Aparthotel Blue Sea Club Martha's

• All inclusive
  • Animatie
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Aparthotel Blue Sea Club Marthas is een luxe 4 sterren hotel aan de kust van Mallorca. Blue Sea Club Marthas ligt op 5 minuten lopen van het strand en beschikt over drie zwembaden, een fitnessruimte en een gezellige bar. Gasten zijn lovend over het ontbijt in dit hotel. Ontdek bovendien de oude Spaanse stadjes, baaien en stranden in de omgeving.

1150 reviews over Aparthotel Blue Sea Club Martha's

• 2019
    6Melanie03-10-2019

Helemaal verpest, helaas de laatste keer..

Het is onze tweede keer bij Club Martha’s, we wilden graag nog een keer heen omdat we het de eerste keer (2016) zo leuk vonden. Het is nu wel een beetje tegengevallen... appartement ronduit goor; vette vloer, schimmel, kalk, resten van de vorige vakantiegangers etc. Uiteindelijk zelf maar wat schoongemaakt (supermarkten genoeg om de hoek). Qua locatie hartstikke fijn! Genoeg uitvalswegen. Personeel vriendelijk, werkt hard maar merkt aan sommige dat ze het soms even gehad hebben (wat wij ook heel goed begrijpen). Mocht je asociaal volk goed kunnen verdragen dan zit je hier goed. Wij aten voornamelijk buiten de deur of haalden vers brood bij de supermarkt. Voor ons is dit in ieder geval de laatste keer, heel jammer dat Martha’s op de all-in tour is gegaan. Trekt toch een bepaald soort volk aan met deze prijsverhouding. Al met al hebben wij een fijne vakantie gehad, met name onze dochter van 4!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Edwin12-09-2019

Prima

Weekje genoten. Wij hadden appartement met logies en dat is prima bevallen. Service geweldig. Locatie super. Alles wat wij belangrijk vonden om de hoek. Zoals leuke zeebaai met gezellige beachbar met prachtig uitzicht . Veel lekkere terrasjes en restaurants en winkeltjes ook om de hoek. Kortom prima !

Gereisd met partner in september 2019

• 4Elyas11-09-2019

Heel misschien nog 1 keer later.

Goed de kamer nachecken op kakkerlakken, ik heb hier 3 x last van gehad het personeel doet er niet veel aan doen er heel lacherig over. Animatie team is hartstikke leuk daarin tegen, taxi's zijn betaalbaar en zijn er snel. Hygiëne qua kamer vond ik wel echt minpunt kalk overal zag schimmel aan de douchekop onder de was tafel. Schoonmakers maken niet erg goed schoon ook al geef je ze een fooitje. Bartenders en serveerders hartstikke aardig. Al met al kijk goed je kamer na voordat je het accepteer als je hier heen gaat, hou rekening met de kamer check het goed na en is er iets mis direct je reisleiding bellen voor eventuele problemen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Monique10-09-2019

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad mooi appartement 3x in de week schoonmaak 2 mooie zwembaden goed verzorgde tuin 1 klein binnenzwembad er wordt veel aan animatie gedaan dus met kleinere kids is het helemaal top wel veel Engelse die kunnen luidruchtig zijn maar goed dat is overal wel wij zaten in gebouw 6 wat merendeels wordt afgeraden aangezien je dan vlak bij de animatie zit maar nergens geen last van gehad en om 23.00 stopt het allemaal je kan er all inclusive verblijven maar wij hadden logies en daar buiten zijn er genoeg eet tentjes waaronder Tony's het beste restaurant daar 2 van de vele baaitjes in de buurt heel erg mooi kom graag nog een keer terug bij blue sea club martha's

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Herman Peeters03-09-2019

Mooie locatie, bij centrum en strand.

Wisselend gedachte over deze locatie. Sommige dingen zijn goed, andere dingen zijn ondermaats... Eten is elke dag hetzelfde in de (vr)eetzaal, totaal geen afwisseling. Niks gezelligs aan om all-inclusive te gaan eten. Is dit geld echt niet waard!!! Hotel is niet meer op Nederlanders gericht sinds de overname door Blue Sea Group. Vanaf 10 uur in de ochtend gaan de Engelsen aan het bier en de gin-tonics... Entertainment is nu door Polen, Slowaken, Nederlanders en Fransman. Dus niet zeker dat kids vermaakt worden in het Nederlands. Shows in de avond zijn wisselend; soms heel goed, soms matig. Elke ochtend om 9.00 uur moet je zien dat je bedjes kunt bemachtigen aan het zwembad... Kamers zijn niet echt schoon, veel ongedierte. Hotel ligt in buurt van mooie baaitjes met kleine stranden. Leuk centrum met prima restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Marieke28-08-2019

Mooi hotel

Hotel met speels aangelegde tuin en 3 zwembaden . Goed onderhouden, veel entertainment . Iedere ochtend vroeg bij de stapel bedjes aan het zwembad gaan staan want anders moet je in het gras of op de grond liggen . Om 9.00 uur gaan de kettingsloten van de bedjes en dan staan ze binnen een kwartier overal uitgestald met een handdoek erop en zit iedereen in de all inclusive zaal te ontbijten ( tot 10.00 uur kan dat) . Wij hadden ( gelukkig) geen all inclusive maar haalden vers brood om de hoek bij de Spar en gingen ontbijten wanneer wij dat wilden ! Appartement wordt niet schoongemaakt tussendoor en oogt wat verouderd . Maar alles zit erin en het is ruim . Bed bank is vrij hard maar alles went . Klacht over kapotte waterkoker wordt genoteerd maar wordt niets mee gedaan . WiFi is wel gratis en meestal oké . Je kunt ook badlakens huren bij de receptie . Grootste ergernis : bedjes worden in tuinen gesleept om ze zichzelf toe te eigenen😡

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Jasper18-08-2019

Leuk om nog eens heen te gaan.

