Aparthotel Protur Floriana Resort

Aparthotel Protur Floriana Resort

8.3Fantastisch

Spanje, Mallorca, Cala Bona

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 505p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

Het Aparthotel Protur Floriana Resort in Mallorca heeft alles om jou een leuke vakantie te bezorgen. Met de vele sportfaciliteiten, het verwarmde indoor zwembad, de sauna en miniclub voor de kinderen ben je de hele vakantie zoet. Het aparthotel ligt dichtbij de kust en leuke steden. Een leuk uitje is met de kinderen naar het aquarium in Palma.

560 reviews over Aparthotel Protur Floriana Resort

• 2019
    9Fam Beekman10-09-2019

Heerlijk,we komen volgend jaar weer!

heerlijk complex met uitzonderlijk vriendelijk personeel,ruime schone appartementen.wij komen hier al een aantal jaren maar zaten voor het eerst in het hoofdgebouw Blok C,uitzicht op het zwembad .prima prijs /kwaliteit. enig min puntje ondanks de prachtige verbouwing in het restaurant blijft het eten toch aan de lauwe kant wat jammer is want er is voor ieder wat wils en wordt keurig gepresenteerd. zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Michella29-08-2019

Leuke vakantie .

Wij waren hier 17 dagen in augustus. Logies. Voor de 2e keer. Vorig jaar zaten we In gebouw I nu in G. Wat ons opviel dat er in de 1 e week veel Nederlanders zaten paar itialianen en handje vol Duitsers maar toen wij vorig jr waren in I waren t vooral de Engelse die de overhand hadden. Laatste week veel Duitsers. Boven ons ook met kids die midden in de nacht door die kamers rennen en met een bal zaten te stuiteren sporen echt niet. Wat ons opviel dat deze 2 kamer appartement kleiner was dan die v vorig jaar. Wel in gerenoveerde kamer wel mooi ingericht. Bedden keihard maar dat wist ik kreeg gelijk een topper. Lagen ook dekbedden nu. Airco werkte iets minder dan vorig jaar. Ze mogen wel nieuwe huur fietsen aanschaffen want de meeste remmen werkte amper. Levensgevaarlijk. Cala Bona is een leuk plaatste leuke winkels n restaurantjes enz. Strand ook tegenwoordig hebben zen u ook kluisjes bij de parasols. Verder een leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Anne Derksen21-08-2019

Perfect, maar te veel kinderen

Ligging hotel is perfect; een leuke boulevard met veel winkeltjes ligt op loopafstand en een rustige omgeving. Voor jongere kinderen is het hotel geweldig; er is ontzettend veel speelruimte en het terrein is mooi opgezet met veel bloemen, palmbomen en struikjes. Er zijn dan ook ontzettend veel kinderen in het hotel. Personeel is heel vriendelijk en het eten is hartstikke goed. (Gevarieerd, veel groente etc.) Het is ik het eetgedeelte is erg rumoerig door huilende en krijsende kindjes. In de badkamer kun je helaas alleen naast de wasbak je toiletspullen kwijt want er zijn geen kastjes of plankjes. Airco functioneert goed en er is een groot balkon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Sandra16-08-2019

Nooit meer

De ligging is perfect. Mooi omgevind, leuke belouvard met gezellige live muziek en veel winkeltjes. Strand van cala millor is ook mooi. Hotel was opzicht ook prima. Fijne zwembaden. Ruime kamers. Vriendijk personeel. Nu de minpunten van dit hotel. Onze gerenoveerde kamer was bij aankomst redelijk schoon, alleen tijdens ons verblijf werd het niet tot nauwelijks bijgehouden. Wij hadden veel last van mieren in ons appartement en zelfs in ons bed. Wij zaten op de hoogste verdieping en we hadden geen eten/drinken in ons appartement. En dan toch zoveel overlast van mieren. Ons 2 persoonsbed werd heel vaak opgemaakt met een 1 persoonslaken dus onze matrassen staken er aan alle kanten uit. Airco ging bij ons om 12 uur in de nacht stuk. Gelijk gebeld maar ze hadden geen technicus beschikbaar, raar je zou verwachten dat deze 24 uur paraat staat. Kit van de toilet liet los dus het stonk naar urine in badkamer. Wij komen hier nooit meer terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Guus13-08-2019

Hotel goed en kindvriendelijk,

Hotel heel erg kindvriendelijk, schone kamers en schoon zwembad eten is niet te doen echt verschrikkelijk

• 10Lei13-08-2019

Schitterende vakantie hier gehad!!!

