Hotel Marina Playa de Palma

• Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.8Fantastisch

Op Mallorca vind je Hotel Marina Playa de Palma. Een eenvoudig hotel met de nodige voorzieningen als een ruime kamer met airco en iedere ochtend ontbijt. De inrichting is wat ouderwets, maar je kamer wordt wel elke dag schoongemaakt. Hotel Marina Playa de Palma is gelegen in El Arenal aan de boulevard met aan de overzijde het strand.

153 reviews over Hotel Marina Playa de Palma

• 2019
    8Angela09-08-2019

top!!

super hotel! weinig overlast en niet helemaal vol met jongeren. we gingen met zn 5e en hadden 2 kamers, aangevraagd met zeezicht en naast elkaar, 1 kamer was zeezicht en zaten tegenover elkaar. aardig personeel. kamers waren niet heel ruim, maar wel schoon, elke dag schone handdoeken. verder hadden we geen koelkast maar hebben we aangevraagd, en voor een klein bedrag werd de koelkast naar de kamer gebracht. dakterras met zwembad is niet groot maar prima te doen om rustig te liggen. aanrader voor een stapvakantie, restaurants, strand en kroegen zitten op loopafstand. verder zou ik wel de restaurantjes opzoeken ipv het eten in het hotel. kortom super hotel!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10ad van kraaij19-05-2019

fantastische vakantie gehad

super hotel en aardig personeel, we komen er al voor de zesde keer

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 1Lisa26-03-2019

Meest vieze hotel ooit!

Waar moet ik beginnen.... Een groot drama dit hotel. De meeste smerige hotelkamer waar ik ooit in heb geslapen. Haren in de badkamer, kauwgom in de hoek van de badkamer, dode vliegen op het bedbord. Het enigste wat schoon werd gemaakt, was het balkon. €800 euro betaalt voor een grote ramp. De airco was ook nog eens stuk op de kamer van mijn vriendinnen. Hier is de hele vakantie niks aan gedaan. We zijn meerdere keren naar de receptie geweest, maar er werd niks aan gedaan. Daarnaast zegt het hotel dat ze een all inclusive hotel zijn, maar dat is onzin. Het eten is gratis, maar het drinken moet je betalen. De rekening wordt direct op tafel gegooid en moet contant worden betaalt. Over het eten heb ik al helemaal geen goed woord te zeggen. Bah bah bah. Zelfs voor een uitgaansvakantie is dit geen goed hotel. Zelfs een zwerver zou hier niet in slapen. Te ranzig voor woorden!!!!!!

• 2018
    7Robert Bruins01-12-2018

Prijs/kwaliteit in prima verhouding.

Een gedateerd hotel. Redelijk ontbijt en diner, vriendelijk personeel. Als je van leven in de brouwerij houdt, is dit een prima locatie.
    Voor rust en stilte moet je echt elders zijn. Boek vooral een kamer met zeezicht dan valt er nog wat te zien. Wil je het drukke strand ontvluchten, dan is er een klein zwembad op het dak met voldoende ligbedden. (gratis)

• 6Vakantieganger23-09-2018

Oubollig

Zeer basic hotel. Geen hoge eisen stellen, oubollig. Wel prima ligging: strand aan de overkant, aan de levendige boulevard met veel terrasjes en restaurantjes. Aanrader zijn restaurant Hoek van Holland en restaurant Gusto, op kleine afstand van het hotel. Heerlijke grillgerechten. Strand is wel erg smal en bepaalde gedeeltes veel stenen in de zee, maar dan moet je een stukje verder lopen. Airco in hotel werkt goed, kamer is ruim maar zeer eenvoudig. Bedden aan de harde kant en zitje op balkon zit voor geen meter. Ontbijt karig.

• 7Bianca15-09-2018

Oubollig, vriendelijk en schoon

Hotel is super gelegen, direct aan de boulevard van El Arenal. De kamers zijn ruim met goede bedden, goede airco en een warme douche. Er wordt iedere dag schoongemaakt. Dat maakt de oubollige inrichting minder erg. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij mochten zonder probleem of extra kosten tot 15.00 uur op onze kamer blijven. Het ontbijt is eenvoudig, maar lekker. Wij waren er aan het einde van het hoofdseizoen. Erg druk nog, maar weinig last gehad ‘s nachts van feestende en zingende mensen. Kortom: een prima hotel voor een weekje Mallorca!

Geboekt bij vakantiediscounter

• 1K03-09-2018

Nooit meer.

Toen wij terug kwamen van een drankje doen, kregen wij de hotelkamerdeur niet goed gesloten. Hierdoor ben ik naar de receptie gegaan, aangezien wij, 2 jonge meiden, niet in een onveilige kamer wilden slapen waar al onze spullen ook nog eens lagen. De man van de receptie lachte mij uit, zei dat hij me niet ging helpen. Uiteindelijk stuurde de meneer van de receptie een man mee naar onze kamer, die eenmaal aangekomen zei dat hij niet van het hotel was.
    2 dagen er na was er €400,- uit de kamer en mijn ID. Receptie ontkent dat er dingen gestolen in hun hotel worden. De kamer die wij hadden was ook niet fijn, douchen in een bad, daarna een waterballet in de badkamer omdat het bad lekt. Het bed is geen een keer verschoond tijdens ons verblijf, we hebben niet iedere dag handdoeken gekregen. Ik had zelf 2 witte handdoeken mee, die heeft de schoonmaakster ook weggehaald. Kamers zijn super gehorig en hebben geen ijskast.

• 9Denise27-08-2018

Fantastisch!!

Super hotel! Samen met een vriendin op stapvakantie geweest en de plek van het hotel is echt ideaal, alles op loopafstand! De mensen bij het hotel zijn er vriendelijk en het zwembad is klein maar super gezellig, met een beetje leuke mensen houd je daar gewoon je eigen poolparty’s en je leert snel mensen kennen! De kamers zijn wat aan de kleine kant maar prima te doen, de bedden slapen ook goed, en er word elke dag netjes schoongemaakt door hele lieve schoonmaaksters! Het enige nadeel is het eten, dit is zowel smorgens als savonds echt niet lekker.. maar onder het hotel zit de grillmeister en kun je voor een paar euro heerlijk eten! Ik ga volgend jaar sowieso weer, helemaal top!

• 9DvdT20-07-2018

Echt een aanrader!

Super hotel, aardig personeel, goede schoonmaak, geluidsdichten kamers. Ligt in het midden van de uitgaansstrip. Zeker een aanrader voor 'jongeren'. 24/7 iemand aanwezig bij de receptie. Ook bij de vraag of je de kamer wat langer zou mogen hebben ivm laten transfer wordt niet moeilijk over gedaan en wordt snel geregeld. Eten is niet super uitgebreid maar wat er ligt is prima en wordt goed bijgehouden of iets op of ververst moet worden. Klein zwembad op het dakterras, niet bijzonder maar mooie locatie om eventueel foto's te maken. Ook de kamer is kwa grote precies goed, benodigde faciliteiten zijn aanwezig zoals bijvoorbeeld airco. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Fleur11-06-2018

Super netjes hotel en vriendelijk personeel. Prima ontbijt en avondeten, maar stel het ontbijt is te vroeg of je hebt een keer zin om te gaan uiteten, zitten er genoeg eettentjes in de buurt. De locatie is ideaal, nog net niet op het strand, tussen veel gezellige terrasjes en dichtbij meerdere uitgaans gelegenheden. Een echte aanrader voor jongeren die op zoek zijn naar een netjes en betaalbaar hotel!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Hotel Marina Playa de Palma info