Aparthotel Zafiro Mallorca

Aparthotel
Aparthotel Zafiro Mallorca
8,8

376 reviews over Aparthotel Zafiro Mallorca in het Nederlands

Leuk hotel voor kleine kids

L&M
7-6-2018

Leuk hotel, alles mooi aangelegd, tuinen, zwembaden, restaurants. Eten en drinken obv AI goed, elke dag gevarieerd, 2 weken lang. Qua drank veel aanbod, ook ijsjes. Bediening werkt hard en is vriendelijk, drank aan tafel geserveerd. Kamers zijn ruim, schoon en functioneel met goede bedden en een goede douche en bad. Keukentje handig voor flesjes (magnetron).

Boulevard en strand 10 min lopen. Veel winkeltjes voor pampers, babyvoeding etc.

Zwembaden leuk, peuterbad 40 cm diep, ideaal!

Minder vonden we animatieteam, deze jongelui leken er zelf weinig zin in te hebben, mini-disco elke dag hetzelfde en veel gegil waartoe de kids werden aangespoord. Entertainment wat werd ingehuurd vaak wel leuk s avonds. De 2e week was het hotel simpelweg te vol voor haar faciliteiten. Restaurant vol, krioelende mensen bij het buffet, soms een rij voor halen drankje, bedjes reserveren bij zwembad etc.

Kamer met tuintje is aanrader, afgesloten met hekje!

Mij nooit meer , bij zo,n behandeling.

Pieter Paulusma
24-5-2018

De hotelkamers, en het eten was goed, alles was zeer schoon.

De communicatie in het engels kan beter.

En als je te val komt en je ligt op de glade vloer dan gaat de schoonmaakster gewoon door met haar werk als of er niets is gebeurt , en daar lig je dan gewond.

Zoek het dan maar uit, want het is uit het zicht van het publiek.

Dit moet zeker beter.

Schoon, zwembad beperkt open

Dora
20-5-2018

Netjes en schoon complex. Alles op loopafstand te doen 10-15 min. Tot zee of centrum boulevard. Wij hadden logies, want op bloulevard en winkels is alles wel te krijgen en vonden wij goedkoper. De prijzen ter plekke bij complex vielen ons erg tegen (ontbijt 22euro p.p.p.d. En diner 24euro p.p.p.d.). Wat jammer is is dat er alleen van 10:00 tot 18:00 toegang is tot het zwembad, omdat er dan toezicht is. Buiten deze tijden is het verboden om in het zwembad te zijn. Over de zwembadtijden hadden wij niets gelezen op internet en was dus een kleine tegenvaller.

Geweldig

X
11-5-2018

Super hotel ook voor kinderen met een uitstekende ai formule

Prachtig, schoon, goed onderhouden.

Brink
28-4-2018

Prachtige tuinen, mooie appartementen. Schoon en goed onderhouden. Leuke kids club, ze doen echt hun best om de kinderen goed te vermaken met verschillende activiteiten in verschillende talen. Mooie zwembaden, je mag hier heen bedjes reserveren met handdoeken😉 het enige nadeel was de deur naar naastgelegen appartement, wanneer je met een groep bent kan je deze gebruiken. Komt zeer veel lawaai langs wanneer de buren geen rekening met je houden.

Anita
30-1-2018

Heerlijk hotel mooie plaats heerlijk strand en het eten in het hotel was super we waren hier onze 2 kinderen van 17 en 20 jaar en een vriend van 21 en ook de avond animatie was gezellig en ook de animatie op de dag was heel gezellig en leuk om mee te doen kortom we heben een super gezellige vakantie gehad en gaan hier zeker nog een keer naartoe.

Ontzettend goed !!

Cil
13-12-2017

Wij waren hier voor de tweede keer. Wederom een fijn verblijf gehad op basis van all-in. Buffet is elke dag anders, en voor ieder wat wils. Voor de kinderen een speciaal kinderbuffet.

Wij zaten met onze hotelkamer een beetje achteraf, omdat het bestaat uit verschillende blokken die om het zwembad heen staan, een blok staat een beetje 'uit het geheel' en daar zaten wij: jammer. Entertainment voor de kinderen en volwassenen is ook prima 's avonds.

