Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag26°16°
8,5

Op vakantie met de kinderen naar Aparthotel Marins Playa Cala Millor in Spanje. Het animatieteam vermaakt de kinderen van 10.00 tot 20.30 uur. En dit ook in het Nederlands. Het personeel staat altijd met een lach voor je klaar en de kamers worden elke dag gereinigd. Binnen een kwartier ben je in Cala Millor of in Cala Bona. Twee leuke steden.

Contact

337 reviews over Aparthotel Marins Playa in het Nederlands

Wederom een super vakantie gehad

Chantal
16-6-2019

Voor de derde keer bezochten wij Marins Playa. Voor de kids elke keer een feestje, zeker nu de animatie voor de kinderen Nederlands was tot onze verrassing (afgelopen jaren Duits).

Ontbijt is heerlijk, hotel is schoon. Je loopt zo over de boulevard naar het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel in verkeerde plaats

Bm
27-5-2019

Mooi ruim 3-kamerappartement met 2 balkons in Marins 6. Stukje lopen van het hoofdgebouw, maar dat vonden wij niet erg. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, het eten is lekker en het zwembad is prachtig. Ook de animatie is heel erg leuk! Ze doen hun uiterste best om het de kids (en ook de volwassenen) naar de zin te maken. Al met al een geweldige accommodatie, maar naar onze mening helaas gelegen in de verkeerde plaats. Cala Millor zelf is een beetje vergane glorie en er is niet veel te beleven. Zeker niet met kleine kinderen. Er sjokken vooral heel veel bejaarden over de “strip”.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super fijn hotel,zou het zo nog 1 keer boeken!!

Gege
12-5-2019

Wat een fijn hotel! Wij zaten in gebouw 4 het appartementencomplex maar ook prima. We konden van alle hotel faciliteiten gebruik maken. Het personeel is uitermate vriendelijk en denkt altijd mee.

Marins Hotels, Gerente, 20-5-2019

Beste familie,

Wat een super fijne beoordeling, hartelijk bedankt. We kunnen alleen maar zeggen, hopelijk tot de volgende keer.

Geweldig!

Jeroen den Oude
11-5-2019

Wij hebben een super leuke vakantie gehad! Marins Playa is zeer zeker de moeite waard met kleine kinderen! Heerlijk zwembad (jammer genoeg wel koud) maar desondanks goed te doen en meer dan genoeg bedden (in deze periode). Binnen zwembad hebben wij een aantal keer als privé zwembad kunnen gebruiken. Wij hadden een 2 kamer appartement, dit was prima voor ons met 2 kinderen. Erg mooie plek bij het zwembad! Ontbijt was ruim voldoende! Keuze uit allerlei dingetjes. En een erg leuke animatie! Vooral de Mini/kinder disco!! Kortom een echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
Marins Hotels, Gerente, 20-5-2019

Beste familie, Hartelijk bedankt voor deze geweldige waardering. Het is voor ons erg fijn om te lezen dat het zo goed heeft bevallen. Hopelijk komen jullie nog een keer terug.

Leuk hotel.

Loewil
10-10-2018

Kamer is gedateerd maar schoon. We hadden een 2 kamer appartement op de vierde etage in het hoofdgebouw. Elke dag werden de bedden opgemaakt en de kamers gereinigd en de badkamer voorzien schone handdoeken. Wij hadden een ligbad met daarin een douche, echter als je al op leeftijd bent is dit niet handig daar je bij het in- en uitstappen om een glazenplaat heen moet stappen en het toilet ook nog enigszins in de weg staat. Een extra beugel aan de muur zou hierbij uitkomst bieden. Het eten is goed en gevarieerd. Ontbijt wel elke dag hetzelfde. Drank bij het avondeten moet nog wel betaald worden maar bij het uitchecken krijg je netjes een overzicht wat je totaal gebruikt hebt per dag evenals de toeristenbelasting. Restaurant aanwezig voor alleen volwassenen. Vriendelijk personeel. Ben je snel tevreden en stel je niet al te hoge eisen dan is dit een goed hotel. Op de boulevard kan je heerlijk wandelen en winkelen.

