Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag21°11°
6,9

Aparthotel Blue Sea Club Marthas is een luxe 4 sterren hotel aan de kust van Mallorca. Blue Sea Club Marthas ligt op 5 minuten lopen van het strand en beschikt over drie zwembaden, een fitnessruimte en een gezellige bar. Gasten zijn lovend over het ontbijt in dit hotel. Ontdek bovendien de oude Spaanse stadjes, baaien en stranden in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sea Club Martha's voor je op een rij gezet:

1112 reviews over Aparthotel Blue Sea Club Martha's in het Nederlands

Gezelligheid en rust

Joyce Piepers
10-5-2019

Wat een heerlijk hotel! Goed eten en gevarieerd! Voldoet aan alle verwachtingen. Vriendelijk personeel en een topper van een animatie team. Wij ( gezin van 9 pers) 18jr-59jr hebben ervan genoten! Dank jullie wel! Een minpuntje.. de bedden in de 2pers kamers zijn aan vernieuwing toe...

Gereisd met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Waardeloos

Sr
2-5-2019

Het enige goede dat ik kan noemen zijn de 4 zwembaden. Voor de rest is het allemaal zwaar onvoldoende! Vieze kamers en wc, all in concept is waardeloos, personeel over het algemeen onvriendelijk. 4 sterren? Echt niet. Maximaal 2,5 ster!

Gereisd met partner in april 2019

Prima plek voor een leuke vakantie

T.A.
1-5-2019

Martha'sClub is overgenomen door Blue Sea Hotels. Wij zijn er 2 jaar geleden met z'n tweeën geweest, nu met een groep van 7 personen, waaronder 2 kleine kinderen. We waren verdeeld over 3 appartementen. De appartementen zijn netjes en worden 3x per week schoongemaakt. Wij kregen in 1 week 2x schone lakens en 3x schone handdoeken. Voor 4 personen is het appartement aan de kleine kant. Leuk balkon of terras erbij. Helaas waren onze appartementen niet bij elkaar. Wij waren enthousiast over het eten, ontbijt en diner. 's Avonds waren drankjes bij de prijs inbegrepen. Kom op tijd naar ontbijt en diner en je hoeft niet in de rij te staan en hebt keuze uit tafeltjes. Het restaurantpersoneel werkt hard. De receptie is nogal zakelijk. Het entertainment is soms lawaaiïg, is om 23 uur afgelopen. Wij hebben een auto gehoord bij de autoverhuur bij de rotonde, alles prima voor elkaar. In de buurt winkeltjes en restaurantjes.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Matig hotel, prachtig eiland

Derks
30-4-2019

Locatie is goed in het leuke dorp Cala Egos. Cala d'Or 2,5 km en via mooi wandelpad langs jachthaven goed te lopen. Restaurants en supermarkt dichtbij. Hotel zelf viel tegen, vooral de hygiene. Kamer was erg vies en stoffig, vooral de vloer, er wordt niet schoongemaakt behalve schone handdoeken en lege afvalbak 3 x in 10 dagen. Geen schone lakens in die periode. Kamers zeer gehorig, je hoort alles wat de buren doen, veel geluid van animatie tot laat (in blok 5 althans). Het resort zelf is netjes onderhouden en de buitenbaden zijn mooi. In april nog te koud om te zwemmen. Binnenzwembadje mag geen naam hebben. Ontbijt was prima, genoeg keus en smakelijk, ontbijtzaal massaal, chaotisch en lawaaierig. De prachtige omgeving op Mallorca maakte alles goed. Leuke excursies te boeken en autohuur gaat supermakkelijk via receptie. Wegen zijn supergoed onderhouden. Het eiland bezoeken we zeker opnieuw maar Martha's nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Fijne vakantie met een SUPER animatieteam!

Cloclo
3-3-2019

Wij vonden ons verblijf bij Martha's heel goed. Allereerst een zeer grote pluim op de hoed van het animatieteam want die gingen er 100 % voor, altijd even enthousiast en vriendelijk, super gewoon ! Wij hadden de all-in genomen en we vonden het eten lekker, al was de keuze redelijk beperkt. Natuurlijk moet je dan ook de prijs in gedachten houden en konden we niet klagen. Het personeel in de bar was aanvankelijk redelijk terughoudend maar als je zelf vriendelijk bent, weten ze snel met wie ze te maken hebben en zijn ze heel vriendelijk. Ik denk dat er ook veel mensen die all-in hebben van alles bestellen en dan alles gewoon laten staan, wat wel erger opwekt . Wij konden zeker niet klagen. De inrichting van de appartementen was wel wat verouderd, maar dat vonden we niet zo erg, we waren er enkel om te slapen. Maar qua properheid, stof op de meubels, geven zeker geen goede indruk, daar is nog werk aan. Rest was verder wel proper.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Top vakantie

Evi
20-11-2018

Super fijne accommodatie. Wij zijn hier eind september geweest en het was heerlijk. Vriendelijk personeel, ruime kamers, fijn zwembad! In de omgeving heb ik je winkelcentra, met wat restaurants en barretjes. Een aanrader is om de haven van cala dor te bezoeken! zooo mooi! Ik ga zeker nog een keer terug naar Mallorca, en ook in club Martha's wil ik best nogmaals verblijven. Tip huur een auto, zodat je meerdere mooie plaatsen kunt bezoeken!

Gereisd met partner in september 2018

Mooi en net appartement, super met kinderen!

Yvonne
10-11-2018

Wij zaten in het appartementen complex. Veel ruimte buiten en mooi gebouwd met alle appartementen zo bij elkaar. Net een klein dorpje. Super net appartement, groot 2 persoonsbed in slaapkamer en stretcher onder de bank in woonkamer. Niet ideaal voor een 4 jarig kind wat eerst naar bed gaat. Opgelost door matras op de grond in de slaapkamer te leggen.

Goede airco, nette badkamer & prima schoonmaak tussendoor. Wij hadden met ontbijt. Was super lekker en veel keus! Leuke animatie voor kinderen! Zwembad prima, alleen mensen die op wacht staan voor een bedje en hun handdoek al klaar hangen over de parasols om een plekje te scoren... Vreselijk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Slechte hotel ooit

CEURVELTS
21-10-2018

Lieve mensen ga nooit naar dit hotel - je slaapt 10 dagen in dezelfde lakens - je kamer wordt maar 3 maal gepoetst ! Het eten s ' middags was beperkt en als je dan iets vroeg van de kaart , dan was het er niet !!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima hotel, goede locatie!

Maud
19-10-2018

In eerste instantie Es Bolero geboekt, maar kregen een kamer in Club Martha’s: Kamer ruim (4persoons), keuken klein, maar behulpzaam. Mocht wel iets beter gepoetst worden. slaapkamer prima! Wat wij jammer vonden was dat er weinig gepoetst werd.om de dag werden de bedden opgemaakt en that’s it! Niet even stofzuigen of dweilen etc. Mocht van ons wel iets hygiënischer. Verder is de ligging perfect en ligt het hotel dichtbij een mooi strandje en op steenworp afstand van een centrumpje waar je kan eten en winkelen etc. Ook 3 supermarkten in de buurt wat ideaal is! Ontbijt krijgt een dikke 10! Wij hadden alleen ontbijt geboekt en zijn één dag in het hotel gaan eten (kantine/niet gezellig) Eten niet geweldig. Zwembaden en tuinen erg netjes en goed onderhouden. Personeel vriendelijk. Animatie tot laat in de avond, vaak storend: Kamers zijn gehorig. Aanrader: auto huren bij verhuurder. Fijne en goede service!

Gereisd met partner in oktober 2018

1 keer maar niet weer

Rianne Van der Meijden
15-9-2018

Kamers goed en ruim en schoon. Goeie bedden en goede badkamer. Helaas wel elke avond enorm geluid van complex tegenover club Martha. Verder erg rustig complex, beetje te rustig en saai. En het water is erg aan de koude kant, dochter ging er niet graag in. Op loopafstand kleine baai alleen met drukte echt geen plekje meer te vinden. Grotere strand verder weg. Eten en drinken en supermarkten in de buurt erg veel keuze en niet al te duur. Lekker gegeten. We gingen voor weinig geld dus dat was het wel waard.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 3 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blue Sea Club Martha's in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blue Sea Club Martha's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.