Aparthotel Protur Floriana Resort

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°19°
Aparthotel Protur Floriana Resort
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Floriana Resort voor je op een rij gezet:

532 reviews over Aparthotel Protur Floriana Resort in het Nederlands

Met jonge kinderen

Zeer goed, volgend jaar weer

John Butzelaar
13-10-2018

Wij hebben erg genoten van onze vakantie in dit apartement was netjes en schoon.en lekker rustig, leuke zwembaden en genoeg ligbedden dus handdoekje leggen is echt niet nodig.erg fijn geholpen bij de receptie vriendelijke mensen die ook goed Engels kunnen.ook ideaal was de gratis fiets lenen. Het was allemaal netjes geregeld.ook redelijk dichtbij het strand en leuke gezellige boulevard.er is ook genoeg te doen voor de kinderen. Ook een aanrader is de gezellige plaats Calla Millor een stukje lopen vanuit de appartementen, met een mooi strand met fantastisch helder water.wij gaan ook weer boeken voor 2019.qua uit eten is er op de boulevard voldoende keus wij hebben lekker gegeten een aanrader is het Indiaas restaurant op de boulevard heerlijk.gr, john

Nooit meer

Angelique
25-9-2018

Omgeving is erg mooi en hotel heeft vriendelijk behulpzaam personeel. Zijn verschillende kleine badjes waardoor drukte niet massaal is. Bedden zijn een drama erg hard waardoor je bijna beter op een plank ligt. Erg veel pijn in de rug aan over gehouden. Hostess van hotel was onvolledig in het geven van informatie en ze was heel negatief als je een kritische vraag stelde. Ik ga hier niet meer heen.

Leuk voor een week

Patricia
31-8-2018

Wij zaten in een gerenoveerde kamer, deze was erg netjes alleen de bedden zijn erg hard, waardoor ik niet lekker kon slapen. Het resort is erg gericht op all in, wij verbleven op basis van logies. Aan de boulevard zitten veel lekkere restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. De zwembaden waren net gerenoveerd, persoonlijk vind ik de zwembaden te klein voor dit resort. Wij zaten in het hoofdseizoen. Personeel is erg vriendelijk. Goede service van het hotel is dat je voor €10,- borg een fiets kunt huren. Animatie was in Duits, Engels en af en toe was er een Nederlands meisje. Het strand van Cala Bona is ongeveer 5 min lopen, deze is niet zo mooi al het strand van Cala Millor ( 20 a 25 min lopen ). Tip: huur een auto, zo kun je veel zien van het mooie Mallorca.

Super vermaakt

Buise
29-8-2018

Prima resort. We hadden een huurauto erbij geboekt. Veel van Mallorca gezien alles is op zo'n anderhalf uur te rijden of korter. Wij vonden het eten prima...best gevarieerd. Het ontbijt was ook uitgebreid. Bij all-in zit ook sterke drank alleen dan de goedkope versie. Voor ieder wat wils en anders even naar de boulevard lopen, deze loopt door tot cala millor best een lange boulevard waar je heerlijk kunt zitten een drankje doen of eten shoppen enz. . Wij hebben genoten. Hebben ook gesnorkeld bij het strand bij cala bona en cala millor en dat was best leuk. Wel waterschoenen aan, het is best rotsachtig. De animatie was leuk, ook s'avonds genoeg vertier. We zaten recht tegenover het podium met ons appartement dus dat was wel leuk, handdoeken werden inderdaad rond 8 uur neergelegd maar er waren genoeg bedjes dus geen probleem. Kortom een leuke vakantie gehad bij een mooi resort met vriendelijk personeel. Aanrader.

Kwaliteit prijs is goed!

C
23-8-2018

Wij zijn met twee kinderen van 2 en 6 in dit resort geweest. We hebben een heerlijke tijd gehad in dit mooie, strakke, net gerenoveerde hotel. Wij hadden een gerenoveerde kamer met zwembad zicht in blok c. Je kijkt vanaf het balkon zo op het zwembad en ook op het terras waar ieder avond entertainment is. De muziek ging iedere avond keurig om 23:00 uur uit. Het is een rustig familie resort, geen geluidsoverlast gehad. Handdoeken leggen is ook niet nodig, er is de hele dag door wel een bed beschikbaar. Super fijn. Wij gingen midden in het hoogseizoen.

