Aparthotel Club Cala Romani

6,9

377 reviews over Aparthotel Club Cala Romani in het Nederlands

Nooit meer!

Brenda, 25-3-2018

Wat een slecht hotel, kamers vies, vlekken op de muren bedden deuren, badkamer oud en beschimmeld, schimmel in koelkast, keuken is weggehaald, maar niks leuks er voor teruggezet. Weinig kastruimte om je spullen in op te ruimen.

Gemeld bij receptie en hostess van touroperator deden er niks aan.

Touroperator ook een waardeloos bedrijf, boek er nooit meer!!

Eten dramatisch! Echt heel erg slecht, wij verwachten geen luxe maar het moet wel te eten zijn. Je staat in de rij om het restaurant in te gaan, in het restaurant geen drankautomaten, moet je naar buiten naar de bar en daar in de rij om een colaatje te halen voor bij je eten. Vieze smaak aan alle drankjes, water wijn cola enz. Oud droog brood, yoghurt aangelengd met water.

S ochtends vroeg uit bed om plek bij zwembad te verkrijgen.

Engels georiënteerd. Niet boeken, veels te duur voor wat je krijgt. Touroperator heeft een slechte klantenservice en schepen je af dus ook niet boeken bij touroperator.

Veel verwacht , weinig gekregen

Yasmina, 28-8-2017

De kamer was bij aankomst zeer vuil , geen koelkast , tv is betalend , wifi is 20€ voor een week , voor 3 personen maar 2 handdoeken , meermaals gevraagd voor een extra handdoek zonder resultaat. Het extra bed is een kindermaat , we waren met 3 volwassenen ook geen deken op het extra bed , matras is super dun je slaapt bijna op de bodem. Het strand is verder dan vermeld , eten is altyd hetzelfde gefrituurd .. geen enkele keer lekkere maaltyden van de cultuur zelf , in een week tyd nog geen kippetje kunnen eten enkel varkensvlees en vis. Lunchpakket op dag van vertrek is 5€ pp terwijl je een all inclusive hebt en nog is een hele dag betaald hebt , aan het onthaal zijn ze niet echt vriendelijk als je een uitstap plant doe best voorbereidend werk want hier word je niet begeleid.

Veel verwacht ..weinig gekregen

Kim Dierckx, 28-8-2017

Had meer verwacht voor deze prijs!Bij aankomst moeten wachten op de kamer die was nog niet klaar..ok geen probleem na ongeveer een uur wachten mochten we op de kamer blijkt niet gepoetst overal zand vuile lakens vuil bad veel te klein voor 3 volwassenen personen klein bedje bijgezet voor een kind kregen ook telkens maar 2 handdoeken het eten was zeer eentonig elke dag hetzelfde alles gefrituurd weinig groenten wel veel fruit .. het zwembad is groot genoeg heb er spijtig niet van kunnen genieten door dat er geen bedjes vrij waren die werden telkens gereserveerd met handdoeken ! Dan maar naar het strand via een weggetje naast het hotel is toch even stappen strand was zalig !Staan bedjes wel betalend voor 3 bedjes met parasol is het 17,60€ p/d +punt een lockertje aan de parasol ..personeel niet echt vriendelijk aan de balie werd je met een vraag snel afgewimpeld.Dus voor mij wel een tegenvaller ik was blij dat het maar een weekje was ! Ik kom niet meer terug !

We hebben een aantal aanbieders voor Club Cala Romani voor je op een rij gezet:

Matig hotel met een leuke omgeving

Jassin, 5-7-2017

Eten is echt zeer gericht op engelsen en dus heel veel varkensvlees wat wij niet eten. Ook weinig variatie waardoor wij veel buiten hebben moeten eten ondanks dat de Koks wel hun best doen. Service vond ik zeer matig, lopen er een paar bij die op zijn zachtst gezegd zeer asociaal zijn met name de vrouwen bij de receptie. Kamers zijn heel klein, geen koelkast of tv hier dien je weer voor te betalen. Zwembad en animatie zijn wel perfect, het zelfde geldt voor de omgeving waar genoeg te beleven is.

Wij zelf zouden komen niet meer bij Club cala romani

Superleuk voor kinderen!!

Monique, 1-7-2017

Leuk hotel, jammer is dat de busreis net zolang duurt als de vliegreis. Allemaal kleine weggetjes. Aardige mensen. Als je een klacht hebt word dit na 2 x vragen wel opgelost. Mooi zwembad. Eten was lekker alleen erg op Engelsen gericht.

