Appartement
KinderhotelWeer vandaag18°14°
8,9

Villas Cala d'Or is gelegen op het Spaanse eiland Mallorca. Hier kun je kiezen voor een appartement met privézwembad. Ook heb je bij je appartement een wasmachine. De schoonmaak laat soms wel wat te wensen over. De villa’s zijn gelegen in het binnenland, dus het is wat verder naar zee en een auto huren is aan te raden.

57 reviews over Appartement Cala d'Or Playa in het Nederlands

Fantastisch!!

Grotenhuis,
11-8-2018

Prachtig appartemen( wij hadden de minst luxe maar ook deze was netjes ),mooie douche,iedere dag komen de schoonmaaksters langs,die verdienen een pluim!vriendelijk personeel,mooi zwembad,toiletten bij het zwembad waren heel schoon en netjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima appartement

Tini,
12-5-2017

Complex ziet er keurig uit. Alles wordt netjes bijgehouden. Ligt erg rustig. Mooi zwembad met heel veel ligbedden. Niets dan lof voor de schoonmaaksters. Elke dag ziet het appartement er perfect uit.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn appartement vlak bij het centrum

Tamara Hoogerwerf-Nederstigt
1-7-2016

Fijn appartement wat dicht bij het centrum ligt, in het centrum zelf meer dan genoeg keus aan restaurants.

De waterspeeltuin bij het appartement is erg leuk en ook de gewone speeltuin deed het goed bij onze dochter.

Wij vinden het echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Tjingo

Aparthotel heeft goede ligging, zeer goed animatieteam, kamers goed en schoon ruim genoeg met groot balkon. Ligging in een rustige buurt, maar dichtbij centrum en 2 mooie calas (stranden) let op er is een uitgang bij het zwembad die een verkorte toegang geeft naar cala Esmeralda. Zwembad is leuk met verschillende watertoestellen voor de kids. In juni waren er genoeg ligbedden bij het zwembad. Animatie team is echt fantastisch voor de kinderen. Op 10 minuten wandelen bevindt zich een supermarkt en een plein met o.a.springkussens (€3 voor onbeperkte tijd) en andere betaalbare attracties voor kinderen, terrasjes voor de ouders (met toezicht op de speeltoestellen) bevinden zich rondom deze attracties. (open vanaf een uur of 18:00) Voor echt lekker vers brood en bijv. de typische (heerlijke) ensaimadas moet je naar de bakker, deze bevindt zich in het centrum op 15 minuten lopen en is de moeite waard. Verder hebben wij een auto gehuurd, gratis parkeerplaatsen waren aanwezig bij het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Perfect appartement voor jong en oud

Hans
28-5-2016

Het appartement is ruim en wordt zeer goed schoon gemaakt receptie is zeer behulpzaam , echt een apart hotel voor kinderen...

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima verblijf

Louise
12-5-2016

Appartementen zijn ruim en schoon. Parkeergelegenheid is prima geregeld. Personeel was wat gehaast bij de receptie. Tegen betaling is wifi in de kamer mogelijk, deze werkt alleen niet altijd. Complex is erg groot en in Cala d'or zijn veel Nederlanders te vinden. Zwembad goed. We waren niet in het hoogseizoen, maar er was wel animatie in het hotel. We hebben er niet gegeten, dus daar kan ik niet over oordelen.

Gereisd met partner in mei 2016

Super vakantie

Wieser
21-9-2015

Appartement was heel mooi. Wij hadden een gerenoveerde kamer, was ( zeker voor Spaanse begrippen) heel modern.Wij waren hier met een baby en er paste makkelijk een bedje bij ons op de kamer. Schoonmaak was prima. Van de 7 dagen zijn ze 5 keer geweest, lieve schoonmaakster. Het enige nadeel waren de kookplaten, waar geen twee pannen tegelijk op konden en dat we via een klein trapje naar ons appartement moesten, dit was Ivm de kinderwagen ietwat onhandig. Zwembad en ligbedden waren prima. Volop animatie,Heel leuk voor iets oudere kinderen. Naar het strand lopen was goed te doen. Er waren verschillende stranden in de buurt.Strand zelf is niet heel groot. Er is geen boulevard waar je overheen kunt lopen. Vanuit het appartement kun je eigenlijk naar twee centra. Een als je de hoofdingang uitloopt en dan langs de supermarkt naar rechts en een voorbij strand cala gran. Mocht je met een echte baby reizen, neem voldoende luiers en voeding mee. Vanaf luiers maat 3 wel te vinden in supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Enorm genoten!

Sebastiaan, Melissa en Liam
15-9-2015

Wij hebben echt genoten. Het hotel was erg schoon en het eten goed. (Wij hadden half pension) Ons zoontje van 3 vond het animatieteam geweldig, elke avond minidisco en de shows werden enthousiast opgevoerd. Het zwembad was groot en voldoende ligbedjes en het strand ook kort lopen. (Via de achterkant van het hotel snel bereikbaar.) Helaas waren de 7 dagen al snel om, maar deze vakantie was zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Leuk appartement

Hanneke
31-7-2015

Mooi appartementencomplex net buiten het centrum. Daardoor 's avonds rustiger dan bij accomodaties in het centrum. De wandeling naar het centrum is ongeveer een kwartiertje met jonge kinderen. Overigens heb je om de hoek al de eerste restaurants, dus je hoeft niet een kwartier te lopen als je niet wilt. Zwembad is groot en leuk voor kinderen. Er zijn genoeg bedjes maar wil je een parasol dan zal je vroeg moeten zijn. Voor 9 uur worden trouwens handdoeken van de gereserveerde bedjes afgehaald. Aanbod animatie is erg leuk. Onze kinderen van 4 en 6 hebben aan veel activiteiten meegedaan, ondanks dat het in het Engels was. Aquagym, minigolf, t-shirt verven, tafeltennis, hindernisbaan in het water etc. Supermarktje zit in de straat.

De appartementen zelf zijn basic. Wij hadden een verouderde, dat zag je vooral in de badkamer. Gele kalkaanslag in het bad en een gelig douchegordijn. De matrassen zijn hard. Groot balkon.

Kortom, zeker een aanrader, maar boek dan wel een gerenoveerde kamer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Leuke accommodatie

Familie
21-7-2015

Voor de tweede keer in Cala d'Or Playa en wederom was het top. Mooie ligging, vooral huisjes 023,024 en 0,25. Kindvriendelijk, vooral gericht op jonge kinderen. Restaurantjes in de buurt, centrum zo'n 10 minuutjes lopen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cala d'Or Playa in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cala d'Or Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.