Mooi Resort! Een hele leuke vakantie gehad. Leuke animatie en ‘s avonds leuke shows georganiseerd door het “animatie team”. De zwembaden en speelplaatsen zijn mooi aangekleed en nooit (te) druk. Vooral na 18:00 leuk omdat de badmeesters dan weg zijn en je lekker van de verhoogde waterval af kan springen!! Bij de restaurants goed en lekker eten, om daar op te eten of mee te nemen naar je appartementje. Huisjes alleen iets minder..... de appartementen op de begane grond zijn wel schoon alleen af en toe nog best veel ongedierte te vinden achter de plinten en kiertjes bij de deuren. Verder wel goed geregeld qua schoonmaak. Schoonmakers komen om de (1/2) dagen om toilet papier en handdoeken te verschonen. Niks verder op te merken aan het huisje of aan het park! Ligt goed gelegen naast een klein dorps straatje waar winkeltjes zitten en zat restaurants. Ook ligt op een afstand van 10 min met de auto en leuk stadje! Een leuke vakantie gehad! Gr

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Mo08-08-2019

Best voor herhaling vatbaar

Wij zijn er 8 dagen geweest en hadden all inclusive. Het eten was heerlijk niks op aan te merken jammer dat het ontbijt qua tijd zo vroeg was. Er zijn twee zwembaden maar te klein voor zoveel mensen. Te weinig ruimte en bedjes waardoor je het beroemde beddenrace kreeg. Tussen de zwembaden heb je wel een grasveld waar je kan zonnebaden met schaduw. Het animatie team was geweldig leuke optredens in de avond maar wees er vroeg bij anders heb je geen plaats. Lange rijen bij de bar. Erg vriendelijk personeel. Maar bij aankomst geen informatie. De kamers waren redelijk netjes maar niet echt super schoon.grote kalk bulten op de kranen glazen die vies in de kast stonden De airco s maken veel lawaai. Verder op het resort alles keurig schoon. Leuke winkels en restaurants op loop afstand. Strandjes mooi maar klein altijd erg druk.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Jessica04-08-2019

Heerlijk verblijf

We hebben hier een erg leuk verblijf gehad. Prima appartementen. Genoeg ruimte en ook een heel ruim balkon. Het is overal heel schoon en netjes. De bedden liggen goed. Het enige nadeel vonden wij dat er geen ligbedden meer beschikbaar zijn tenzij je s ochtends je handdoek alvast neerlegd. Het dorpje is gezellig. Niet heel druk, maar genoeg leuke winkeltjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2Michel Fransen02-08-2019

Wat een bende hier!

Studio’s zijn oud en slecht onderhouden. Worden nauwelijks schoon gemaakt. Ongedierte zit in de badkamer. In onze kamer was airco kapot en na klagen kregen we een andere kamer. Airco ook kapot in die kamer, na twee nachten in de hitte uiteindelijk een kamer gekregen waar airco wel werkte. Drie studio’s gezien, allemaal vies en slecht onderhouden. Complex is nooit 4 sterren waard!! Meeste personeel is chagrijnig en niet echt behulpzaam. Elke avond is er animatie op een podium met een terras van ongeveer 30 bij 30 meter. Prima dat er vertier is, maar slaat helemaal nergens op hoe hard de muziek staat! We bonken echt onze kamer uit elke avond tot een uurtje of half 12. Zwembaden zijn leuk maar enorm overbevolkt. Wel prettig dat er restaurantjes en winkeltjes in de buurt zijn. Eten in hotel eentonig en low budget. Voor ons helemaal nooit meer hier, wat een bende!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

68 tips over Aparthotel Blue Sea Club Martha's

• Jan, 07-01-2019

Als je boekt zou ik gewoon logies boeken en in het hotel kun je tegen leuke prijs ontbijt en zo bij boeken. Verder veel eetgelegenheden in omgeving.

• AMM, 08-05-2014

Ga naar parque Mondrago, met een heel lekker strand erbij. Het is niet ver en je hebt een heel mooie omgeving en een tweetal prachtige stranden. Eén direct bij het restaurantje en één een stukje verderop. Cala Egos strand vonden wij niks. Je ligt op een mini-strandje tussen de hotels.

• Geurt Wagensveld, 27-04-2012

Een aanrader, zeker voor gezinnen met kinderen en niet te duur.

160 vragen over Aparthotel Blue Sea Club Martha's

• Danielle, 02-07-2018

Drankjes/supermarkt

Hoi Ik ga as maandag met m'n 18 jarige dochter een paar daagjes naar dit hotel. Is het aan te raden om all in /half pension te boeken...of goedkoper en leuker om terrasjes buiten het park te bezoeken? En een supermarkt zit die dichtbij? Groetjes danielle

• Daan, 26-05-2018

Omgeving

Kan je hier in de buurt goed shoppen of zijn er veel van die kleine spaanse winkeltjes

• Mvt, 12-04-2018

Verzorging

Is All Incl aan te raden voor dit hotel, of is er genoeg eetgelegenheid in de buurt of een goede supermarkt waar je zo nu en dan zelf eens iets kunt maken in het appartement

Bianca Vd Vorm, 25-04-2018

Er zijn voldoende eettentjes in de buurt. Ik zou geen all in doen

Danielle, 08-07-2018

Fijn te lezen . Is er ook een supermarkt dichtbij om bijvoorbeeld in de ochtend iets voor ontbijt te halen? Groetjes danielle

Aparthotel Blue Sea Club Martha's info

• Afstand tot strand15 minuten lopen, 400 m, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald