Géén boekingskosten

SpanjeMallorcaCala Millor

8.7FantastischScore uit 385 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Ben je op zoek naar een gezellig familiehotel voor een vakantie op Mallorca? Dan is Marins Playa iets voor jou. Dit vier sterren aparthotel in Cala Millor biedt niet alleen voordelige prijzen, maar ontvangt ook hoge beoordelingen van andere vakantiegangers! Dit is ook niet zo gek met zo’n gunstige ligging bij zee, een mooi zwembad en allerlei activiteiten voor jong en oud! Ben je nieuwsgierig naar meer? Lees dan zeker even met ons mee.

Marins Playa ontvangt niet voor niets een hoge score van andere vakantiegangers! Het hotel valt goed in de smaak bij gezinnen met kinderen. Viktor is met zijn gezin met jonge kinderen naar Marins Playa geweest en is enthousiast over de animatie. Hij zegt: “Hele leuke vakantie gehad. Eten was goed kamer mooi en schoon. Ligging van het hotel vonden we erg fijn. Dicht bij de boulevard en strand. Het entertainment team was fantastisch voor de kinderen. Uno, dos, tres, maestro, musica! 👍”Deze review is zeker geen uitzondering. Deze anonieme vakantieganger is ook met het gezin met jonge kinderen naar Marins Playa geweest en is niet alleen enthousiast over de kindvriendelijkheid, maar ook over de andere faciliteiten en de kamers! Deze gast zegt: “Een top hotel en alle 4 de sterren meer dan waard! Hele schone en ruime kamers, vriendelijk personeel. Animatie voor de kinderen was helemaal super! Zijn Nederlands, dus dat vonden mijn kinderen erg fijn. [...] Wij zijn zeker van plan hier nog een keer terug te komen.”Ondanks dat Marins Playa een fijne plek is voor een vakantie met het hele gezin, kan je hier ook prima tot rust komen met zijn tweetjes. Sandra is hier op vakantie geweest met haar partner en heeft heerlijk genoten van de rust. Toch noemt ze ook een verbeterpunt, namelijk meer variatie bij het diner. Sandra zegt: “Wij verbleven in het Adults Only gedeelte. In een woord fantastisch. Rust, ruimte, schone kamers, vriendelijke mensen, heerlijk ontbijt. Wat wil een mens meer op vakantie? Enige puntje van kritiek: er zou wat meer variatie mogen in het diner.”

De ligging

Dankzij de gunstige ligging van Marins Playa heb je alles binnen handbereik. Met het strand voor de deur (400 meter) staat je vakantie bij Marins Playa in het teken van zon, zee, strand en ontspanning. Heb je zin in wat beweging? Het strand is dé plek om watersporten te ondernemen. Ga je waterskiën of kies je toch voor een tochtje op de banaan? Dit mag je eigenlijk niet overslaan tijdens je vakantie op Mallorca.Ook het centrum van Cala Millor ligt in de buurt van Marins Playa. Na een wandeling van 500 meter vind je enkele supermarktjes en leuke winkels met souvenirs. Ook terrassen en restaurants zijn hier volop te vinden. Struin je liever over de markt? Eenmaal per week koop je leuke souvenirs en Spaanse delicatessen op de markt. Verder is Cala Millor vooral een plek om op het strand te hangen.

Het hotel en faciliteiten

Doordat Marins Playa van alle gemakken is voorzien, is het een fijne keuze voor een vakantie naar Spanje. Het personeel staat 24 uur per dag voor je klaar bij de receptie om van jouw vakantie een succes te maken. Daarnaast maak je overal gebruik van gratis WiFi, zowel op je kamer als in de openbare ruimtes. Zo kan je jouw mooie vakantiefoto’s gelijk met het thuisfront delen! Kan je niet wachten om bij te kleuren onder de Spaanse zon? Bij Marins Playa strijk je neer op een luxe ligbed aan een van de zwembaden. De kinderen zijn dol op het zwembad met glijbanen en spetteren en spatteren graag in het waterspuitpark. Wil je zonnen op een unieke plek? Verplaats dan naar het adults only (16+) dakterras van Aparthotel Marins Playa. Hier bubbel je in een van de jacuzzi's en geniet je van een prachtig uitzicht. Ook is er een binnenzwembad, die geopend is van oktober tot en met mei.Even ontspannen? In het wellnesscentrum van Marins Playa maak je tegen betaling gebruik van de sauna of boek je een fijne massage. Dát is pas genieten! Ook wie graag actief bezig tijdens hun vakantie in Spanje is zit goed bij Marins Playa. Er zijn verschillende sportfaciliteiten, van fitness tot boogschieten en jeu de boules. De biljart en fietsverhuur zijn tegen betaling. Verder is er volop entertainment voor vakantiegangers van alle leeftijden. Zo zijn er shows en leuke sportieve activiteiten voor volwassen gasten. Voor de kleine vakantiegangers is er onder andere een speeltuin, kinderdisco, waterspuitpark, mini glijbanenpark en een miniclub voor kinderen van 4 tot 12 jaar. Verder is er een kleine supermarkt voor simpele aankopen en een wasserette waar je tegen betaling gebruik van maakt.

