Aparthotel Club Cala Romani

413 reviews over Aparthotel Club Cala Romani in het Nederlands

Prima

Fam Bex
12-7-2018

Zwembad was super, all inclusief was prima, drinken aan het zwembad etc.

Eten was voor ons goed , niet al teveel variatie maar zeker voldoende.

Schitterend mooi baaitje met strandje gelegen op 10min lopen via een pad vanuit hotel.Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Voordeel was ook dat er een Nederlandse receptioniste was die ook heel behulpzaam was voor ons. Ligging was wat rustig maar ook voor ons prima( geen benauwde drukte) .Prijs kwaliteit verhouding konden wij niets beter vinden dat dit hotel

Nooit meer!

Brenda
25-3-2018

Wat een slecht hotel, kamers vies, vlekken op de muren bedden deuren, badkamer oud en beschimmeld, schimmel in koelkast, keuken is weggehaald, maar niks leuks er voor teruggezet. Weinig kastruimte om je spullen in op te ruimen.

Gemeld bij receptie en hostess van touroperator deden er niks aan.

Touroperator ook een waardeloos bedrijf, boek er nooit meer!!

Eten dramatisch! Echt heel erg slecht, wij verwachten geen luxe maar het moet wel te eten zijn. Je staat in de rij om het restaurant in te gaan, in het restaurant geen drankautomaten, moet je naar buiten naar de bar en daar in de rij om een colaatje te halen voor bij je eten. Vieze smaak aan alle drankjes, water wijn cola enz. Oud droog brood, yoghurt aangelengd met water.

S ochtends vroeg uit bed om plek bij zwembad te verkrijgen.

Engels georiënteerd. Niet boeken, veels te duur voor wat je krijgt. Touroperator heeft een slechte klantenservice en schepen je af dus ook niet boeken bij touroperator.

Veel verwacht , weinig gekregen

Yasmina
28-8-2017

De kamer was bij aankomst zeer vuil , geen koelkast , tv is betalend , wifi is 20€ voor een week , voor 3 personen maar 2 handdoeken , meermaals gevraagd voor een extra handdoek zonder resultaat. Het extra bed is een kindermaat , we waren met 3 volwassenen ook geen deken op het extra bed , matras is super dun je slaapt bijna op de bodem. Het strand is verder dan vermeld , eten is altyd hetzelfde gefrituurd .. geen enkele keer lekkere maaltyden van de cultuur zelf , in een week tyd nog geen kippetje kunnen eten enkel varkensvlees en vis. Lunchpakket op dag van vertrek is 5€ pp terwijl je een all inclusive hebt en nog is een hele dag betaald hebt , aan het onthaal zijn ze niet echt vriendelijk als je een uitstap plant doe best voorbereidend werk want hier word je niet begeleid.

Veel verwacht ..weinig gekregen

Kim Dierckx
28-8-2017

Had meer verwacht voor deze prijs!Bij aankomst moeten wachten op de kamer die was nog niet klaar..ok geen probleem na ongeveer een uur wachten mochten we op de kamer blijkt niet gepoetst overal zand vuile lakens vuil bad veel te klein voor 3 volwassenen personen klein bedje bijgezet voor een kind kregen ook telkens maar 2 handdoeken het eten was zeer eentonig elke dag hetzelfde alles gefrituurd weinig groenten wel veel fruit .. het zwembad is groot genoeg heb er spijtig niet van kunnen genieten door dat er geen bedjes vrij waren die werden telkens gereserveerd met handdoeken ! Dan maar naar het strand via een weggetje naast het hotel is toch even stappen strand was zalig !Staan bedjes wel betalend voor 3 bedjes met parasol is het 17,60€ p/d +punt een lockertje aan de parasol ..personeel niet echt vriendelijk aan de balie werd je met een vraag snel afgewimpeld.Dus voor mij wel een tegenvaller ik was blij dat het maar een weekje was ! Ik kom niet meer terug !

