Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag18°1°
Aparthotel Inturotel Cala Azul Garden

We hebben een aantal aanbieders voor Inturotel Cala Azul Garden voor je op een rij gezet:

65 reviews over Aparthotel Inturotel Cala Azul Garden in het Nederlands

Super relaxvakantie

fam Hoftijzer,
26-8-2018

Heel mooi complex, mooie tuin, ruim zwembad. Dicht bij strand en je kunt ook nog gebruik maken van de zwembaden van Azul park en Esmeralda park. Strandjes zijn hier wel klein en dus snel druk, maar het water is zo helder dat je de vissen ziet zwemmen. Wordt netjes schoongemaakt en elke schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Geen koffiezetapparaat maar wel kannetje filterhouder en een waterkoker dus daar hebben we ons prima mee gered. Heel fijn was de airco, fijn bedden, dus super geslapen.

Je loopt zo de winkelstraat in met leuke winkeltjes en terrasjes. Zoek je nog een goedkope supermarkt, als je aan de achterkant van het complex (auto parkeerplaats) er uit loopt en linksaf gaat, vind je na 5 minuutjes lopen aan je rechterkant een mooie supermarkt, die een heel stuk goedkoper is dan al die Spar winkels in de winkelstraat.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi vakantie op prima locatie.

Stef uut Dwingeloo,
24-8-2018

Cala Azul Garden heerlijk hotel. Wel beetje gedateerd en veel lawaai zoals in meerdere beoordelingen airco vonden wij niet geweldig. Van alle hotel waar je van gebruik mag maken heeft deze mooiste zwembad en altijd wel bedje vrij wel veel handdoek leggers hadden wij geen last van we gingen smorgens naar esmeralda garden daar wel bedjes op gras .Of op strand plek zat .Hotel is rustig met een mix van Engelsen en Nederlanders Grote supermarkt 200 meter lopen Sumo waar je alles kan krijgen en niet duur deze zit aan de achter kant van gebouw bij de parkeer plaats links af.Cala dor erg mooi en lekker eten ook cala egos erg fijn eten en mooi.

Tip als je kamer 133 krijgt vraag dan een ander aan hier zaten wij ook hele dag slaat de koeling aan om de 5 minuten wat overdag geen probleem is maar nachts wel.Tevens los station van het hotel onder je kamer waar om 6uur begint.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima verblijf

M,
4-9-2017

Wij hebben 2 weken gelogeerd bij Cala Azul Garden. Simpele appartementen, maar deze werden keurig schoon gehouden. Zwembad best groot, er loopt ook een badmeester rond. Wel handdoek leggen, de ene badmeester lette hier wel op, en de ander keek er niet naar om... Animatie voor de kids was hier nauwelijks, wel bij Azul Park of Esmeralda Park. Supermarkt meteen aan de overkant.

Cala d'or heeft een ontzettend leuk en gezellig centrum. In de straat zitten meteen al winkels en restaurants maar je kunt ook nog een heel stuk door lopen, echt keuze genoeg! Wij zijn vaak bij La Fontanella (pizza, saté, pasta, vlees vd grill) geweest, heerlijk eten en een gezellige sfeer.

Als excursie zijn we met de Starfish boot geweest naar Cala Mondrago, prachtig gebied, maar helaas misselijk op de boot en taxi terug genomen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed appartement

Gerard en Carla,
29-7-2017

Leuk appartement, keurig schoon, met -heel belangrijk- goede bedden, er staat geen koffiezetapparaat, mooi balkon met zitje. De supermarkt(en) restaurantjes en winkels zijn dichtbij, mooi zwembad met bar waar je ook kan lunchen, ook zitjes met schaduwplaatsen indien gewenst. Oplettende badmeester aanwezig. Bushalte vlakbij.Heel goed opletten bij de receptie op afstapjes, geldt trouwens ook bij de winkels en restaurants. Veel verstuikte enkels, mensen met gips om pols/ arm of been gezien in de omgeving...Verder zou een gezellig muziekje bij het zwembad leuk zijn er stond nu een krakende radio aan. Het is een net kleinschalig appartementencomplex (helaas wel gehorig), met op loopafstand andere Inturotel - complexen waar je gebruik van kunt maken als je dat zou willen. Cala d'Or zelf is een echte toeristische maar wel gezellige badplaats, rondom de haven kun je heerlijk op een terrasje zitten.

Gereisd met partner in mei 2017

Supervakantie gehad!

Myrthe,
17-4-2017

Wat mij betreft krijgt dit hotel van mij een dikke 10! Eten heb ik een 6 gegeten, omdat dit er bij ons niet bij zat. Hotel ligt in het centrum, hier heb je overigens geen gehoor van! Tegenover de ingang bevindt zich de spar, waar ze broodjes verkopen. Restaurants zitten op loopafstand, evenals de zee. Het zwembad is niet enorm groot, maar wel groot genoeg! Het personeel is superaardig! Wij gaan hier deze zomer weer naartoe!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooi complex met prima ligging

Karen van Pelt
12-2-2017

Mooi kleinschalig complex. Heel rustig gelegen maar toch alles op loopafstand. Prima restaurantjes om de hoek. Centrum op loopafstand. Supermarkt aan de overkant van de weg.Nadeel is geen 3e bed. Met 2 grotere kinderen moet er 1 op de bank. Dit was mama.... snap nooit waarom er niet gewoon 3 bedden staan. Verder zeker een aanrader!

