Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°16°
8,1

Het Aparthotel Protur Floriana Resort in Mallorca heeft alles om jou een leuke vakantie te bezorgen. Met de vele sportfaciliteiten, het verwarmde indoor zwembad, de sauna en miniclub voor de kinderen ben je de hele vakantie zoet. Het aparthotel ligt dichtbij de kust en leuke steden. Een leuk uitje is met de kinderen naar het aquarium in Palma.

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Floriana Resort voor je op een rij gezet:

539 reviews over Aparthotel Protur Floriana Resort in het Nederlands

Tegenvaller

Tineke
18-5-2019

Een groot complex wat echt is aan te raden bij gezinnen met kleine kinderen. Wel is alles heel erg gericht op de Duitse vakantie ganger... Wij waren er met z’n tweetjes en zouden hier niet meer heen gaan. Erg gehorig waardoor wij rond 06.00 werden gewekt door huilende kinderen (buren) en weinig tot niets in de buurt te doen. Het complete complex is rond 22.00 stil, geen gezellige bar waar je iets kunt drinken, het was voor ons te stil. Mallorca is prachtig! En een auto is echt een aanrader om te huren, Palma ook echt heel erg mooi, leuke markten in de dorpjes. Als wij terug gaan dan gaan wij toch meer richting Palma. Voor jonge gezinnen is het prachtig! Voor de stellen iets minder.

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk om bij te komen,veel vogel gezang!

Marjolein
16-5-2019

Een prachtig vernieuwd appartement met schitterend uitzicht over de tuinen,zwembad en tennisbaan op de 3e verdieping.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Voor herhaling vatbaar

A. Heuvelman
11-5-2019

Lekker eten , mooie nette kamers, schoon, vriendelijk en behulpzaampersoneel

Gereisd Met partner in mei 2019

Lisa
13-11-2018

Dit is absoluut een aanrader, mooi appartementencomplex. Kamers zijn super. Ruim en goed onderhouden. Eten en drinken niks te klagen. All inclusief. Zwembaden zijn goed. Zonneweiden ook veel en mooi. Personeel zeer vriendelijk, behulpzaam en staan voor je klaar. Even lopen en je bent op de boulevard, supermarkten en strand. Zou er weer heel graag naar terug willen. Prijs vind ik op zich duur, wij zijn hierheen gegaan omdat we over boekt waren dus reisorganisatie heeft de rest moeten bij betalen en dit was niet niks. Maar voor dat geld heb je wel luxe in mallorca.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fiona kerklingh
28-10-2018

Geweldige locatie, personeel top! Heel schoon, mooie buurt en locatie. Leuk om fietsen te huren of auto en leuke plaatsen te bezoeken.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke vakantie gehad

Rianne
24-10-2018

Heerlijke vakantie gehad. Wij hadden een gerenoveerd 2kamerappartement, zag er erg netjes uit. Het tweepersoonsbed is heerlijk groot. Wel wat harde matrassen. De badkamer is wat ouder. Was netjes, maar wel ouder dan de rest van het appartement. 5x per week prima schoonmaak en schone handdoeken.

Wij zaten all in. Het eten was goed op temperatuur, lekker en best goed gevarieerd. De sapjes bij het ontbijt (uit het automaat) waren wel mierzoet... die mengden wij met water.

Via de receptie een huurauto geregeld (Protur cars), was heel eenvoudig te regelen en goed.

Al het personeel was aardig, van receptionist, tot schoonmaker tot de heren en dames in het restaurant en in de bar.

Animatie was ook erg leuk, Lollo en/ of Bernie komen dagelijks langs, en er is elke avond kinderdisco. Verder een leuke speelplek voor de kids om te spelen en knutselen. Die speelplaats ligt aan de overkant van de straat.

We hebben genoten!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Fantastisch een aanrader

Karlijn
20-10-2018

Het personeel was super!! De accomodatie was perfect! Het eten was heerlijk. De faciliteiten waren prima onderhouden! De wifi was ook prima en op voldoende plekken. De kamers waren helemaal schoon! Het enige minpuntje was dat de matrassen wat te hard waren! Echt een top vakantie gehad met top personeel!!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Zeer goed, volgend jaar weer

John Butzelaar
13-10-2018

Wij hebben erg genoten van onze vakantie in dit apartement was netjes en schoon.en lekker rustig, leuke zwembaden en genoeg ligbedden dus handdoekje leggen is echt niet nodig.erg fijn geholpen bij de receptie vriendelijke mensen die ook goed Engels kunnen.ook ideaal was de gratis fiets lenen. Het was allemaal netjes geregeld.ook redelijk dichtbij het strand en leuke gezellige boulevard.er is ook genoeg te doen voor de kinderen. Ook een aanrader is de gezellige plaats Calla Millor een stukje lopen vanuit de appartementen, met een mooi strand met fantastisch helder water.wij gaan ook weer boeken voor 2019.qua uit eten is er op de boulevard voldoende keus wij hebben lekker gegeten een aanrader is het Indiaas restaurant op de boulevard heerlijk.gr, john

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer

Angelique
25-9-2018

Omgeving is erg mooi en hotel heeft vriendelijk behulpzaam personeel. Zijn verschillende kleine badjes waardoor drukte niet massaal is. Bedden zijn een drama erg hard waardoor je bijna beter op een plank ligt. Erg veel pijn in de rug aan over gehouden. Hostess van hotel was onvolledig in het geven van informatie en ze was heel negatief als je een kritische vraag stelde. Ik ga hier niet meer heen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk voor een week

Patricia
31-8-2018

Wij zaten in een gerenoveerde kamer, deze was erg netjes alleen de bedden zijn erg hard, waardoor ik niet lekker kon slapen. Het resort is erg gericht op all in, wij verbleven op basis van logies. Aan de boulevard zitten veel lekkere restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. De zwembaden waren net gerenoveerd, persoonlijk vind ik de zwembaden te klein voor dit resort. Wij zaten in het hoofdseizoen. Personeel is erg vriendelijk. Goede service van het hotel is dat je voor €10,- borg een fiets kunt huren. Animatie was in Duits, Engels en af en toe was er een Nederlands meisje. Het strand van Cala Bona is ongeveer 5 min lopen, deze is niet zo mooi al het strand van Cala Millor ( 20 a 25 min lopen ). Tip: huur een auto, zo kun je veel zien van het mooie Mallorca.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Protur Floriana Resort in Cala Bona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Protur Floriana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.