Géén boekingskosten

SpanjeMallorcaCalas de Mallorca

7GoedScore uit 390 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

416 Reviews over Club Cala Romani

• 4Mooij29-09-2019

Never again

enorm gehorig, vol met dronken Engelsen, niks in de buurt te doen, ontbijt is hé-le-maal shit en ik klaag nooit over eten in hotels maar het bestaat hier 100% uit vet voer voor de Engelsen. Transfer naar het hotel duurde 2,5 uur! Receptie is onpersoonlijk en onbehulpzaam. Personeel in restaurant is onvriendelijk en groet niet eens even terug. Dikke afrader. Kamer is prima, niks aan op te merken. Strand is geen pretje om naartoe te lopen. Avondeten bestaat uit 3 keer een buffet met 3 keer hetzelfde eten. Zelfs patat is slap en koud. Zwembad is groot en er wordt moderne muziek gedraaid (hard, vind ik niet erg). mocht je met kinderen hierheen gaan die kunnen hun lol niet op! Veel animatie, spelcomputers etc. Als Nederlander moet je hier alleen echt NIET tussen willen zitten. Dikke jammer! Nooit meer.

• 8Diana + 5 andere dames23-09-2019

Voor een weekend zeer goed

Een weekend hier verbleven en na het lezen van de reviews hadden wij zoiets van we zien het wel! Onze ondervindingen : Kamers (3 stuks) heel schoon. Eten voor een weekend goed te doen maar wij kunnen ons voorstellen bij een langer verblijf dat het eentonig wordt. Personeel zeer vriendelijk Entertainment deden hun best, maar was niet spectaculair Muziek aan zwembad mocht wat harder (na vragen werd dit gedaan)En wat moderne muziek zou leuker zijn . Achterstallig onderhoud is er wel hier en daar maar was echt nog niet dramatisch Dorp echt leuk vertoeven en zeker wel 20 winkeltjes en gezellige barretjes en zelfs een discotheek. Strand ook zeker leuk en mooi en ook niet ver

En zoals in de vele reviews staat ... Ja 90% Engelsen en dat het eten daarop aangepast is vinden wij logisch, heb je moeite met engelse mensen dan zou ik dit hotel afraden ....wij zagen de engelse als entertainment ;-)

Wij hebben dus een heel leuk weekend gehad.

• 7Fam Klaver30-08-2018

Leuke vakantie gehad. Accomodatie was eenmalig

-Kamers redelijk simpel -Weinig opbergruimte voor kleding (lig) -Zeeeer gehorig -Goede airco op kamer -Te dunne matrassen - Bedden 1.90 m -Complex komt massaal over -Qua eten engels georienteerd -Eten simpel en behalve het ontbijt redelijk gevarieerd -Animatie goed -Zwembad is groot (3 delen) en ziet er niet erg onderhouden uit. Het water is wel verwarmd - Er mag alleen een luchtbed o.i.d gebruikt worden in het pierenbadje - Strandje is 10-15 min lopen - Service balie en schoonmaak kamers goed - Veel kinderen - Soms erg harde muziek bij het zwembad - Personeel doet erg hun best - Veel wespen rondom het zwembad (afval wordt wel opgeruimd bij sluiting zwembad maar alle restanten van gemorste drankjes blijft liggen) - Opzich iets te weinig punten in het complex om je (alcoholische) drankje te halen - Dorpje zelf bestaat uit wat souvenierswinkeltjes en een aantal barretjes. Niet heel spectaculair.

• 8Fam Bex12-07-2018

Prima

Zwembad was super, all inclusief was prima, drinken aan het zwembad etc. Eten was voor ons goed , niet al teveel variatie maar zeker voldoende. Schitterend mooi baaitje met strandje gelegen op 10min lopen via een pad vanuit hotel.Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Voordeel was ook dat er een Nederlandse receptioniste was die ook heel behulpzaam was voor ons. Ligging was wat rustig maar ook voor ons prima( geen benauwde drukte) .Prijs kwaliteit verhouding konden wij niets beter vinden dat dit hotel

• 3Brenda25-03-2018

Nooit meer!

Wat een slecht hotel, kamers vies, vlekken op de muren bedden deuren, badkamer oud en beschimmeld, schimmel in koelkast, keuken is weggehaald, maar niks leuks er voor teruggezet. Weinig kastruimte om je spullen in op te ruimen. Gemeld bij receptie en hostess van touroperator deden er niks aan. Touroperator ook een waardeloos bedrijf, boek er nooit meer!! Eten dramatisch! Echt heel erg slecht, wij verwachten geen luxe maar het moet wel te eten zijn. Je staat in de rij om het restaurant in te gaan, in het restaurant geen drankautomaten, moet je naar buiten naar de bar en daar in de rij om een colaatje te halen voor bij je eten. Vieze smaak aan alle drankjes, water wijn cola enz. Oud droog brood, yoghurt aangelengd met water. S ochtends vroeg uit bed om plek bij zwembad te verkrijgen. Engels georiënteerd. Niet boeken, veels te duur voor wat je krijgt. Touroperator heeft een slechte klantenservice en schepen je af dus ook niet boeken bij touroperator.

