Cala Ratjada

Reviews over Cala Ratjada

Gemoedelijk, gezellig, prachtige baaien

Shasja
    22-5-2019

Cala Ratjada is een gemoedelijke plaats met mooie baaien (Mesquida!) en een slingerende boulevard langs de zee met veel leuke horeca. Met klein haventje. Toppers: Euforia (de lekkerste sangría), Mama Pizza en O sole mio. Het is er Duits georiënteerd. Zo word je steevast door iedereen in het Duits aangesproken en in de hotels is de animatie Duits. Hotel Lago Playa Park is waar wij verbleven en voor een all inclusive hotel is dit eentje van de betere soort. Uitgaan kun je bij La Santa, chocolade en cacao garden. Er is ook een vegetarisch restaurant te vinden in Cala Ratjada, Green Box. Tip: huur een auto. Transfer vanaf vliegtuig duurt úren! Met de auto is het zo’n 50 minuten rijden.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch eiland

Karin
    6-2-2018

Het is een leuke gezellige plaats met mooie boulevard. Het is 1.30 uur van het vliegveld maar zeker de moeite waard. Vanaf hier kun je leuke plaatsen bezoeken vooral het natuurpark bij Arta prachtig, je moet wel van klimmen houden maar eenmaal boven schitterend uitzicht over zee. De markt in Inca op donderdagochtend een aanrader en is hele grote markt! Valldemossa leuk historisch plaatsje en van daaruit naar Sóller langs de kust ook een prachtige rit. Grotten van Drach is overweldigend om te zien zeker doen! Tip! Huur een auto het is er erg makkelijk om te rijden en je kan op mooie plekken komen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Prachtige baaien.

LouiseB
    5-10-2017

De kleine strandjes zijn prachtig, wel heel druk in de middag. Langs de kust mooie lange paden om heerlijk te lopen. Ook genoeg uitstapjes mogelijk bv het oude kasteel uit 1456 in Capdepera of naar de vuurtoren ( wel goede schoenen aantrekken). Prachtig. Lekker winkelen kan ook goed in Cala Ratjada. Mooie winkels genoeg.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische tijd gehad met ons gezin

Jurgen
    20-8-2017

Tip; De buggy off road tour bij Bugs-Buggy is zekers een aanrader maar wij hebben deze gedaan op onze laatste dag en we hadden deze beter gedaan op de 1e of 2e dag want dan zie je nog vele dingen die je nog kan bezoeken tijdens je verblijf.

Vriendelijke bewoners in dit mooie stadje en zeer veel lokale activiteiten (wij waren daar net tijdens de jaarlijkse dorpsfeesten) gratis springkastelen, optredens, gezelligheid alom ! + vele leuke restaurants !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke Duitse enclave

Elly en Peter
    15-6-2016

Mooi havenstadje wat tijdens de zomerperiodes geannexeerd wordt door onze oosterburen. Dit is zeker niet bezwaarlijk, want het is er redelijk rustig door en toch nog steeds gezellig. Leuke haven en boulevard met goede restaurantjes en leuke terrasjes.

Een tip is het terras van Chevy's langs de boulevard waar twee keer in de week een erg goede live-band optreedt (pop/rock)

Gereisd Met partner in juni 2016
Cala Ratjada scoort een 9,1 uit 10, op basis van 91 reviews