Hotel Manaus

72 reviews over Hotel Manaus

• 2018
    5Maria07-10-2018

Niet meer.

Ontbijt was goed, maar om 10 uur gaat het licht uit en geen koffie meer .Geen koelkast in de kamer.Personeel bij de receptie niet vriendelijk, serious behalve een nederlands- sprekende vrouw en nederlands- sprekende man.Kamer schoon dankbaar van een vriendelijke schoonmakster.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

6lorenzo14-08-2016

kom niet meer terug

Wij zijn hier 2 weken gebleven. De negatieve punten zijn: van hotel naar strand is echt veel lopen je moet een steile heuvel op dat ben je na 2 weken echt zat aan het worden, terwijl wij 23 zijn en fitnessen. Klein zwembad, weinig gezelligheid, onvriendelijke eigenaar. En geloof me wij hebben ons echt gedragen niet drinken of iets dergelijks, weinig zonlicht bij het zwembad en het ontbijt een 6 wel goed maar niet echt gevarieerd. Avondeten weten we niet omdat we alleen ontbijt hadden. Wifi op de 6ste verdieping is helemaal niks, buiten heb je nog het beste ipv op je kamer. De goeie punten zijn: mocht je iemand mee willen nemen van het uitgaan dan gaat dat hier gemakkelijk als je apart naar boven toegaat, kamers worden elke dag schoongemaakt maar zijn wel erg klein. PS Dit is geen jongeren hotel touroperator adverteert hier mee maar dat is niet het geval dus wees gewaarschuwt!! ciaociao Mvg Lorenzo,appie, Hafid

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9T.Lucas01-10-2014

Heerlijk hotel

Ben voor de achtste keer in hotel Manaus geweest, aan de achterkant kijk je op een ander hotel maar ik vond het geen probleem, vriendelijk personeel, nette kamers, eten is goed en gevarieerd.

Alleen gereisd in augustus 2014

• 10karina03-07-2014

Al jaren een geweldige stapvakantie!!

El arenal echt de allerleukste plek om op vakantie te gaan!! Wij doen dit al drie jaar en het is super!!! Het hotel is geweldig , goed personeel het eten is ook super!!! Van die stijle heuvel die je op moet krijg je beenspieren van dus ik snap niet waarom mensen hierover zeuren hahaha!! Ons zien ze in augustus weer !!!!!! Tot dan

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 8laura20-09-2013

Heerlijke vakantie!

Mijn moeder en ik zijn van 8 september tot en met 15 september op vakantie geweest naar Mallorca (El Arenal). Het hotel waar we verbleven, hotel Manaus, is zeker een aanrader. Het personeel is vriendelijk, het ontbijt is zeer uitgebreid (verschillende soorten brood, fruit, versgebakken eieren) en de kamers worden iedere dag goed schoongemaakt. We hebben 2 keer een dag fietsen gehuurd, dit is niet duur (6 euro per fiets per dag). Mallorca is een zeer geschikt eiland om op te fietsen, overal zijn goede fietspaden en er fietsen veel mensen. Vooral de route van El Arenal naar Palma is geweldig om te fietsen. Verder hebben we genoten van het heerlijke weer en een geweldige vakantie gehad!

Gereisd in september 2013

• 8Familie van 't Land30-07-2012

Leuk, goed en vriendelijk familiehotel

Hotel Manaus in El Arenal is een leuk, gezellig familiehotel met prima service. Diversen nationaliteiten en leeftijden. Kamers aan achterzijde hebben geen fraai uitzicht, dicht tegenover ander hotels met bijbehorende herrie. Kamers zwembadzijde hebben vrij uitzicht & zon en rust. Kamers voorzien van airco. Kids slapen op slaapbank. Voor 4 personen echter wel minimale kastruimte. Koelkast en kluis te huur. Geen animatie kids, wel om de dag avondshow. Leuk zwembadje, bijna altijd ligplekken. Is er niet heel erg druk. Ook aan de bar weinig gezelligheid. Maar buiten de deur des te meer. Ontbijt en avondeten ook prima. Geen showcoocking, wel genoeg variatie zodat je niet verplicht bent dagelijks patat te eten. Centrum El Arenal te bereiken via deels stijle weg of trappen. Taxi niet duur. Personeel vriendelijk, dagelijks schoonmaak.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8hwdsland27-07-2012

Leuk familiehotel dicht bij centrum

Hotel Manaus in El Arenal is een leuk, gezellig familiehotel met een prima service. Diversen nationaliteiten en leeftijden. In eerste instantie kamer aan achterzijde (111). Hier geen fraai uitzicht, dicht op tegenover gelegen hotels. Terras deels omsloten door hoge muur, niet prettig om te zitten. Ook nagenoeg geen zon. Enkele dagen later kamer aan zwembadzijde (116). Vrij uitzicht & zon. Kamers voorzien van airco. Kids slapen op slaapbank. Voor 4 personen echter wel minimale kastruimte. Koelkast en kluis te huur. Geen animatie kids, wel om de dag avondshow. Leuk zwembadje, bijna altijd ligplekken. Is er niet heel erg druk. Ook aan de bar is weinig gezelligheid. Maar buiten de deur des te meer. Ontbijt en avondeten ook prima. Geen showcooking, wel genoeg variatie zodat je niet verplicht bent dagelijks patat te eten. Centrum El Arenal te bereiken via deels stijle weg of trappen. Echter wel goed te doen. Ook in directe omgeving diverse winkels, bars, eettentjes etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7B. Joris26-09-2011

Degelijk hotel, slecht eten

De kamers zijn ruim genoeg, de bedden zijn goed, de badkamer is schoon en netjes en er wordt dagelijks gepoetst en handdoeken gewisseld. De airco werkt prima, mag alleen een keer schoongemaakt worden van binnen. Het ontbijt was voor Spaanse begrippen goed, maar ook al kost het niet veel, boek geen halfpension. Het eten is oprecht vies te noemen. Vet, uitgedroogd en smakeloos. El Arenal heeft sowieso niet veel goede restaurants (veel pizza en shoarma voor de dranktoeristen die er ook in het najaar in overvloed zijn), maar bij plekken als Restaurant Del Sol (aan de boulevard, op 10 minuutjes lopen van het hotel) kun je voor een redelijke prijs goed eten. Het enige uitstekende eten hebben wij gehad bij Mirador de Cabrera in Valgornera.

Kort: een goed(koop) hotel voor overnachten met ontbijt en daarna met de auto het eiland verkennen.

Gereisd met partner in september 2011

• 8famjwesterhof16-08-2011

mooi plek rustig

heerlijk hotel,zeer goed eten,ik heb nog nooit zo veel keus gehad in het eten en zeker nog nooit zo veel keus in toetjes. echt een plus punt,

Gereisd met partner in september 2009

• 7Henk21-07-2011

Oke

Hotel Manaus is een prima hotel voor het geld wat je er voor betaald. De kamers zijn klein maar wel goed, prima airco en koelkast en wij hadden een redelijk balkon met uitzicht over het zwembad.

Zwembad is lekker, niet zo groot maar genoeg ligstoelen om toch de nodige zon te pakken. Aardig personeel, maar het eten was niet te eten. Het ontbijt hebben wij nooit meegekregen, maar het avondeten was eentonig, oud en niet lekker! En voor 20eu p.p kan je ook gewoon lekker op de boulevard eten.

Ook een mooi hotel als je als jongeren daar op vakantie gaat!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Hotel Manaus info