Aparthotel HYB Eurocalas

7,9

312 reviews over Aparthotel HYB Eurocalas in het Nederlands

Niet den

Peter, 17-1-2018

Ze zijn vaak overboekt en dan wordt je tijdelijk in een andere hotel geparkeerd van veel mindere kwaliteit.

Het gaat onder het mom van "waterschade en dus overmacht" maar er is nergens waterschade te bekennen en tientallen gasten lopen tegen hetzelfde probleem aan.

Verder weren we financieel bedonderd bij de afhandeling van kluishuur in het andere hotel. We zouden dat vergoed krijgen en moesten een bonnetje tekenen. De receptioniste liep ermee naar de kamer van de manager maar die was er pas om 17 uur. Toen we om die tijd terugkwamen kregen we te horen dat we het geld al hadden ontvangen want we hadden ervoor getekend. Bah !

Super fijne vakantie!!

Buurs, 23-10-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!!

- mooi gerenoveerd van binnen

- nette kamers, schoon, wordt iedere dag bijgehouden

- vriendelijk personeel, veel personeel, ruimt alles snel op (in eetzaal) het is erg schoon

- eigen busje van het hotel die af en aan rijdt naar het strand, echt top!

- prachtige zwembaden, overal toezicht die ook daadwerkelijk goed toezicht houden en durven te corrigeren

- all-inclusive is prima! Veel keuze

- leuk animatie programma, voor jong en oud

Prima

Lara, 17-9-2017

Een prima 3 sterren hotel.

Prima hotel wat bestaat uit 3 gebouwen.

Wij zaten in de familie kamer deze is netjes en klopt met de beschrijving.

Wel is het erg gehorig en moet je 2 trapjes af niet handig met de buggy.

Verder elke dag schoonmaak.

Zwembaden wel koud maar prima en schoon genoeg plek en genoeg bedjes.

Eten op zich prima elke dag verschillende dingen en persoon doet erg zijn best.

Wel erg druk en chaotisch.

Incheck kan pas vanaf 15.00

Winkeltjes op 10 min lopen.

2 stranden dichtbij erg mooi.

Transfer heen weg 45 min terugweg 2 uur dus goed informeren anders zou je zelf bv een taxi kunnen nemen.

Prima vakantie

Manon, 14-9-2017

Ruime familie kamer, wel verouderd. Magnetron en koelkast aanwezig. Bed is pocket veer matras, ligt redelijk. Bed viel wel in eerste instantie bijna uit elkaar. Technische dienst kwam dit snel repareren.Kamers zijn ook gehorig.

Roken mag op balkon, maar als je niet rookt zit je wel steeds in de rook van een ander.

Roken mag sowieso voor elke ingang/uitgang. Om je kamer in te komen, moet je trappen af, niet goed toegankelijk met kinderwagen of mindervaliden. Zeer kleine lift.

Zwembad is prima vermaak, de jungle glijbaan sproeit non stop water vanaf boven af waardoor er veel opspattend water is.

Eten: ontbijt en lunch prima, maar avond eten drama. Woensdag is junkfood dag. Voor de kleinste is er dan niets te halen behalve koude salade. Entertainment is oké, mini club huisje stinkt, geen raam open en ziet er vervallen uit.

In de omgeving weinig te doen bij minder goed weer. 1 centrum met alleen toeristenwinkels. En nog meer junk food. Geen restaurant waar je typisch Spaans kan eten.

Heerlijk genoten

Shirley dröge, 6-9-2017

Transfer was 2 uur, maar het was heerlijk om de omgeving te zien. Om 15:00 was de kamer klaar. Maar we kwamen erin en bleek een family room te zijn terwijl we een 2 kamerapp hadden geboekt. Er waren geen kamers vrij dus moesten 1 nacht in de family room. Volgende middag om 12 uur kregen we ons mooie 2 kamerapp. En ter compensatie kregen we de volgende dag een balinese bed voor 1 dag aan het zwembad. Maar we kregen te horen dat er bij meerdere mensen een verkeerde kamer werd gegeven. Verder kindvriendelijk. Genoeg zwembaden maar er werd vaak in gepoept of gespuugd en dan zat hij een paar uur dicht. Als je in de ochtend je handdoek neerlegde en weg ging werd hij verwijdert.Verder het eten lekker en veel keus. Het drinken ook lekker, maar ik had een vermoeden dat als ik water dronk ik chloor proefde.

Klein mooi strandje op loopafstand. En je kon met een busje van het hotel naar een wat groter strand en die was heel mooi.

Wij hebben genoten

Goed en leuk hotel, omgeving saai

Peetje, 6-8-2017

Net terug van 15 dagen Eurocales. Wij hadden het appartement in het Mallorca gebouw. Er valt echt niks slechts over te zeggen. Airco, keurig schoon, iedere dag schoonmaak, goede bedden. Wel wat gehorig tot 23:30. Maar onze kinderen sliepen er op een gegeven moment door heen. Er staat dat er een keukentje is, die is alleen niet aangesloten en er zijn geen pannen etc. Dat vonden wij wel jammer. De animatie voor de kinderen is NIET Nederlandstalig. De kidsclub vond ik matig. Alleen wat knutselen en tekenen. Weinig Nederlanders, eigenlijk bijna allemaal Engelsen.Bij het zwembad geen parasols. Handdoeken worden rond 09:30 weggehaald.