Matig hotel met een leuke omgeving

Jassin
5-7-2017

Eten is echt zeer gericht op engelsen en dus heel veel varkensvlees wat wij niet eten. Ook weinig variatie waardoor wij veel buiten hebben moeten eten ondanks dat de Koks wel hun best doen. Service vond ik zeer matig, lopen er een paar bij die op zijn zachtst gezegd zeer asociaal zijn met name de vrouwen bij de receptie. Kamers zijn heel klein, geen koelkast of tv hier dien je weer voor te betalen. Zwembad en animatie zijn wel perfect, het zelfde geldt voor de omgeving waar genoeg te beleven is.

Wij zelf zouden komen niet meer bij Club cala romani

Superleuk voor kinderen!!

Monique
1-7-2017

Leuk hotel, jammer is dat de busreis net zolang duurt als de vliegreis. Allemaal kleine weggetjes. Aardige mensen. Als je een klacht hebt word dit na 2 x vragen wel opgelost. Mooi zwembad. Eten was lekker alleen erg op Engelsen gericht.

Vlak bij de zee, genoeg amussement voor jong en oud.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Na een transfer van ruim 2,5 via allerlei kleine dorpjes eindelijk gearriveerd bij ons hotel.

Kleine maar schone kamer met 3 volwassenen.

Na de 1e nacht met een om kwart over 3 s'nachts op de deur bonkende (dronken) Engelse buurvrouw de volgende dag meteen een andere kamer aangeboden gekeregen. Volgen de receptie gebeurde dit wel vaker na een dag all-in drinken. Eten prima maar niet echt heel gevarieerd, onze zoon is er zelfs de laatste dag erg ziek van geworden.

Zeer groot zwembad en strand op slechts 10 min lopen via een prima pad. All-in formule prima.

Wel erg veel kinderen, volgende keer toch maar liever een adults only hotel.

Slecht hotel

Family paulussen
2-10-2016

Kamers zijn heel vies

Eten is geen smaak

All in is verschrikkelijk

Alles in kleine plastic bekertjes geen sfeer ongezellig

Vieze engelse mensen

Goed hotel voor zonvakantie

Cornelis
21-9-2016

Zeer kindvriendelijk, eten zeer goed, genoeg variatie. Redelijk kleine kamer, zeker als je met 2 personen bent. Maar hoeveel ben je op je hotel kamer, ik alleen om te douchen, omkleden en te slapen.

Hotel is erg schoon, personeel erg vriendelijk, behulpvaardig. De kamer werd elke dag uitgebreid schoon gemaakt, zelfs als de handdoek over de douchegordijnstang hing om te drogen, werd deze verschoond. Al met al goed hotel. Natuurlijk zijn er in elk hotel minpuntjes.

Het geluid van animatie stond echt veel te hard, zowel overdag bij het zwembad en s'avonds in het theater. Het geluid vervormde en s'avonds kon je geen gesprek voeren in het theater. Maar in de bar bij de receptie kon je ook zitten, met muziek op normaal volume. Ik heb gehoord dat ze in de winter gaan verbouwen en voor het vakantieseizoen 2017 er airco's op de kamers komen.

Al met al een goed hotel met 3 sterren met goede prijs/kwaliteit verhouding .

Mooi hotel maar wel erg massaal

Anne
16-9-2016

Mooi hotel, alles is goed voor elkaar. Wel erg groot hotel (plek voor zo'n 1500 man). Worden veel leuke activiteiten georganiseerd voor zowel kinderen als volwassen. Perfect gelegen binnen 10 minuten lig je op het strand. Het hotel zelf heeft een mooi groot zwembad. Er verbleven niet veel Nederlanders maar was vooral populair onder Engelsen. Het eten was prima, maar na een week hadden wij het wel gezien.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club Cala Romani in Calas de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club Cala Romani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Club Cala Romani scoort een 6.86 uit 10 op basis van 413 reviews.