Sorteren

vakanties Calas de Mallorca

Reviews over Calas de Mallorca

Leuke accomodatie, zeker met kinderen.

S.
    23-10-2018

Het is een echt een leuke accommodatie met super, super schone kamers, elke dag schone lakens en schone handdoeken. Een paar x per dag animatie en elke avond een andere animatie. De kinderen hebben genoten en lekker elke dag kunnen zwemmen. In het restaurant was het druk, maar genoeg variatie in eten en is netjes verzorgd en wordt goed aangevuld. In de buurt is er niets te doen maar met een kwartiertje lopen kom je bij de winkeltjes, eetgelegenheden en dergelijke. Met een gratis shuttlebus kun je naar een strandje met een baai. Daar moet je wel fors betalen voor een strandbedje en evt. parasol. Verder moet je ook betalen in de gameroom van het hotel. Al het personeel is aardig, bij de receptie ligt het eraan wie er achter de desk staat. Wij zijn ook nog naar het Rafa Nadal Academy geweest op 10 autominuten vanuit het hotel. Is een leuke belevenis, met gratis interactieve spellen en beneden het museum is met al zijn prijzen.

komen zeker weer terug

Manfred Rompelaar
    20-10-2018

Het is een prima hotel met een hele goede prijs / kwaliteit verhouding. Kamers zeer schoon, mooie zwembaden en prima eten en drinken.

Wij gaan volgend jaar weer.

Prima hotel

Door
    19-10-2018

Hotel is goed en zeer zuiver. Ideaal met kinderen en vooral kleine kinderen omdat het zwembad schuin afloopt van ondiep naar diep.

Het eten is eentonig en af en toe lauw .

Wij vonden het een prima hotel voor die prijsklasse

Geweldige vakantie gehad!!

Alinda vermeer
    15-10-2018

Wij hebben een topverblijf gehad!! Kamer was goed en schoon, elke dag schone handdoeken en beddengoed. Het eten was variërend en erg lekker. Personeel ook vriendelijk. Overal zag je wel personeel waar er schoongemaakt werd. Al met al, geweldig !! Top hotel!

Perfect voor families met kleine kinderen .

George
    4-10-2018

Kamers waren prima . All Inclusive , eten was geweldig. Zelfs bij het zwembad was het eten voor tussendoor goed. Mooie zwembaden. Er werd veel georganiseerd door het animatieteam. Elke avond was er op het podium wel live muziek, of iets anders interessants. Vooraf kregen de kinderen kans om met het animatieteam mee te doen. Voor families met kinderen is het een ideaal hotel. Ligging voor familie met kinderen is erg goed. Je kind zal niet ongemerkt weg kunnen lop.en naar het strand. Voor uitgaansleven moet je de bus nemen, half uurtje rijden.

Calas de Mallorca scoort een 7,2 uit 10, op basis van 161 reviews