Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°22°
9,1

Inturotel Esmeralda Park Hotel is gelegen aan een kleine baai op Mallorca. Op het park zijn diverse zwembaden, ‘s avonds is er live entertainment en de supermarkt is om de hoek. Er zijn meerdere mooie stranden in de omgeving en je kunt lopend naar Cala d’Or. Om het eiland verder te verkennen is het aan te raden een auto te huren.

We hebben een aantal aanbieders voor Inturotel Esmeralda Park voor je op een rij gezet:

253 reviews over Aparthotel Inturotel Esmeralda Park in het Nederlands

Aanrader, voor herhaling vatbaar!

Lauren
31-5-2019

Super hotel! De ligging is perfect, direct aan een mooie baai en je loopt zo Cala d’or In. Om de hoek is zelfs een speelterrein/ kermis voor kinderen. Verder prima eten, heel erg schoon, professionele miniclub en ontzettend vriendelijk personeel. Sommige appartementenblokken hebben zeezicht en een eigen zwembadje, dat is heerlijk rustig en geen gedoe met handdoekje leggen. Het hotel is een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Een geweldig hotel met een culinaire verrassing!

Geert
28-5-2019

Wij waren met 2 stellen, allemaal 55+. Zonder kleine kinderen dus. Ons viel de aandacht op die er voor elke gast is, de gemotiveerde animatiegroep voor de kleintjes, en de buitensporige maaltijden die in buffetvorm voorgeschoteld worden. Echt niet normaal hoeveel keus je hebt bij zowel het ontbijt als het diner, en van een uitstekende kwaliteit! Kritisch als wij ons zelf vinden, hebben wij niet echt een minpuntje kunnen ontdekken, behalve misschien het feit dat je je bord bij wijze van spreken vast moet houden omdat die anders al door het personeel is weggenomen van tafel. Iedereen doet hier zijn stinkende best. Ik heb reviews gelezen waarin geklaagd werd over de hygiëne, maar ik kan die alleen maar tegenspreken. Zelfs de handdoeken die wij expres lieten hangen omdat die nog wel een dagje mee zouden kunnen, werden toch vervangen door een nieuwe! Ook de schoonmaak en bed-opmaak was uitstekend! Wie over dit hotel klaagt, is een zeur!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Geweldig!!

Johan
19-3-2019

Super mooi, netjes en gezellige lokatie. Nette kamers en heel mooi uitzicht over de baai.

Fantastische vakantie gehad!

Marlies
15-10-2018

Wij zijn ontzettend tevreden over ons verblijf. Lekker gegeten (ontbijtbuffet) en een mooie verblijfplaats. Appartement is ruim opgezet en keurig schoon gehouden. Entertainment was elke avond fantastisch met veel afwisseling!!! Lekker rustig bij het zwembad voor adults only. Prachtige ligging! Aan zee en toch ook dicht bij het bruisende centrum van Cala d’or. Wat hebben wij genoten!

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima vakantie gehad op een prima locatie

Aron
27-9-2018

Eten bij hotel zelf niet geprobeerd. Genoeg leuke en goede restaurants in de omgeving om heerlijk te eten voor een goede prijs!

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prachtig gelegen in een schitterende baai

Yvonne Kiers
31-8-2018

Super genoten van 8 dagen Esmeralda Park vanaf 21 aug 2018 met ons gezin incl. 2 meiden van 13 en 15 jaar in een 2 kamer appartement, type select. Gerenoveerd en modern met airco en tv op slaapkamer en regendouche. Wij zaten in blok J met een lift en uitzicht op rotonde en midgetgolf. Was een geweldig uitzicht en geen last van lawaai. Alles werd elke dag schoongemaakt, zelfs de stoep werd gedweild en bij de rotonde werd alles super netjes onderhouden. 2 supermarkten voor de deur waar je alles kunt krijgen voor je eigen ontbijt in je appartement. Vanaf rotonde richting winkelstraat en dan rechts om de hoek, autoverhuurbedrijf met een zeer vriendelijke mevrouw en een geweldige tapas restaurant en de winkelstraat en bij midgetgolf en strand kun je heerlijk eten. Wij lagen op bedjes bij zwembad en liepen zo naar de zee . 2 dagen auto gehuurd, richting het noorden en het westen. Het westen is bergachtig met een geweldige natuur.

Geweldig park

Fam. Remmerswaal
17-8-2018

Geweldig park, mooie ligging aan een prachtige baai. Centrum op loopafstand. Wij hadden een gerenoveerde kamer, deze was schoon en zeer fraai. goede wifi, tv met veel zenders. kamer werd iedere dag schoongemaakt. 1 klein puntje van kritiek, zeer druk bij zwembad. Verder een fantastische vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische vakantie

Stippeltje
10-8-2018

Niks op dit park aan te merken super vakantie gehad. Hadden een huurauto gehuurd je zit centraal waardoor je alles op korte afstand kan bezichtigen. Wij vonden het alleen jammer dat het strand bij de baai klein was, maar daar kan het resort natuurlijk niks aan doen. Ook super handig dat er supermarktjes om de hoek zitten. Wij hadden een studio gehuurd en dan ook zonder ontbijt dit hadden we zo gehaald bij de supermarkt en konden het net zo luxe maken als we zelf wilde. Schoonmaak was uitzonderlijk goed.

Mooi en fijn hotel! Wij komen terug...

Stacy
31-7-2018

Mooi en schoon hotel. Goed onderhouden. Wel erg groot, maar verder geen nadelen aan ondervonden. Wij zijn eind juli geweest en dan is het te druk, maar ik vond het niet te. Voor de bedjes aan het zwembad moet je vroeg zijn ivm “handdoekje leggen “. Wel is het zo dat wanneer je handdoek er ‘s morgens vroeg te lang “alleen” ligt, de handdoeken worden weggehaald. Ze doen er dus wel iets aan! Heel erg vriendelijk personeel. Bedjes bij het strand zijn te huur voor 4 euro per bed of parasol. Dan lig je wel op het hogere gedeelte en niet direct aan het strand, wat wij een nadeel vonden ivm kleine kinderen. Verder mooi strandje. Aanrader is cala Ferrera even verderop. Ook bedden te huur en bijna direct aan de branding. Ook waterfietsverhuur daar. Ongeveer 5 tot 10 min lopen. Wij hadden een premium kamer. Pas gerenoveerd.Kamer vond ik wat krap, maar verder keurig. Schoon, fijne douche (geen bad), goed bed. Schoonmaak prima. Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Met een woord fantastisch

M de jong
28-7-2018

De kamers zijn ruim van opzet en heel schoon. Het complex is opgedeeld in verschillende zones maar het is erg overzichtelijk. Er is voor de kinderen veel te doen en s'avonds is er live entertainment. Er zijn zwembaden en er is een prachtig zandstrand in een baaitje. Het is er geweldig

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Inturotel Esmeralda Park in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Inturotel Esmeralda Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.