Appartement Sol Cala D'Or

Meer appartementinfo

87 reviews over Appartement Sol Cala D'Or

• 6WEJ nijssen10-08-2019

eenmalig

logies en ontbijt geboekt 10 dagen ontbijt is erg eenvoudig, broodjes niet vers, eitjes gebakken in olijfolie kamers gerenoveerd en netjes zwembad klein, weinig animatie dichtbij levendig centrum met erg goede restaurants, live muziek elke dag 's avonds niks te beleven bij complex

Met oudere kinderen

• 6Adriënne10-08-2019

Locatie is prima, verder is hotel niks bijzonders

Locatie van hotel is prima, overal dichtbij maar hotel an sich is niet bijzonder. Gemiddeld 3 sterren hotel, kleinschalig dus verwacht geen entertainment de hele dag en in de avond al helemaal niet. Doe geen all inclusive, is het echt niet waard. Wij hebben de eerste dag ons all inclusive ingeruild voor alleen ontbijt en dat was geen probleem, netjes gewoon geld terug. Schoonmaak is om de dag, gebeurt redelijk vind ik, kan beter. Zou hier niet nog een keer heen gaan, dat weet ik wel: alleen de locatie is goed. Wel druk en gehorig, dus houdt daar rekening mee (oordoppen😉).

Met jonge kinderen

• 7Ruud06-08-2019

Prima ,maar het eten is een drama

Kamers zijn gedateerd maar schoon.personeel erg vriendelijk.alleen het eten is een drama.koud en staat er veel te lang om maar iets van vers te zijn.niks te doen voor de kinderen en geen ruimte om zich te vermaken.beter naar het strand gaan.geen aanrader voor gezinnen

Met jonge kinderen

• 8Marina01-08-2019

Uitstekend app.complex. Centraal gelegen.

Geboekt bij neckermann
  • 9Ruud22-06-2019

Prima.

Fantastische plek voor een weekje vakantie. Je loopt zo naar het centrum met heel veel eetgelegenheden en winkels.
    Het hotel was prima. Grote kamers van alle gemakken voorzien. Om de 2 dagen nieuwe handdoeken en schoonmaak. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden alleen ontbijt. Voldoende betaalbare restaurants in de directe omgeving. Minpunt is dat ontbijt pas vanaf 08.30 uur is. De directe omgeving en kust is prachtig. Mooie baaien op loopafstand. Aanrader is de eilandtoer van touroperator. Ook een bezoek aan Palma is erg leuk. Je kan met de bus of je huurt een auto. Al met al een geweldige week gehad.

• 10Denkers04-06-2019

Perfecte vakantie gehad!!

Super hotel met alles bij de hand, de ligging van het hotel kan niet beter. We liepen het hotel uit en toen de straat uit en een trapje af en je zit in een schitterende baai. Ook de kamer was perfect vrij nieuw allemaal en zeer schoon, ook het personeel was zeer vriendelijk. Ook zijn de restaurantjes en winkeltjes op een steenworp afstand. We gaan zeker een keer terug want we hebben niet alles gezien, we wilden in juli weer gaan maar dan hadden we eerder moeten boeken want het is nu gewoon te duur om in juli te gaan. Kortom een Aanrader!!

• 9Olga van Eerdenburg31-03-2019

Fantastische vakantie gehad dankzij touroperator

Super accomodatie en Cala dór is echt leuk we gaan dit jaar weer in september en hebben ook al weer geboekt bij touroperator.

• 2018
    7W'veners06-11-2018

Super leuke locatie, alles op loopafstand.

Goed hotel, alles op loopafstand, ook het gezellige strandje. Heerlijk en gezellig gegeten bij Bodega midden in het dorp!! Wel een heel koud zwembad, alleen mijn grote teen is erin geweest brrr jammer want het zag er erg leuk uit (zal in de zomer wel lekker zijn als de zon erin schijnt). Alles aanwezig in het appartement, alleen geen koffiezetapparaat. En wel erg gehorig, onze buurman snurkte :) voor de rest toplocatie! Super vakantie gehad.

Met oudere kinderen

• 9Anet16-10-2018

Super en Perfect.

Alles was perfect . Het appartement was net helemaal opgeknapt, dus alles was nieuw. Hele fijne bedden. En alles was Super schoon. Personeel was heel vriendelijk. Mooi centraal tussen CalaD'or en Cala Ferrera.

• 6Fleur26-09-2018

Net niet

De ligging van het hotel is perfect, je bent binnen no-time in het centrum, waar je heerlijk kunt eten (Aanrader: La Bodega). Relaxen op het zwembad is bijna niet te doen, doordat de vele Engelse 's ochtends hun handdoekjes al mooi weggelegd hebben (ook als er geen kip in het zwembad ligt, is er geen bedje te verkrijgen). Wij hadden een appartement op de begane grond, mooi en gerenoveerd. Helaas ontdekten wij na de eerste avond al, dat ook kakkerlakken erg graag in onze kamer rond liepen (iets waar ik niets van moet hebben). Drie nachten op een rij heb ik bij de receptie gestaan, met de vraag of we een kamer op de 1e, 2e of 3e verdieping mochten. Na 3 avonden 'zeuren' hebben we een kamer op de 1e verdieping gekregen. Een kamer met een zitje midden in het gangpad, maar ach.. Wij waren allang blij dat we geen last meer hadden van kakkerlakken. Verder een prima vakantie gehad, maar het zwembad, het personeel en de beleving was het net niet

10 tips over Appartement Sol Cala D'Or

• astridderksen, 25-05-2014

Neem oordopjes mee! De Eroski is bij de ingang van het dorp (goedkope supermarkt) Jacuzzi ivm uitzicht

• René Temminck , 08-10-2013

Tip voor een dagje weg: pak 's morgens bij het strand bus 507 naar Mongrado, daar tref je een prachtig natuurpark met diverse korte wandelroutes en 2 stranden.

• Gerda, 09-09-2013

Met de boot over de Middellandse Zee naar de mooie plekjes van Mallorca gaan kijken.

7 vragen over Appartement Sol Cala D'Or

• Sylvia Van der Meer, 25-03-2019

Shuttle bus.

Is er een shuttle bus van het vliegveld naar het hotel Is het gratis. Ik kan er niks over vinden.

• annemieke, 29-04-2018

Koffiezetapparaat

wie weet of er een koffiezetapparaat of iets dergelijks in het appartement aanwezig is?

• Svh, 06-06-2017

Bedden studio

Ik zou graag willen weten wat er voor bedden in de studio zijn? Is dit een bedbank? Of zoals op de foto's bij bijv. Sunweb? Gewoon twee bosprings tegen elkaar? Verder heb ik gelezen dat je €2 moet betalen voor een bedje bij het wembad.. is dit nog zo?

Alvast bedankt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald