Aparthotel Green Garden

681 reviews over Aparthotel Green Garden in het Nederlands

Leuk hotel.

Lini
19-8-2018

Heel kompakt hotel, het eten is good, het personeel is heel vriendelijk en aardig. De pool is heel leuk. Er zijn dingen die nog kunnen verbeteren: even nootjes bij de borrel.

Good hotel

Gerwin
19-8-2018

We liked our holidays at this hotel, the location is great, the service and the rooms, too. The staff is very hard working and I think there should be more staff in the restaurant.

Nice relaxed holiday

Arjan
13-8-2018

We hadden een heel mooie vakantie in Green Garden Cala Ratjada. De kinderen vonden het heel jammer om hier weg te gaan. De swimming pool is heel leuk en ook de service en de beleefdheid van de medewerkers is heel goed. Het was een nice en relaxed vakantie.

Lovely hotel

Jonas
11-8-2018

The pool area is very great and there are different pool depths. The environment is lovely, it is clean and it is fresh. The room and the balcony are nice and you have air-conditioning.

Helemaal toppie!

Van de Pas
10-8-2018

Net terug van een 10 daags bezoek aan het green garden hotel in cala ratjada. Het hotel is een echte aanrader. Het personeel is super servicegericht en alles is tip top in orde. Het ontbijtbuffet was subliem. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Alles tiptop

Johnny
9-8-2018

Rezeptionsteam super, Juanes, Christina, Angela immer sehr freundlich und immer beide Ohren offen. Animationsteam super: Yanni und die Truppe! Kellner und Zimmermädchen sehr nett. Hotel mit schöner Grünanlage, Palmen und Wiesen und Blumen, sehr romantic. Pool macht grossen Spass, n paar mehr Sonnenschirme wären gut. Und an alle Urlauber bitte: Das Hotel bittet freundlichst darum, keine Liegen zu reservieren die nicht auch benutzt werden. So richtig schön auf die Wildwest-Manier, Germany ;)

Go Green Garden! Alles super! ;-)

GoJohnny-Go

Wiederholungsbedarf!

Alessandro
9-8-2018

Wir haben unseren Familienurlaub im Green Garden Hotel verbracht und sind rundherum zufrieden. Es war sehr angenehm und wir haben auf jeden Fall Wiederholungsbedarf. Besonders gut waren das Essen und das Schwimmbad bzw. die Poolanlage. Das Personal ist sehr freundlich und die Animation kümmert sich rührend um die Kinder.

Fijn en gezellig familie resort

Wanda
7-8-2018

Een heel erg leuk familie resort, niet masaal waardoor het een fijn verblijf was. Zeer gevarieerd eten elke dag anders zowel in de ochtend,middag als avond.

Voor de kinderen een leuke kids club onze zoontje 3 en 5 hebben het super naar hun zjn gehad.

Alles gut - yes yes!

Paula
7-8-2018

Sehr schönes Hotel, die Kinder waren am Tag im Pool und bei der Animation: gelbes Team und blaues Team ;) Beim Essen wurden wir nett begrüßt und das Show-Cooking war ein Highlight. Mitarbeiter haben immer ein offenes Ohr für die Gäste gehabt.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Green Garden in Cala Ratjada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Green Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Green Garden scoort een 9.21 uit 10 op basis van 681 reviews.