Reviews over Cala Bona

Lisa
    13-11-2018

Dit is absoluut een aanrader, mooi appartementencomplex. Kamers zijn super. Ruim en goed onderhouden. Eten en drinken niks te klagen. All inclusief.

Zwembaden zijn goed.

Zonneweiden ook veel en mooi.

Personeel zeer vriendelijk, behulpzaam en staan voor je klaar.

Even lopen en je bent op de boulevard, supermarkten en strand.

Zou er weer heel graag naar terug willen.

Prijs vind ik op zich duur, wij zijn hierheen gegaan omdat we over boekt waren dus reisorganisatie heeft de rest moeten bij betalen en dit was niet niks.

Maar voor dat geld heb je wel luxe in mallorca.

Fiona kerklingh
    28-10-2018

Geweldige locatie, personeel top! Heel schoon, mooie buurt en locatie. Leuk om fietsen te huren of auto en leuke plaatsen te bezoeken.

Heerlijke vakantie gehad

Rianne
    24-10-2018

Heerlijke vakantie gehad. Wij hadden een gerenoveerd 2kamerappartement, zag er erg netjes uit. Het tweepersoonsbed is heerlijk groot. Wel wat harde matrassen.

De badkamer is wat ouder. Was netjes, maar wel ouder dan de rest van het appartement.

5x per week prima schoonmaak en schone handdoeken.

Wij zaten all in. Het eten was goed op temperatuur, lekker en best goed gevarieerd.

De sapjes bij het ontbijt (uit het automaat) waren wel mierzoet... die mengden wij met water.

Via de receptie een huurauto geregeld (Protur cars), was heel eenvoudig te regelen en goed.

Al het personeel was aardig, van receptionist, tot schoonmaker tot de heren en dames in het restaurant en in de bar.

Animatie was ook erg leuk, Lollo en/ of Bernie komen dagelijks langs, en er is elke avond kinderdisco. Verder een leuke speelplek voor de kids om te spelen en knutselen. Die speelplaats ligt aan de overkant van de straat.

We hebben genoten!

Fantastisch een aanrader

Karlijn
    20-10-2018

Het personeel was super!! De accomodatie was perfect! Het eten was heerlijk. De faciliteiten waren prima onderhouden! De wifi was ook prima en op voldoende plekken. De kamers waren helemaal schoon! Het enige minpuntje was dat de matrassen wat te hard waren! Echt een top vakantie gehad met top personeel!!!

Zeer goed, volgend jaar weer

John Butzelaar
    13-10-2018

Wij hebben erg genoten van onze vakantie in dit apartement was netjes en schoon.en lekker rustig, leuke zwembaden en genoeg ligbedden dus handdoekje leggen is echt niet nodig.erg fijn geholpen bij de receptie vriendelijke mensen die ook goed Engels kunnen.ook ideaal was de gratis fiets lenen. Het was allemaal netjes geregeld.ook redelijk dichtbij het strand en leuke gezellige boulevard.er is ook genoeg te doen voor de kinderen. Ook een aanrader is de gezellige plaats Calla Millor een stukje lopen vanuit de appartementen, met een mooi strand met fantastisch helder water.wij gaan ook weer boeken voor 2019.qua uit eten is er op de boulevard voldoende keus wij hebben lekker gegeten een aanrader is het Indiaas restaurant op de boulevard heerlijk.gr, john

Cala Bona scoort een 7,9 uit 10, op basis van 114 reviews