Fantastische plek!

Dagmar van Vroenhoven
6-2-2017

Dit hotel is echt prachtig! Ruime kamers, maar klein hotel. Persoonlijk vind ik dat erg fijn, er is altijd wel een bedje om lekker te zonnen etc. Wel zijn de ijsjes bij de bar duur,maar de spar zit tegenover de ingang van het hotel en daar is het goedkoper. Zwembaden zijn mooi en ruim. Ligt vlak bij de baai, en die is prachtig! Wij zijn ook meegeweest met de Starfish Glossbottom Boat, dat kostte wat maar het is echt prachtig! Uiteten is ook top daar! Veel verschillende restaurants en ook restaurants met Nederlands personeel. Het hotel ligt vlak naast het centrum, hier heb je geen last van 's avonds. Je hoort wel wat, maar niet extreem! In 2017 gaan we weer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Rustig appartement aan de zwembadzijde betrokken.. 5x per week goede schoonmaak. Bedden liggen goed. Heerlijk rustig kunnen slapen.(geen animatie savonds, wel op Azul Park)Wifi gratis alleen in de hal, op je eigen appartement en/op het complex zelf, voor 22 euro voor 2 weken. Receptie 24 uur per dag bemand. Snelle service(indien wat nodig) Zwembad netjes,met gratis bedjes/parasols bij het zwembad en in een heerlijke tuin met gras/schaduw van de bomen.Restaurants, bushalte, pinautomaat, supermarkt binnen 50 meter . Via de ingang van het hotel(pad met dennenbomen) loop je zo in/uit winkelstraat. Op 10 min. lopen het hart van het centrum.Af en toe kwam animatie(van Azul Park) langs op Azul garden. Je kan bij Azul Park(100meter)alle faciliteiten van hen gebruiken.Daar is het drukker/levendiger. Azul garden heerlijk rustig. Wel een zwembadbar/restaurant aanwezig.(supermarkt op 50 meter is goedkoper voor drinken/ijs) Nette, rustige accomodatie met allerlei faciliteiten op kleine loopafstand.

Een aanrader

Ammerzoden
25-8-2016

Cala Azul Garden hoort bij Cala Azul Park (kleinschaliger), Esmeralda Park en Esmeralda Garden. Allen op een kleine loopafstand. De parken liggen aan een adembenemende mooie baaien. Esmeralda Park heeft een zandstrandje. Zeer helder water. Snorkels meenemen. Dicht bij supermarkten, winkels en restaurantjes met NL personeel. Suma is iets verder, maar is goedkoper en groter assortiment (diner). Garden is rustig gelegen en ook van veel gemakken voorzien. Eigen 24 uurs receptie, barretje voor eten, drinken en ijs, een eigen zwembad (zwemmen nà 18.00 is geen probleem) met gratis ligbedden / parasols en een ligweide met schaduwplekken. Goede wifi in hal. Vriendelijk personeel en 5x p week schoonmaak van je kamer. Appartementen zijn ruim. Erg goede (bank)bedden (hard). Gebouw is gehorig. Je hoort meubilair schuiven. Niet hinderlijk. Aan achterzijde geen mooi uitzicht en je hoor veel verkeer. Laden/lossen begint vanaf 04.30 uur (weinig last). Ons balkon was in de ochtend té heet en té klein tafeltje om met 4-en aan te eten. Bovendien waaide het er behoorlijk. Aan te raden is om zwembadzijde te kiezen. Koken met 2 elektrische pitten gaat, maar is een uitdaging. Eten in het restaurant is prima. Bij Esmeralda Park zit je binnen en bij Azul Park kun je ook buiten eten. Animatie op leeftijdscategorie is erg fijn. Zo leren de kinderen snel leeftijdsgenootjes kennen. Erg gezellig en hardwerkend animatieteam. Elke avonds leuke shows en 3x per week disco. Eilandtour is prijzig maar zeker aan te raden. Bij excursie naar Palma krijg je alleen de kerk te zien. Grotten ook erg mooi. Er hangt een vriendelijke en gemoedelijke sfeer. Een aanrader!

Super cala azul garden

Marianne
27-6-2016

Wat een heerlijke plek om je vakantie te vieren. Wij (2 volwassenen en 1 kind 1 jaar) hadden logies met ontbijt voor 12 dagen in azul garden, het appartementencomplex heeft 3 sterren maar is voor ons 4 waard! 5 dagen p.w. wordt er schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Het is heerlijk rustig gelegen in cala'dor maar zodra je het pad afloopt ben je gelijk bij souvenirs winkels en wat leuke restaurants! Je zit op een heerlijke plek en hebt alles (strand, stad, speelpark) binnen handbereik. Ontbijt is luxe, keuze voor iedereen. Ze proberen elke dag iets te vernieuwen erg leuk (smoothie, champagne, pannenkoekjes, donuts, rauwe ham, enz)

Er is 1 opmerking, er is niet een laag (baby) badje. Wel voor kleuters+ maar die is te diep voor baby's en peuters.

Echt een super vakantie hier gehad! Wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Inturotel Cala Azul Garden in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Inturotel Cala Azul Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.