Aparthotel Protur Floriana Resort

Aparthotel
Aparthotel Protur Floriana Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Floriana Resort voor je op een rij gezet:

523 reviews over Aparthotel Protur Floriana Resort in het Nederlands

Dit resort was prima! Voorzien van alle gemakken, veelal vriendelijk personeel, het eten vonden wij niet altijd gevarieerd maar voor elk wat wils. Wij hadden een goed gelegen appartement, redelijk schoon echter de slaapbank in de woonkamer was keihard. Niet lekker op geslapen. Groot voordeel vonden wij dat er geen run was op de ligbedden. Als wij rond 10 uur naar één van de zwembaden gingen, was er nog genoeg plek. Minder vonden wij dat het vooral Duits georiënteerd was..

Heerlijke vakantie

F
13-8-2018

Heerlijk verblijf gehad. Vriendelijk personeel. Lekker eten. Wij hadden een niet gerenoveerd appartement maar dit was helemaal prima. Bedden waren wat hard maar na melding bij de receptie werden er heel snel toppers gebracht. Fietsen kun je er gratis lenen voor 10 euro borg. Enige verbeterpuntje zijn de tijden voor de fietsen. Het is de ochtend of de middag met een uur pauze. Wat ruimere tijden zou fijn zijn. Strand ben je zo met leuke restuarants. Cala Millor heeft een mooier strand waar je langs de boulevard heen kunt wandelen.

Prima resort voor een 3 sterren accomodatie.

Heerlijke vakantie

Fam. van Dam
11-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij hadden een niet gerenoveerd appartement maar deze was helemaal prima, schoon, ruim en iedere dag genoeg handdoeken! 3 fijne zwembaden en een leuk kinderbad. Inderdaad had het zwembad wel iets groter mogen zijn en het water was regelmatig troebel, maar verder heerlijk, meer dan genoeg bedden en parasols, dat is toch wel erg fijn. Eten was erg lekker en voldoende, mooi terras buiten ook! Kinderen/jongeren vinden elkaar snel en hadden gauw vriendjes. Leuke kleine boulevard op loopafstand. Fijn dat je fietsen kan lenen bij het appartement. Entertainment in de avond stelt weinig voor, maar wel ruim en lekker terras.

Wij hebben paard gereden bij manege Bonaza, dit is zeker een aanrader.

Al met al een heerlijke vakantie en een prima complex!

Gewoon goed

Linda
10-8-2018

Qua prijs-kwaliteit gewoon goed, niet meer en niet minder.

Het eten is prima, niet heel veel variatie, maar voor 8 dagen oké. Frisdranken/ijs en koffie etc. zijn lekker (geen slappe aftreksels). De bedden zijn kei hard. Je kunt eventueel aan de receptie een topper vragen. Vraag bij de incheck ook meteen een 2e pasje (gratis) zodat je er 1 in de airco kunt laten zitten. De animatie was in onze ogen teleurstellend. Er is bij het overgrote deel geen enthousiasme te bekennen. De aquagym wordt bijv. door 1 jongeman gedaan die nog te moe is om uit zijn ogen te kijken en daarbij ook nog zonder muziek! Net een slapstick! De animatie is hoofdzakelijk in het Duits. Er is 1 Nederlands meisje aanwezig, maar die heeft hoofdzakelijk de kleintjes onder haar hoede. De grotere jeugd zal dus Duits of Engels moeten spreken/verstaan. De shows 's avonds zijn echt minder (tenzij door 3-den gedaan). Al met al een leuke vakantie gehad: gewoon goed.

Prima vakantie, leuk 3 sterren gezinshotel

Walter
9-8-2018

Protur Floriana is voor een 3 sterren aparthotel meer dan in orde, neigt zelfs meer naar 4 sterren. Rustige ligging en op 5-10min lopen van boulevard met een klein strandje. Fietsen zijn gratis (tegen borg) verkrijgbaar. Eten in het hotel is voor 3 sterrren prima in orde; voldoende aanbod en variatie voor jong en oud. Personeel is vriendelijk en spreekt prima Duits en Engels. Entertainment (voor kinderen) is met name Duits georiënteerd. Zwembaden (3 grote en 1 piratenboot kinderbad) zijn prima met voldoende ligbedden en parasols. Prima Wifi bij openbare plekken; zwembaden en restaurants. Schoonmaak van de kamer was matig bij duidelijk gebrek aan schoonmaakpersoneel.

De goede punten waren het vriendelijke hardwerkende personeel kamers waren schoon toen we kwamen wel erg weinig info gekregen daar waardoor we in de loop van de week beetje bij beetje wisten wat de mogelijkheden heden waren zoals een extra pasje krijgen voor de deur zodat de airco aan kan blijven. Het eten was super goed niks op aan te merken maar idd na 10 dagen ben ik wel blij om weer thuis te eten

De min punten:

Animatie wat gedeeltelijk gratis is maar veel dingen alsnog moet betalen het poetsen mag wel eens gebeuren als je erin zit nu werd alleen prullenbak gedaan,handdoeken verschoond en bed opgemaakt.

Slechte kwaliteit van het water ook 2 x dicht geweest dat het niet goed was.

En iets meer optreden tegen bepaalde mensen wat zich niet echt normaal kunnen gedragen zoals toch in badkleding in restaurant gaan werd wel gezegd maar werd genegeerd op terug reis was de transfer bus een uur te laat is ook minder.Nogmaals respect voor hetpersoneel

Prima kindvriendelijk hotel

Alet
1-8-2018

Goed hotel!

Wij zaten in de gerenoveerde kamers.

Erg netjes en schoon.

Enige minpunt de harde bedden, maar dat is overal zo in de vakantielanden.

Vriendelijk personeel, schone zwembaden en mooie piratenschip voor de kleinsten.

Eten was goed, zeker voor 3 sterren.

Maar na 11 dagen ben je ook weer blij om in Nederland te mogen eten.

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Ook leuk om gratis fietsen te huren.

Enige nadeel vonden wij de wat verre ligging van de boulevard(Cala Millor).

Met kleine kinderen was het toch wat te ver lopen naar Cala Millor.

Cala Bona strand ongeveer 5/7 minuten lopen was niet mooi.

Alles prima in orde. Er waren zelfs genoeg ligbedden ook al kwam je wat later. Het zwembad is wel wat klein maar er is heel veel ruimte op het terrein. Een groot terras met veel tafeltjes en stoelen waar je lekker in de schaduw kan zitten. Gras waar je ook je met een ligbed op gewoon met een handdoek lekker kan liggen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. All-inclusive heel goed genoeg keus wat eten betreft. Fietsen zijn gratis te gebruiken tegen een borg van 10,-. Wij kregen zomaar een mooier appartement met groot balkon en wirlpool zodat we niet te ver van onze medereizigers vandaan zaten.Als erook nog een handdoekenservice zou zijn was het helemaal perfect. Leuke boulevard met veel lifemuziek in de restaurants/ bars.Animatie zou meer in het Engels of nog liever ook in Nederlands mogen zijn. Elke dag iets te doen voor kinderen. Volwassenenanimatie daar ben ik zelf niet van.

Prima maar niet nog een keer

Suzanne

+ Autohuur via hotel

De verbeterpunten:

- Transfer was ruim 2,5 uur, terwijl 1 a 1,5 uur was vermeld

- Animatie voornamelijk Duits, ook alle muziek Duits

- Zwembad te klein en vies (troebel water) meerdere keren afgezet met rood/ wit lint vanwege slechte waterkwaliteit

- Schoonmaak kan beter, maar 1x schoon beddengoed in twee weken, geen nieuw wc papier (vragen bij receptie), geen nieuwe vuilniszak (weer vragen bij receptie), alleen bedden werden opgemaakt en schone handdoeken, vegen zelf maar gedaan.

- Gehorig, in de badkamer kan je letterlijk je buren verstaan, alle voordeuren sluiten met dranger en knallen daardoor dicht.

- Veel handdoek leggers waar hotel niets aan doet.

Mooi resort

Susanne
28-7-2018

Net terug van 13 dagen Floriana Resort! Het verbaasde mij dat er vierkante kleine zwembaden waren. Toen wij vorig jaar geboekt hadden zagen we op de foto’s en filmpjes mooie grote zwembaden. Deze zijn afgelopen winter gerenoveerd. Voor het aantal gasten in het hoogseizoen vind ik het zwembad te klein. Als je dan renoveert, maak er dan wat moois van met b.v een glijbaan of maak het groter i.p.v. kleiner. Eten was erg goed. Mooi gerenoveerd restaurant. Kamer was ook netjes en schoon. Geen föhn aanwezig. Animatie viel me wat tegen voor de kinderen. Ik had meer spelletjes verwacht voor de kids bij het zwembad. Ze kunnen wel naar de kidsclub, maar dan moet je ze achter het resort naar de kidsclub brengen. Shows door eigen animatieteam viel erg tegen. Einde avondprogramma al om 22:20. 24:00 sluit de bar.

Strand Cala Bona erg klein en troep in het water. Wij gingen naar strand Cala Millor, dit was erg mooi. Mooie vakantie gehad.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Protur Floriana Resort in Cala Bona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Protur Floriana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Protur Floriana Resort scoort een 8.38 uit 10 op basis van 521 reviews.