• Type accommodatie

Reviews over Cala Ratjada

Geweldig Mallorca

Patty
    16-4-2018

Heerlijk met de scooter langs de Noord-Oost kust van Mallorca touren.. Prachtige kustlijn met mooie stranden en een geweldig blauwe zee!

Fantastisch eiland

Karin
    6-2-2018

Het is een leuke gezellige plaats met mooie boulevard.

Het is 1.30 uur van het vliegveld maar zeker de moeite waard.

Vanaf hier kun je leuke plaatsen bezoeken vooral het natuurpark bij Arta prachtig, je moet wel van klimmen houden maar eenmaal boven schitterend uitzicht over zee. De markt in Inca op donderdagochtend een aanrader en is hele grote markt! Valldemossa leuk historisch plaatsje en van daaruit naar Sóller langs de kust ook een prachtige rit. Grotten van Drach is overweldigend om te zien zeker doen! Tip! Huur een auto het is er erg makkelijk om te rijden en je kan op mooie plekken komen.

Prachtige baaien.

LouiseB
    5-10-2017

De kleine strandjes zijn prachtig, wel heel druk in de middag.

Langs de kust mooie lange paden om heerlijk te lopen. Ook genoeg uitstapjes mogelijk bv het oude kasteel uit 1456 in Capdepera of naar de vuurtoren ( wel goede schoenen aantrekken). Prachtig.

Lekker winkelen kan ook goed in Cala Ratjada. Mooie winkels genoeg.

Fantastische tijd gehad met ons gezin

Jurgen
    20-8-2017

Tip; De buggy off road tour bij Bugs-Buggy is zekers een aanrader maar wij hebben deze gedaan op onze laatste dag en we hadden deze beter gedaan op de 1e of 2e dag want dan zie je nog vele dingen die je nog kan bezoeken tijdens je verblijf.

Vriendelijke bewoners in dit mooie stadje en zeer veel lokale activiteiten (wij waren daar net tijdens de jaarlijkse dorpsfeesten) gratis springkastelen, optredens, gezelligheid alom !

+ vele leuke restaurants !

moderne badplaats met 2 stranden

thijs
    16-5-2016

genoeg bars winkels restaurants discotheken terrasen fijne sfeer mooie kust gezellige sfeer wel 95 procent duitse touristen

Cala Ratjada scoort een 8,4 uit 10, op basis van 90 reviews