Het eten was voor ons goed genoeg. Wel jammer dat er voor de kinderen weinig groenten waren zonder veel poespas. Wel iedere dag kale pasta (met geraspte kaas) en patat. Na 15 dagen werd het voor ons wat eentonig.In de omgeving weinig te doen, een aanrader (met kinderen van 7 jaar en ouder) is het 'La Reserva', Wel auto huren om er te komen. Maar was echt geweldig!

Erg leuke vakantie gehad!

Monique, 14-6-2017

Transfer is best lang, bijna 2 uur. Hotel ligt 5 minuten lopen van een klein maar erg mooi strandje, welke te bereiken is via meer dan 100 treden. Het grotere, super mooie strand ligt op 20 minuten lopen via vele leuke winkeltjes en restaurantjes, er gaat ook regelmatig een gratis busje naar dat strand vanuit het hotel. Het hotel is best groot en bestaat uit meerdere gebouwen. Helaas was ons gebouw (Menorca) alleen te betreden via een trap, best onhandig met een buggy. Er waren 2 kleine liften die best vaak defect waren. Het personeel is in het gehele hotel vriendelijk en hielpen ons met alle vragen die we hadden. Vanuit de kamer hadden wij een prachtig uitzicht, aan de ene kant de zee en de andere de bergen. De kamers worden super schoon gehouden. Het is 's avonds tot half 12 erg gehorig, dit door de shows die worden gegeven. De 4 zwembaden zijn geweldig! Er zijn voldoende bedjes, wel allemaal in de lig stand, er zijn er maar een paar die je kunt verstellen. Er werden al vroeg handdoeken op gelegd maar die werden keurig weggehaald door het personeel. Er zijn geen parasols, alleen bij de bankjes tegenover de snackbar, wij hebben een parasol gekocht bij het winkeltje. De snackbar heeft voldoende gezond en ongezond eten waar je van 10 tot 18 uur terecht kunt. Het restaurant is binnen, wij vonden het eten erg lekker en gevarieerd. Voor de kinderen was er een leuke speeltuin en daarbij een huisje met mini-club, hier kunnen de kinderen 2 keer per dag erg leuk spelen. Ook was er elke dag een leuke mini-disco. Als je het dorpje inloopt kun je een excursie boeken, wij zijn naar het Palma aquarium en Palma stad geweest, een super leuke excursie. We zijn ook met een glasbodem boot mee geweest, die vertrok vanaf het strand, erg leuk! Al met al dus een super vakantie, het is een erg leuk hotel die met een paar kleine verbeterpuntjes goed te doen is!

Genoten.

P. Van Ooik, 29-5-2017

Heerlijk kindvriendelijk hotel.

Eten was prima in orde. Veel variaties. En zeer veel verschillende fruit.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Tijdens ons verblijf was het niet zo heel druk. Maar dor de grote van het complex valt het ook niet zo op als er meer mensen waren.

We wilden nog wat dingen gaan bekijken op mallorca, maar dat is er niet eens meer van gekomen. Omdat de kinderen het zo naar hun zin hadden.

Alleen de transfer van het vliegveld (palma) is te lang. Bij aankomst twee en half uur. Dit moet anders worden opgelost.

Wij zouden zeker nog een keer terug willen.

Fantastisch!!

Caroline, 29-5-2017

Wij hebben een fantastische vakantie gehad! Ook ik zag er een beetje tegenop door de referenties, maar onze kamer was prachtig! Eten was top, zwembaden super leuk! Binnen een paar minuutjes met transfer die om het kwartier reed zat je op een prachtig strand! Animatie voor kids ook leuk! Echt een aanrader!

Waardeloze incheck snacht om 12 uur aangekomen

Vd berg, 22-5-2017

Waardeloze incheck snacht om 12 uur aangekomen, stonden er om 3 uur nog met een kind van vijf , sommige met baby's .

Mensen die een sleutel bemachtigde kwamen terug omdat er mensen in hun kamer lagen te slapen. Mensen die naar andere hotels moesten omdat er verkeerd gereserveerd was snachts! Om 3 uur pas een sleutel, gelukkig zonder mensen op bed. Maar zon kleine kleine kamer vreselijk . vergane glorie daar. Zal je gebeuren dat er snacht mensen in je kamer staan, daar was ik de hele vakantie ook bang voor, hun intrreseerd het niks . Al met al waardeloos animatie goed thats IT

HYB Eurocalas, Director, 22-5-2017

Dear vd berg,

Thank you very much for choosing HYB Eurocas during your holidays last year. We were surprise to read that they gave you the wrong keys as I just asked the Hotel and they do not have record of this. However, allow us to apologise for any incovenience this may have caused you.

Thank you again for your feedback, we do hope to have the chance to welcome you back this year in order for you to check that our guests review care to us.

Kindest regards,

We hebben een aantal aanbieders voor HYB Eurocalas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel HYB Eurocalas in Calas de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel HYB Eurocalas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel HYB Eurocalas scoort een 7.85 uit 10 op basis van 337 reviews.