Ca'n Picafort

We hebben een aantal aanbieders voor Ca'n Picafort voor je op een rij gezet:

vakanties Ca'n Picafort

We hebben een aantal aanbieders voor Ca'n Picafort voor je op een rij gezet:

Reviews over Ca'n Picafort

Leuk plaatsje met veel terrasjes

Ludo,
    18-6-2018

Leuk stadje, niet al te groot met vele leuke terrasjes en vrij normale prijzen. zeer mooi strand en goed zwemwater voor kinderen. Op het strand veel te veel chinezen die je willen masseren en afrikanen die rommel verkopen (zonnebril,uurwerken stranddoeken enz..) maar is tegenwoordig overal in Spanje. Mallorca is zich stilaan wel uit de markt aan het prijzen door hun toeristentaks (48 euro voor 2 personen voor een week). Hoge prijzen voor ligbedden op het strand. Kluisje aan de paal van je zonnehut dat niemand gebruikt maar wel iedereen moet betalen. Een bepaalde strekking is de toeristen blijkbaar beu, wel niks van gemerkt. 't Is te hopen dat de toeristen zelf Mallorca niet beu worden want dan zit zowat het hele eiland zonder werk !!

Gereisd met partner in juni 2018

Aardig, maar wel erg toeristisch

Harry,
    29-8-2017

Can Picafort is aardig, maar wel heel toeristisch. Veel restaurants, winkels en strand op loopafstand van het hotel, langs drukke wegen en door viezig parkje. Strand langs de boulevard is erg druk en vol betaalbedden (13,50 pd), maar even doorlopen en het wordt snel rustiger. Restaurants zijn veelal vette hap en toeristisch (gyros in Spanje!) Maar in het dorpje zelf zijn ook Spaanse, Italiaanse en zelfs een Chinees en Indiaas restaurant. Winkels bieden veel van hetzelfde. Alcudia is leuker en ligt op een klein half uurtje met de bus (op 5 minuten lopen is een halte, kost helemaal niks. Zaten er toevallig in een feestweek, met een optocht en vuurwerk. Verder wordt er af en toe iets bij de haven georganiseerd.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige uitvalsbasis

Fam. Burgers,
    23-8-2017

Wij zaten in het vakantiehuis Can Serena in Ca'n Picafort. De perfecte uitvalsbasis want alles was op loopafstand, het strand, restaurants en de winkels. Het huis zelf was super schoon, voorzien van een prachtig zwembad en de mensen alleraardigst. De boottocht van 2.5 uur is echt de moeite waard en de Nederlandse dame die ons de boottocht verkocht in de winkelstraat sprak maar liefst 8 talen en is super enthousiast. De natuur en de kliffen zijn prachtig op Mallorca. In zee heb je geen waterschoenen nodig (wel aan de andere kant van het eiland) Neem ook de auto voor een trip naar Pollenca en de kronkelweg de bergen in! Heel mooi. Tijdens het vuurwerk op 15 augustus om middernacht zat heel het strand en de boulevard vol. De moeite waard. De standaard strandwinkels zijn er iets te veel, overal kun je hetzelfde kopen. De mensen in de winkels zijn niet echt klantvriendelijk. Verder supermooie vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Te doen

Sylvia,
    18-8-2017

Leuk plaatsje waar op de boulevard genoeg leuke tentjes zijn om iets te eten of te drinken . De wekelijkse markt is ook erg leuk . De haven is ook vlakbij . De boulevard is brandschoon dat kun je helaas niet zeggen van de weg ernaar toe . Stonden vuilcontainers in de straten , die erg stonken . Geregeld kwam je hondenpoep tegen .

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie plaatst voor rustvakantie

Sonja vanharen,
    17-6-2017

C'an picafort zou ik aanraden aan jonge gezinnen met kleine kinderen of koppeltjes die echt rustvakantie willen , is heel mooi mooi centrum mooi strand veel winkeltjes , maar vrijgezellen hier ben je niet op je plaatst , terrasjes zo veel als je wil maar niks om uit te gaan

Gereisd met vrienden in mei 2017
Ca'n Picafort scoort een 7,4 uit 10, op basis van 184 reviews