Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°16°
9,2

44 reviews over Hotel Hipotels Said in het Nederlands

Fijne Vakantie, goed eten en een geweldig hotel!

Denny en Sandra en Devon,
4-2-2019

Na altijd een ander hotel gehad te hebben in Cala Millor, eens voor dit hotel gekozen in 2017, het beviel ons zo goed dat we in 2018 nog eens terug zijn gegaan met familie. En 2019 ook weer geboekt hebben bij dit hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, eten is gewoon echt heel goed, bij ontbijt genoeg keus, lunch voldoende keus en diner ook meer als voldoende keus. 1 keer per week gala avond met met heerlijke tappas hapjes voor af. Zwembad heeft voldoende lig bedden. Leg dus ook voor 8 uur in de ochtend geen hand doeken, ziet de tuinman het en je loopt weg en er ligt niemand voor 8 uur haalt hij alles weg. Zeer goede regel wat ons betreft, wat het tegen gaat dat mensen al om 6 uur de hand doek gaan leggen in de ochtend! Zwembad is niet heel groot, maar ons zoontje vermaakt zich meer als genoeg in het water. Strand is 2 min lopen en centrum ligt meteen om de hoek, auto vrije winkel straat en genoeg winkels voor de vrouw!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Echt een Aanrader!!

Diane,
1-11-2018

Wat een Geweldig hotel!! We hebben al veel hotels bezocht maar dit hotel heeft toch wel een hele goede indruk op ons achtergelaten. Fijn centraal gelegen, 1 straat van de boulevard en de auto vrije winkelstraat. Levendige omgeving. Heel erg Vriendelijk personeel ( Receptie, Poetsdames Bedienend personeel...)Geweldige buffetten, geen 1 avond gehad dat je niets van je gading kon eten, wat een keuze en zuiver. Geen 'gebras' met eten zo zuiver allemaal. Kamers iedere dag zuivere handdoeken, alle vloeren gedweild en iedere 2 dagen beddegoed verschoond. Kortom dit hotel verdiend van ons alleen maar Pluspunten!! Zeker een aanrader

Gereisd met partner in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar

Gudrun,
18-2-2018

Heerlijk eten, vriendelijk personeel en verzorgde kamer met geweldig uitzicht

Gereisd met partner in juli 2016

Hendrik Jan en Ria,
14-11-2017

We hebben al vele all inclusive hotels bezocht, maar dit was één van de betere hotels. Het eten was perfect, heel veel keuze zowel tijdens ontbijt, lunch als diner. Elke dag andere gerechten. Ook elke dag een thema, bijv. Italiaans, Duits. De kamers waren keurig netjes en werden elke dag goed schoon gemaakt. Het personeel was zeer vriendelijk en correct. Al met al verdiend dit hotel een hele dikke voldoende.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel

Fam. Frins,
12-8-2017

Supervriendelijk behulpzaam personeel.Klein animatieteam,deden wel alle moeite.Eten erg lekker en voldoende variatie,hadden wisselende themabuffetten(Italiaans,Mexicaans,gala,etc.).Zwembad rustig niet overvol en het reserveren van ligbedden werd tot 8.30u tegengegaan.Kamers netjes en goed onderhouden/schoongemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

prachtig centraal gelegen

Marjo,
24-5-2017

Ligging perfect. Zeer goed hotel alles was goed schoon.Mooie kamers. Goed eten alles was perfect

Gereisd met partner in juni 2016

Tophotel!

Mariëlle
7-1-2017

Heel fijn hotel met erg aardig personeel.Het hotel ligt vlakbij winkeltjes en strand.Zwembad is heerlijk,altijd bedje vrij.Veel Engelsen en Duitsers maar juist gezellig!We gaan dit jaar zelfs voor de 2e keer terug maar nu zelfs 2 weken!!!Eten is elje dag top,zeer veel keuze!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Super hotel

Paulien
4-9-2016

Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is heerlijk en gevarieerd.Elke dag worden er verse gerechten gemaakt. Er zijn voldoende bedden bij het zwembad. Een aanrader wat ons betreft.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top hotel!

Marielle
21-8-2016

Geweldig hotel met prima ligging,erg vriendelijk personeel en super eten met zeer veel keuze!Wat eren betreft, zeker 5 sterren waard! Bechir vd animatie erg enthousiast en spreekt zijn talen erg goed!Wij komen gier graag nog eens terug!Veel Duitsers en Engelsen maar wel de 'normale' types!

Gereisd met partner in augustus 2016

super goed hotel een aanrader

familie erkens
6-8-2015

super mooie ruime kamer personeel heel vriendelijk super goed eten geen probleem met bedjes s'morgens om 08.30 mocht je pas een bedje reserveren om 09.30 nog heel veel bedjes vrij altijd een tafel vrij in het restaurant en wat ook fijn was tafeltjes voor twee personen

Gereisd met partner in augustus 2015

• RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hipotels Said in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hipotels Said zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.