Vlak bij de zee, genoeg amussement voor jong en oud.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Goed hotel maar de volgende keer adults only !

Ilona, 26-10-2016

Na een transfer van ruim 2,5 via allerlei kleine dorpjes eindelijk gearriveerd bij ons hotel.

Kleine maar schone kamer met 3 volwassenen.

Na de 1e nacht met een om kwart over 3 s'nachts op de deur bonkende (dronken) Engelse buurvrouw de volgende dag meteen een andere kamer aangeboden gekeregen. Volgen de receptie gebeurde dit wel vaker na een dag all-in drinken. Eten prima maar niet echt heel gevarieerd, onze zoon is er zelfs de laatste dag erg ziek van geworden.

Zeer groot zwembad en strand op slechts 10 min lopen via een prima pad. All-in formule prima.

Wel erg veel kinderen, volgende keer toch maar liever een adults only hotel.

Slecht hotel

Family paulussen, 2-10-2016

Kamers zijn heel vies

Eten is geen smaak

All in is verschrikkelijk

Alles in kleine plastic bekertjes geen sfeer ongezellig

Vieze engelse mensen

Goed hotel voor zonvakantie

Cornelis, 21-9-2016

Zeer kindvriendelijk, eten zeer goed, genoeg variatie. Redelijk kleine kamer, zeker als je met 2 personen bent. Maar hoeveel ben je op je hotel kamer, ik alleen om te douchen, omkleden en te slapen.

Hotel is erg schoon, personeel erg vriendelijk, behulpvaardig. De kamer werd elke dag uitgebreid schoon gemaakt, zelfs als de handdoek over de douchegordijnstang hing om te drogen, werd deze verschoond. Al met al goed hotel. Natuurlijk zijn er in elk hotel minpuntjes.

Het geluid van animatie stond echt veel te hard, zowel overdag bij het zwembad en s'avonds in het theater. Het geluid vervormde en s'avonds kon je geen gesprek voeren in het theater. Maar in de bar bij de receptie kon je ook zitten, met muziek op normaal volume. Ik heb gehoord dat ze in de winter gaan verbouwen en voor het vakantieseizoen 2017 er airco's op de kamers komen.

Al met al een goed hotel met 3 sterren met goede prijs/kwaliteit verhouding .

Mooi hotel maar wel erg massaal

Anne, 16-9-2016

Mooi hotel, alles is goed voor elkaar. Wel erg groot hotel (plek voor zo'n 1500 man). Worden veel leuke activiteiten georganiseerd voor zowel kinderen als volwassen. Perfect gelegen binnen 10 minuten lig je op het strand. Het hotel zelf heeft een mooi groot zwembad. Er verbleven niet veel Nederlanders maar was vooral populair onder Engelsen. Het eten was prima, maar na een week hadden wij het wel gezien.

Hele mooie vakantie

Susan lemmen, 11-8-2016

Na wat negatieve reacties op deze beoordelingssite toch iets huiverig wat we tegen zouden komen,maar hier klopt in onze ogen niks van

Wij hadden een prima appartement achter het zwembad eenvoudige kamers maar schoon werden elke dag gepoetst en elke dag schone handdoeken, over het algemeen veel Engelsen maar totaal geen last van gehad, zeer mooi zwembad waar een prima controle was,eten was prima elke dag salade vis vlees pasta groenten wat wil je nog meer ,was ook een visbuffet en kaasbuffet alles super verzorgd blijven aan het bijvullen en alles was goed warm.zijn vaak de mensen zelf die er een puinhoop van maken kleinere kinderen alleen naar het buffet laten gaan terwijl duidelijk er staat met begeleiding hier word wel op gecontroleerd maar sommige zijn zeer hardhorend.personeel werkt zich uit de naad om alles goed te laten verlopen schone tafellakens steeds en blijven aan het opruimen.,en blijven vriendelijk naar de gasten toe. Het is een groot aparthotel met veel gezinnen.snap niks van alle negatieve reacties ,voor ons was het top een super vakantie gehad

We hebben een aantal aanbieders voor Club Cala Romani voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club Cala Romani in Calas de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club Cala Romani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Club Cala Romani scoort een 6.85 uit 10 op basis van 412 reviews.