen daar gedeeld!

Super

Lotte
4-9-2017

De ligging van het hotel is perfect, na 10 meter lopen sta je op het strand. Naast het hotel is de supermarkt en de dichtsbijzijnde club is 2 minuten lopen. De kamers waren vrij ruim met gerenoveerde badkamers. Ook werd er elke dag goed schoongemaakt, helaas wel twee keer vieze handdoeken gekregen. Het ontbijt was erg goed, wel elke dag hetzelfde. Het avondeten was elke dag van de week verschillend en ook elke keer prima.

Wel jammer was dat we een jaar van tevoren geboekt hebben en hierbij hebben aangegeven kamers naast elkaar te willen, we waren namelijk met een groep van 11. Dit is helaas niet waargemaakt en daardoor zaten we verspreid door het hotel. Verder hebben we een super vakantie gehad en ik zou dit hotel zeker aanraden!

In een woord super

Sanders
13-8-2017

Wij zijn in dit hotel 8 keer geweest wij gaan in september voor de negende keer heen heel gemoedelijk familie hotel

Toplocatie

Anita
7-7-2017

Goed hotel op perfecte ligging

Op maar een paar meter van het strand gelegen. Het hotel ligt in het Nederlandse gedeelte, hierdoor rustig gelegen. Geen overlast gehad. Vriendelijk personeel.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina Playa de Palma in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina Playa de Palma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.