Hotel Cala Gran / Costa del Sur

Hotel Cala Gran / Costa del Sur

7.4Goed

Spanje, Mallorca, Cala d'Or

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Gran / Costa del Sur voor je op een rij gezet:

• Animatie

115 reviews over Hotel Cala Gran / Costa del Sur

• 2019
    6Esmée03-08-2019

PRIMA 😏

• Mooie stranden/baaien ( 3min lopen)
    • Prima appartement, airco werkt goed, bed prima, elke dag nieuwe handdoeken
    • Ontbijt , lunch en avondeten is prima voor 3 sterren
    • Schoon hotel

• Veel Engelse mensen, ons kent ons.
    • 0900u gaat het zwembad open, men staat al bij de bedden om een handdoek erop te leggen
    • Er is een probleem met het kinder zwembad, bijna alle kinderen hebben uitslag bij de tenen. Manager kwam en is bezig om het op te lossen.
    • All inclusief hebben wij maar dan mag je niet alle cocktails.
    • Water wordt slecht bijgevuld , waardoor je het restaurant in moet en het niet even snel kan pakken ( met deze hitte moet je goed drinken)
    • Veel trappen , niet geschikt voor invalide en kleine kinderen die net kunnen lopen
    • Veel stagiaires zijn Nederlands en erg aardig, een paar Spaanse werknemers achter de receptie hebben er weinig zin in.
    • En het is echt niet klein schalig!!

Gr. Esmée

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Suus30-07-2019

Niks mis mee

Het is op zich een mooi hotel, voor de minder valide een drama. Veel trappen en wandelen. Plus =perfecte locatie Het eten is ok, ze doen echt hun best. Tjsa het niet zoals thuis, maar voor ieder wat wils. We zijn wel van de 7 avonden er 4 van wezen uiteten. Kamer zijn goed. Werkende airco en fijne bedden.het is een echt gezinshotel, veel kinderen en extreem veel Engelsen.(geen problemen mee) Minpunt=bedjes oorlog.geen muziek bij het zwembad.na 23 uur geen All incl. Douches zijn fijn elke dag schone handdoeken.personeel is vriendelijk en behulpzaam. De spat zit op de hoek. Zwembaden gaan pas om 10:30 open en handoekjes leggen vanaf 09:00 uur. Ik vind het wel een nadeel dat je vaak helemaal naar beneden moet voor drinken. Bij het grote zwembad gratis tosti’s hamburgers en hotdogs voor All incl. Al met al een goed hotel voor deze prijs. Vanmiddag gaan we snorkelen, morgen scubadiven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Nicolet24-07-2019

Leuke vakantie maar kom niet terug.

Website vertekend beeld! Lijkt kleinschalig maar mega groot. 4 kleine zwembaden waarvan 1 only adults. Doordat ze klein zijn mag er geen luchtbed oid in... Zwembaden tot 18.00 geopend. En bij oa 1 gaat drinken om 17.00 dicht. Hier kun je tussen de middag snacks halen (wel min 30 min op eten wachten!) staat maar 1 persoon. Tijdens de lunch in hoofdrestaurant gaat de koffie machine een 2 uur uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Suzanne01-07-2019

Heerlijk verblijf!

Wij hadden een heerlijk verblijf in dit hotel! Onze kamer was erg simpel, maar wij hebben op vakantie niet erg veel nodig. Jammer was wel dat we niet echt een goed tafeltje hadden op ons balkon en dat onze douche wisselend ijskoud of snikheet was. Verder was het eten bij het buffet prima geregeld. Wij hebben nooit te klagen gehad! In het gehele hotel werd er goed schoongemaakt en het personeel was zeer vriendelijk. Het strand ligt bovendien tegenover het hotel en het centrum met winkeltjes en restaurants is op nog geen 5 minuten loopafstand.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Diana Vermaas06-05-2019

Gezellige hotel met fantastische ligging !!

Heel leuk hotel met aardig personeel. Ze staan altijd voor je klaar. Kamers kunnen iedere dag worden schoongemaakt als je dat wilt. Bedden liggen prima , dikke matrassen . Meubilair wat gedateerd, maar verder prima in orde. We hadden all inclusive en dat is goed bevallen . Goede kwaliteit , genoeg keus, pasta , rijst , altijd vis , kip en ander soort vlees. Genoeg rauwkost en salades. Het wordt continu aangevuld . Ook dessert prima , ijs , taarten en fruit. De ligging is ideaal , je loopt in 1 minuut naar het strand . Een hele mooie baai voor het hotel . Ook de glasbodemboot vertrekt vanuit deze baai. Bushalte voor de deur en winkel gebied ook naast de deur. Zwembaden zijn verwarmd en er zijn veel ligstoelen/stoelen . Animatie team ook gezellig niet opdringerig. Altijd gezellige muziek op de terrasjes. Kortom een aanrader . Ik snap werkelijk de negatieve beoordelingen niet. Gezellig hotel voor gezinnen ! Super!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 7Mootje07-04-2019

