Hotel THB Cala Lliteras

Hotel THB Cala Lliteras
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor THB Cala Lliteras voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel THB Cala Lliteras in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Rustig hotel zeer kort bij de zee.

L. Heijmans
4-6-2015

Heerlijk hotel om uit te rusten. Ligt zo een 100 meter van de zee af. Via het kustwandel pad ben je zo in het centrum waar savonds vanalles te beleven valt. Aan het hotel is niet gedacht aan de kinds. Er zijn geen speeltoestellen en er is overdag geen animatie. Savonds is er wat live muziek maar dat stelde niet veel voor.

Als je voor rust en genieten gaat! Top.

Mooi hotel!! Erg slecht eten

Cindy
14-8-2014

Een mooi hotel op een prachtige locatie. De kamers waren netjes. Ook het zwembad was mooi, jammer genoeg geen speeltoestel voor de kinderen in het peuterzwembad. Ook voor de kinderen was er vrijwel niks te doen. Jammer genoeg ook geen Nederlandse kinderen aanwezig. Het eten was erg slecht. Koude gerechten waren lauw en warme gerechten waren lauw/koud. Ook erg weinig keuze. Het personeel was vriendelijk. De hygiëne in het restaurant waren ook erg slecht, vieze borden en vuile stoelen. Het strand is ongeveer 10 minuten lopen en is erg mooi. De boulevard is ongeveer 5 min. lopen.

Mooi hotel, mooie locatie, mooi zwembad. Personeel over het algemeen vriendelijk. Maar het eten was slecht. Bijna alles wat warm hoorde te zijn was koud of lauw. Ijs en fruit niet goed gekoeld. Het brood van 's-morgens lag er 's-avonds nog. Als er iets op was, werd het bijna nooit bijgevuld. Ook zeer slechte hygiene in de eetzaal, vieze borden, vuile vloeren. Wij hadden all-inclusive geboekt, maar moesten nog veel zelf betalen zoals ijsjes, snacks en bepaalde drankjes. Frisdrank ook zeer beperkte keuze. Voor 8 dagen hebben wij 1.000,00 euro pp betaald, veel geld voor wat je er in verhouding voor terug krijgt. Ook bijna geen gezinnen, veel jonge stelletjes en heel veel gescheiden ouders met kind. Voornamelijk Duitsers in dit hotel, maar dat vonden wij geen probleem.

Prachtig uitzicht, prima service

Simone
29-8-2013

Samen met m'n dochter van 10 dit hotel als last minute gekozen en het is ons uitstekend bevallen. Kamer met mooi uitzicht op de baai en het zwembad en zodra je het hotel uitstapt, ben je op een snorkelbaai met afspringrotsen en een gezellig terras. Wat verderop ligt een zandstrand, maar daar zijn we maar 1 keer geweest vanwege de drukte. Eerst hadden we een kamer aan de straatkant, maar werden gek van de jongelui in het hotel tegenover ons en konden gelukkig moeiteloos naar een kamer met prachtig uitzicht en zonder inkijk switchen. Er zaten wel voornamelijk Duitste toeristen. Was voor m'n dochter wat minder, maar zowaar geen handdoekje leggen bij het zwembad! En dat in het hoogseizoen. Wij vertrokken pas laat en konden toch nog de hele dag van alle service gebruik maken. Het stadje zelf is minder interessant; we hebben een auto gehuurd om wat rond te toeren. Wat minder: Voor HP-gasten was er niets te lunchen en wel wat saai voor kinderen, zeker als er verder geen NL-kinderen zijn..

Wij zijn als een jong koppel zonder kinderen op vakantie geweest naar Mallorca. We hebben een last minute genomen en zijn terechtgekomen bij Cala Lliteras. De ligging is prachtig. Vanuit het zwembad kijk je zo een mooie kleine baai in, waar naast een bar met terras ook een duikersclub gevestigd is. Leuk om te zwemmen of te zonnen op de rotsen. Je kunt hier prachtig snorkelen. Mijns inziens veel leuker dan een druk standje 5 minuten verderop. Het zwembad is groot met bubbelbad en in combinatie met de baai, zijn we slechts 1 keer naar het strand geweest.

Vanuit het hotel loop je binnen 10 minuten naar de haven waar alle leuke restaurantjes en loungebarrertjes liggen. Bij enkele kun je praktisch aan het water zitten. Voordat je in de haven bent kom je nog door een voorgedeelte met allemaal winkels en restaurants en uiteindelijk een duits ballerman gedeelte. Leuk om een keer te doen! Maar je kunt het makkelijk ontwijken als je daar geen behoefte aan hebt.

Het hotel ligt dus lekker rustig

Prima hotel

Lijn
23-8-2011

Hotel is prima in orde.

Alleen het dorpje zelf vond ik persoonlijk niet veel aan.

Misschien omdat ik Playa de Palma gewend was en flink wilde gaan stappen maar dit een beetje tegenviel in cala Ratjada. Wel erg leuk als je met je geliefe bent. Je kunt er namelijk heel romatisch cocktailtjes drinken.

Verder ligt het hotel mooi aan zee. Alleen niet aan het strand. Maar persoonlijk ga ik in Europa liever in het zwembad zwemmen. Tevens ligt het hotel ten opzichte van de uitgaansgelegenheden een beetje uit de richting. Het was nog een eindje lopen vanuit de cafeetjes naar het hotle toe. Eten in het hotel was in orde. hotelkamer was netjes schoon en personeel was vriendelijk. Iedere avond werd er wel iets leuks bij het zwembad georganiseert. Wat dan gelukkig ook weer iet tot midden in de nacht met luide muziek door blijft gaan.

2006

wij hebben in een hotel naast cala lliteras gezeten,maar omdat er nog geen beoordelingen zijn wil ik er wel iets over vertellen, maar ik kan alleen wat over ligging e.d vertellen

het hotel ligt n.l in een uithoek van cala ratjada, zeker 15 a 20 min lopen naar de haven, en het centrum,het uitzicht(zij)is wel erg mooi,zee en bergen,heuvels

hrt hotel ligt aan een rotsachtige baai,geen strand, maar wel een duikclub en leuk barretje daar, dit is naast het hotel, mooie stranden te voet in 10 minuten te lopen.

Wat me verder opviel;eigenlijk alleen maar jongeren, geen kinderen of gezinnen gezien daar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel THB Cala Lliteras in Cala Ratjada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel THB Cala Lliteras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel THB Cala Lliteras scoort een 7.58 uit 10 op basis van 15 reviews.