Hotel Cala Ferrera

49 reviews over Hotel Cala Ferrera in het Nederlands

Voor nog eens

J.Visser
12-10-2017

Het hotel is prima maar is niet voorzien van alle moderne dingen.

Zoals een lamp op het balkon of moderne WC sloten.

fijne vakantie

u.p.
7-10-2017

De mensen waren vriendelijk en behulpzaam. Prachtig uitzicht vanuit de eetzaal. Het eten was vers en prima in orde. Het begon wel al wat rustig te worden eind september, maar het personeel niet minder aardig hoor.

Iets meer luxe verwacht

Anjo
18-9-2017

Het hotel is verouderd de terrastegels waren kapot sommige zelfs tot gruzelementen. Er waren geen matrasjes op de bedden langs het zwembad. Er was telkens maar 1 bar open en ik moest elke middag naar beneden naar de poolbar om koffie, want de koffiemachiene was tijdens de lunch en diner afgesloten. Om de décaffe moest ik telkens vragen. Het eten was niet ala Turkeije maar wel goed. Zelfs een ontbijt 's nachts voor de terugreis. Het personeel was erg lief, maar er was totaal geen bediening. Er was geen airco of fóhn of scheerspiegel op de kamer. Er kon een ventilator worden gehuurd (All inclusive???). Op de eenpersoonskamer stonden 2 bedden, waardoor je je kont niet kon keren zo ook de douche die was slechts 80cmx80cm. Hetgeen erg klein is. Weinig of geen animatie 1e avond 'n leguanen/slangenshow waarin 'n kindje van 4 'n slang om haar halsje gedraaid kreeg(werkt altijd). 2e 'n slechte elvis immitatie. 3e 'n Quiz waar wij niets mee konden, 4e 'n parkietenshow die niet doorging.We genoten op ons balkon van de muziek uit een naastgelegen hotel.

Winkelstraatje en baaistrand vlakbij. Maar daar was in het naseizoen al geen strandstoel/paprasol meer te huren.

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Ferrera voor je op een rij gezet:

All-in principe is heel beperkt, cocktails zijn niet te drinken en worden uit een automaat getapt. Personeel dat loopt te zeuren als je met 6 personen 7 drankjes op je tafel hebt staan. Eten is zeer eentonig en vet en zorgt ervoor dat je regelmatig naar het toilet moet. Als je van Planking houdt hebben ze perfecte bedden. Voor ons was het een niet al te beste kennismaking met Mallorca. Jammer want het is een prachtig eiland.

dit nooit weer

Kasper
6-6-2017

Bij touroperator voordeelkamer geboekt ligging en faciliteiten konden afwijken van standaard kamer dat is normaal.

Maar dat men bij touroperator daar ook voortdurende geluidsoverlast bij rekent vind ik vreemd.

Onder de kamers 120 tot 125 zit de keuken met een terugkoel installatie deze maakt dag en nacht het geluid van een ronkende diesel motor op een stevig toeren tal.

Verbetering kost 28 euro per dag naar andere kamer.

bezint eer ge er aan begint.

Touroperator doof voor kritiek en of vergoeding van extra kosten

Fijn hotel

Rachelle
14-4-2017

Het hotel was goed, de service was goed. Lekker dicht bij het strand aan een mooie baai. Kamers waren wel aan de kleine kant, maar wij kwamen er alleen om te slapen dus dat was prima!

Precies wat er ons werd verteld.

Gerdien
3-3-2017

Het hotel wasprecies volgensverwachting, het weer was niet geweldig helaas.

Oude reviews (archief)

Goede service en eten. Had 1ste nacht een kamer op begane grond pal naast centrale ingang. Heb een andere kamer gevraagd en gekregen, op 3de verdieping. De goedkopere kleine kamers zijn allemaal aan de straatkant, je hoort wel wat bussen, maar in oktober valt het wel mee hoeveel.

Heerlijk verblijf

Joop Verkerk
5-10-2016

Een fijn hotel op een leuke plaats. wij kwamen 's avonds aan en bij aankomst werd er nog wat te eten voor ons geregeld. Goede service en vriendelijk personeel. Het interieur van de kamers is wat gedateerd maar alles is zeer schoon. Tegen betaling WIFI op de kamer ( 20 euro per week) bij de receptie is gratis WIFI. De bedden waren prima (niet te hard en niet te zacht) Het eten was goed. Genoeg variatie en prima van smaak. De ligging van het hotel is goed, op loopafstand van veel winkeltjes en restaurants. En aan een mooie baai. Het strand is door zijn formaat wel wat druk. Boek zee zijde voor een mooi uitzicht.

Aardig hotel op heerlijke lokatie

Frans
19-9-2016

Het is een redelijk goed hotel, sfeervol, goed verzorgd, vriendelijk personeel, goede familiale sfeer. Niet zo massaal. Prachtig gelegen aan de mooie baai, pal ook aan de aanlegsteiger voor boottripjes. Vlakbij veel winkeltjes en horeca. Het is er gezellig en druk met al die toeristen, waaronder veel Engelsen (dik, vol met tattoos), in september veel kleine kinderen. Lekker zwembad, wat helaas wel vanaf uur of drie in de schaduw van het hotelgebouw ligt en op twee minuten lopen van het drukke strand. Mooiste kamers (qua uitzicht) heb je aan de achterkant (zicht op baai) of aan een van de zijkanten (zicht op zee). Voorkant en andere zijkant stuk minder qua zicht, aan een hoek zit een uitlaat van een soort van machineruimte met dag en nacht ruis, niet leuk, wij hebben toen een andere (duurdere...) kamer gevraagd. Ontbijt en diner zijn in orde, niet veel keus, maar ach, de prijs is er dan ook naar. NB: buurhotel heeft van 20:30 tot 23:30 luid hoorbare entertainment aan de baaikant!

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Ferrera voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cala Ferrera in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cala Ferrera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cala Ferrera scoort een 7.49 uit 10 op basis van 53 reviews.