Aparthotel Green Garden

Aparthotel Green Garden
9,3

86 reviews over Aparthotel Green Garden in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuke vakantie maar zeker niet top

de waard
13-10-2018

Het een leuk hotel maar vind prijs kwaliteit tegen vallen. Eten is goed maar je moet te lang wachten vind ik. Ze halen meer mensen binnen in hotel dan het aan kan. Animatie is echt geweldig. Appartement is goed en netjes. Enige nadeel daar is dat de douche echt een hele kleine straal heeft en soms niks.

Minpunten van hotel vind ik echt dat je 3 keer buffet hebt met all in en drinken erin zit maar verder tussen door je alsnog alles moet betalen. Tussendoor kun je broodje halen met kaas of iets en een klein bakje ijs. Verder alsnog alles betalen. Zelfs flesje water moet je 60 cent voor betalen en die was op gegeven moment op waardoor we kristal water moesten halen bij hotel voor bijna 3 euro per fles. Ja je kunt in buurt flessen water halen maar vind niet dat dat moet zijn met all in. Ook vind ik groot nadeel dat de parasols in de grond gestoken moeten worden op vaste plekken waardoor je weinig kunt verzetten.

Heel tevreden

Sirley
11-10-2018

We waren erg geschrokken door het noodweer die hier is geweest twee dagen geleden. Maar de medewerkers hebben professioneel gereageerd. Dat was gerust stellend. Eten is lekker, het is schoon en de pool is groot en mooi. We zijn uiteraard tevreden.

prima te doen

admiraal
10-10-2018

dat er niet te veel regen valt

WTC.nl

geweldige locatie niet al te toeristisch

Trudy
9-10-2018

Een mooi hotel, heerlijk eten en vriendelijk personeel in het hotel.

plussen en minnen.

Henny,
4-10-2018

Kamers prima, redelijke bedden, heerlijk zwembad.

overspoeld door Duitsers, weinig aandacht voor nederlanders.

Zonder auto kom je niet ver...het openbaar vervoer is een drama, heel jammer.

heel vol strand met veel homo's.

Aanrader

Stef
24-9-2018

Met een heel klantgerichte benadering werken de mensen hier in het Hotel Green Garden. Dat zie je al bij de check-in-procedure. Je kan gewoon alle vragen kwijt. Heerlijk pool om te ontspannen. Klein kiosk waar je drankjes en snacks krijgt. Heel compleet.

Excellent

Anoniem
23-9-2018

Super hotel zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gevarieerd eten. Schone nette kamers. Boulevard en winkels op loopafstand . Wij hebben een heerlijke week gehad.

Leuke vakantie! Vooral voor kinderen

Joëlle
22-9-2018

Het hotel heeft 3 blokken met appartementen. Deze zijn best gehorig, maar dat is met alle bouw in Spanje. Het personeel en animatie zijn super aardig, de magnetron ging kapot en met 30 min hadden we een nieuwe. Het eten wat in de warmhoudbakken ligt is meestal lauw en het is altijd druk, dus dat is jammer. Als je pasta laat maken is het wel heet. Dus wachtten wij altijd op de nieuwe lading friet, vlees etc... er was 1 avond met sushi, verder geen speciale avonden. Elke dag beetje van t zelfde maar als het goed heet is, is het wel lekker.

Het kinderbad is geweldig voor kinderen tot een jaar 5/6, leuke glijbaantjes. Genoeg bedden, handdoek leggen hoeft niet. (In september tenminste) Leuk om te doen is het open treintje die door de hele plaats en langs de stranden rijdt. De minidisco en animatie in de avond voor de volwassenen is ook erg leuk!

Leuk voor een keer!

Dion
16-9-2018

Hotel ligt dicht bij het strand! Het eten is voldoende maar verwacht er niet teveel van. De snacks tussendoor zijn aan de magere kant en vaak moet je er voor bijbetalen. Buiten is er een bar waardoor het in de middag vrij druk is. Er is voldoende animatie heel de dag door. Helaas grotendeels in het Duits. Aan het zwembad waren er genoeg plekken om lekker in de zon te liggen. Voor de handdoeken moet je wel betalen. Kamers zijn schoon en de bedden liggen prima! Het onderhoud kan wel wat beter. De deur van de badkamer viel net niet uit het kozijn. Het personeel is zeer vriendelijk en willen het ieder naar de zin maken. 85% van de bezoekers is Duits. Hier zijn de meeste activiteiten ook op gericht. Dus even je Duits bijspijkeren voor je naar dit hotel gaat.

Fijne vakantie

Peter
10-9-2018

Het eten is fantastisch, het personeel is vriendelijk, mooie ligging, locatie heel mooi.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Green Garden in Cala Ratjada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Green Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.