Appartement Cala D´or Park Club

19 reviews over Appartement Cala D´or Park Club in het Nederlands

Goede prijs kwaliteit verhouding

nicolemooij
25-6-2012

Een goede keuze wanneer je weinig eisen hebt. Vriendelijk en behulpzaam personeel, prima (verwarmd zwembad) en zeer gunstig gelegen.

Appartementen sterk verouderd en klein. Bedden redelijk, slaapbank zeer slecht. In mei geen animatie en kinderzwembad zeer koud (ligt in de schaduw). App. niet erg kindvriendelijk; gasstel werkt op gasfles die in het gootsteenkastje staat, kapotte balkonreling, speeltuin stelt niets voor (onze dochter speelde bij de naast gelegen grote speeltuin van Prins Alba, eigenlijk prive, maar niemand die een kind weg stuurt). Er wordt om de dag schoongemaakt en schone handdoeken, niets op aan te merken. Keukenuitrusting zeer weinig, maar wel waterkoker en broodrooster. Het app is erg klein, maar als je veel buiten bent is dat geen probleem. Wel erg weinig kastruimte.

Het complex ziet er van buiten mooi uit, en ligt heerlijk rustig maar toch dichtbij het centrum en het strand (5 min. lopen).

Gezellig complex

emullie
30-4-2012

Vorig jaar in juli hier geweest .Het is niet luxe, maar wij vonden het wel een gezellig complex. Dicht bij het centrum gelegen en het personeel is heel vriendelijk. Let wel op je spullen als je een appartement beneden hebt, bij ons is badkleding van het wasrek gestolen. Prijs/kwaliteit krijgt voor ons een hoog cijfer omdat wij via een Duitse touroperator geboekt hebben, waardoor wij veel goedkoper uit waren.

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige 5 beoordelingen,allemaal waar!!!

Onze eerste indruk was,ik wil naar huis,maar eerlijk is eerlijk,we hebben een supervakantie gehad.Na een eerste nachtje op een dramabed(bedden verschillen heel erg in slechtheid)ze zijn geen van alle goed maar als je eenmaal weet hoe je erop moet gaan liggen slaap je best.De eethoek naar buiten(mag allemaal,iedereen had hem buiten staan)Het appartement is oud,beetje slordig bijgewerkt dat wel maar ze maken wel superschoon.Onze koelkast koelde niet goed genoeg(naar mijn zin)kregen direct een splinternieuwe.Een keer extra schone handdoeken geen probleem.Wat ik wel minder vond was de keuken,potten,pannen,bestek genoeg maar een gasfornuis(incl gasfles in keukenkastje) vond ik echt niet fijn.Want het is klein en de slaapbank staat er bijna voor,een klein lekje daar moet je niet aan denken.De ligging kan niet beter overal zo heen te lopen.animatie was super,niets moest .bingo super!!!!personeel zeer vriendelijk.

fantastisch overal vlakbij!!

ab,angelica, rico en lisa duijneveld.
19-8-2011

app. verdienen een renovatie en bedden/matrassen moeten vervangen worden.

heel vriendelijk personeel en alekcei is helemaal TOP voor klein en groot.

vlakbij strand,centrum en grote supermarkt eroski.

ondanks dat onze dochter ziek is geworden en zei naar het ziekenhuis moest.

hebben wij een hele leuke vakantie gehad.

wij gaan daar zeker volgend jaar terug en hopen dan dat wij echt vakantie kunnen vieren ;-)

ga hier zeker nog een keer terug !!

petera warmerdam
16-8-2011

het is dan wat achterstallig onderhoud en de bedden zijn een drama,maar het personeel rent en vliegt voor je als je wat vraagt. centrum en strand lekker dichtbij en de annimatie is een kanjer met heel veel geduld met kinderen en heel goed lachs wij waren hir met twee gezinnen en hadden het goed naar ons zin

Prima complex!!

Remco
15-8-2011

We zijn net een weekje terug en hebben een hele leuke vakantie gehad, Club Cala d'or Park is een eenvoudig, maar netjes complex met een goede ligging.

Voordelen:

- ligging tov strand en centrum

- voorzieningen in het complex (zwembad, restaurant, etc)

- animatie voor (kleine) kinderen

- goede service bij vragen / klachten (voorbeeld: onze gasfles was leeg en werd binnen 10 minuten vervangen)

Nadelen:

- slechte bedden, hier moeten ze echt wat aan doen (andere matrassen)

- bepertkte (keuken)inrichting, maar het is afdoende

- kosten airco zijn vrij hoog (euro 7,= p/dag)

Al met al een goed complex voor het geld dat je moet betalen, wil je meer luxe en comfort dan zul je een hoger budget moeten uittrekken!!

Een aanrader!

Joop en Brenda
13-8-2011

Zeer vriendelijk personeel (goed Engels sprekend). Goede ligging. Vlak bij centrum en strand. Animatie goed, wel dagelijks hetzelfde. Uitstekend voor gezinnen met jonge jeugd, maar ook met tieners. Appartementen simpel maar degelijk. Prijzen restaurants zijn redelijk. Supermarktjes zijn duur. Maar door goed kijken kan je veel besparen (bijvoorbeeld pindakaas van 6 euro of van 1,75). Grotere supermarkt met meer keuze op 15/20 minuten lopen in de buurt van rotonde aan de rand van het stadje. Excursies ook aan de dure kant. Ga zelf met de Starfish (boot met glazen bodem) of huur een auto of scooter als je iets wilt ondernemen. Met de bus kan je ook veel zelf ondernemen. Andere gasten in Club Cala D'or Park zijn veelal Engelsen, Ieren en Nederlanders. Voor de dierenliefhebbers: het personeel is lief voor honden en katten, dus geen zielige toestanden.

We wisten al ( nav Zoover) dat het oud was en niet de allerbeste accomodatie zou zijn dan gewend in Mallorca. Dat klopt ook wel! Maar het is wel een gezellig complex en voor de kinderen helemaal super. Kunnen lekker hun eigen gang gaan en ja als je als stelletje gaat of met volwassen kinderen, dan moet je dit ook niet boeken!

Locatie is super, je loopt overal zo heen. Gezellig in Cala d'or eten, voor iedereen wel wat tentjes te vinden en wij koken niet op vakantie dus keukenuitzet niet gemist!ach als je de beoordelingen leest en je boekt, dan moet je je ook niet het beste van voorstellen. Daarom lees je toch ook eerst de recensies voor het boeken of niet? Het personeel is prima en Alex super voor de kinderen!

Wij hebben ons prima vermaakt, wel gezegt moet worden de kamers zijn niet helemaal top. redelijk gehorig - aan de straat kant toch veel verkeer, kleding word op de begane grond s'nacht weggehaald als je het buiten hebt hangen !! scheuren in tegeltjes en wasbak - lastig om zelf te koken maar ons is het ook gelukt. Bedden zijn een drama maar dat weet je als je dit leest en boekt. Wij vonden het allemaal niet zo'n probleem omdat we dit van te voren wisten.

Kinderbadje veel te koud, ligt in de schaduw.

Schoonmaak is prima, keurig op tijd nieuwe handdoeken en lakens.

Personeels allemaal erg vriendelijk van schoonmaaksters tot receptie.

Keuken van het barretje erg lekker. Verse pizza - goede friet etc.

Animatie voor kids kleinschalig maar daarom erg leuk.

Eettent Paparazzi heerlijk gegeten van pasta tot biefstuk top.

Eettenten in centrum supercommercieel. LET OP BIJ SOMMIGE EX BTW OP DE KAART. Dus de rekening valt stukken hoger uit.

Supergoed bevallen wij komen zeker terug.

NOOIT MEER

Harry Goos
1-8-2011

App. club cala do'r park, ligt centraal en mooi, dat is het enige wat bij ons is bijgebleven!

Zeer éénvoudige inrichting, waarvan er teweinig servies is om je eigen potje te gaan koken. (wat wel de bedoeling is als je een app. boekt).

Bedden kunnen worden afgevoerd! ZEER SLECHT ! (matras+bodem)

binnen meubels tafel+4-stoelen hebben we buiten de deur gezet om toch enigzins

te kunnen bewegen in de kamer!

Douche/badkamer eenvoudig, buitenmeubilair = 2 stoelen wit + verweerd!

kortom hiervoor hadden wij niet geboekt als we dit eerder wisten, Prijs gemidd. € 2400,00. voor 12 dgn. (4pers.)

HIERVOOR VERWACHT JE WEL WAT MEER .....

Prijs kwaliteit verhouding KLOPT TOTAAL NIET.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cala D´or Park Club in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cala D´or Park Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.