Hotel Cala Gran / Costa del Sur ***

Hotel Cala Gran / Costa del Sur ***

Hotel Cala Gran / Costa del Sur
Hotel Cala Gran / Costa del Sur
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Gran / Costa del Sur voor je op een rij gezet:

87 reviews over Hotel Cala Gran / Costa del Sur in het Nederlands

Verouderd muffig hotel

Ruben Halman, 23-10-2017

Het enige wat echt goed is aan dit hotel is de ligging. Het hotel is midden in het centrum gelegen waar gelukkig genoeg gezellige eettentjes te vinden zijn. Het buffet is namelijk niet om over naar huis te schrijven. Het eten is lauw en taai, en in de eetzaal hangt een sfeer zoals je die in de MacDonalds verwacht. Voor iemand die op zoek is naar comfort is dit zeker een afrader. De geur en het interieur van dit hotel is zeker te vergelijken met een bejaardentehuis. De schoonmaaksters hebben overigens wel hun best gedaan om de kamer netjes te maken. De rest van de hygiene van het hotel is minder. Als je voor je rust en comfort op vakantie wilt moet je zeker niet Cala Gran boeken.

Prijs kwaliteit echt prima

Anja van der Meer, 8-10-2017

De kamers waren gedateerd, maar schoon verder was het eten een dikke 10 waard, variërend en lekker, super behulpzaam personeel, prachtige omgeving, we hebben 10 dagen genoten, echt maar 1 minpunt dat waren de kamers.

Tegenvaller

D Kuiper, 30-8-2017

Ik heb natuurlijk de slechte resencies gelezen, maar ook de goede. Aan de hand daarvan het idee dat het allemaal wel mee zou

vallen. Maar helaas, is dit hotel zijn 3 sterren niet waard.

Uitgeknepen all inclusive formule, jammer dat ze juist op het eten bezuinigen. Voor mij dit hotel niet meer!

Goed vond ik de ligging ten opzichte van het strand en het centrum. Strand is nog geen vijf minuten lopen en centrum ongeveer 10 minuten.

De kamer werd elke dag schoongemaakt en schone handdoeken. Kamer ruim genoeg voor 3 personen (zat in oude gedeelte over de brug). Personeel is vriendelijk.

Slecht vond ik het eten. Weinig gezonde keuzes, alles druipt in de vet of saus. Daarnaast vond ik de algemene indruk bij de zwembaden, 4 kleine zwembaden waarvan twee geschikt voor kleinere kinderen, erg tegenvallen en waren algemene ruimtes ook minder schoon.

Matig

San, 20-8-2017

Opzich prima hotel. Wij hadden niet all in geboekt maar de meeste (engelse en duitse) gasten hier wel en verblijven de hele dag bij het hotel. De faciliteiten bij zwembad zijn matig voor het aantal gasten wat in het hotel verblijft, weinig bedjes maar ook weinig plaats. De 3 zwembaden zijn erg klein (in vergelijking hoe het in brochure staat). Eten in (buffet) restaurant is matig, vrij simpel en veel vet eten, weinig variatie. Elke avond entertainment is wel heel leuk. Onze kamer was oud, en vies niet goed schoongemaakt het rook er erg muffig (schimmelig). Meubilair ook oud. Geen schone lakens gekregen, wel elke dag schone handdoeken. Voor de wifi moet je betalen. Strand is prachtig dichtbij, even onder de weg door en je staat op het strand. Strand is prima met een leuk restaurantje / ijs tentje erbij. Wees wel vroeg voor de strandbedjes in augustus. Misschien dat andere kamers beter zijn maar onze kamer boven de hoofdingang waren we niet zo enthousiast over.

Het was erg druk, maar wel goed!

Barbara Boss, 19-8-2017

Over het eten valt niets te klagen, iedere dag was er iets anders op het menu, en je had keuze genoeg. De kamer was schoon, maar gehorig. Wij kregen een kamer buiten het hotel nr. X4, en die stond langs de oprit van auto's van personeel. En achter onze slaapkamer was een kast voor opbergen van gereedschap e.d. Dus deze liever niet!! De zwembaden waren te klein voor het aantal aanwezige gasten (volgeboekt). Ook was er te weinig ruimte rondom het zwembad om te op ligbedden of handdoeken. De hygiene is goed, en het personeel was vriendelijk. Niks op aan te merken!! De leuke winkels en het strand zijn dichtbij, dus om de hoek.

Geweldige vakantie gehad

Ilse, 9-8-2017

Ik snap niet dat er zoveel slechte beoordelingen zijn. Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Mooie hotelkamer met groot balkon. Leuke animatie, elke avond minidisco, en daarna is er altijd nog een show. Zwembaden zijn misschien een beetje aan de kleine kant, het zwembad met het kinderbad is prima. Het strand is aan de overkant, dus genoeg keus. Daar kun je ook heerlijk zwemmen met jonge kinderen. Locatie is perfect, middenin centrum. En het eten is gevarieerd. We willen zeker nog een keer terugkomen!

Fantastisch gelegen

Lindy, 9-8-2017

Mooie omgeving .bediening super ,zeker Miquel.eten superlekker.

Liever naar de overkant Ariel Chico

B.E. Zoeker, 3-8-2017

Bij het boeken van onze vakantie heb ik getwijfeld tussen App Gavimar Ariel Chico en Hotel Gavimar Cala Gran. Uiteindelijk gekozen voor Ariel Chico, die aan de overkant ligt van Hotel Cala Gran. Hoewel het buffet van Ariel Chico goed is maar niet meer dan dat (voldoende keuze, enigszins Engels georienteerd en frituur maar verder goed), ben ik blij met deze keuze als ik de reviews lees. Goede service en vriendelijk personeel, een reparatie werd direct verholpen. Geen wifi, daarom zaten wij vaak bij Pizzastop op de stoep (5 mtr verder). Geen gezeur over bandjes all inclusive. Genoeg bedjes bij het zwembad. Kamers zijn goed en worden regelmatig schoon gemaakt. Wij hadden een 2 kmr appartement met slaapbank, die superfijn was. Dus mocht je nog gaan, overweeg Ariel Chico.

Slecht onderhouden zwembad!

Atie, 24-6-2017

Tegels los waardoor er iemand 30 cm doorheen zakte. Pas 5 minuten voor vertrek excuses van manager!!!

Hotel/appartementen ***

Eten is zeer matig, eentonig en lijkt erg op kant-klaar (soep uit pakje etc).

Kamer verschonen en bed opmaken om de dag.

Is all-inclusieve maar dat is een schijntje van bijv. Turkije.

Eigenlijk een ** in onze ogen.

Het lijkt er soms op of men de mensen met all-in zo lastig als mogelijk wil maken. Je wordt veel en vaak gevraagd om je 'bandje'.

Net of je extra in de gaten wordt gehouden om wat je pakt en wat je doet.

Mijn bandje zat onder horloge en men was direct bij me om te vragen of ik wel all-in was. Dat gebeurde herhaaldelijk.

Alles in plastic bekers en kartonnen bordjes en houten bestek.

Start pas om 10.30 uur einde 23.00 uur. Geen minuut later, dan gewoon betalen.Water tijdens diner gewoon kopen, en overdag via automaat verboden bij te vullen in je flesje !

Hapjes voor de lunch staan er al om 10.00 uur en zijn tegen de lunchtijd .....

Kamers over de brug zijn oud en gehorig.

Wij kamer gewisseld (kost weer flink geld) en dan is het beter.

Ligging is wel super, direct bij strand en dorp met alle winkels en restaurants.

Hotel Esmeraldapark **** bezocht + mee gegeten en dat was helemaal top.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cala Gran / Costa del Sur in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cala Gran / Costa del Sur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cala Gran / Costa del Sur scoort een 7.11 uit 10 op basis van 94 reviews.