Aparthotel Blue Sea Club Martha's

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag22°16°
Aparthotel Blue Sea Club Martha's

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sea Club Martha's voor je op een rij gezet:

Soladore

Aparthotel Blue Sea Club Marthas is een luxe 4 sterren hotel aan de kust van Mallorca. Blue Sea Club Marthas ligt op 5 minuten lopen van het strand en beschikt over drie zwembaden, een fitnessruimte en een gezellige bar. Gasten zijn lovend over het ontbijt in dit hotel. Ontdek bovendien de oude Spaanse stadjes, baaien en stranden in de omgeving.

1106 reviews over Aparthotel Blue Sea Club Martha's in het Nederlands

Mooi en net appartement, super met kinderen!

Yvonne
10-11-2018

Wij zaten in het appartementen complex.

Veel ruimte buiten en mooi gebouwd met alle appartementen zo bij elkaar. Net een klein dorpje.

Super net appartement, groot 2 persoonsbed in slaapkamer en stretcher onder de bank in woonkamer. Niet ideaal voor een 4 jarig kind wat eerst naar bed gaat. Opgelost door matras op de grond in de slaapkamer te leggen.

Goede airco, nette badkamer & prima schoonmaak tussendoor.

Wij hadden met ontbijt. Was super lekker en veel keus! Leuke animatie voor kinderen!

Zwembad prima, alleen mensen die op wacht staan voor een bedje en hun handdoek al klaar hangen over de parasols om een plekje te scoren... Vreselijk!

Slechte hotel ooit

CEURVELTS
21-10-2018

Lieve mensen ga nooit naar dit hotel - je slaapt 10 dagen in dezelfde lakens - je kamer wordt maar 3 maal gepoetst !

Het eten s ' middags was beperkt en als je dan iets vroeg van de kaart , dan was het er niet !!!

Prima hotel, goede locatie!

Maud
19-10-2018

In eerste instantie Es Bolero geboekt, maar kregen een kamer in Club Martha’s: Kamer ruim (4persoons), keuken klein, maar behulpzaam. Mocht wel iets beter gepoetst worden. slaapkamer prima!

Wat wij jammer vonden was dat er weinig gepoetst werd.om de dag werden de bedden opgemaakt en that’s it!

Niet even stofzuigen of dweilen etc.

Mocht van ons wel iets hygiënischer.

Verder is de ligging perfect en ligt het hotel dichtbij een mooi strandje en op steenworp afstand van een centrumpje waar je kan eten en winkelen etc. Ook 3 supermarkten in de buurt wat ideaal is!

Ontbijt krijgt een dikke 10!

Wij hadden alleen ontbijt geboekt en zijn één dag in het hotel gaan eten (kantine/niet gezellig) Eten niet geweldig.

Zwembaden en tuinen erg netjes en goed onderhouden. Personeel vriendelijk.

Animatie tot laat in de avond, vaak storend: Kamers zijn gehorig.

Aanrader: auto huren bij verhuurder. Fijne en goede service!

1 keer maar niet weer

Rianne Van der Meijden
15-9-2018

Kamers goed en ruim en schoon. Goeie bedden en goede badkamer. Helaas wel elke avond enorm geluid van complex tegenover club Martha. Verder erg rustig complex, beetje te rustig en saai. En het water is erg aan de koude kant, dochter ging er niet graag in. Op loopafstand kleine baai alleen met drukte echt geen plekje meer te vinden. Grotere strand verder weg. Eten en drinken en supermarkten in de buurt erg veel keuze en niet al te duur. Lekker gegeten. We gingen voor weinig geld dus dat was het wel waard.

Rustige omgeving

Sjuul Jansen
11-9-2018

Voor diegene die wat meer rust in de vakantie willen een prima plek. Kleine stranden in vergelijking met Arenal waar we vorig jaar zijn geweest en veel minder vertier, voor ons (2 actieve 50 +ers)iets TE rustig Appartement waar we zaten was een tikkeltje gedateerd en de vloer aan vernieuwing toe , maar heeft ook met de prijs te maken.dus vonden wij niet erg omdat we er alleen maar slapen. Ontbijt was meer dan prima , keuze buffet maar van alles te krijgen is. Bij een langer verblijf is het wijs uitstapjes te plannen. Deze zijn te boeken bij het supervriendelijke en gastvrije personeel van Blue Sea Marthas en tip...Tour over het eiland is aan te raden , je ziet dan echt de schoonheid van mallorca. Gaan we nog een keer terug? Dat denk ik niet , maar dat heeft meer met ons te maken dan met Blue Sea Marthas.

