Appartement Sol Cala D'Or

77 reviews over Appartement Sol Cala D'Or in het Nederlands

Een zekerheidje voor succes

Ed
10-9-2018

Vanwege tevredenheid de vorige keer zijn we opnieuw hierheen gegaan. En weer is het goed bevallen. We hebben geen all-inclusive geboekt omdat het veel leuker is om 's avonds in het centrum iets te eten en soms zelf iets simpels te koken. Het was druk in onze periode met veel Engelsen en Duitsers. Daardoor was handdoekje leggen bij het zwembad nodig. Het enige minpuntje wat ons betreft.

Topvakantie in een mooie omgeving, prima hotel

Fam. Rijs
14-8-2018

Een mooi compleet appartement/hotel.

Midden in het centrum, meteen bij winkels/restaurantjes en 5 minuten lopen naar het strand. Wij waren er eind april begin mei, het seizoen was daar net begonnen. Het zwembad (en zeewater)was koud, desondanks heeft onze dochter van 10 elke dag gezwommen. We kregen om de dag 2 schone handdoeken p.p. in het hotel. Er waren geen badlakens beschikbaar voor mee te nemen naar het zwembad/strand. Het personeel was supervriendelijk. Wij hebben een topvakantie gehad in een hele mooie omgeving!!! De strandjes zijn sprookjesachtig mooi! Ook hebben we een dagtocht gemaakt naar Palma en Valdemossa dit is ook echt een aanrader.

Wij hadden all inclusive in het hotel omdat dit erg goedkoop was. Het was netjes verzorgd, het ontbijt was goed. De rest een beetje veel van hetzelfde en we zijn dan ook zo een enkele keer ergens gaan eten waarbij restaurant Gusto een aanrader is.

Geweldig hotel dicht bij centrum en zee

Gerard Meerdink
19-8-2017

Mooi schoon en fris hotel.

Midden in centrum en dichtbij stranden.

Fijn appartement, aanrader!

Bianca_22
5-8-2017

Appartementen waren netjes verzorgd en schoon. Om de dag schoonmaak en handdoeken. We hadden een net vernieuwd appartement. Mooi zwembad, voldoende ligbedden en ook heerlijke ligbedden in het zwembad. Dichtbij strand Cala Gran en dichtbij centrum (rechtsaf als je het Sol uitkomt), maar ook linksaf een leuke winkelstraat. Je zit heel centraal. Overal gezellige winkeltjes, supermarkten en restaurantjes. Heerlijke vakantie gehad!

Gezellige locatie en overal dichtbij!

Leonie
31-7-2017

Hotel is prima. We hadden half pension. Ontbijt was erg goed, avondeten iets minder. Gelukkig kun je in het centrum van Cala Do'r heerlijk en gezellig eten! Je stapt vanuit het hotel het centrum in. Klein stukje lopen en dan lig je op het strand. Heerlijk stadje. Je kunt met het treintje naar de Haven, erg leuk om vandaar weer terug te wandelen naar het hotel. We waren met kinderen van 9 en 11 jaar. Die hebben zich goed vermaakt. Kleinschalig hotel, kids voelden zich meteen thuis en wisten snel de weg. Veel Nederlanders en Engelsen. Vlakbij het hotel een kleine "kermis ". Leuk voor de kinderen ( kunnen papa en mama even een cocktail pakken ). Veel leuke restaurants in de buurt, supermarkt links om de hoek.

perfecte locatie! Hotel is gewoon 3 sterren. Om de dag komen de schoonmaken. Voldoende bedjes bij het zwembad en GEEN handoekcultuur. Veel plezier!!

Uitstekende vakantie gehad

Fam vd Velde
27-7-2017

Het appartementen complex ligt midden in het centrum en dicht bij verschillende strandjes.

S avonds is het best luidruchtig door verschillende artiesten die in kroegen zingen rondom het complex.

Verder prima accomodatie en die netjes en vermoedelijk kort geleden zijn gerenoveerd .

Midden in centrum

Datema.HJ
14-10-2016

Appartement Sol Calador ligt heerlijk tussen winkeltjes, restaurantjes en vlakbij het strand.Met de bus naar Palma aanrader om te doen.Avondeten 1x gebruik van gemaakt was niet bijzonder en lege schalen.Vriendelijk personeel en schoon complex. Na seizoen aanrader!!

Prima appartement midden in het centrum.

J.A van Dalen
18-9-2016

Goed ontbijt, voldoende keus en vers fruit.

Vlakbij strand, veel winkeltjes en restaurants volop aanwezig.

Water zwembad vrij koud, eenmaal erdoorheen prima te doen.

Handdoeken worden wel degelijk al vroeg op de ligbedden geplaatst.

Verwisseling beddengoed 2x per week, handdoeken om de dag.

Wij zaten aan de achterkant van het complex, tot 00.00 uur lawaaierig van muziek uit de omgeving, dus neem oordoppen mee.

Een heerlijk verblijf

Anne
23-6-2016

Heerlijk gelegen in het centrum, vlakbij de winkeltjes en de restaurantjes.

Wel veel herrie 's avonds laat door muziek in aangrenzende gelegenheid., tenminste...in het appartement waar wij in zaten, konden we dat goed horen.

Mooi schoon complex met zwembad, ook met ligbedden in het water.

Ontbijtbuffet was uitstekend, personeel zeer vriendelijk.

De baai vlakbij op een paar honderd meter afstand was erg fraai, je moest er wel op tijd zijn om nog een paar ligbedden te hebben, rond negen uur 's morgens al.

Vervanging van handdoeken zou wat vaker mogen, appartement was schoon en netjes.

We zouden hier zeker nog een keer naar terug gaan.

Mooie prijs en prima appartement!

Lisanne
18-1-2016

Erg mooi en vooral schoon appartement. Vriendelijke mensen bij de receptie die je met van alles willen helpen! Verder erg dicht bij het centrum, je loopt zo de leuke winkelstraatjes in en ook dichtbij veel leuke restaurantjes. Veel winkels zijn tot 's avonds 10/11 uur open (of soms zelfs later) en daardoor is het tot laat gezellig! Een aanrader is de pizzeria die tegenover dit appartementencomplex zit! Nederlandse eigenaren en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Al met al een aanrader! (En nee, geen kakkerlakken gezien in dit complex... ;))

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sol Cala D'Or in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sol Cala D'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.