Géén boekingskosten

SpanjeMallorcaEl Arenal

7.1GoedScore uit 50 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

50 Reviews over Ipanema Park

• 8Mano30-09-2019

Goed eten nette schone kamers, prima!

Prima eten en nette kamers

• 5Astrid Brands28-09-2019

Wij gaan niet meer terug

Mooi hotel. Word goed schoongemaakt en vriendelijk en behulpzaam personeel. Maaar......avond eten waardeloos. Weinig keus en veel al koud als t op je bord komt. Ontbijt was mwah....kon er mee door. Slechtste eten wat wij ooit hebben gehad in een hotel. We hadden halfpension maar hebben er maar 3x gegeten. Verder ligt t hotel toch wel een eind van het strand. Dat t een eindje lopen is maakt niet uit , maar je moet wel een steile berg af ook nog nie zo heel erg. Maaar t omhoog lopen is werkelijk een verschrikkelijke klim. Het zijn 2 hotels. Park en aan de overkant Beach. Dus ook 2 zwembaden. De maat gaat nog maar de randen van die zwembaden zijn echt goor. De reden waarom ik hier niet meer naar toe zou gaan is t slechte eten en die berg op en af.

• 5Jurgen23-09-2019

Nooit meer

Vriendelijk personeel ,kamers schoon , maar daar ook alles mee gezegd . Avondeten waardeloos en koud

• 9LvdH21-09-2019

Fijn hotel!!

Wij zaten in hotel Ipanema Park, leuk hotel, eenvoudig maar super schoon. Vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet en dinnerbuffet, wij hebben lekker genoten!!!

• 8--08-08-2019

ieder jaar opnieuw

het 4e jaar oprij in dit hotel verbleven. Het hotel is ieder jaar goed voor jongeren, schone kamers en vriendelijk personeel!

• 10Vael Sandra20-05-2019

Fantastisch,

Het hotel was heel goed ,rustig en proper,de bediening was ook heel goed en vriendelijk personeel. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 8Monique12-10-2018

Voor herhaling vatbaar

Leuk hotel. Geen luxe maar schoon en prima eten. Vriendelijk personeel

• 7SA04-09-2018

Prima hotel

Prima hotel. Het eten is goed, er is altijd wel iets te vinden wat je lust. Het restaurant is wel heel krap opgezet. Het all-inclusive systeem is heel goed, er zijn enorm veel soorten drankjes en cocktails inbegrepen! Personeel over het algemeen vriendelijk. Het zwembad is heerlijk, er was altijd genoeg plek + er lagen luchtbedden in het water waarvan we gebruik mochten maken. Alleen hoe verder de week vorderde, hoe smeriger het zwembad werd. Deze werd net op onze laatste dag weer schoongemaakt. Toiletten beneden ook bijna altijd vies. De kamers zijn niet heel groot, maar precies goed. Heerlijke bedden en elke dag netjes schoongemaakt en schone handdoeken. Het strand is een klein eindje lopen via een steile heuvel, maar deze was prima te doen. Uitgaansgebied ook op prima loopafstand, als je in het Nederlandse deel blijft dan. Aanrader is om een auto te huren om het eiland te bekijken of op pad te gaan met het openbaar vervoer.

• 818-08-2018

Top hotel!

Afgelopen 11 dagen hier met vrienden verbleven, dit is al ons 3e jaar oprij in dit hotel. En nog steeds is het goed. Personeel is vriendelijk, kamer wordt opgeruimd, bedden worden opgemaakt en je hebt altijd wel een bedje bij het Zwembad. Als je optijd gaat eten is het ook nog allemaal warm, je moet niet na 20:00 gaan. Dan kan het wel koud zijn.

• 8Anoniem04-08-2018

Super

10 dagen lang hebben wij genoten op Ipanema park/beach. Een groep van 16 man verdeeld over beide gebouwen leek op het begin een probleem. Dit bleek al gauw geen enkel probleem te zijn aangezien we gewoon samen konden eten in beide gebouwen. Het eten was niet heel speciaal, voor een all-in hotel vond ik het prima. Het was een kwartiertje lopen naar de strip, erg te doen dus. Kamers waren prima, klein maar werden dagelijks verschoond. Voor een stel vrienden is dit een prima hotel om heen te gaan!

Hotel Ipanema Park info

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden