Appartement Sun Beach Resort

59 reviews over Appartement Sun Beach Resort in het Nederlands

Goede accomodatie

Sandra
5-8-2017

De appartementen zijn groot voor 2 personen dus dit js super, echter qua hygiene kan het beter en de keukenapparatuur is wat aan de oude kant. Het zwembadje hadden wij zo goed als voor onszelf, dit was heerlijk. Een prachtig strandje met een leuke bar is 5min lopen. Ook is er een winkel dichtbij, waar je vanalles kunt halen. De persoon bij de receptie is erg vriendelijk. Al met al een aanrader!

Niet voor herhaling vatbaar

Elisa
4-8-2017

De foto's die online waren gezet over sun beach resort, klopte niet. Zo kwamen we er later achter dat het om meerdere blokken gaat. Het blok waar wij in zaten, was kleiner en had een veel kleiner zwembad. De inrichting van het appartement was best teleurstellend. De bank had geen lekkere kussens, de badkamer was heel erg smerig, iedere keer als we gingen douche kwam er roest uit de kraan, waardoor het niet mogelijk was om in bad te gaan. Dit werd om de dag wel schoon gemaakt, maar iedere keer als je weer ging douche, kwam het terug. De bedden waren overigens wel goed. We hadden een airco, deze moest je voor 2 euro per dag huren, overigens kon je deze maar op bepaalde tijden aanzetten, wat dus niet handig was. We waren met andere Nederlands en die zeiden precies dezelfde dingen als wij van het appartement. De ligging is wel oké, je bent binnen 5 a 10 minuten bij cala ferrera en bij de winkels. Maar voor het geld dat we hadden betaald, hadden we veel en veel meer verwacht. Geen aanrader!

Nooit meer naar dit appartement

Vakantieganger
30-7-2017

We kwamen aan bij het appartement en werden zeer vriendelijk ontvangen door de mevrouw van de receptie. Eenmaal de sleutel gekregen te hebben gingen we naar binnen en vonden het appartement zeer groot voor ons tweeën. Het bad was verroest en al een paar keer overgeschilderd. De matrassen waren drama. Naar 2 dagen had ik 2 kringen in mijn rug staan van de veren in het matras. Ander matras was geen optie maar wel een appartement wissel. Helaas geen zin want ze zijn allemaal het zelfde. Als compensatie kregen we de airco gratis. De afstand van appartement naar het centrum is goed te doen. Ca.20 min. Heel erg leuk want je loopt ondertussen al langs allemaal winkeltjes enz. Het zwembad is mooi schoon en wel een pluspunt is dat ze het appartement 3 keer in de week schoonmaken. Kortom : Mooie omgeving maar het appartement is op een zeer korte termijn aan een renovatie toe.

Bij touroperator kon ik omboeken naar Spanje

Tm Scherer
19-4-2017

Kindvriendelijk, echt leuke accomodatie, heerlijk gegeten, lekker zwembad, modern interieur, prachtige tuin, lekker kleinschalig, vriendelijk personeel, zorgzaam, schoonmaak dik in orde. Het eiland zelf is fantastisch.

Op het vliegveld is het duur en lang wachten. In Cala dór zelf kun je goed eten, drinken en uitgaan..

Oude reviews (archief)

Prima

Aura
17-10-2016

Goede appartementjes, die van ons was veel te ruim voor 2 personen maar daar klagen wij niet over hoor, haha. We hadden problemen met de toilet en dat duurde wel lang voordat het gemaakt werd, dat is het enige minpunt. Receptie heeft rare openingstijden maar de persoon in de receptie (Pere) is wel behulpzaam. Het appartement wordt 3 keer in de week schoon gemaakt. Leuk, klein zwembadje waar het vrijwel de hele tijd rustig was. Ongeveer 10/15 minuten lopen naar het centrum van Cala d'or wat net te doen was, daar zitten ook alle leuke restaurantjes.

Prima naar onze zin

Anne
30-8-2016

Sun Beach Resort was een prima bestemming.

Gezien wij vooraf alle recensies hadden gelezen toch wat huiverig voor deze bestemming. Maar de prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

Wij hadden een ruim driekamerappartement met airco. Om de dag werd er schoon gemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Eens in de week nieuw bedlinnen.

Keuken was klein, twee kookplaten een kleine koelkast en een magnetron maar prima te doen.

