Aparthotel Protur Floriana Resort

Aparthotel
Aparthotel Protur Floriana Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Floriana Resort voor je op een rij gezet:

505 reviews over Aparthotel Protur Floriana Resort in het Nederlands

Beter dan verwacht, aanrader voor gezinnen.

Suzanne
22-5-2018

Een ruim, schoon en mooi gerenoveerd appartement. Het gehele complex was mooier dan verwacht. Elk appartementenblok ligt dichtbij een zwembad (als je kleine kinderen hebt, neem je babyfoon mee). Er zijn 3 grote zwembaden en 2 kinderbaden waarvan 1 met piratenboot en glijbaan (leuk voor kinderen vanaf 3/4 jaar). De zwembaden zijn pas afgelopen maand gerenoveerd en staan daarom ook nog niet op de foto’s van de reisaanbieders.

Wij zaten all incl. Het eten was goed en voldoende (met live cooking). Elke avond weer een ander thema. Tip: Als je van goede koffie houdt, kan je bij de bar tegen een meerprijs van 1,- verse koffie krijgen. De koffie die je bij all incl. krijgt is redelijk.

Bedden zijn hard, spriraalbodem voel je er doorheen. Vraag bij de receptie om een extra schuimmatras, dat ligt een stuk beter.

(Gratis) wifi heeft bereik bij zwembaden en receptie. Helaas niet in eigen app.

Super locatie!

Tanja
12-5-2018

Heerlijk verblijf! Mooi en ruim gerenoveerd appartement. Wij verbleven in blok C met zwembadzicht. Logies geboekt. Leuke, rustige locatie met veel mogelijkheden om lekker te eten en te drinken aan de boulevard van Cala Bona en Cala Millor. Voor goede prijs kwaliteit en vriendelijke service ga even verderop naar Café Maria. Echt een aanrader! Goed glas wijn en de lekkerste cappuccino voor maar 1,70, Bacardi colaatje voor 3 euro!

Tip: huur een auto want er valt veel te zien op het mooie eiland!

Wij komen hier zeker weer ‘ns terug.

Heerlijke rustige vakantie

Laura
28-4-2018

Leuk hotel met hele leuke dorpjes in de buurt. Het eten was goed en varieerde dagelijks. Onze slaapkamer lag aan de hal waar het licht vaak aan werd gedaan door gasten. Zo werd het door het raampje op onze kamer in de hal best verlicht. Dat was wel jammer.

Aanrader: huur een fiets! Zo ben je snel in cala d’or waar een mooier strand is en heel veel leuke eettentjes! De andere kant op van cala Bona uitrijden en daar zitten ook hele leuke eettentjes voor als je niet all-in zit of eens iets anders wil!

Arjan
1-3-2018

Mooie locatie, vriendelijk personeel. Ideaal dat je all- inn per dag kunt kopen. Wij hadden alleen logies geboekt. Mooie vakantie gehad en ga er zeker weer naartoe, maar dan een kamer die is gerenoveerd.

Prima !

Jennifer Hoekstra
5-1-2018

We waren er met onze kinderen van 4 en 5 jaar. Via touroperator onze reis geboekt. Zaten in een gerenoveerd appartement blok c. Beneden verdieping en konden zo prima onze kids laten slapen 'smiddags,terwijl wij op het bedje bij het zwembad lagen... mooi zicht op het appartement.

Vooraf aangevraagd of we 2 kinderbedjes ( onze kinderen zijn 1.10 ) konden krijgen. Ideaal ! Geen gedoe met bedden opmaken in de woonkamer. En kinderen konden gelijk naar bed bij eerste aankomst, we vlogen via Eelde. En kwamen om 22:30 op vliegveld aan. Toen nog wel een lange bus transfer. Dus fijn dat de bedjes klaar stonden. Vooraf duidelijk onze wensen via het resort gemeld ipv touroperator en alles werd geregeld!

Vriendelijk personeel!

We hadden geen all in, maar maakten er regelmatig gebruik van door per dag te boeken. Fietsen zijn een dagdeel gratis te huren.

Al met al een prima vakantie, met vriendelijk personeel!

Een absolute aanrader!

