Aparthotel Zafiro Mallorca

Aparthotel
Aparthotel Zafiro Mallorca
8,8

391 reviews over Aparthotel Zafiro Mallorca in het Nederlands

Toppunt van gastvrijheid !!!!!

Antje
17-8-2018

Ontzettend gastvrij!! Jaren naar diverse Viva hotels geweest helaas nu was het volgeboekt. Kinderen wilde toch heel graag bij Viva Mallorca gaan kijken. Gebeld en ondanks dat we niet in het hotel verbleven mochten we zwemmen en kregen zelfs handdoeken!

Dit is toppunt van gastvrijheid !!!!!

mvr B
11-8-2018

Mooi hotel met leuke zwembaden voor de kids. Super vriendelijk personeel, veel activiteiten voor de kinderen. Eten iedere dag goed! wanneer je veel in hotel verblijft raden wij all in aan omdat de prijzen op de kaart in verhouding iets duurder zijn. Winkeltje in hotel heeft ook alles voor baby's ,pampers voor een goede prijs! top hotel! Aanrader: kartbaan in can picafort

Fantastisch, tot volgend jaar

Miquel
4-8-2018

Alles perfect! Beter hotel kom je niet tegen qua prijs kwaliteit verhouding. Ideaal voor jonge gezinnen. Verliefd geraakt op Evi en Nicoletta. Net als mijn kinderen. Perfecte bediening en uitstekende restaurant en bar. Aanrader!

Super!!!

Daniëlle
3-8-2018

Een super hotel. Kamers waren schoon, goede bedden. Keukentje waar prima in te koken was. Wij hadden alleen ontbijt erbij. Dit was zeer uitgebreid. Er is een grote supermarkt op ong 500 meter in de buurt. Erg leuke animatie sprak ook Nederlands. Leuk speeltuintje. Vriendelijk personeel. Kortom wij hebben een top vakantie gehad.

Tip huur een auto en ga naar de draken grotten, kastelen en het dorpje polenca is erg mooi.

Ps ik geloof niet dat het onderstaande review bij dit hotel hoort. Want er is maar 1 eetzaal/restaurant.

Als er geen verbetering is niet weer.

Anoniem
1-8-2018

Super slecht personeel

Onvriendelijk

1 van de eetzalen is veelste massaal, borden zijn vies, bestek is vies

Wanneer je naar een andere eetzaal wil word je geweigerd.

Kortom kwa eten waardeloos

De moeite waard

Frank
20-7-2018

Prachtig hotel maar erg gehorig. Het kan zoveel helpen om viltjes onder de stoelpoten te doen. De schoonmaak van de kamer is verbetering vatbaar!! Hier mogen echt de puntjes op de i. En 2 dagen in de week geen schoonmaak, beetje vreemd voor 4 sterren. Zowel ontbijt als avondeten erg lekker en all inclusive formule is goed! Lekkere cocktails ! Dit kan je in het hotel bijboeken.

Verchaeren
14-7-2018

Zeer goed hotel lekker eten

Super hotel!

Fam. Peters
10-7-2018

Mooi en verzorgd hotel, met ruime, schone kamers. Wij hadden een kamer op de begane grond met terras, aan een zwembad en dat was top! Erg mooie zwembaden, voor ieder wat wils. Wij hadden all inn geboekt en stonden versteld van wat we heel de dag door konden eten en drinken. Erg luxe! Het ontbijt en eten van het buffet was zeer uitgebreid en goed en daarnaast kun je à la carte lunchen en dineren, wat leuk is voor de afwisseling.

Leuk hotel voor kleine kids

L&M
7-6-2018

Leuk hotel, alles mooi aangelegd, tuinen, zwembaden, restaurants. Eten en drinken obv AI goed, elke dag gevarieerd, 2 weken lang. Qua drank veel aanbod, ook ijsjes. Bediening werkt hard en is vriendelijk, drank aan tafel geserveerd. Kamers zijn ruim, schoon en functioneel met goede bedden en een goede douche en bad. Keukentje handig voor flesjes (magnetron).

Boulevard en strand 10 min lopen. Veel winkeltjes voor pampers, babyvoeding etc.

Zwembaden leuk, peuterbad 40 cm diep, ideaal!

Minder vonden we animatieteam, deze jongelui leken er zelf weinig zin in te hebben, mini-disco elke dag hetzelfde en veel gegil waartoe de kids werden aangespoord. Entertainment wat werd ingehuurd vaak wel leuk s avonds. De 2e week was het hotel simpelweg te vol voor haar faciliteiten. Restaurant vol, krioelende mensen bij het buffet, soms een rij voor halen drankje, bedjes reserveren bij zwembad etc.

Kamer met tuintje is aanrader, afgesloten met hekje!

Mij nooit meer , bij zo,n behandeling.

Pieter Paulusma
24-5-2018

De hotelkamers, en het eten was goed, alles was zeer schoon.

De communicatie in het engels kan beter.

En als je te val komt en je ligt op de glade vloer dan gaat de schoonmaakster gewoon door met haar werk als of er niets is gebeurt , en daar lig je dan gewond.

Zoek het dan maar uit, want het is uit het zicht van het publiek.

Dit moet zeker beter.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Zafiro Mallorca in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Zafiro Mallorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Zafiro Mallorca scoort een 8.76 uit 10 op basis van 391 reviews.