Zwembad was klein maar voldoende. Naar het strand (cala Serena) was binnen 5 minuten te lopen. Ook is het mogelijk bij het naastgelegen complex je was te wassen.

Al met al een top vakantie gehad.

Prima appartement!

Quist
23-8-2016

Een heerlijke vakantie gehad in het Sun Beach Resort! Wij verbleven hier met 2 stellen. Wij hadden een ruim appartement voor 4 personen, het appartement beschikt over 2 aparte slaapkamers en badkamers wat erg fijn was! Alles was schoon bij aankomst en de dame van de schoonmaak kwam om de dag langs. Het keukentje is ook van alle gemakken voorzien, magnetron/oven en voldoende servies en bestek! Er waren een aantal lampjes kapot en de douche werd snel koud, maar dit waren dan ook de enige minpuntjes. Supermarkten, strandje en centrum met winkeltjes en restaurantjes op loopafstand. Zeker een aanrader!

Heerlijke vakantie gehad.

Fam. Braakman
18-8-2016

Ook wij waren bang waar we terecht zouden komen na het lezen van eerdere recenties maar wat is het meegevallen. Oké het appartement is iets gedateerd, het bad was wat roestig, schoonmaak is summier (bedden opgemaakt en een bezem en dweil door appartement) het beddegoed was schoon en overvloed aan schone handdoeken. Geen schimmel of rioollucht. Als je gaat zoeken is er altijd wel iets te vinden wat niet schoon is. De slaapbank in kamer is niet geweldig. Personeel erg vriendelijk. Wij zaten in een tweekamerappartement, begane grond, zwembad naast de deur. Over het algemeen rustig, geen gedoe met gereserveerde strandbedjes. Supermarkten, stranden, centrum, alles op loopafstand. Rustig gelegen, geen massaal toeristencomplex. Wie niet de hoofdprijs wil betalen moet ook niet de hoofdprijs verwachten. Qua kwaliteit en prijsverhouding prima appartement. Wij hebben in een heerlijke vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Dan wel graag hetzelfde appartementje (nr.1) :-)

Geen ster waardig

Fam. Saya
17-8-2016

Toen wij in januari de reis hadden geboekt was het nog een ***app. maar hoe meer de vakantie dichterbij kwam in augustus hoe slechter de recensies en de vakantie voorpret was al snel verdwenen hierdoor.

Toen we aankwamen kregen we een kamer met een rioollucht, kookplaat waar het vet op zat, kastjes dat plakte, op de wc pot onder de bril zaten letterlijk nog urine spetters van de vorige mensen die daar verbleven, het bad was roestig met schimmel hier en daar, zo ook op de kraanknoppen. Er is een boiler dus we konden met z'n drieën achter elkaar maximaal 6 minuten douchen. Een smoezelige en gedateerde aanblik over het algemeen. Matras gelijk omgedraaid nav onderstaande recensie maar zag geen bijzonderheden. Personeel was erg behulpzaam en wat je vroeg werd direct geregeld en ook kregen we met regelmaat schone handdoeken, dat dan weer wel. Klachten aan Jenny onze reisleidster doorgegeven en ze zou me terugbellen hierover maar heb de beste dame nooit meer gehoord.

Vallende sterren

fam. Lindeman-Bani
26-7-2016

Een teken aan de wand was al het feit dat het complex in jan. nog 3 sterren bezat , maar in juni nog maar 2. En als het aan ons ligt mogen deze ook van het naambordje geschrapt worden.

Het probleem is dat SunBeach bestaat uit 4 appt complexen , waarvan alleen het eerste goed onderhouden wordt. Alle goede recensies zijn van complex 1, wij kregen complex 3 .Inderdaad een muf appartement met vieze matrassen (bedwants),mieren,een koelkast die om de 10 min. keihard aansloeg, onvolledige keukenuitrusting, onvolledig tuinmeubilair, handdoeken met gaten, kapotte verlichting. Mijn dochter lag in de huiskamer op de bedbank , wat een houten kist was met matras die onder het bed geschoven moest worden. Kortom een dikke onvoldoende voor Sun Beach en touroperator,die ons wel dezelfde prijs laat betalen als de mensen in het veel luxere complex 1.

En dan heb ik het nog niet gehad over de schoonmaak die 's ochtend om 7.30 uur op de deur klopte om met nog minder dan de Franse slag het appt schoon te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sun Beach Resort in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sun Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sun Beach Resort scoort een 6.75 uit 10 op basis van 59 reviews.