vakanties Cala d'Or

Reviews over Cala d'Or

Geweldig met kleine kinderen

de Brabander,
    27-11-2018

Ideaal met kleine kinderen, wel gedateerd.

Top vakantie

Evi,
    20-11-2018

Super fijne accommodatie.

Wij zijn hier eind september geweest en het was heerlijk.

Vriendelijk personeel, ruime kamers, fijn zwembad!

In de omgeving heb ik je winkelcentra, met wat restaurants en barretjes.

Een aanrader is om de haven van cala dor te bezoeken!

zooo mooi!

Ik ga zeker nog een keer terug naar Mallorca, en ook in club Martha's wil ik best nogmaals verblijven.

Tip huur een auto, zodat je meerdere mooie plaatsen kunt bezoeken!

Heerlijk genoten van dit fantastische resort!

Simone Peeters,
    17-11-2018

Wij hebben een héérlijke vakantie gehad.

Appartement was prima, mooi schoon, lekkere dikke handdoeken, heerlijke bedden. Hele leuke animatie (dag en avond). Zwembaden waren mooi schoon zwembaden. Het eten was lekker en gevarieerd. Mijn dochter heeft een glutenallergie, door de chef-kok werd iedere maaltijd verteld wat ze allemaal mocht of er werd speciaal iets voor haar gemaakt. CHAPEAU!

Wij hebben heerlijk genoten van dit fantastische resort.

Mooi en net appartement, super met kinderen!

Yvonne,
    10-11-2018

Wij zaten in het appartementen complex.

Veel ruimte buiten en mooi gebouwd met alle appartementen zo bij elkaar. Net een klein dorpje.

Super net appartement, groot 2 persoonsbed in slaapkamer en stretcher onder de bank in woonkamer. Niet ideaal voor een 4 jarig kind wat eerst naar bed gaat. Opgelost door matras op de grond in de slaapkamer te leggen.

Goede airco, nette badkamer & prima schoonmaak tussendoor.

Wij hadden met ontbijt. Was super lekker en veel keus! Leuke animatie voor kinderen!

Zwembad prima, alleen mensen die op wacht staan voor een bedje en hun handdoek al klaar hangen over de parasols om een plekje te scoren... Vreselijk!

Geweldig

Maurice,
    8-11-2018

Fijn hotel met genoeg te doen in de buurt met name ook voor kleine kinderen, Leuke animatie, zwembad, minigolf etc.

Bij het hotel kun je via een trap de zee in om bijvoorbeeld te snorkelen in de baai. De baaien zijn overigens prachtig hier met kristalhelder water. Even verder op, een zijstraatje oversteken, is een strand waar het soms net iets te druk is. Je kunt bij het hotel ook prima eten, op een aantal dagen in de week kun je ook op het (soort van) strandje eten van de grill.

Onze zoon heeft hier nog een ongelukje gehad waardoor hij naar eerste hulp moest, het personeel was ontzettend behulpzaam en handelde adequaat, nadien werd nog meerdere malen navraag gedaan hoe het met hem ging, helemaal top!

Al met al een heel leuke vakantie gehad hier.

Cala d'Or scoort een 8,3 uit 10, op basis van 888 reviews