Hotel Ferrer Concord

• Sauna

16 reviews over Hotel Ferrer Concord

• 2018
    8Ria en Greet05-08-2018

Wij hebben genoten van onze vakantie

Na 2uur reizen ALL Tours met de bus moesten wij lang wachten totdat wij onze kamer op mochten . In de beschrijving van het Hotel stond dat de Wifi gratis was ,maar dat was alleen in het hotel zelf.Dus wij moesten ook nog xtra Wifi betalen voor in je hotelkamer wat ons 2euro pd.pp.koste .Dus dat vonden wij minder. Tussen de middag aten wij bij Hotel Janeiro .Het Personeel bij de receptie en bij de bar waren erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel en de kamers worden zeer goed schoongemaakt ,echt petje af .Wij zijn veel op het strand geweest ,maar als je een bed en parasol wilt huren dan kost je dat 3euro p.d. 1 dag hebben wij heerlijk bij het zwembad gelegen en gezwommen.Het eten was heerlijk soms was het een beetje hetzelfde.Maar genoeg keuze en voor ALLinn mocht je de hele zoveel drinken en eten wat je wou. .en om de avond is er entertainment ,waar wij van genoten hebben. Vrijdags is er markt,en de Mini,tren treintje een aanrader

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Martin12-11-2016

Prima hotwl

Het personeel van dit hotel is zeer klantvriendelijk. Ontbijt en diner zijn prima. Het ligt iets uit het centrum maar in 10 minuten lopen ben je er. Het zwembad mag geen naam hebben :zeer klein

Ferrer Hotels, Ecommerce, 09-02-2017

Hola Martin,

Bedankt voor de goede recensie, we zijn blij dat je een leuke tijd met ons hebben doorgebracht en zou graag terug te verwelkomen. Wij betreuren het te horen dat u waren nogal teleurgesteld met de grootte van ons zwembad. Gasten van het Ferrer Concord u de mogelijkheid om het zwembad van het zusterhotel Janeiro gebruiken.

Hoogachtend, Ferrer Hotels Team

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10E.Hilbelink-ursem08-10-2015

geweldig

Super vriendelijk personeel en niks is te veel. Door Silvia allervriendelijkst, zeer gastvrij en attent ontvangen. De kamers waren van luxe voorzien met een prachtig uitzicht. Veel sportfaciliteiten, zwembaden, massageruimte, fittnesruimte. Ingesteld op hardlopers en fietsers. Toppie We konden zelfs sportenschoenen gratis uitproberen. Het eten was heerlijk en in de bar was het gezellig. Live muziek.

een super verblijf gehad zeker voor herhaling vatbaar!

M.A., Ecommerce, 02-03-2016

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw reactie. We zouden erg blij zijn als we u als onze gast weer kunnen verwelkomen tijdens uw volgende Mallorca vakantie. Tot dan wensen wij u het allerbeste. Zonnige groeten uit Mallorca Uw Ferrer team Sylvia

Gereisd in oktober 2015

• 9Huub H26-10-2014

Zeer goed en mooi hotel

Mooie schone kamers en zeer nette badkamer het enigste nadeel was dat de matrassen wel een beetje aan de harde kant zijn. Het restaurant is mooi en het eten gevarieerd en heerlijk ! Het ontbijt is met vrije inloop en het diner is in 2 groepen, zo heb je altijd een vaste tafel. De bediening is heel erg vriendelijk. Via de boulevard ben je in 20 minuten hartje centrum. Strandstoelen kosten €3,50 p/d. Dit hotel is een echte aanrader!!!!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8hanneke van bommel05-09-2014

prima

Goede service, voldoende mogelijkheden om per bus (voor de deur) of huurauto er op uit te trekken. Zwembad is erg klein, maar het hotel ligt aan zee. Strand en natuurpark aanwezig.

M.A., Ecommerce, 02-03-2016

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw reactie. Dank u voor uw opbouwende kritiek. We zouden erg blij zijn als we u als onze gast weer kunnen verwelkomen tijdens uw volgende Mallorca vakantie. Tot dan wensen wij u het allerbeste. Zonnige groeten uit Mallorca Uw Ferrer team Sylvia

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Maartje04-09-2012

Fijne vakantie door super hotel!

We hebben heerlijk genoten van deze vakantie. Helaas is het zwembad wat klein maar het hotel ligt meteen aan het strand, dus dat maakt veel goed. De kamers werden elke dag grondig schoongemaakt en het eten was netjes in orde! Echt een aanrader.

Sylvia, Ecommerce, 02-03-2016

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Petra en John05-06-2008

Prima hotel, erg netjes, eten goed en personeel alleraardigst.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Wendy16-08-2007

Wij zijn hier 15 dagen geweest en het is een goed hotel ! Mooie schone kamers en zeer nette badkamer het enigste nadeel was dat de matrassen wel een beetje aan de harde kant zijn.Het strand is ook mooi alleen op zaterdag en zondag erg druk en de strandstoelen zijn dan snel op. Deze zijn te huur voor 2.50 € per stuk en voor een parasol ook 2.50 € . Ook de fruitverkoper op het strand is eerlijk met zijn prijzen. Na het strandbezoek is het heerlijk om in de jacuzzi te gaan die in de kelder staat, tevens kan je daar een sportzaal vinden en massage’s laten doen.

De receptie is ook vriendelijk veel Duitssprekende mensen in het hotel aan het werk. Het restaurant is mooi en het eten gevarieerd en heerlijk ! Het ontbijt is met vrije inloop en het diner is in 2 groepen, zo heb je altijd een vaste tafel.De bediening is heel erg vriendelijk !!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 6P. Bouman11-08-2007

Dit was mijn duurste (vergelijkbare) vakantie en qua hotel veruit de slechtste. Ik boek niet meer bij onze reisorganisatie. Ik koos dit hotel om twee redenen. 1. Het fraaie zwembad met uitzicht op zee. (Zie de foto op jullie site.) Die foto is ofwel achterhaald ofwel getruukd bijvoorbeeld door ergens op de dak te gaan staan want je ziet geen zee vanaf het zwembad, er staat een lelijke schutting omheen. Daarbij is het zwembad piepklein en passen er nauwelijks bedden omheen omdat het is weggegpropt in een hoekje naast het hotel. 2. Ik dacht een kamer met zeezicht te krijgen omdat ik dit op de site in mijn boekingsformulier had zien staan. Dit bleek bij aankomst slechts een voorkeur die niet kon worden ingewilligd. Als ik dat had geweten had ik dit hotel niet gekozen. Hoe je nu VOORAF kunt weten of je zeezicht hebt of kinderkorting is mij een raadsel.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9William en Ans29-06-2007

wij zijn 27 juni 2007 teruggekomen uit Can Picafort van een zeer geslaagde vakantie. Ferrer Concord is een echte aanrader, jammer dat zo weinig Nederlanders dit mooie hotel ontdekt hebben. Zeer mooie ligging, vriendelijk personeel, goed eten

Gereisd met partner in juni 2007

Hotel Ferrer Concord info