Sorteren

vakanties Ca'n Picafort

Reviews over Ca'n Picafort

Het personeel maakt het verschil !

danny
    2-11-2018

heerlijk zwembad voldoende ligbedden

Najlepsze miejsce na Majorce

Iwona
    29-10-2018

Najbardziej podobała mi się obsługa na stołówce. Szef kelnerów, pan Claudio to człowiek z wielką pasją. Ugościł nas z mężem jak nikt inny. Bardzo dba o swoich gości. Chętnie służy swoją pomocą. Jest bardzo uczynny i pracowity. Cały personel z którym pracował na stołówce bardzo stara się zaspokoić potrzeby gości w hotelu. Cała atmosfera dzięki niemu była niepowtarzalna. Dba o czystość i porządek na stołówce. Prócz pokazania typowych dań kuchni hiszpańskiej, wskazał nam najpiękniejsze miejsca w okolicy hotelu jak również na całej wyspie. Bardzo dziękujemy za tak miły pobyt. Z całego serca polecam wszystkim pobyt w hotelu Nordeste Płata w Can Picafort.

Volgend jaar weer!!

Ed
    29-10-2018

Eenvoudig maar goed en compleet hotel!!

Aardige mensen, zowel aan de balie als in het restaurant.

Compleet zwembad, turks bad, sauna, fitnessruimte, buitenbad.

Vlak bij het strand 50m. lopen.

Iedere dag ander eten, dus zeer gevarieerd en goed.

Volgend jaar oktober weer!!

Aanrader!

K.
    15-10-2018

Fergus Vell Mari is een echte aanrader! Wij verbleven er 2 weken en hebben het er 100% naar onze zin gehad.

Mooi en verzorgd zwembad, leuke kinderanimatie en kidsshow, over het algemeen tof animatieteam, verzorgd en lekker eten met showcooking, all-in betekent hier ook de HELE dag door eten en drank beschikbaar, nette kamers, vriendelijk personeel.

Wij voelden er ons heel erg welkom.

Hotel godny polecenia

Dorota
    21-9-2018

Nie mam uwag odnośnie pobytu w tym hotelu. Pokój czysty, łazienka również. Jedzenia bardzo dużo i urozmaicone także każdy coś dla siebie znajdzie.

Dla łasuchów słodkości już od śniadania:) Bliziutko do plaży i kramików z pamiątkami.

Polecam.

Ca'n Picafort scoort een 7,7 uit 10, op basis van 184 reviews