Aparthotel Blue Sea Club Martha's

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag29°18°
Aparthotel Blue Sea Club Martha's

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sea Club Martha's voor je op een rij gezet:

1103 reviews over Aparthotel Blue Sea Club Martha's in het Nederlands

Met jonge kinderen

1 keer maar niet weer

Rianne Van der Meijden
15-9-2018

Kamers goed en ruim en schoon. Goeie bedden en goede badkamer. Helaas wel elke avond enorm geluid van complex tegenover club Martha. Verder erg rustig complex, beetje te rustig en saai. En het water is erg aan de koude kant, dochter ging er niet graag in. Op loopafstand kleine baai alleen met drukte echt geen plekje meer te vinden. Grotere strand verder weg. Eten en drinken en supermarkten in de buurt erg veel keuze en niet al te duur. Lekker gegeten. We gingen voor weinig geld dus dat was het wel waard.

Rustige omgeving

Sjuul Jansen
11-9-2018

Voor diegene die wat meer rust in de vakantie willen een prima plek. Kleine stranden in vergelijking met Arenal waar we vorig jaar zijn geweest en veel minder vertier, voor ons (2 actieve 50 +ers)iets TE rustig Appartement waar we zaten was een tikkeltje gedateerd en de vloer aan vernieuwing toe , maar heeft ook met de prijs te maken.dus vonden wij niet erg omdat we er alleen maar slapen. Ontbijt was meer dan prima , keuze buffet maar van alles te krijgen is. Bij een langer verblijf is het wijs uitstapjes te plannen. Deze zijn te boeken bij het supervriendelijke en gastvrije personeel van Blue Sea Marthas en tip...Tour over het eiland is aan te raden , je ziet dan echt de schoonheid van mallorca. Gaan we nog een keer terug? Dat denk ik niet , maar dat heeft meer met ons te maken dan met Blue Sea Marthas.

Neem geen All in!

Suzanne
3-9-2018

Het hotel is ruim opgezet met 2 zwembaden en op loopafstand van een centrum met restaurants en winkeltjes en op loopafstand van het strand.

Wij hadden All in genomen maar dit zouden wij niemand adviseren. Het eten is prima hoor daar niets op aan te merken maar je wordt als 'All in consument' slechter behandeld als de betalende klant:

- zodra je op het terras gaat zitten wordt je niet bedient als ze zien dat je een bandje om hebt, je moet je drinken zelf gaan halen aan de bar.

- je krijgt je all in bandje pas om 15 uur bij inchecken en wordt afgeknipt om 11 uur bij uitchecken. Wij hadden een hele vroege vlucht heen en een late vlucht terug dus hebben de eerste dag en de laatste dag voor het eten en drinken moeten betalen.

- indien je bijvoorbeeld een glas Sangria besteld krijg je bij all in 1 sinaasappelschijfje erin en als betalende klant een hoop fruit.

Bovenstaande als voorbeeld van de vele afwijkingen tov betalende klant.

Voor herhaling vatbaar

Bianca
21-8-2018

Wij zijn al meerdere jaren hier geweest. Club marthas is dit jaar overgenomen door bleu sea en ja er is een ander animatie organisatie. Elke avond is er wat te doen met leuke variatie. Animatieteam is erg enthousiast. Iemand die zegt dat het waardeloos is die heeft niet goed gekeken. Ja het is anders maar wel leuk en afwisselend. De schoonmaak kan gewoon veel beter maar dat is al jaren wisselend. Wij genieten op dit moment nog van onze vakantie.

Prima verblijf

Rietveld
20-8-2018

Prima verblijf!

Ruime kamer en balkon,goede bedden

Fijne ligging

Leuke animatie,groep enthousiaste mensen

Genoeg leuke dingen te beleven in de buurt

Wij hebben ons prima vermaakt.

Het is er niet beter op geworden...

Pieters
18-8-2018

Wij zijn inmiddels voor de 6e keer bij Martha's geweest. Evenals vorig jaar was het appartement niet goed schoongemaakt. Het word echt tijd dat er iets aan de bedden, slechte airco en overig onderhoud in de appartementen gedaan word. Vrees alleen nu het Blue Sea is geworden het nog langer gaat duren. De prijzen voor volgend jaar zijn al flink duurder geworden het verschil met all inclusive is daarentegen erg klein. Je merkt dat het concern deze kant op wil. Echter is de accommodatie en het Horeca aanbod hier totaal niet op ingesteld. Je merkt aan het personeel dat er veel te veel van ze gevraagd word zowel housekeeping, technische dienst als Horeca medewerkers. De Horeca mensen zijn stuk voor stuk toppers en werken hier al vele jaren. Denk dat de directie van Blue Sea veel input kan vragen bij deze mensen. Wat betreft het entertainment ik snap dat dit voor de jongere een grote teleurstelling is tov de andere jaren. Verkeerd bezuinigd

Goed te doen!