Geboekt een 1 x Driekamerappartement en 1 x Tweekamerappartement.5 volwassen en 3 kinderen in de leeftijd van 1,5 – 5 jaar.Mooi resort.Lekker en gevarieerd eten, Je kan buiten of binnen eten in dit erg ruime restaurant.Erg vriendelijk personeel bij het eten. Er is ook een Italiaans restaurant aanwezig op dit resort om hier te eten. Leuke animatie.Voor de kinderen leuke zwembaden aanwezig.Had je een klacht of vraag, dit werd direct opgelost. Schoon beddengoed, handdoeken werden nagenoeg dagelijks verschoond (op eigen verzoek).De appartementen werden dagelijks gepoets.Je kunt hier fietsen reserveren, maar wil je echt een flink stuk gaan fietsen, dan zou ik adviseren huur die in Cala Bona.Wil je meer vd omgeving zien kun je in Cala Millor een auto huren.Nadelen: Kamers erg gehorig, wij hadden het appartement in het K gedeelte. Matrassen erg hard, toevallig bij mijn bed niet. (was het bed in de 2e kamer van het 3k.appartm. Opa goed geslapen

• 9A. Bus11-08-2019

Aanrader!

Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie. Het resort was schoon en netjes. Min puntje waren de bedden, deze waren erg hard. Bedbank voor de kids waren wel weer prima. Eten en drinken was goed en lekker. Genoeg afwisseling in gerechten. Animatie was goed. Vooral veel Duitse gasten, waardoor ook veel in het Duits werd gesproken. Maar ook Nederlands en Engels werd gebruikt. Iedere avond was er wat te doen in het theater voor groot en klein. Ook overdag genoeg animatie mogelijkheid. Kortom echt een heerlijke vakantie gehad en zeker een aanrader.

• 9Fam. Wolbers10-08-2019

Fantastisch!!

Prachtig complex met alles er op en aan. Zwembaden en eten waren goed. Appartement ook niks op aan te merken, wij hadden een gerenoveerd appartement in blok F. Complimenten voor het personeel, zeer zeer vriendelijk! De ligging is top, strand, winkels en haven op loopafstand prima te doen. Gratis fietsen huren was ideaal. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar! Heerlijke vakantie gehad!

• 9Pouwels10-08-2019

Echt een top hotel! Wij zaten er all-inclusive en zijn niets te kort gekomen. Prachtige zwembaden en voor de kleintjes zijn de pierenbadjes echt geweldig. Ook het eten was er erg goed! En het personeel heel erg vriendelijk. Enige minpuntje vonden wij de matrassen, deze waren echt te hard, voor iemand met rugklachten zeker niet aan te raden.

• 6Familie Hendriks09-08-2019

Leuk, maar net niet wat we zochten!

All inclusive is makkelijk, maar niet altijd lekker. De hele dag drinken en ijsjes voor de kids beviel goed. Strand in de buurt stonk enorm en zat vol alg. Niet geschikt om te snorkelen. Het zwembad erg vol helaas. Gooien met ballen en zelfs grote luchtbedden mochten in het water gebruikt worden. Water was in de middag lauw en bood geen verkoeling. Wel de douches die erbij staan. De bedden zijn echt van beton. De kussens een kaasplank....dus echt lekker slapen zat er niet in. De gerenoveerde huisjes zijn mooi en schoon. De medewerkers uiterst vriendelijk. De fietsen zijn gevaarlijk. Remmen die soms maar half werken. Voor mijn kids best link vonden wij. Het was de derde keer in 10 jaar, maar er komt geen 4de keer. De kids hebben genoten en wij ook, maar de wereld is groter dan Floriana.

Aparthotel Protur Floriana Resort info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats