Appartement Sol Cala D'Or

KinderhotelWeer vandaag15°3°
Appartement Sol Cala D'Or
7,8

Laatste review

Goed hotel, alles op loopafstand, ook het gezellige strandje. Heerlijk en gezellig gegeten bij Bodega midden in het dorp!! Wel een heel koud zwembad, alleen mijn grote teen is erin geweest brrr jammer want het zag er erg leuk uit (zal in de zomer wel lekker zijn als de zon erin schijnt). Alles aanwezig in het appartement, alleen geen koffiezetapparaat. En wel erg gehorig, onze buurman snurkte :) voor de rest toplocatie! Super vakantie gehad.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

80 reviews over Appartement Sol Cala D'Or in het Nederlands

Super leuke locatie, alles op loopafstand.

W'veners,
6-11-2018

Super en Perfect.

Anet,
16-10-2018

Alles was perfect . Het appartement was net helemaal opgeknapt, dus alles was nieuw. Hele fijne bedden. En alles was Super schoon. Personeel was heel vriendelijk. Mooi centraal tussen CalaD'or en Cala Ferrera.

Net niet

Fleur,
26-9-2018

De ligging van het hotel is perfect, je bent binnen no-time in het centrum, waar je heerlijk kunt eten (Aanrader: La Bodega). Relaxen op het zwembad is bijna niet te doen, doordat de vele Engelse 's ochtends hun handdoekjes al mooi weggelegd hebben (ook als er geen kip in het zwembad ligt, is er geen bedje te verkrijgen). Wij hadden een appartement op de begane grond, mooi en gerenoveerd. Helaas ontdekten wij na de eerste avond al, dat ook kakkerlakken erg graag in onze kamer rond liepen (iets waar ik niets van moet hebben). Drie nachten op een rij heb ik bij de receptie gestaan, met de vraag of we een kamer op de 1e, 2e of 3e verdieping mochten. Na 3 avonden 'zeuren' hebben we een kamer op de 1e verdieping gekregen. Een kamer met een zitje midden in het gangpad, maar ach.. Wij waren allang blij dat we geen last meer hadden van kakkerlakken. Verder een prima vakantie gehad, maar het zwembad, het personeel en de beleving was het net niet

Een zekerheidje voor succes

Ed,
10-9-2018

Vanwege tevredenheid de vorige keer zijn we opnieuw hierheen gegaan. En weer is het goed bevallen. We hebben geen all-inclusive geboekt omdat het veel leuker is om 's avonds in het centrum iets te eten en soms zelf iets simpels te koken. Het was druk in onze periode met veel Engelsen en Duitsers. Daardoor was handdoekje leggen bij het zwembad nodig. Het enige minpuntje wat ons betreft.

Topvakantie in een mooie omgeving, prima hotel

Fam. Rijs,
14-8-2018

Een mooi compleet appartement/hotel.

Midden in het centrum, meteen bij winkels/restaurantjes en 5 minuten lopen naar het strand. Wij waren er eind april begin mei, het seizoen was daar net begonnen. Het zwembad (en zeewater)was koud, desondanks heeft onze dochter van 10 elke dag gezwommen. We kregen om de dag 2 schone handdoeken p.p. in het hotel. Er waren geen badlakens beschikbaar voor mee te nemen naar het zwembad/strand. Het personeel was supervriendelijk. Wij hebben een topvakantie gehad in een hele mooie omgeving!!! De strandjes zijn sprookjesachtig mooi! Ook hebben we een dagtocht gemaakt naar Palma en Valdemossa dit is ook echt een aanrader.

Wij hadden all inclusive in het hotel omdat dit erg goedkoop was. Het was netjes verzorgd, het ontbijt was goed. De rest een beetje veel van hetzelfde en we zijn dan ook zo een enkele keer ergens gaan eten waarbij restaurant Gusto een aanrader is.

Geweldig hotel dicht bij centrum en zee

Gerard Meerdink,
19-8-2017

Mooi schoon en fris hotel.

Midden in centrum en dichtbij stranden.

Fijn appartement, aanrader!

Bianca_22,
5-8-2017

Appartementen waren netjes verzorgd en schoon. Om de dag schoonmaak en handdoeken. We hadden een net vernieuwd appartement. Mooi zwembad, voldoende ligbedden en ook heerlijke ligbedden in het zwembad. Dichtbij strand Cala Gran en dichtbij centrum (rechtsaf als je het Sol uitkomt), maar ook linksaf een leuke winkelstraat. Je zit heel centraal. Overal gezellige winkeltjes, supermarkten en restaurantjes. Heerlijke vakantie gehad!

Gezellige locatie en overal dichtbij!

Leonie,
31-7-2017

Hotel is prima. We hadden half pension. Ontbijt was erg goed, avondeten iets minder. Gelukkig kun je in het centrum van Cala Do'r heerlijk en gezellig eten! Je stapt vanuit het hotel het centrum in. Klein stukje lopen en dan lig je op het strand. Heerlijk stadje. Je kunt met het treintje naar de Haven, erg leuk om vandaar weer terug te wandelen naar het hotel. We waren met kinderen van 9 en 11 jaar. Die hebben zich goed vermaakt. Kleinschalig hotel, kids voelden zich meteen thuis en wisten snel de weg. Veel Nederlanders en Engelsen. Vlakbij het hotel een kleine "kermis ". Leuk voor de kinderen ( kunnen papa en mama even een cocktail pakken ). Veel leuke restaurants in de buurt, supermarkt links om de hoek.

perfecte locatie! Hotel is gewoon 3 sterren. Om de dag komen de schoonmaken. Voldoende bedjes bij het zwembad en GEEN handoekcultuur. Veel plezier!!

Uitstekende vakantie gehad

Fam vd Velde,
27-7-2017

Het appartementen complex ligt midden in het centrum en dicht bij verschillende strandjes.

S avonds is het best luidruchtig door verschillende artiesten die in kroegen zingen rondom het complex.

Verder prima accomodatie en die netjes en vermoedelijk kort geleden zijn gerenoveerd .

Midden in centrum

Datema.HJ
14-10-2016

Appartement Sol Calador ligt heerlijk tussen winkeltjes, restaurantjes en vlakbij het strand.Met de bus naar Palma aanrader om te doen.Avondeten 1x gebruik van gemaakt was niet bijzonder en lege schalen.Vriendelijk personeel en schoon complex. Na seizoen aanrader!!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sol Cala D'Or in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sol Cala D'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.