Pumpkin
17-8-2018

Zeer groot complex maar wel gezellig. Ligging nabij centrumpje en spar en restaurants ideaal voor als je niet naar het stadje wilt afreizen. Je ziet wel dat er nodig onderhoud gepleegd moet worden. (Tegeltjes zwembad, schimmel airco ) . Er wordt nagenoeg niet schoongemaakt. Troffen nog drinken en ijsjes van de vorige toeristen in de koelkast aan inclusief een haar. Wc zag er ook niet fris uit! De kamer zelf is verder prima. Animatie team voor de kinderen is een btje triest iedere dag kijken de kinderen er naar uit om om 15.00 naar de kidsclub te gaan maar dat bestaat uit een kleurplaat en potloden of verf en een niet al te gemotiveerd animatie lid er bij. Ze laten ook lang op zich wachten. Vaak wachten de Kids al een kwartier voordat er eens iemand komt. Al met al een redelijk goed resort.

Wij hebben een prima verblijf gehad in de gezellige Club Marthas.

Onze studio was netjes. Wat gedateerd maar voor twee personen groot genoeg. Kleine badkamer, ruim balkon. Niet gekookt. Airco werkt als de deuren dicht zijn. De bedden staan apart maar zijn tegen elkaar te schuiven. 3x per week schoonmaak.

Restaurantbuffet was prima, minder royaal als in Turkije maar er was altijd keus tussen friet/aardappelen, pasta en salades. Goed warm en smakelijk. 1 avond zelfs sushi.

Obers mogen all-inclusieve klanten niet bedienen op het terras. Geeft je een gevoel van tweederangs klant, het barpersoneel is wel vriendelijk.

Verder kun je het geen "all-" inclusive noemen, tussen de buffetmaaltijden door bieden ze enkel wat broodjes die over zijn. Voor ijsjes en cocktails moet je ook betalen. Van tevoren goed inlezen in het inclusive aanbod voorkomt misverstanden.

Het entertainment 's avonds was wisselend. Goede Dreamettes zangeressen.

Zo zonde!

Familie
15-8-2018

Jeetje wat jammer. Ook wij zijn jaren naar Martha's gegaan.

De schoonmaak was dit keer verschrikkelijk! In twaalf dagen geen een keer schone beddengoed en handdoeken haalden wij uiteindelijk ook maar zelf bij de receptie. Buiten dat hadden wij een mierennest onder het bad, en ondanks elke keer vegen (want ja kleine kinderen kruimelen) liepen ze uiteindelijk door HEEL het appartement.

Bij aankomst vloog er een duif tegen het raam naast de ingang, wij hebben dit doorgegeven aan de receptie, omdat hij niet meer leefde. Toen wij weggingen, lag deze er nog steeds, alleen volgens mijn kinderen niet meer herkenbaar als duif en er was 'gelukkig geen bloed meer te zien'. Bah!

Het animatieteam, ik had het idee dat ze het deden omdat het moest. Met uitzondering van Eva, die wel betrokken en enthousiast was. De rest, heel jammer! Cosmo wordt daar echt gemist! Kwaliteit van de themadagen van de kleintjes tot de shows, dat is nu ver te zoeken.

Geen 4 sterren waard...

Lena
15-8-2018

Dit was onze eerste keer bij Club Martha's en ook meteen de laatste. De eerste kamer die wij kregen was alles behalve schoon, erg donker en ronduit belachelijk voor deze prijs. De 'tuin' bestond uit 1,5 meter stenen terras, zand, 3 plukken bruin gras en een boom. Dit alles gezellig gedecoreerd met een tafel en 4 stoelen, een prop toiletpapier, een wattenstaafje en een een gebruikt zakje. Wij hadden uitzicht op een stalen hek, wat kale klimplanten en een braakliggend terrein. Wij hebben de normale prijs betaald, maar deze kamer kun je rustig een bugetkamer noemen. Na 3 dagen klagen hebben wij uiteindelijk een andere kamer gekregen, maar de toon was al gezet. Het ontbijt was prima, het dinerbuffet zeer matig en had weinig smaak. Het zwembad was prima, maar de tegels zijn erg glad en er zijn veel te weinig bedjes. Deze zijn om 10 uur al vol gelegd met badlakens en vervolgens ligt er niemand op. Het hotel doet hier niks aan.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blue Sea Club Martha's in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blue Sea Club Martha's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.