Neem geen All in!

Suzanne
3-9-2018

Het hotel is ruim opgezet met 2 zwembaden en op loopafstand van een centrum met restaurants en winkeltjes en op loopafstand van het strand.

Wij hadden All in genomen maar dit zouden wij niemand adviseren. Het eten is prima hoor daar niets op aan te merken maar je wordt als 'All in consument' slechter behandeld als de betalende klant:

- zodra je op het terras gaat zitten wordt je niet bedient als ze zien dat je een bandje om hebt, je moet je drinken zelf gaan halen aan de bar.

- je krijgt je all in bandje pas om 15 uur bij inchecken en wordt afgeknipt om 11 uur bij uitchecken. Wij hadden een hele vroege vlucht heen en een late vlucht terug dus hebben de eerste dag en de laatste dag voor het eten en drinken moeten betalen.

- indien je bijvoorbeeld een glas Sangria besteld krijg je bij all in 1 sinaasappelschijfje erin en als betalende klant een hoop fruit.

Bovenstaande als voorbeeld van de vele afwijkingen tov betalende klant.

Voor herhaling vatbaar

Bianca
21-8-2018

Wij zijn al meerdere jaren hier geweest. Club marthas is dit jaar overgenomen door bleu sea en ja er is een ander animatie organisatie. Elke avond is er wat te doen met leuke variatie. Animatieteam is erg enthousiast. Iemand die zegt dat het waardeloos is die heeft niet goed gekeken. Ja het is anders maar wel leuk en afwisselend. De schoonmaak kan gewoon veel beter maar dat is al jaren wisselend. Wij genieten op dit moment nog van onze vakantie.

Prima verblijf

Rietveld
20-8-2018

Prima verblijf!

Ruime kamer en balkon,goede bedden

Fijne ligging

Leuke animatie,groep enthousiaste mensen

Genoeg leuke dingen te beleven in de buurt

Wij hebben ons prima vermaakt.

Het is er niet beter op geworden...

Pieters
18-8-2018

Wij zijn inmiddels voor de 6e keer bij Martha's geweest. Evenals vorig jaar was het appartement niet goed schoongemaakt. Het word echt tijd dat er iets aan de bedden, slechte airco en overig onderhoud in de appartementen gedaan word. Vrees alleen nu het Blue Sea is geworden het nog langer gaat duren. De prijzen voor volgend jaar zijn al flink duurder geworden het verschil met all inclusive is daarentegen erg klein. Je merkt dat het concern deze kant op wil. Echter is de accommodatie en het Horeca aanbod hier totaal niet op ingesteld. Je merkt aan het personeel dat er veel te veel van ze gevraagd word zowel housekeeping, technische dienst als Horeca medewerkers. De Horeca mensen zijn stuk voor stuk toppers en werken hier al vele jaren. Denk dat de directie van Blue Sea veel input kan vragen bij deze mensen. Wat betreft het entertainment ik snap dat dit voor de jongere een grote teleurstelling is tov de andere jaren. Verkeerd bezuinigd

Goed te doen!

Pumpkin
17-8-2018

Zeer groot complex maar wel gezellig. Ligging nabij centrumpje en spar en restaurants ideaal voor als je niet naar het stadje wilt afreizen. Je ziet wel dat er nodig onderhoud gepleegd moet worden. (Tegeltjes zwembad, schimmel airco ) . Er wordt nagenoeg niet schoongemaakt. Troffen nog drinken en ijsjes van de vorige toeristen in de koelkast aan inclusief een haar. Wc zag er ook niet fris uit! De kamer zelf is verder prima. Animatie team voor de kinderen is een btje triest iedere dag kijken de kinderen er naar uit om om 15.00 naar de kidsclub te gaan maar dat bestaat uit een kleurplaat en potloden of verf en een niet al te gemotiveerd animatie lid er bij. Ze laten ook lang op zich wachten. Vaak wachten de Kids al een kwartier voordat er eens iemand komt. Al met al een redelijk goed resort.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blue Sea Club Martha's in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blue Sea Club Martha's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.