Zwembaden ook prima, heel leuk en uitgebreid kinderbad met diverse mini glijbaantjes.

Wij hebben het na 2 keer wel gezien maar dat we terug zijn gekomen zegt genoeg! Echt een aanrader.

Kamers zijn ruim en goed schoon bij aankomst. Complex is niet overdreven groot, 250 app. Zwembad is ruim, een extra 18+ bad aanwezig. Kinderzwembad is prima. Er zijn genoeg bedjes (meer als mensen) dus handdoekje leggen is niet nodig en wordt ook nauwelijks gedaan. Je krijgt 1 badhanddoek p.p aan begin van je verblijf en kan deze 3x p/w ruilen voor schone, mooie service.

Eten is voortreffelijk. Niet allemaal grote bakken met eten maar veelal met zorg bereidde kleine, lekkere gerechtjes. Elke dag een ander thema en ook binnen het thema wordt gevarieerd. Ook is er een kids corner. Je wordt door de bediening overal vriendelijk geholpen.

Paar kleine neg. puntjes;

- Zou hier niet naar toe gaan zonder kids, het is echt totaal op kinderen gericht.

- Erg gehorig allemaal. Dus als de eerste kids wakker zijn om 7u dan weet je het wel....

- Er wordt 5x p/w gepoetst, nou gepoetst? Je krijgt nieuwe handdoeken en er wordt een keer geveegd. Onze zoon had een bloedneus midden v/d week en elke dag erna werd z`n bedje, met bebloed laken netjes weer opgemaakt.

- Kinderdisco is matigjes. Paar liedjes, veel praten tussendoor en dan even Bufo. Was ok voor de kids maar niet top.

Mvg, Dennis.

Ps: er was wel eens verwarring merkte we tijdens onze vakantie over het verblijf. Er is een Zafiro Mallorca (deze) en er is Zafiro Ca'n Picafort. Beide liggen in Ca'n Picafort maar zijn wel degelijk anders. Kijk dit goed na alvorens te boeken. Ook op internet (qua foto`s voornamelijk) worden ze door elkaar gehaald. Ook wij hadden andere foto`s gezien dan we hier in realiteit aantroffen.

fam. Ommen
7-9-2017

Een prachtig hotel. We zijn net terug en hebben geweldig genoten. We hadden een appartement met tuintje geboekt, privilege. Het is wat duurder, maar het is het zeker waard. De zwembaden zijn mooi en heerlijk (door de zon) op temperatuur, ook voor de kleintjes. Het personeel is zeer kindvriendelijk. Er wordt zorgvuldig schoongemaakt, zowel in de kamers als in het complex. Mooi aangelegde tuin en speeltuin in schaduw. Het winkeltje heeft alleen de nodige spulletjes. Waar wij tegenaan liepen is de voeding (koekjes, crackers etc) voor baby's. Nergens in de omgeving konden we iets van liga, cracottes, babykoekjes of iets dergelijks vinden. Misschien zijn we een beetje verwend, maar ik had verwacht dat dit overal te krijgen was. De fruithapjes etc waren een stuk zoeter hier. Volgende keer zou ik dus meer meenemen vanuit Nederland. De boulevard en winkelstraat is erg gezellig en er is voldoende vertier. Normaliter lopen we 's avond regelmatig de boulevard op, maar dit was ons net iets te ver om elke avond te doen. Het is best te doen, maar terugweg een heuvel op. De zee is erg mooi en blauw. Door de wind was de zee niet heel kalm en hebben we meer gebruik gemaakt van het prachtige zwembad van het hotel. Al met al zeer geslaagd!

Veel vermaak voor kinderen

Rb
6-9-2017

Mooi hotel. Goed verzorgd en veel animatie voor de kleintjes. Ligt iets te ver weg van de boulevard

We hebben een aantal aanbieders voor Zafiro Mallorca voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Zafiro Mallorca in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Zafiro Mallorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Zafiro Mallorca scoort een 8.79 uit 10 op basis van 383 reviews.