Appartement Cala d'Or Playa

9.5Hygiëne

Appartement Info

• Aan zee
  • Jacuzzi

Villas Cala d'Or is gelegen op het Spaanse eiland Mallorca. Hier kun je kiezen voor een appartement met privézwembad. Ook heb je bij je appartement een wasmachine. De schoonmaak laat soms wel wat te wensen over. De villa’s zijn gelegen in het binnenland, dus het is wat verder naar zee en een auto huren is aan te raden.

60 reviews over Appartement Cala d'Or Playa in het Nederlands

• 8Kevin07-07-2019

Prima!

Mooi, net, kleinschalig hotel. Goede hygiëne. Mooi zwembad. Leuk animatieteam met activiteiten over de dag verspreid. Zo werd er bijv een opblaasbare hindernisbaan op het zwembad gelegd. Elke avond een minidisco voor de kids met erachteraan een show oid voor de volwassenen. Tijdens avondeten werd er een springkussen opgeblazen zodat de ouders nog even rustig konden natafelen. Vriendelijk personeel. Nadeel voor onze situatie (jonge kinderen) waren de etenstijden (08:30 ontbijt en 19:00 diner) wat voor de kids te laat was. Daarentegen was de kwaliteit van het eten en de variatie erg goed. Over Cala d'or zelf: leuk gezellig centrum en een heerlijke strand. Nagenoeg geen golven dus geschikt voor jonge kinderen.

7Ligging
    8Kindvriendelijk
    8Hygiëne

• 10Géke de Haan24-06-2019

Prachtig hotel, schone kamers, gewéldig breakfast en diner! Ontzettend aardig personeel!! Animatieteam: 👍👍👍

• 10Tanja Portier07-05-2019

Fantastisch verblijf gehad.

Prachtig appartement. Zeer schoon en ruim. Erg vriendelijk personeel. Eten was heerlijk zelfs verse jus d orange bij het ontbijt. Mooi strand zo en een ruim zwembad. Kortom we hebben een fantastisch verblijf gehad.

10Ligging
    10Prijs/kwaliteit

Met oudere kinderen

• 2018
    9Grotenhuis11-08-2018

Fantastisch!!

Prachtig appartemen( wij hadden de minst luxe maar ook deze was netjes ),mooie douche,iedere dag komen de schoonmaaksters langs,die verdienen een pluim!vriendelijk personeel,mooi zwembad,toiletten bij het zwembad waren heel schoon en netjes.

9Kindvriendelijk
    9Zwembad

Met oudere kinderen

• 2017
    9Tini12-05-2017

Prima appartement

Complex ziet er keurig uit. Alles wordt netjes bijgehouden. Ligt erg rustig. Mooi zwembad met heel veel ligbedden. Niets dan lof voor de schoonmaaksters. Elke dag ziet het appartement er perfect uit.

9Zwembad

• 9Tamara Hoogerwerf-Nederstigt01-07-2016

Fijn appartement vlak bij het centrum

Fijn appartement wat dicht bij het centrum ligt, in het centrum zelf meer dan genoeg keus aan restaurants.

De waterspeeltuin bij het appartement is erg leuk en ook de gewone speeltuin deed het goed bij onze dochter.

Wij vinden het echt een aanrader.

8Kindvriendelijk

• 9Hedula26-06-2016

Hele fijne vakantie gehad in Cala d'Or Playa

Aparthotel heeft goede ligging, zeer goed animatieteam, kamers goed en schoon ruim genoeg met groot balkon. Ligging in een rustige buurt, maar dichtbij centrum en 2 mooie calas (stranden) let op er is een uitgang bij het zwembad die een verkorte toegang geeft naar cala Esmeralda. Zwembad is leuk met verschillende watertoestellen voor de kids. In juni waren er genoeg ligbedden bij het zwembad. Animatie team is echt fantastisch voor de kinderen. Op 10 minuten wandelen bevindt zich een supermarkt en een plein met o.a.springkussens (€3 voor onbeperkte tijd) en andere betaalbare attracties voor kinderen, terrasjes voor de ouders (met toezicht op de speeltoestellen) bevinden zich rondom deze attracties. (open vanaf een uur of 18:00) Voor echt lekker vers brood en bijv. de typische (heerlijke) ensaimadas moet je naar de bakker, deze bevindt zich in het centrum op 15 minuten lopen en is de moeite waard. Verder hebben wij een auto gehuurd, gratis parkeerplaatsen waren aanwezig bij het hotel.