Erg verouderd ... prima ligging

Op zich voor 3 sterrren ok wel perfecte ligging aan mooi strand en in Cala d’Or ... we gingen weekend voor familie bezoek er was geen ander hotel open dus voor ons prima ... Kamers erg oud heel gehorig maar wel schoon .. ik heb hygiëne niet hoog gedaan omdat op vrijdag er iets vies was ze hadden om half 10 in de hoofdgang overgegeven behoorlijk op meerdere plekken en de volgende ochtend lag het er nog met wat papier erop dan denk ik ... er liep personeel zat ruim het ff op🙈 maar goed dat was misschien eenmalig !! Eten was prima genoeg keuze maar heb beter gehad maar voor 3 sterren prima ... maar ik zou hier geen 2 weken willen zitten ... want er komen veel Engelse die veel drinken ... als hotel gerenoveerd wordt dan zou het een tophotel zijn en geen all in doen

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    2Chantal31-10-2018

Nooit meer

Dit hotel had ik samen met mijn moeder geboekt een paar uur na aankomst is mijn moeder gevallen van het opstapje naar het balkon wat enorm glad was, de ambulance was gebeld en we moesten mee naar het ziekenhuis omdat we goed verzekerd waren konden we naar het privé ziekenhuis zo slecht daar maar goed na de onderzoeken bleek haar heup gebroken te zijn en zou de andere dag geopereerd worden wat ook is gebeurd.

Ik ging elke dag van het hotel naar het ziekenhuis en weer terug ik heb aan de manager van het hotel gevraagd of ik bij het ontbijt een broodje mocht klaar maken om mee te nemen voor s'middags omdat ik dan op het ziekenhuis was maar nee was het antwoord ik heb daar hooguit 3 maaltijden genuttigd en verder alleen maar geslapen de service en behulpzaamheid was ver te zoeken terwijl we all inclusive hadden geboekt

Gereisd met vrienden in september 2018

• 6na 10 jaar weer terug22-10-2018

vergane glorie!

Vergane glorie. 10 jaar geleden ook hier geweest er is in 10 jaar tijd niets veranderd.

Wij verbleven in een appartement, wat overigens wel ruim is, maar de bedden zijn slecht, ligkuilen in het matras, zeer oude meubels. Schoon was het ook niet, de tandenpasta spetters van de vorige bezoekers zaten nog op de deurpost.

Rond het zwembad los zittende tegels, er lag een dode muis in de tuin en met regelmaat kakkerlakken gezien.

Eten, met name het ontbijt, zeer eenzijdig en engels gericht.

Het plaatsje is echter wel erg leuk, mooi strand en haven en in de omgeving veel winkeltjes en restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 6Guido kwekkeboom24-09-2018

Hotel nooit weer. Callador mooie plaats

We vonden de kamer prima. Maar het bed heel slecht en eten was niet ons ding vooral op Engelse mensen gericht verder mooie omgeving en een mooie zee aan een mooie baai en callador is een mooie plaats. Waar genoeg te beleven is. Volgende keer toch beter op de sterren van het Hotel letten we hebben ons verder prima vermaakt

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Marijke Mulders18-09-2018

Prima locatie, slecht hotel

Wij vinden de locatie super. Het hotel is zeer gedateerd. Wij zaten in C1 en dat grenst aan een blok van zo'n 50 appartementen waar de mensen wonen met hun gezinnen die daar werkzaam zijn. Dat is gescheiden door een hek met een ijzere toegangsdeur voor de toeristen. Deze deur staat tot s'avonds laat open en slaat constant ijzer op ijzer met een knal dicht. De locale kinderen zijn tot diep in de nacht zeer luid buiten met van alles en nog wat bezig. Geen aanrader om hier te gaan zitten! Het appartement is zeer gedateerd en slecht onderhouden. Schimmel, een wc die blijft doorlopen. Een zeer vieze lucht, soort van urine hangt er. De handdoeken zijn zo dun dat ze niet echt meer afdrogen. Wij zaten achterin het complex en hadden een zeer klein klein zwembadje te midden in ons blok liggen. Het ontbijt was prima, het avondeten, wat warm hoort te zijn koud , slap of smakeloos. 3 sterren zeker niet! Misschien net een 2 sterren?

Gereisd met partner in september 2018

Hotel Cala Gran / Costa del Sur info