Aparthotel Zafiro Mallorca

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Hotel Zafiro Mallorca is een fijne bestemming voor zowel gezinnen als stellen. Genoeg activiteiten voor kinderen en volwassenen en het strand is maar 500 meter verderop. Het eten is lekker en gevarieerd ondanks de grote drukte, waar ook de bediening goed op ingespeeld is. Cap de Formentor is een prachtig uitzichtpunt in de bergen.

409 reviews over Aparthotel Zafiro Mallorca

• 2019
    8P.F.12-09-2019

Goed,mooi,en verzorgd hotel

Mooi, goed, en verzorgd hotel! De kamers waren prima! Wij waren er op basis van all in, en dat was helemaal top! Super lekker eten, smiddags ook à la carte, wat echt goed was! Smorgens en savonds een lekker en wisselend buffet. De drankjes zijn allemaal A-merk, en de cocktails waren ook heerlijk! Ongeveer 10 minuutjes wandelen om bij het strand en de boulevard te komen, maar dit was makkelijk te doen (1 rechte weg). Kinderanimatie was ook leuk. Vriendelijk personeel, wat hard werkt. Hele fijne vakantie gehad, en zeker een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Ilse18-08-2019

Te druk

Een groot complex (verschillende gebouwen). Kamers zijn netjes, schoon en groot (en niet gehorig). De kamer heeft een koelkast. Bij het zwembad is het druk en in het zwembad is het ook druk. Wij waren met 2 kinderen (4 en 7 jaar). Deze kon je niet vanaf de zijkant in de gaten houden. Er werd aan handdoek leggen gedaan, maar later in de middag (wij gingen 's ochtends eerst op pad met de huurauto) konden we toch wel altijd 2 vrije bedjes vinden. Eten is erg uitgebreid, maar vindt wel plaats in een grote zaal. Het krioelt er van de mensen/kinderen die allemaal langs het buffet lopen. Wij waren hier HP, maar veel mensen waren hier wel all in. Persoonlijk vonden wij het hier te druk zowel in/rond het zwembad als in de eetzaal. Hotel heeft eigen (gratis) parkeerruimte.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Familie14-08-2019

Prijs kwaliteit verhouding niet goed

De ligging is verder van het strand af, dik 10 minuten lopen. De obers proberen het je enorm naar de zin te maken. Bij all inclusive krijg je een kaart mee die je telkens moet laten zien om te scannen om zo drinken te krijgen. A la carte is op een terras bij het zwembad en er staan soms lange rijen om een plaats te krijgen, ook bij het restaurant bij het avondeten. Drinken wordt gebracht en 2e ronde moet je je best voor doen. Voor de restaurants geldt te weinig plaats voor het aantal gasten. Helaas komt ook handdoek leggen hier voor, ondanks dat ze zeggen er wat aan te doen, maar een briefje neerleggen dat met 40 min. je handdoek wordt weggehaald en vervolgens niets doen heeft niet zoveel zin. Eten perfect. A la carte ook prima. Je hebt zelfs mix drankjes bij all inn. Daarnaast ijs en smoothies. Super goed. Hier en daar (o.a. bruggen bij zwembad) mag beter worden verzorgd. Voor jeugd boven 9 weinig te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9M Janssen12-08-2019

Fantastisch!

Heel fijn en net verblijf. Klantvriendelijk personeel wat er alles aan doet om het naar wens te laten verlopen. Ze werken er kei hard voor. Fijn animatieteam, lekker eten, heerlijk zwembad vooral voor kinderen en kamers zijn schoon en bedden top. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Alexander28-07-2019

heel goed, maar wel te druk geworden

Het was weer erg fijn bij Zafiro! In de bediening zijn vooral toppers Raquel en Jorges mij bij gebleven. Jorges herkende ons direct van het jaar ervoor. Het personeel werkt hard en is altijd vrolijk. Het animatie team was een stuk minder dan vorig jaar. Hoewel Rosa een hoop goedmaakte! Het was dit jaar ruim 30% drukker in dezelfde periode t.o.v. vorig jaar. Hiermee is het voor ons wel wat te druk geworden om nogmaals te boeken. Eigenlijk kon het personeel het bijna niet meer belopen. Ik zou als ik Zafiro was de prijs omhoog gooien en minder kamers verhuren. Anders zullen mensen net als wij niet meer terugkomen. De badkamers wél aan vervanging toe. De kamers zelf zijn verder goed in orde. Het eten was net als vorig jaar fantastisch! De Aziatische kok is een geweldige man en weet elke dag te verrassen met heerlijk eten. Het avond entertainment is goed. Wel zou ik adviseren om iets vroeger te beginnen. Misschien tot ooit weer.

• 9A.M. Winters23-07-2019

Heerlijk kinderhotel, leuke restaurantjes vlakbij

Het hotel is echt TOP voor (kleine) kinderen. Overal is aan gedacht om het ze naar de zin te maken. Peuterbad met glijbaantjes en in het grote bad een soort trampoline voor grotere kinderen. Ook een heel fijn zwembad voor 18+. Het eten is ook helemaal prima. All Inclusive is wel aan te raden, want anders is het best duur als je alles moet betalen. Naar de boulevard is het echt wel een stukje lopen, zo’n 15 minuutjes wel, maar dan heb je ook veel restaurantjes en winkeltjes. Wij waren er niet voor daar, maar echt uitgaan kun je op loopafstand niet dan moet je toch een taxi nemen.

