Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°6°
8,6

Omschrijving
Hotel Zafiro Mallorca is een fijne bestemming voor zowel gezinnen als stellen. Genoeg activiteiten voor kinderen en volwassenen en het strand is maar 500 meter verderop. Het eten is lekker en gevarieerd ondanks de grote drukte, waar ook de bediening goed op ingespeeld is. Cap de Formentor is een prachtig uitzichtpunt in de bergen.

387 reviews over Aparthotel Zafiro Mallorca in het Nederlands

Heerlijk relaxen samen met kinderen

Janneke,
29-11-2018

Dit was echt een mega fantastische vakantie!! Ondanks dat onze kinderen toen 4 en 5 waren, geweldig relaxt verblijf gehad. Geweldig kindebad, peuter bad, lief personeel, kids club, animatie gewoon echt super. We hadden geen all inclusieve maar de supermarkt bij het hotel had heerlijke verse broodjes e.d en de boulevard was op slechts 1km lopen van het resort af. Dus ook voor de kinderen prima te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een fantastisch hotel

Sharon,
16-11-2018

Heel mooi hotel, vriendelijk personeel. Je loopt de straat uit tegenover het hotel en je bent bij zee. De accommodatie is ook zeer geschikt voor gezinnen. Mooi groot zwembad een een 'oasis chill out' met zwembad & Balinese ligbedden voor volwassenen, hier zijn dus geen kinderen onder de 18 jaar toegestaan. Als je van all inclusive houdt is dat bij dit resort zeker aan te raden. Goed eten, uitgebreid, veel keuze qua drinken/alcoholische dranken. S'avonds is er altijd een avondshow & animatie voor de kids. De lounge is lekker lang geopend tot 00:00. Hier kan je de hele avond gezellig zitten & met all inclusive de hele avond verschillende warme dranken/cocktails/bieren/wijnen en frisdranken. Ook is er bij hotel nog een supermarkt aanwezig dagelijkse dingen. C'an Picafort is een gezellig vissersdorpje, de winkels vind je voornamelijk bij de zee aan de boulevard. Veel terrasjes & souvernirs winkels. Zafiro hotel Mallorca is een aanrader!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig !

Maikel,
8-9-2018

Wij hebben heel erg genoten van ons verblijf in Zafira Mallorca het eten en drinken waren top niet te vergelijken met de andere all in hotels die we bezocht hebben in Spanje.

Lunch in het restaurant niet bezocht omdat je bij het zwembad heerlijk kunt lunchen met oa:

Div pizza’s/pasta’s /hamburger/cheeseburger /salades/kippenvleugels/sandwich.

Dit onder het genot van een lekker fris drankje Bacardi cola bier wijn spritz aparol voor ieder wat wils.

Kinderdisco en de avond shows waren ook erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

WTC.nl

Toppunt van gastvrijheid !!!!!

Antje,
17-8-2018

Ontzettend gastvrij!! Jaren naar diverse Viva hotels geweest helaas nu was het volgeboekt. Kinderen wilde toch heel graag bij Viva Mallorca gaan kijken. Gebeld en ondanks dat we niet in het hotel verbleven mochten we zwemmen en kregen zelfs handdoeken!

Dit is toppunt van gastvrijheid !!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

mvr B,
11-8-2018

Mooi hotel met leuke zwembaden voor de kids. Super vriendelijk personeel, veel activiteiten voor de kinderen. Eten iedere dag goed! wanneer je veel in hotel verblijft raden wij all in aan omdat de prijzen op de kaart in verhouding iets duurder zijn. Winkeltje in hotel heeft ook alles voor baby's ,pampers voor een goede prijs! top hotel! Aanrader: kartbaan in can picafort

Fantastisch, tot volgend jaar

Miquel,
4-8-2018

Alles perfect! Beter hotel kom je niet tegen qua prijs kwaliteit verhouding. Ideaal voor jonge gezinnen. Verliefd geraakt op Evi en Nicoletta. Net als mijn kinderen. Perfecte bediening en uitstekende restaurant en bar. Aanrader!

Super!!!

Daniëlle,
3-8-2018

Een super hotel. Kamers waren schoon, goede bedden. Keukentje waar prima in te koken was. Wij hadden alleen ontbijt erbij. Dit was zeer uitgebreid. Er is een grote supermarkt op ong 500 meter in de buurt. Erg leuke animatie sprak ook Nederlands. Leuk speeltuintje. Vriendelijk personeel. Kortom wij hebben een top vakantie gehad.

Tip huur een auto en ga naar de draken grotten, kastelen en het dorpje polenca is erg mooi.

Ps ik geloof niet dat het onderstaande review bij dit hotel hoort. Want er is maar 1 eetzaal/restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Als er geen verbetering is niet weer.

Anoniem,
1-8-2018

Super slecht personeel

Onvriendelijk

1 van de eetzalen is veelste massaal, borden zijn vies, bestek is vies

Wanneer je naar een andere eetzaal wil word je geweigerd.

Kortom kwa eten waardeloos

Gereisd met partner in juli 2018

De moeite waard

Frank,
20-7-2018

Prachtig hotel maar erg gehorig. Het kan zoveel helpen om viltjes onder de stoelpoten te doen. De schoonmaak van de kamer is verbetering vatbaar!! Hier mogen echt de puntjes op de i. En 2 dagen in de week geen schoonmaak, beetje vreemd voor 4 sterren. Zowel ontbijt als avondeten erg lekker en all inclusive formule is goed! Lekkere cocktails ! Dit kan je in het hotel bijboeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Verchaeren,
14-7-2018

Zeer goed hotel lekker eten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Zafiro Mallorca in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Zafiro Mallorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.