9Kindvriendelijk

• 10Hans28-05-2016

Perfect appartement voor jong en oud

Het appartement is ruim en wordt zeer goed schoon gemaakt receptie is zeer behulpzaam , echt een apart hotel voor kinderen...

10Prijs/kwaliteit
    10Ligging

• 7Louise12-05-2016

Prima verblijf

Appartementen zijn ruim en schoon. Parkeergelegenheid is prima geregeld. Personeel was wat gehaast bij de receptie. Tegen betaling is wifi in de kamer mogelijk, deze werkt alleen niet altijd. Complex is erg groot en in Cala d'or zijn veel Nederlanders te vinden. Zwembad goed. We waren niet in het hoogseizoen, maar er was wel animatie in het hotel. We hebben er niet gegeten, dus daar kan ik niet over oordelen.

7Kindvriendelijk
    7Inrichting
    7Prijs/kwaliteit

• 8Wieser21-09-2015

Super vakantie

Appartement was heel mooi. Wij hadden een gerenoveerde kamer, was ( zeker voor Spaanse begrippen) heel modern.Wij waren hier met een baby en er paste makkelijk een bedje bij ons op de kamer. Schoonmaak was prima. Van de 7 dagen zijn ze 5 keer geweest, lieve schoonmaakster. Het enige nadeel waren de kookplaten, waar geen twee pannen tegelijk op konden en dat we via een klein trapje naar ons appartement moesten, dit was Ivm de kinderwagen ietwat onhandig. Zwembad en ligbedden waren prima. Volop animatie,Heel leuk voor iets oudere kinderen. Naar het strand lopen was goed te doen. Er waren verschillende stranden in de buurt.Strand zelf is niet heel groot. Er is geen boulevard waar je overheen kunt lopen. Vanuit het appartement kun je eigenlijk naar twee centra. Een als je de hoofdingang uitloopt en dan langs de supermarkt naar rechts en een voorbij strand cala gran. Mocht je met een echte baby reizen, neem voldoende luiers en voeding mee. Vanaf luiers maat 3 wel te vinden in supermarkt.

6Prijs/kwaliteit

15 tips over Appartement Cala d'Or Playa

• SP, 02-06-2014

Auto regelen via receptie bij Roig. Snelle en goede service, niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar. Ga lekker met de auto een dagje naar Palma (ongeveer 45 minuten), daar heb je diverse ondergrondse parkeergarages.

• Wilma, 11-10-2013

Huur een auto en ga op zondag naar een bezienswaardigheid, bv grotten van drach.of waterpark..op zondag heel rustig omdat er dan geen touringcars komen.

• Erik Dols, 27-09-2013

Autohuur bij Roig via internet is goed en voordeliger dan via een tussenpersoon of op kantoor van Roig.

10 vragen over Appartement Cala d'Or Playa

• Yvonne, 21-07-2019

Handdoeken

Zijn er bij het appartement ook handdoeken of alles zelf meenemen?

• Lin, 16-04-2019

Vakantie

Hallo, Wij gaan dit jaar in augustus hier op vakantie met een zoon van 4 en dochter van dan net 1 jaar. We willen niet teveel mee nemen aan gewone luiers. Weet iemand ook of er ook gewone luiers te koop zijn in het resort. En ik zit te denken aan eventueel wat potjes groente mee te nemen straks vind ze het eten niks en dan hebben we toch nog zelf iets bij ons. Of is dat daar ook eventueel ook te koop?

• Mark, 30-04-2016

Babyfoon

Hallo,

Wij gaan begin mei naar dit complex. Heeft iemand tips/kamernummers welke appartementen dicht bij het zwembad liggen ivm het bereik van de babyfoon?

Appartement info

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk