Aparthotel Marins Playa ***

Aparthotel Marins Playa
Aparthotel Marins Playa
8,9

315 reviews over Aparthotel Marins Playa in het Nederlands

Spaanse nazomers zijn heerlijk op Mallorca!

J E van Andel, 6-2-2018

Genoten van een heerlijke week nazomerzon! Korte vlucht naar prachtig eiland. De zee is nog zo lekker warm in oktober. De accomodatie was erg fijn. Leuke kidsclub en uitstekende keuken. Onbijt hadden we bijgeboekt, maar hebben uiteindelijk ook vrijwel elke avond in het restaurant gegeten. Kinderen aten gratis mee en konden vast naar de kinderdisco terwijl wij nog even natafelde. Alles was buiten. Super!

Nooit meer dit 3-sterren hotel

Tony, 13-1-2018

Deze accommodatie bestaat uit meerdere gebouwen. Enkele gebouwen liggen aan de andere kant van de straat. Hierdoor krijg je een rare sfeer en zijn o.a. het zwembad, het restaurant en het terras te klein voor het aantal mensen. Omdat het restaurant geen airconditioning heeft kun je beter buiten gaan eten. Nadeel is dat iedereen dat doet en dat er daarom bijna geen plaats is. Het aangeboden buffet is middelmatig tot slecht. Als je ’s avonds in de bar een drankje wil doen dan neemt het personeel erg veel tijd om de bestelling op te nemen. Vervolgens duurt het heel erg lang voordat ze het komen brengen. Wij kregen de indruk dat ze het liefst de bar om 10.00 uur sluiten. Licht op het balkon gaat om circa 10.30 uur uit. Wij hebben het nog nooit meegemaakt dat het hotel dit bepaald. Zo van en nu naar bed. Wij komen al jaren in Cala Millor en Sa Coma. Dit 3-sterren hotel is tot nu toe het slechtste hotel wat wij hebben gehad. Verschil met 3 of 4 sterren is toch wel heel erg groot.

Behnken-Brakel, 11-1-2018

Klantvriendelijk , het was schoon

We hebben een aantal aanbieders voor Marins Playa voor je op een rij gezet:

Fantastisch, wat een paradijs!

Asr, 29-11-2017

Wat een heerlijk hotel! We verbleven in het Suites gedeelte, wat adults-only is.

Prachtige kamers. We verbleven in een suite op de begane grond welke aangepast is voor mindervaliden.

De badkamer is erg ruim, met een grote inloopdouche met zitje, een toilet en een dubbele wasbak.

Een woon- en slaapkamer gescheiden middels schuifdeuren. In de woonkamer fatsoenlijk zitgelegenheid, en een kleine kitchenette.

Het ontbijt was de eerste dagen aan de overkant, en halverwege de week ook in het suites gedeelte mogelijk.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

Voor het diner konden we in het adults-only restaurant aan de overkant terecht.

Een klein minpuntje is de beperkte parkeergelegenheid in de omgeving van het hotel. De meeste dagen de auto op minimaal 300/400 meter van het hotel kunnen parkeren.

super hotel

Jeanne, 13-10-2017

alles in dit hotel is geweldig.. Prima eten, vriendelijk personeel en alles super schoon. Kamer/appartement ieder dag schoongemaakt. Super.

Geweldig! wil eigenlijk nergens anders meer!

Linda, 8-10-2017

Oude review van 1 jaar geleden. Maar vind het toch wel waard om wat over dit hotel te zeggen.

2e keer dat we hier geweest zijn. Er lag bij aankomt al een briefje op tafel met 'welcome back fam. Van den Berg'. Top toch.

We waren er in mei. Had er niet bij nagedacht, de zwembaden waren aan de koude kant. Hier kan het hotel natuurlijk niks aan doen. Hiervoor gingen we in september en was de temperatuur van het zwembad top!

