7,1

Omschrijving
Geen subkeywoord aangeleverd?

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Gran / Costa del Sur voor je op een rij gezet:

102 reviews over Hotel Cala Gran / Costa del Sur in het Nederlands

Nooit meer

Chantal,
31-10-2018

Dit hotel had ik samen met mijn moeder geboekt een paar uur na aankomst is mijn moeder gevallen van het opstapje naar het balkon wat enorm glad was, de ambulance was gebeld en we moesten mee naar het ziekenhuis omdat we goed verzekerd waren konden we naar het privé ziekenhuis zo slecht daar maar goed na de onderzoeken bleek haar heup gebroken te zijn en zou de andere dag geopereerd worden wat ook is gebeurd.

Ik ging elke dag van het hotel naar het ziekenhuis en weer terug ik heb aan de manager van het hotel gevraagd of ik bij het ontbijt een broodje mocht klaar maken om mee te nemen voor s'middags omdat ik dan op het ziekenhuis was maar nee was het antwoord ik heb daar hooguit 3 maaltijden genuttigd en verder alleen maar geslapen de service en behulpzaamheid was ver te zoeken terwijl we all inclusive hadden geboekt

Gereisd met vrienden in september 2018

vergane glorie!

na 10 jaar weer terug,
22-10-2018

Vergane glorie.

10 jaar geleden ook hier geweest er is in 10 jaar tijd niets veranderd.

Wij verbleven in een appartement, wat overigens wel ruim is, maar de bedden zijn slecht, ligkuilen in het matras, zeer oude meubels.

Schoon was het ook niet, de tandenpasta spetters van de vorige bezoekers zaten nog op de deurpost.

Rond het zwembad los zittende tegels, er lag een dode muis in de tuin en met regelmaat kakkerlakken gezien.

Eten, met name het ontbijt, zeer eenzijdig en engels gericht.

Het plaatsje is echter wel erg leuk, mooi strand en haven en in de omgeving veel winkeltjes en restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Hotel nooit weer. Callador mooie plaats

Guido kwekkeboom,
24-9-2018

We vonden de kamer prima. Maar het bed heel slecht en eten was niet ons ding vooral op Engelse mensen gericht verder mooie omgeving en een mooie zee aan een mooie baai en callador is een mooie plaats. Waar genoeg te beleven is. Volgende keer toch beter op de sterren van het Hotel letten we hebben ons verder prima vermaakt

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima locatie, slecht hotel

Marijke Mulders,
18-9-2018

Wij vinden de locatie super. Het hotel is zeer gedateerd. Wij zaten in C1 en dat grenst aan een blok van zo'n 50 appartementen waar de mensen wonen met hun gezinnen die daar werkzaam zijn. Dat is gescheiden door een hek met een ijzere toegangsdeur voor de toeristen. Deze deur staat tot s'avonds laat open en slaat constant ijzer op ijzer met een knal dicht. De locale kinderen zijn tot diep in de nacht zeer luid buiten met van alles en nog wat bezig.

Geen aanrader om hier te gaan zitten!

Het appartement is zeer gedateerd en slecht onderhouden. Schimmel, een wc die blijft doorlopen. Een zeer vieze lucht, soort van urine hangt er. De handdoeken zijn zo dun dat ze niet echt meer afdrogen. Wij zaten achterin het complex en hadden een zeer klein klein zwembadje te midden in ons blok liggen. Het ontbijt was prima, het avondeten, wat warm hoort te zijn koud , slap of smakeloos.

3 sterren zeker niet! Misschien net een 2 sterren?

Gereisd met partner in september 2018

Prima locatie, dicht bij een baai met zandstrand.

Een net schoon eenvoudig appartement hotel. Prima eten, vriendelijke mensen.

Airco werkte niet optimaal.

Gratis wifi in de lobby was niet beschikbaar als er niet direct bij het hotel was geboekt.