Strand van cala bona is niet bijzonder, maar op de fiets ben je binnen 7 min op het mooie strand van cala minor! Fiets huur je gratis bij het hotel. Boulevard loop je binnen 5 min naar toe, erg leuk. Eten was erg goed, veel variatie en goed op temperatuur. Drinken vonden de kinderen te zoet, was blij dat ik een fles diksap mee had. Er is een grote lidl op 10 min fietsen, erg handig.

Heerlijk genoten!! 😃

José
21-8-2018

De kamers waren lekker groot en schoon. Zwembad bij blok i was niet heel groot en daar door erg vol en er werden al vroeg handoeken op de ligbedden gelegd. Wel dichtbij het ontbijt, lunch en bar( altijd plek) en heerlijk geen harde muziek. Fietsservice was leuk meegenomen!! Heerlijk gefietst.

De Wi-Fi in de lobby was goed.

Leuk vakantie plaatsje. Niet zo groot maar wel gezellig.

Voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar.

Mark Pruyssers
20-8-2018

Het is een ruim opgezet complex met diverse appartementen gebouwen. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. De foto's in de reisgidsen en op de site van touroperator van de zwembaden kloppen echter totaal niet meer. Deze zijn volledig vernieuwd. Maar daarmee zijn ze een heel stuk kleiner geworden dan dat ze waren (weten we uit eerdere bezoeken). Ze zijn nu echt te klein ten opzichte van het aantal mensen die er zijn. Meerdere mensen hebben de hostess ter plaatse hier op aan gesproken en de verbazing uit gesproken dat touroperator toch de oude foto's blijven gebruiken. Helaas haalden de hostess van touroperator ongeïnteresseerd haar schouders op toen daar door meerdere mensen melding van werd gemaakt. Dit is bijna een vorm van misleiding, want je krijgt niet datgene wat je wordt aangeboden en waar je voor boekt.

Neem geen eten op het complex. Langs de boulevard vele malen beter eten!

Prima verblijf

Marieke
19-8-2018

Prima aparthotel.

Wij verbleven op basis van logies, all in haal je er niet uit. Wel een paar keer in het restaurant gegeten, eten was prima maar niet heel gevarieerd die paar avonden dat we er gegeten hebben, maar voor paar avondjes prima. Kids tot 7 jaar eten gratis en voor volwassen kosten avondeten 21,- incl. drankjes.

Je loopt met 5 min. zo het stadje in waar je veel restaurantjes hebt zitten waar je goedkoop kan eten.

Wij zaten in een gerenoveerd appartement met uitzicht op zwembad, perfect appartement, schoon en alles nieuw, enige nadeel is dat het erg gehorig is maar voor de rest uitstekend!! Personeel allemaal heel erg vriendelijk, echt top!!

Zwembaden prima, water was de ene dag wel beter als de andere dag. Water in het peuterbadje vond ik wel aan de koude kant.

Fietsen gratis te huren voor dagdeel was perfect, je fiets met 10 min. zo naar Calla Millor waar je iets grotere boulevard en groter strand hebt.

Heerlijk, maar teveel Duits!

JSTM
17-8-2018

Heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 7 en 4 jaar. Het is een mooi ruim en netjes onderhouden park, slim opgezet, waardoor alle faciliteiten binnen een zeer kleine loopafstand liggen. Het is ondertussen wel zo enorm dat het de ambiance van een hotel mist en meer op een camping lijkt.

Zwembaden goede temperatuur, bedjes genoeg! Het restaurant is letterlijk een vreetschuur in het kader van: aanvallen! waarbij de kleintjes nog wel eens ondersteboven worden gelopen. Je kan op verzoek in het wat kleinere 'Italiaanse' restaurant eten. De kwaliteit in beide restaurants is redelijk tot goed, variatie zeker op groente gebied is ver te zoeken. elke dag maar 1 en vaak dezelfde groente. Vaat ook niet altijd goed schoon. Personeel zeer vriendelijk. Vooral Duitse amateuristische animatie, voor kinderen een domper. Je kan wel heerlijk zitten op het ruime terras met bediening. Wifi/tv slecht, matrassen keihard, topper matig. Airco top!

Topvakantie!

Saskia
16-8-2018

Gemoedelijk, schoon complex. Groot resort maar weinig last van drukte. Alleen het standaard restaurant was druk.

Jammer van de alleen Spaanstalige badmeesters bij ongelukjes. Omgeving is niet heel bijzonder. Restaurantjes in de omgeving zijn veelal gericht op Engelse toeristen.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Protur Floriana Resort in Cala Bona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Protur Floriana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.