Frenk
8-11-2017

Wij kunnen geen minpunten opnoemen. Vriendelijk personeel, mooie gerenoveerde appartementen, groots opgezet complex, genoeg vertier, lekker eten en een ontspannen sfeer. Bovendien gunstig gelegen t.o.v. centrum Cala Bona en het strand (je steekt zo binnendoor). Wij hebben een geweldige week gehad en komen zeker een keer terug.

Geweldige vakantie gehad!

Dykstra
26-10-2017

Wij logeerden hier in de herfstvakantie op basis van All-Inclusive.

Aangekomen bij het resort kregen we een gerenoveerd appartement, niet ver van het zwembad en het restaurant af. Het was schoon en mooi. Wel wat gehorig, maar omdat we in de herfstvakantie waren was het niet zo druk en hadden we er weinig last van. Gevraagd voor een babybedje en dat werd al snel gebracht. 5x per week werd er schoongemaakt en werden we van schone handdoeken voorzien. Het eten was heerlijk en werd regelmatig bijgevuld. er was volop keus. Wanneer je met honger weggaat ligt dat toch echt aan jezelf! Het resort ligt een kleine 10 minuten lopen van het strand af en de boulevard, 20/ 25 minuten lopen naar Cala Millor. Langs het strand ben je er zo. Het personeel was heel vriendelijk en gaf ons een welkom gevoel. Wat ons betreft volgend jaar weer!

Leuke vakantie gehad!

Lilian
19-10-2017

Prima hotel, grote kamers en goed schoon! Ook de restaurants zijn goed in orde. Je kunt de hele dag eten en drinken, er is genoeg afwisseling.

Heleboel families met kinderen, die vermaken zich de hele dag in en om het zwembad. In de avond leuke animatie voor de kinderen en de kidsclub van touroperator is ook leuk voor kleine kinderen. Fietsen zijn gratis beschikbaar en is leuk om langs het strand te fietsen.

Iedereen werkt er hard om het je naar de zin te maken.

Minpuntje is de afstand van luchthaven naar het hotel. (ruim een uur)

Prima voor 3 sterren *

Fam. Bladel
8-10-2017

Kamer: Zaten in een gerenoveerde kamer, blok D begane grond met baby van 7 maanden. Schone goed onderhouden kamers maar wel behoorlijk gehorig en bedden vrij hard. Voordeel was dat we zo dicht bij het zwembad zaten (10 meter vanaf balkon) dat babyfoon mee kon.

Eten: was oké maar wel weinig variatie. All-inn flinke formule matig tov veel andere hotels. Personeel behulpzaam maar niet echt oprecht vriendelijk en geïnteresseerd.. receptie daarentegen wel!

Zwembaden: waren erg koud en wat verouderd, bedjes en parasols voldoende.

Ligging: perfect, op loopafstand (5 minuten) van boulevard (veel supermarkten met voldoende baby producten als pampers en voeding) en strand Cala Bona. 20/25 van strand Cala Millor.

Auto huren via hotel is goed te doen en betaalbaar. Rare regeling: tank inleveren zoals smorgens gekregen.

Resumé: prima hotel maar niet meer dan dat. Gewoon zijn 3 sterren waard en dan kun je geen biefstuk en champagne verwachten.

Schoon hotel

Tessa van Ee
1-10-2017

We hadden een gerenoveerd 2-kamer appartement in het hoofdgebouw boven het restaurant. De geluidsoverlast viel ons reuze mee. Het was wel gehorig in de badkamer!

Ontbijt en lunch was uitgebreid en goed. Diner was voldoende. Het personeel werkt kei hard en ze zijn erg vriendelijk.

Tips: airco werkt alleen als de deur naar het balkon goed gesloten is. Voor de afstandbediening betaal je 5 euro borg, net zoals voor het kluisje. Een auto kan je voordelig huren via de touroperator-gids in het hotel (keuze type A, B en C). Als je de auto gaat halen kan je voor €19,- extra een Audi A3 huren, ideaal.

Er is een mogelijkheid om kleding te wassen(€4) en te drogen (€3)(werkt goed). De waspoeder en verzachter zitten al in het apparaat.

De supermarkt zit op 5 minuten lopen. Het bus toch wel fijn om drinken in de koelkast te hebben. Een grote watertank kost €1,45.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Protur Floriana Resort in Cala Bona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Protur Floriana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Protur Floriana Resort scoort een 8.42 uit 10 op basis van 507 reviews.