Cala d'Or is vooral 's avonds een heel gezellig stadje waar heerlijk kunt eten bij de taltijke eettentjes.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fijn appartementen complex. We kregen niet de kamer die we hadden geboekt, 1 kamer ipv 2 kamer appartement. Werd later na contact met reisleiding opgelost. Veel overboekingen. Van bijna iedereen hoorde je dat. Wij hadden het idee dat ze dat deden om maximaal geld te verdienen. 1 nacht bij elkaar op de kamer en daarna werd het opgelost. Ligging is echt perfect! Mooie baai. 5 zwembadjes zijn ook prima. Niet buggyvriendelijk. Heel veel trapjes en bijna geen liften. Dat was een nadeel. Schone appartementen. Eten bij halfpension erg Engels en niet heel goed. Weinig variatie maar vaak wel iets eetbaars. Prijs/kwaliteit was goed. Leuke plaatsjes in de buurt. Veel vertier voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Is heel goed bevallen.zeker voor herhaling vatbaa

Anja Manders,
31-7-2018

Kamer goed, eten prina en pal aan zee. Prachtige baai met strand. Veel terrasjes en ook andere stranden in de buurt. Met bus goed bereikbaar. Personeel bijzonder gastvrij.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

S&D,
23-7-2018

Wij kwamen aan bij het hotel, de eigenaar vertelde dat het hotel overboekt was. Wij werden gebracht naar een hotel aan de overkant, Cala gran Ariël. We hebben hier 1 nacht verbleven. De eigenaar boodt als compensatie drie dagen all inclusive en een kamer met zeezicht. Wij vinden dat ze het erg goed hebben opgelost.

Het eten was lekker, nooit koud. Prima kamers, ziet er netjes uit en wordt goed schoon gemaakt. Het personeel is erg vriendelijk en wil alles voor je doen om het naar je zin te maken.

Cala d’or is een erg mooi plekje. Veel strandjes.

Al met al een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

Goed hotel

Davy,
13-7-2018

Over het algemeen een prima hotel, je moet natuurlijk niet teveel verwachten van een 3 sterren hotel, maar het belangrijkste is wel het eten is warm en goed, wij zaten hier op het all in concept maar ook dat is prima, je moet alleen wel zelf je drinken tappen/ inschenken, ze maken hier zoveel mogelijk gebruik van plastic bekers, maar wil je graag een glas hoef je dit maar te vragen aan de bar, de kamers zijn voor 3 sterren begrip gewoon goed, problemen proberen ze echt op te lossen. Makkelijk daarbij is ook 2 meiden die Nederlands spreken bij de receptie, kwa zwembaden ook niks te klagen, ze zijn niet groot maar het zijn er 4 verspreid over het terrein. Strand en centrum zeer dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2018

Super ligging, goedvoor 3-sterren

Didier,
26-6-2018

Wij hebben weinig gebruik gemaakt van de faciliteiten van het hotel, alleen van het ontbijt (ondanks dat we halfpension geboekt hadden) en de hotelkamer. Het ontbijt is erg Engels georiënteerd, dus de welbekende gerechten. Op zich weinig mis mee. Het complex bestaat uit meerdere gebouwen, dus kan aanvoelen als een doolhof in het begin. Het grootste pluspunt van het hotel is echt de ligging. De weg oversteken en je bent op het fijne zandstrand van de baai Cala Gran, en 2 minuten lopen en je loopt het gezellige centrum in met de nodige restaurantjes, bars en winkels. De staat van de kamer was redelijk, alles was wel verouderd maar nog niet te versleten. De schoonmaak is iedere dag goed. Alleen snapten de schoonmakers niet dat de fooi die we achterlieten op het dressoir voor hen was, dus die bleef netjes liggen iedere dag. Minpunt van de kamer: ontbreken van een koelkastje.

Al met al niet veel aan te merken op dit 3-sterren-hotel.

Gereisd met partner in juni 2018

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cala Gran / Costa del Sur in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cala Gran / Costa del Sur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.