De hotelkamers zijn enorm ruim en fijn met aparte slaapkamer.

Tip: huur een auto op het vliegveld, scheelt enorm aan reistijd. Met de bus is het het allerlaatste dorp / de allerlaatste plek waar ze stoppen. Wij waren wel 1,5 uur onderweg, met de auto is het maar zo’n 40 minuten hoorde we van andere gasten en kun je ook nog een beetje het eiland verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10D22-07-2019

Fantastisch!

Wat een heerlijke plek voor een familievakantie. We verbleven hier all inclusive en we hebben een top vakantie gehad. Goed en gevarieerd eten, prima animatie en heerlijke zwembaden met voor ieder wat wils. Kamers zijn ruim van opzet en de slaapbanken zijn prima om op te slapen. Het seizoen is overduidelijk begonnen en je merkte dat het druk is. Maar ook hier heb je geen last van, niet in het restaurant maar ook niet bij het zwembad. Uiteraard zijn er altijd die-hard handdoek leggers, maar ook laatkomers vinden altijd een plek. Daarnaast treedt het personeel na 40min op indien er niemand is. Dit heeft ook een preventieve werking. En het vermelden waard, het personeel is voorkomend en heeft overduidelijk plezier in het werk. Kortom een heerlijk verblijf! Can picafort heeft een leuke boulevard waar je binnen 10 minuten wandelen bent.

• 8Maria20-07-2019

Zeer goed verzorgd

We zijn hier een week all in met familie geweest. Mooi resort en zeer ruim opgezet. Ongeveer 10 minuutjes wandelen van het strand. Eten bij het buffet was goed. Veel keuze, alles was warm en elke dag een ander thema. Bij het zwembad kun je a la carte lunchen. In het restaurant, bij de bar en bij de animatie wordt drinken geserveerd. Dit zijn A-merken en geen postmix (behalve bij het zwembad, daar krijg je het mee in een beker) Ook de drank is van kwaliteit. Kamers zijn mooi, maar wel aan een opknapbeurt toe. Er zit geen ventilatie in de badkamer waardoor het wel een natte bedoening wordt als je met 4 personen moet douchen. Matras was ooit goed, maar helaas had die van mij een kuil. Verder is het personeel super aardig en loopt iedereen zijn benen uit het lijf. Ik denk dat het voor kids tot 8 jaar het meest geschikt is. Voor de oudere kinderen is er niet veel te doen. We hebben een heerlijke week gehad. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Ellen19-07-2019

Een aanrader om met kinderen te reizen.

het hotel was een enorme meevaller. Heel veel animatie voor de kinderen en ook voor volwassene. Nederlandstalige animatie was wel een pluspunt voor de kleine kinderen. Aan het zwembad werden er veel waterspelletjes gedaan. Er is ook een zwembad voor 'adults only' met mooie ligbedden. In de tuin is er ook een rustig deel met ligbedden, waar je echt de rust en de schaduw kan opzoeken. 10min wandelen tot aan de zee en winkels. Dit hotel is zeker aan te raden voor mensen met kinderen.

• 10Charlotte17-07-2019

Goed verzorgd!

Net terug en kijk er met een heel goed gevoel op terug. Mooie en schone kamers, aardig en zeer hardwerkend personeel en het hotel is zeker kindvriendelijk. Zelf hadden we een autootje gehuurd om wat meer van het eiland te zien. Auto werd netjes afgeleverd bij het hotel. Er bestaat ook de mogelijkheid om zelf je kleding te wassen, ook heel prettig. We hebben erg genoten!

33 tips over Aparthotel Zafiro Mallorca

• T. Driessen, 16-07-2012

Wij hebben een eigen transfer geregeld bij PMI taxi's. Erg goedkoop en goed/gemakkelijk te regelen online. Transfertijd naar Can Picafort is dan een klein uurtje.

• Ylona, 04-10-2013

Wij zijn met een taxi ipv bus na t hotel gegaan.echt super.scheelt heel veel tijd.ik had zelf potjes eten meegenomen voor de zekerheid.is niet nodig is allemaal daar te koop eventueel.ook luiers en zwemluiers.je kan een wifi code krijgen bij de receptie.

• AEN, 10-09-2013

Wij boekten een privétaxi vanaf het vliegveld naar de accommodatie en vice versa via http://www.taxipmi.com. Kost wel wat (140 euro retour) maar de reisduur reduceert naar 45min. Erg handig met een kleine die net 2 uur in een vliegtuig heeft gezeten. Naar horen zeggen duurt de busreis gemiddeld 2 tot 2,5 uur.

93 vragen over Aparthotel Zafiro Mallorca

• M , 03-07-2019

wasmachine

Kan iemand mij vertellen of er een wasmachine en droger voor gebruik van de gasten aanwezig is? Vorig jaar in Zafiro palma nova was dit wel het geval en nog gratis ook.

• Cathy, 09-09-2018

Bubbelbad

Hallo, Ik heb een vraag. Bij welk appartement zit er een bubbelbad op het balkon?

• El, 02-05-2018

Geluidsoverlast eventueel?

Wie is er nu in Zafiro? We kregen een mail dat er geluidsoverlast kan zijn vanaf 2 mei 2018 tot 18 mei...

Hoor het graag van jullie! Wij hebben geboekt voor volgende week.

Aparthotel info

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages