Cala Ratjada

Reviews over Cala Ratjada

Fantastisch eiland

Karin,
    6-2-2018

Het is een leuke gezellige plaats met mooie boulevard.

Het is 1.30 uur van het vliegveld maar zeker de moeite waard.

Vanaf hier kun je leuke plaatsen bezoeken vooral het natuurpark bij Arta prachtig, je moet wel van klimmen houden maar eenmaal boven schitterend uitzicht over zee. De markt in Inca op donderdagochtend een aanrader en is hele grote markt! Valldemossa leuk historisch plaatsje en van daaruit naar Sóller langs de kust ook een prachtige rit. Grotten van Drach is overweldigend om te zien zeker doen! Tip! Huur een auto het is er erg makkelijk om te rijden en je kan op mooie plekken komen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Prachtige baaien.

LouiseB,
    5-10-2017

De kleine strandjes zijn prachtig, wel heel druk in de middag.

Langs de kust mooie lange paden om heerlijk te lopen. Ook genoeg uitstapjes mogelijk bv het oude kasteel uit 1456 in Capdepera of naar de vuurtoren ( wel goede schoenen aantrekken). Prachtig.

Lekker winkelen kan ook goed in Cala Ratjada. Mooie winkels genoeg.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Fantastische tijd gehad met ons gezin

Jurgen,
    20-8-2017

Tip; De buggy off road tour bij Bugs-Buggy is zekers een aanrader maar wij hebben deze gedaan op onze laatste dag en we hadden deze beter gedaan op de 1e of 2e dag want dan zie je nog vele dingen die je nog kan bezoeken tijdens je verblijf.

Vriendelijke bewoners in dit mooie stadje en zeer veel lokale activiteiten (wij waren daar net tijdens de jaarlijkse dorpsfeesten) gratis springkastelen, optredens, gezelligheid alom !

+ vele leuke restaurants !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke Duitse enclave

Elly en Peter,
    15-6-2016

Mooi havenstadje wat tijdens de zomerperiodes geannexeerd wordt door onze oosterburen. Dit is zeker niet bezwaarlijk, want het is er redelijk rustig door en toch nog steeds gezellig. Leuke haven en boulevard met goede restaurantjes en leuke terrasjes.

Een tip is het terras van Chevy's langs de boulevard waar twee keer in de week een erg goede live-band optreedt (pop/rock)

Gereisd met partner in juni 2016

Erg mooi!

Kirsten,
    30-9-2015

Cala Ratjada is een erg gezellig plaatsje met mooie stranden! Cala gat, Cala agulla en Son mol zijn 3 stranden die op loopafstand liggen (10 tot 20min. lopen).

In Cala Ratjada zelf zijn veel eet/drinkgelegenheden langs de boulevard.

Cala Ratjada is erg op Duitsers gericht. Wij vonden het fijn om even in een ander plaatsje te zijn en eindelijk andere talen te horen. Ondanks dat heeft het onze vakantie niet minder leuk gemaakt.

Wanneer je in de buurt van Cala Ratjada op vakantie bent, is het in ieder geval wel de moeite om hier een dag naar toe te gaan!

Cala Ratjada heeft verschillende wandelroutes. Wij hebben er 1 (voor een deel) gelopen en hadden prachtige uitzichten, wij vonden dit zeker de moeite waard.

Wanneer je wil gaan fietsen in Cala Ratjada en omgeving, is het aan te raden een mountainbike (voor de getrainde mensen) of een e-bike voor de minder getrainde mensen te huren. Op een gewone fiets kwamen wij niet zo heel ver...

Gereisd met partner in september 2015
Cala Ratjada scoort een 9 uit 10, op basis van 90 reviews