Verder, Zeer nette kamers. Ruim! 3kamer appartement in gebouw 6. 1e keer met klein balkon. Maar nu met een heel groot terras met 2ligbedden. Ideaal voor als onze kleine (8 maanden) sliep. Lekker even relaxen op t terras! Eten in het hotel maar 1 keer gedaan. Voor €15,- konden we aanschuiven. Uitgebreid en goed bereid. Echter, ook niet bijzonder. Cala millor is top voor kinderen! Veel luchtkussens en andere activiteiten voor kids, ouders kunnen genieten van een drankje! En de ober bij de animatie was top (cocktails!

Super vakantie!

Brenda, 20-9-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Een prima prijs- kwaliteit verhouding.

Mooie ruime nette kamers. Goede en vriendelijke schoonmaaksters. Bij de recepties altijd vriendelijk, zelfs sommige Nederlandssprekend. Eten was echt drie ster waardig: elke avond wel iets dat je lust, niet altijd super zoals in een 5 sterren, maar voor drie sterren goed te doen. Wel raar dat het boven (eten voor 15 jaar en ouder) beter was dan beneden. Mooie zwembaden voor ieder wat wils. Goede locatie zo aan de boulevard en goed te lopen naar het strand.

Wat voor met twee jonge kinderen helemaal top was, is het animatieteam. Wat waren zij enthousiast en wat werken zij hard! Onze dochter was helemaal dol op Maud en Joyce!

Super vakantie!

E, 3-9-2017

We hebben het super leuk gehad in Marins Playa. Zaten in een 3-kamer app in gebouw nummer 6. Dat is me heel erg meegevallen. Is maar een paar min lopen naar het hoofdgebouw. Goed eten! nette appartementen. erg mooi zwembad (wel handdoek leggen helaas) , en super leuke animatie voor onze kinderen. Ook wel fijn dat de mini disco mooi op tijd was 20.30 uur. Is in Spanje ook wel eens later. fietsen huren bij het hotel 8,- per dag. Leuke fietsroute langs de boulevard. Auto ook gehuurd via het hotel. Top vakantie gehad! Gaan waarschijnlijk volgend jaar weer! :)

Fantastisch leuk hotel voor kinderen

Familie Bawon, 3-9-2017

Wij zijn net terug van 2 mooie weken. Wij hadden een 2 kamerapp in het hoofdgebouw tegenover het animatieteam. Heel netjes en schoon. Enige was dat het vrij gehorig is. Muziek staat hard savonds tot 22:30/23:00. Iedere dag zodra we gingen ontbijten kwamen ze meteen schoonmaken en hielden rekening met het slaapje van de jongste. Ontbijt en diner was gevarieerd en goed. Ligging is ook fijn dichtbij strand en Cala bona (links) en Cala millor (rechts). 3 dagen auto gehuurd bij de receptie net als fietsen. Allemaal netjes en goed verzorgd. De kinderen hebben mega genoten en het (nl) animatieteam was super voor de kids! Onze dochter was dol op Maud! Aanrader! Enig minpuntje vonden wij de lange transfer. Heen 1,5 uur terug bijna 2 uur. Is 1 uur rijden maar door alle hotels langs te gaan dus veel langer onderweg. Minpuntje van hotel: kamer was niet langer te boeken terwijl we pas 19:20 werden opgehaald. Met een klein kindje vonden we dit toch wel onpraktisch. Andere kamer was ook niet mogelijk

Erg fijn hotel

Tessa, 1-9-2017

Erg fijn hotel, vornamelijk Nederlanders en Duitsers. Ontbijt en avond eten goed en gevarieerd.

Erg leuke zwembaden, handoekje leggen gebeurd, maar te lang niemand gezien wordt er door het hotel wat tegen gedaan. Als wij om 10:00 uur bij het zwembad kwamen hadden we altijd nog een stoel.

Cala Millor is een leuke plaats waar je binnen twee min lopen zit.

We hebben een aantal aanbieders voor Marins Playa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Marins Playa in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Marins Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Marins Playa scoort een 8.92 uit 10 op basis van 332 reviews.