Volgend jaar waarschijnlijk weer.

Fam Slagter
26-9-2018

Wij vonden het een super complex. Ligging was goed. Alles mooi op loopafstand. Onze dochter van 3 heeft zich er uitstekend vermaakt. We hadden een appartement in gebouw 5 wat prima was. Ontbijt was goed. We overwegen om doen hotel weer te boeken volgend jaar.

Fijn familiehotel.

jc van den bor
19-9-2018

Super accommodatie voor gezinnen met kinderen. logies en ontbijt geboekt en het ontbijt was super. Mooie kamers in gebouw 4 heerlijk rustig. Terwijl alles zo schoon was heeft het me verbaasd dat het zwembad smerig was en ook de toiletten bij het zwembad konden wat vaker schoon gemaakt worden. Verder leuke animatie voor kinderen vanaf 4. Onze kleinzoon was 2,5 en voor deze categorie was er geen animatie.De ligging is geweldig dichtbij Cala Millor en Cale Bona. s'Avonds heerlijk gegeten voor weinig geld. Kortom een fijne vakantie mede door de vriendelijke behulpzame medewerkers van dit hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Marion Breurken
19-9-2018

Verblijf van 10 tot 17 september. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad en overwegen nog eens terug te komen. De kamers worden dagelijks schoongemaakt evenals het zwembad. Wij waren hier met ons kindje van 3 die het piraten bad helemaal geweldig vond,ook voor nog jongere kindjes is deze leuk. Het entertainment team is de hele dag door bezig met leuke activiteiten voor kinderen maar ook voor volwassenen is er genoeg te doen. De ligging bv hotel is prachtig dicht bij het strand en stadje cala millor. Het eten is middelmatig maar wel genoeg keuze. Minpunt vond ik wel erg gehorig en de bedden zijn niet super. Maar al met al een keurig hotel waar een goeie sfeer hangt!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Fantastische vakantie ervaring om heel lang op ter

Jerry van Pelt
11-9-2018

Verblijf van 27-08-2018 t/m 09-09-12018 . Een gezellig familie hotel geschikt voor jong en oud. Ook voor rolstoelers zeer gebruiksvriendelijk. Uiterst modern en luxe ingericht kamer in gebouw 2 van Marins Playa. Keurig netjes dagelijks schoonmaak met wisseling van beddengoed meerdere malen per week en altijd met een lach. Minpunt: In de ochtend alleen zeer heet water uit de kraan en douche. Gebruik gemaakt van restaurant bovenzaal. Zeer goed en veel gevarieerd eten met vlees , vis , salades , zelfs een keer sushi , veel zoete lekkernijen, Alles te veel om op te noemen. Animatie team zeer goed voor jong en oud , sportief en entertainment ten top . Geweldig !!!!! Fantastische vakantie hier gehad. Overweeg om volgend jaar weer hier naar toe te gaan. Nogmaals alle complimenten voor het gehele hotelteam.

Fantastisch complex, we komen zeker terug

Jannie De Haas
4-9-2018

Met 2 kinderen en man 8 dagen marins playa geboekt, gekozen voor een upgrade van de kamer, deze zijn moderner ingericht. We verbleven in een 2 kamerappartement, de kinderen sliepen in de slaapkamer wij op de bedbank,helaas hierop niet lekker kunnen slapen. De entertainment was top en ook nog bijna allemaal Nederlands, erg fijn voor de kinderen. Eten was variërend en van goede kwaliteit. Hotel ligt nabij het strand van cala bona en cala millor, deze hebben beide ook een erg leuk en net centrum. De receptie is erg behulpzaam en vriendelijk. Daarnaast is er dagelijks een arts in het hotel aanwezig met Nederlands sprekende assistent, helaas moesten we gebruik maken van de dokter maar dit was top geregeld en was erg vriendelijk voor ons zoontje.

Voor ons een topvakantie waar we wellicht volgend jaar weer naar terugkeren. Misschien een tip om nog eens een grote glijbaan voor de wat grotere kinderen te plaatsen.Bedankt voor het fijne verblijf

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Marins Playa in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Marins Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.