• 2Yasmina28-08-2017

Veel verwacht , weinig gekregen

De kamer was bij aankomst zeer vuil , geen koelkast , tv is betalend , wifi is 20€ voor een week , voor 3 personen maar 2 handdoeken , meermaals gevraagd voor een extra handdoek zonder resultaat. Het extra bed is een kindermaat , we waren met 3 volwassenen ook geen deken op het extra bed , matras is super dun je slaapt bijna op de bodem. Het strand is verder dan vermeld , eten is altyd hetzelfde gefrituurd .. geen enkele keer lekkere maaltyden van de cultuur zelf , in een week tyd nog geen kippetje kunnen eten enkel varkensvlees en vis. Lunchpakket op dag van vertrek is 5€ pp terwijl je een all inclusive hebt en nog is een hele dag betaald hebt , aan het onthaal zijn ze niet echt vriendelijk als je een uitstap plant doe best voorbereidend werk want hier word je niet begeleid.

• 4Kim Dierckx28-08-2017

Veel verwacht ..weinig gekregen

Had meer verwacht voor deze prijs!Bij aankomst moeten wachten op de kamer die was nog niet klaar..ok geen probleem na ongeveer een uur wachten mochten we op de kamer blijkt niet gepoetst overal zand vuile lakens vuil bad veel te klein voor 3 volwassenen personen klein bedje bijgezet voor een kind kregen ook telkens maar 2 handdoeken het eten was zeer eentonig elke dag hetzelfde alles gefrituurd weinig groenten wel veel fruit .. het zwembad is groot genoeg heb er spijtig niet van kunnen genieten door dat er geen bedjes vrij waren die werden telkens gereserveerd met handdoeken ! Dan maar naar het strand via een weggetje naast het hotel is toch even stappen strand was zalig !Staan bedjes wel betalend voor 3 bedjes met parasol is het 17,60€ p/d +punt een lockertje aan de parasol ..personeel niet echt vriendelijk aan de balie werd je met een vraag snel afgewimpeld.Dus voor mij wel een tegenvaller ik was blij dat het maar een weekje was ! Ik kom niet meer terug !

• 6Jassin05-07-2017

Matig hotel met een leuke omgeving

Eten is echt zeer gericht op engelsen en dus heel veel varkensvlees wat wij niet eten. Ook weinig variatie waardoor wij veel buiten hebben moeten eten ondanks dat de Koks wel hun best doen. Service vond ik zeer matig, lopen er een paar bij die op zijn zachtst gezegd zeer asociaal zijn met name de vrouwen bij de receptie. Kamers zijn heel klein, geen koelkast of tv hier dien je weer voor te betalen. Zwembad en animatie zijn wel perfect, het zelfde geldt voor de omgeving waar genoeg te beleven is.

Wij zelf zouden komen niet meer bij Club cala romani

• 8Monique01-07-2017

Superleuk voor kinderen!!

Leuk hotel, jammer is dat de busreis net zolang duurt als de vliegreis. Allemaal kleine weggetjes. Aardige mensen. Als je een klacht hebt word dit na 2 x vragen wel opgelost. Mooi zwembad. Eten was lekker alleen erg op Engelsen gericht. Vlak bij de zee, genoeg amussement voor jong en oud. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Ilona26-10-2016

Goed hotel maar de volgende keer adults only !

Na een transfer van ruim 2,5 via allerlei kleine dorpjes eindelijk gearriveerd bij ons hotel. Kleine maar schone kamer met 3 volwassenen. Na de 1e nacht met een om kwart over 3 s'nachts op de deur bonkende (dronken) Engelse buurvrouw de volgende dag meteen een andere kamer aangeboden gekeregen. Volgen de receptie gebeurde dit wel vaker na een dag all-in drinken. Eten prima maar niet echt heel gevarieerd, onze zoon is er zelfs de laatste dag erg ziek van geworden. Zeer groot zwembad en strand op slechts 10 min lopen via een prima pad. All-in formule prima. Wel erg veel kinderen, volgende keer toch maar liever een adults only hotel.

Aparthotel Club Cala Romani info

• Totaal aantal kamers454

• AirconditioningBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (8)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)