Cala Millor

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Millor voor je op een rij gezet:

vakanties Cala Millor

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Millor voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala Millor

zeer goed vooral het eten voor elk wat wils

tineke moed,
    1-12-2018

dit was een goed hotel lekker eten en elke dag en avond animatie zeer goed

Gereisd met vrienden in september 2016

Voor herhaling vatbaar

Corry,
    1-11-2018

Het is een goed hotel en waren erg tevreden

Zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2017

Echt een Aanrader!!

Diane,
    1-11-2018

Wat een Geweldig hotel!! We hebben al veel hotels bezocht maar dit hotel heeft toch wel een hele goede indruk op ons achtergelaten. Fijn centraal gelegen, 1 straat van de boulevard en de auto vrije winkelstraat. Levendige omgeving. Heel erg Vriendelijk personeel ( Receptie, Poetsdames Bedienend personeel...)Geweldige buffetten, geen 1 avond gehad dat je niets van je gading kon eten, wat een keuze en zuiver. Geen 'gebras' met eten zo zuiver allemaal. Kamers iedere dag zuivere handdoeken, alle vloeren gedweild en iedere 2 dagen beddegoed verschoond. Kortom dit hotel verdiend van ons alleen maar Pluspunten!! Zeker een aanrader

Gereisd met partner in oktober 2018

Lizzy,
    12-10-2018

Mooi hotel , onze kamer / appartement was schoon , ruim en uitzicht op zee . Heerlijk rustig . Veel Duitse gasten maar dit hebben wij totaal niet als vervelend ervaren .

Eten was heerlijk !!!!!

Personeel erg vriendelijk.

Mooie lange boulevard met in de achter straatjes winkels . Mooi strand en zeewater.

Wij kunnen niet wachten hier volgend jaar weer terug te komen .

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Leuk hotel.

Loewil,
    10-10-2018

Kamer is gedateerd maar schoon. We hadden een 2 kamer appartement op de vierde etage in het hoofdgebouw. Elke dag werden de bedden opgemaakt en de kamers gereinigd en de badkamer voorzien schone handdoeken. Wij hadden een ligbad met daarin een douche, echter als je al op leeftijd bent is dit niet handig daar je bij het in- en uitstappen om een glazenplaat heen moet stappen en het toilet ook nog enigszins in de weg staat. Een extra beugel aan de muur zou hierbij uitkomst bieden. Het eten is goed en gevarieerd. Ontbijt wel elke dag hetzelfde. Drank bij het avondeten moet nog wel betaald worden maar bij het uitchecken krijg je netjes een overzicht wat je totaal gebruikt hebt per dag evenals de toeristenbelasting. Restaurant aanwezig voor alleen volwassenen. Vriendelijk personeel. Ben je snel tevreden en stel je niet al te hoge eisen dan is dit een goed hotel. Op de boulevard kan je heerlijk wandelen en winkelen.

Gereisd met partner in september 2018
Cala Millor scoort een 8,2 uit 10, op basis van 403 reviews