De kamers

Marins Playa heeft verschillende kamers om te verblijven tijdens je vakantie in Spanje. Je kan kiezen tussen een appartement of een hotelkamer. Alle kamers en appartementen beschikken over airconditioning, gratis WiFi, een telefoon en televisie. Tegen betaling maak je gebruik van het kluisje. Daarnaast hebben ze een badkamer met een toilet, bad of douche en een föhn. Tot slot heeft iedere kamer en ieder appartement een balkon of terras met zitje.Het verschil in kamers Het standaard tweekamerappartement van Marins Playa is geschikt voor twee tot vier gasten. Naast de standaard faciliteiten is er een keuken met een koelkast, magnetron, waterkoker en een keramische kookplaat met 2 zones. Verder is er een woon- en slaapkamer met een eethoek en een tweepersoons- of eenpersoonssofabed. Ook is er er een aparte slaapkamer met een tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden.Ook zijn er eenkamerappartementen beschikbaar bij Marins Playa. De faciliteiten zijn in principe hetzelfde, alleen er is geen aparte slaapkamer. In de woon- en slaapkamer staat een tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden. Deze kamers zijn geschikt voor één of twee gasten.Liever een ruimer appartement? Het driekamerappartement van Marins Playa is geschikt voor vier tot zes gasten. Het beschikt over dezelfde faciliteiten als het eerder genoemde standaard appartement, maar dan met twee aparte slaapkamers met een tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden. Ook hier staan in de woon- en slaapkamer een tweepersoons- of eenpersoonssofabed.Verder zijn er hotelkamers beschikbaar bij Marins Playa. Deze beschikken ook over de standaard faciliteiten, alleen ze hebben geen volwaardige keuken. Ze hebben wel een kleine koelkast, magnetron en waterkoker. De tweepersoonskamer premium heeft geen aparte slaapkamer en is geschikt voor twee gasten. De vierpersoonskamer, ook wel familiesuite, is geschikt voor maximaal vier personen. Deze hotelkamer beschikt over dezelfde faciliteiten als de tweepersoonskamer, alleen naast de slaapplekken in de woon- en slaapkamer is er een aparte slaapkamer met een tweepersoonsbed of twee/drie eenpersoonsbedden.

Eten en drinken

Je verblijft bij Marins Playa op basis van logies met ontbijt of halfpension. Bij logies met ontbijt is alleen het ontbijt bij de reissom inbegrepen. Deze wordt dagelijks geserveerd in het buffetrestaurant. Bij halfpension is naast het ontbijt ook het diner inbegrepen. Ook deze wordt opgediend in buffetvorm in het restaurant. Marins Playa heeft in totaal twee buffetrestaurants, maar ook een snackbar en een bar. Hier haal je verkoelende drankjes en lekkere snacks tijdens je vakantie op Mallorca. Deze drankjes en snacks zijn niet bij de reissom inbegrepen en moeten dus worden afgerekend.

Kindvriendelijke vakantie

Ondanks dat Marins Playa ook een prima keuze is voor stellen, is het voornamelijk een populaire keuze onder gezinnen met kinderen van alle leeftijden. Met zo'n waterspuitpark, mini glijbanenpark en zwembad snappen wij wel waarom! Ontdek zelf waarom zoveel vakantiegangers op kindvriendelijke vakantie gaan naar dit hotel.

Goed om te weten

Wil je een babybedje op de kamer? Geef dit dan tijdens of direct na het boeken aan in verband met de beperkte beschikbaarheid. Er wordt ca. €2,- per babybedje per dag gerekend.Voor gebruik van het kluisje op de kamer betaal je ca. €15,- per verblijf in de eerste week. Wanneer je langer dan een week verblijft, betaal je daarna ca. €3,- per dag. Ook wordt er €10,- aan borg gerekend.Er wordt verwacht dat mannen tijdens het diner een lange broek dragen bij Marins Playa. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.Honden tot 8 kilo zijn toegestaan tegen een bedrag van €10,- per dag per hond.

Bekijk de beschikbaarheid

385 Reviews over Marins Playa

• 9Peter27-09-2022

Een super vakantie!

Het was een heerlijk verblijf. Wanneer je met kleine kinderen op vakantie gaat is dit hotel echt een aanrader.

• 8Maarten23-09-2022

Prima hotel

Wij Logeerden in het Hoofdgebouw met bijbetaling van €20.00 (upgrade) per nacht. echter, dit wordt niet vermeld bij boeking!!! Hotel beschikt over 5 gebouwen waarvan 2 nog niet gerenoveerd. Ontbijt prima, Diner redelijk, Personeel Super. Prijzen Consumpties en eigen Supermarkt niet duur,( normale prijzen ) Hotel is perfect voor fam.met kids tot 8 jaar!! Animatie eentonig. Eigenlijk dramatisch voor zo’n groot hotel. Omgeving , fijne gezellige boulevard waar je veel live muziek en terrassen vindt. Verder is er een fietspad van zo’n 15 kilometer langs de kust. Conclusie, zeker de moeite waard, prima vakantie gehad.

• 9S Maas19-09-2022

Geweldige vakantie gehad, komen zeker terug.

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel, heerlijk eten en een fijn zwembad.

• 9Monique18-09-2022

Super leuk kindvriendelijk hotel

Dit hotel is super leuk voor gezinnen. Alles is prima afgestemd op kinderen. Mooie kamers die van alle gemakken zijn voorzien. Personeel is heel vriendelijk, animatieteam is erg enthousiast en doet echt hun best. Het zwembad is geweldig voor (kleine) kinderen. Eten is prima, ze proberen wel af te wisselen. Je zit dichtbij de boulevard en het strand, maar je moet wel nog een stuk lopen voordat je daadwerkelijk op t zandstrand bent. De weinige nadelen van t hotel zijn; - heel druk, ik zou hier zelf niet tijdens t hoogseizoen willen zitten. - de minidisco is heel laat, pas om 20:30u en daarna komen de shows pas - dat mensen massaal handdoeken neerleggen bij t zwembad Maar we zouden dit hotel zeker aanraden bij andere stellen met kinderen :-)

• 8Conny Gaasbeek15-09-2022

Bij zoover verkeerde voorlichting.

Het verblijf was goed dank zei het hotel. We hadden een kamer gekregen wat we niet geboekt hadden. Een bed en anders stond er niet in en dat voor 14 dagen voor ouder echtpaar. We hadden geen stoel om op te zitten en geen tafeltje of nachtkastje. Er zat een deur in,waarschijnlijk voor een Fam kamer waar ze ons neer hadden gezet. Schandalig. En dan zegt zoover ook nog dat wij dat hadden geboekt. Dat zouden we nooit doen en hadden voor de zekerheid ook nog gebeld en zouden de kamer krijgen wat we nu hadden. Maar wij moesten wel bijbetalen aan het hotel.

• 8Timmer07-09-2022

Vak boeken bij zoover

Mijn verblijf is uitstekend dank zij het hotel. Maar je mag wel de hoofdprijs betalen voor het hotel bij zoover maar dan wordt je wel in een steegje geplaatst met uitzicht op beton. Maar dank zij het hotel konden we een upgraid krijgen en nu hebben wij het naar onze zin. Dus nooit meer bij zoover,die kopen de minste kamers.

• 9Mark24-08-2022

Super leuk!

Wij hebben ons verblijf als zeer prettig ervaren. Het was iets groter dan wij hadden verwacht maar het heeft wel onze verwachtingen waar gemaakt. Mooi hotel, mooi zwembad (wel wat druk), zeer goede en leuke animaties, goede kamer service (yolanda), leuke omgeving waar je je met de kinderen goed kan vermaken. Enige min puntjes zijn de handdoekleggers. Je wordt gedwongen hier aan mee te doen ondanks dat er wordt aangegeven dat dit niet wordt getolereerd en de avond voorstelling voor de kinderen is wat aan de late kant. Maar voor ons overall gezien een dikke 8,5 waard!

• 8Nicolette19-08-2022

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

We hebben een heel fijn verblijf hier gehad. Het hotel is mooi verzorgd en schoon. De kamer was ruim en netjes, het zwembad was groot genoeg en overzichtelijk en er was een apart kinderbad voor de kleinere kids. Wij verbleven op half pension en zowel het ontbijt als diner (beide buffet) waren erg goed. Als je pas laat op de dag vertrekt dan hebben ze een speciale ruimte voor je koffers en er is een speciale ruimte waar je je kan omkleden en zelfs eventueel kan douchen.

• 9Lianne09-08-2022

Heerlijk hotel

Wij zijn gisteren terug gekomen van 2 weken Marins Playa. Wij hadden een prachtige kamer aan de overkant van de straat op de begane grond (kamer 5002). Kamer had een keukentje en eettafel voor 4 pers en een slaapbank. Daarnaast was er een slaapkamer met groot 2 pers bed en een badkamer. Het eten vonden wij erg goed. Veel keus en vers bereide producten. Meerdere dagen verse pizza's en 1 keer per week een bbq avond. Animatieteam kon echt heel goed dansen. Dakterras met jacuzzi is echt rustig. Boulevard binnen 1 minuut te bereiken. (Achteruitgang hotel, door steegje) Grote en voordelige supermarkt. Wij kochten daar overdag gekoelde drankjes voor bij het zwembad. Als we een nadeel moeten noemen dan is het het handdoekje leggen. Om 6 uur zagen we de eerste mensen al gaan. Vanaf 10 uur is er pas een jongen die kaarten neerlegt op de handdoeken als er geen mensen bij zijn. De meeste mensen zitten dan natuurlijk om 10 uur al op hun bedje...

• 9Anouk08-08-2022

Super vakantie!

Erg netjes, hele leuke sfeer, leuke animatie! Kortom, super fijne vakantie gehad met ons gezinnetje!

Aparthotel Marins Playa info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar