Aparthotel Blue Sea Club Martha's

Aparthotel
Aparthotel Blue Sea Club Martha's
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sea Club Martha's voor je op een rij gezet:

1086 reviews over Aparthotel Blue Sea Club Martha's in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Genoten van een schoon en gezellig verblijf.

Danielle
16-7-2018

Genoten van een zonnige vakantie. Overdrag heerlijk aan 1 van de 3 zwembaden. Helaas en toch een minpunt gaan de bedjes pa's om 10 uur open!!😰

Winkels,restaurants en supermarkt om de hoek waar ze normale prijzen hanteren.

Opfrissen in een schone badkamer met fatsoenlijk warm water (zout).

Dan genieten op het gezellige terrasjes van een super ANIMATIE.

Ze zijn de appartementen aan het restylen ,de onze was nogal verouderd maar schoon !!

Personeel spreekt vele talen en ook Nederland is vertegenwoordigd.

Zoals je leest hebben we genoten en zou ik hier echt nogeens terug komen 😊

Prima hotel, appartement erg matig.

Raymon
15-7-2018

Na alle goede reviews hier geboekt. Prima vakantie gehad maar de huidige waardering (8.1) vinden wij overdreven.

Ligging is goed nabij strand en winkels. Het appartement dat wij hadden (4304) was in de jaren waarschijnlijk top maar moet nodig opgeknapt worden. Losse wandcontactdozen, airco slecht, koelkast koelt tot 10-12 graden. Matrassen waren meer een zitkuil. Vergane glorie.

Uiteraard aangegeven bij de receptie maar er is niets mee gedaan.

Zwembad is mooi en schoon, om 10 uur gaan de bedjes van het slot (no joke). Wat ik raar vond is dat er niet constant een lifeguard zit, en als hij er zit oogt hij verveeld en let slecht op. Mijn vriendin viste nog een kind in ernstige moeilijkheden uit het water.

Entertainment zelf niet gezien maar hoorde dat het leuk was.

Wij hebben geboekt met ontbijt. Ontbijt was alle dagen hetzelfde maar wel goed.

Al met al hotel goed, appartement matig. Ga er niet nog eens heen.

Fijn verblijf > kleding gestolen!

A.Dijkslag
6-7-2018

Afgelopen week teruggekomen van een heerlijke vakantie op Mallorca. We verbleven in de appartementen van Club Martha's (Es Bolero). Nette appartementen in een echte Spaanse stijl.

Mooie omgeving met strand op 5 minuten lopen en veel restaurants en winkels.

Het zwembad is erg prettig met een kinderbad en dieper bad. Veel entertainment en veelal Nederlandse animatie.

Erg jammer aan mijn verblijf bij Club Martha's was het feit dat er kleding is gestolen uit mijn koffer (vermoedelijk schoonmaaksters). De desbetreffende kledingstukken lagen onderin mijn koffer onder andere kledingstukken en handdoek. Mensen pas hier dus goed op!

2 keer aangegeven bij de receptie en naast dat het kamer nummer is genoteerd afgewimpeld met het feit dat het is kwijtgeraakt en niet bij de gevonden voorwerpen ligt dus gewoon weg is.

Verder een hele prettige vakantie gehad en ik zou zeker weer voor deze omgeving kiezen!

Leuk appartementencomplex

Familie
5-7-2018

Heerlijke week vakantie gehad in Club Martha's. We verbleven op basis van logies. Ruim appartement met een groot balkon met een zitje en twee ligbedden. Het enige minpunt vonden wij dat het appartement slecht werd schoongemaakt. We kwamen op dinsdag aan en het appartement werd pas (na melding bij de receptie) op zaterdag schoongemaakt. Voor de rest niks aan te merken. De bedden waren prima, ruime badkamer. De kinderanimatie is erg leuk. De meiden en jongens van het animatieteam doen erg hun best. Mijn dochter vond het helemaal geweldig. Er zijn totaal 3 zwembaden (verdeeld over Club Martha's, Es Bolero en Casas D'or). Ook de pizza die je beneden kan bestellen zijn echt een aanrader. Anders is het centrum van Cala Egos om de hoek. Hier heb je verschillende restaurants zitten. Het Western Steakhouse is echt een aanrader. Superlekker eten en niet duur.

Prima park

Jacoline Duijndam
3-7-2018

Wij zijn met kindje van 1.5 naar club marthas geweest. Een prima hotel voor kinderen. Half pension zou ik niet aanraden. Het eten is prima maar niet bijzonder. Daarnaast is het drinken bij het niet inbegrepen. Waardoor het toch best duur kan worden. Ook start het eten pas om 19.00 uur ( voor onze kleine iets aan de late kant). De schoonmaak in het appartement was ronduit slecht. Ze zijn geen een keer geweest en we zijn op een gegeven moment zelf maar bij de receptie gaan wisselen.

De animatie was prima bijna allemaal nederlands. In zwembad zelfs voor kleine kinderen activiteiten. En elke avond leuke show. Mini disco pas om 20.30 ook weer aan de late kant. Het park zelf was schoon en verzorgd. Of wij terug komen weet ik nog niet...maar als we dat doen gaan we enkel voor logies.

Dit was onze laatste keer ....

Kuijpers
8-6-2018

Blue Sea Martha’s is de naam (voortaan) met een eigen animatie. Een woord: waardeloos en vooral de mini club. Cosmo is er niet meer. Wij komen hier al (met tussenpauze) 27 jaar, maar dit was voor ons de laatste keer. Bedjes bij het zwembad mogen ook weleens vervangen worden en dan praat ik nog niet over de zeer weinige bedden(vooral in het hoofdseizoen). Let op als je in mei gaat en dan kamernummer 2011/2013 krijgt. Hier staat in de tuin een Bessenboom en net in de periode dat wij er waren..vielen de bessen op de grond. Met het gevolg dat het stikte van de bijen. Ik heb elke dag met blik en veger de bessen opgeruimd aangezien mijn kleinzoon daar ook liep en mijn zoon bijna gestoken was. Meerdere klachten doorgegeven en zelfs door de Manager geen reactie gehad. Jammer dat MARIA (vorige Manager) daar niet meer is.

Voor ons de laatste keer

Kim Kuijpers
7-6-2018

Wij zijn vele jaren met plezier bij club Martha’s geweest. Dit jaar viel het helaas erg tegen. Animatie is sterk achteruit gegaan. Medewerkers bij de receptie zijn niet behulpzaam en dat is nog zacht uitgedrukt. Wij zijn echt geen lastige gasten maar voelden ons absoluut niet serieus genomen. Kamers worden om de dag heel summier schoongemaakt. Toen wij melding maakten dat onze kamer vergeten was kregen we te horen dat we pech hadden en de volgende ronde weer aan de beurt waren. Lakens worden maar eens per week vervangen. Handdoeken alleen bij schoonmaak. Ook “schone” handdoeken ruiken niet fris. Erg harde muziek ‘s avonds die pas tegen 00:00 is afgelopen. Niet fijn met jonge kinderen. Voor ons was het helaas de laatste keer dat we hier zijn geweest.

Prima vakantie gehad!

Fam van Veldhuizen
5-6-2018

Prima vakantie locatie !

Mooi , verzorgd en schoon park met goede maaltijden en ruime keuze.

De geluid van de animatie was {te} hard en gaat door tot 23.45 uur , daarna was het wel stil op het park .

Jammer dat er geen mogelijkheden zijn om bij een vroeg vertrek zoals bij excursies eerst nog een bescheiden ontbijt te nuttigen, ontbijt is vanaf 08.00 uur.

Persoonlijk vinden wij het verschonen van de lakens 1x per week wel wat weinig.

Erg veel herrie in een groot schoon complex

Roselien
28-5-2018

Heel groot complex , heel netjes. Daardoor wat sfeerloos. Ruim balkon !!!

Ondanks dat het voorseizoen was en het nog lang niet vol was , veel herrie van animatie tot laat in de avond. Overdag ook continu muziek aan. Leuk voor wie er van houdt.

Heerlijk hotel

Van Bokhoven
15-5-2018

Heerlijke vakantie gehad

Tweede jaar dat we hier verblijven. Park is prachtig aangelegd en goed onderhouden.

We verbleven dit jaar in ses cases d,or appartementen

Dat doet zeker niet onder aan de appartementen van club Martha’s

Hadden een appartement op de begane grond grenzend aan het zwembad, ideaal.

Appartement kon wel iets beter schoon gemaakt worden en was erg vochtig. Waardoor kleding en dekens klam aanvoelde

Eten in het buffet restaurant was goed

Op het eiland is er veel te doen en het lopen naar de haven is erg leuk om te doen.

Een flinke tegenvaller was dit jaar de animatie

Vorig jaar was het animatie team erg actief en volop activiteiten

Dit jaar van een andere organisatie

En dit was te merken, kinderclub was iedere dag een kleurplaat maken. Werd niet met de thema’s gewerkt( dit wordt wel aangegeven in het activiteiten overzicht)

Weinig variatie en nauwelijks contact met de kinderen

Erg jammer

BLS Club Martha´s, Customer Reviews Manager, 18-5-2018

Geachte mevrouw/heer van Bokhoven

Wij waarderen het zeer, dat u een beetje van uw tijd heeft gewijd aan een zo positief bericht over ons hotel BLS Club Martha's en ons zulke positieve scores te geven. Wij zien dat u in het algemeen een heerlijk verblijf heeft gehad, afgezien van een paar punten, zoals de animatie voor kinderen, die wellicht beter hadden kunnen zijn. Voor ons zijn al uw suggesties belangrijk, daar wij uw bericht met aandacht lezen om te proberen binnen onze mogelijkheden te verbeteren. Tot slot willen wij u danken voor uw andere positieve punten en bovenal voor uw bezoek. Hopelijk komt u in de toekomst terug, zodat wij u de behaalde verbeteringen kunnen tonen en u nog meer van uw derde bezoek kunt genieten. Een hartelijke groet uit Cala d'Or.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blue Sea Club Martha's in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blue Sea Club Martha's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Blue Sea Club Martha's scoort een 8.1 uit 10 op basis van 1103 reviews.