Reviews over Cala Bona

Mooie plaats met gezellige lange boulevard

Danielle
    14-9-2017

Leuke plaats waar genoeg te doen is. De lange boulevard maakt het heerlijk om te wandelen, fietsen en winkelen. Boven onze verwachting erg leuk.

Gezellige boulevard

Petra
    15-8-2017

Leuk klein plaatsje met een gezellige boulevard, veel winkeltjes en heerlijke restaurantjes. Het eten bij de restaurantjes is prima betaalbaar. Als je wat meer de drukte op wil zoeken, kun je de boulevard helemaal doorlopen naar Cala Millor. Hier is een breder zandstrand met allerlei mogelijkheden voor watersport, veel restaurantjes en wat grotere winkels. Alles speelt zich in Cala Bona af rondom de boulevard, de rest van het dorpje bestaat uit hotels, appartementen en supermarkten. Je kunt vanuit Cala Bona er wel op uit met de fiets en de auto om zo naar het binnenland te gaan of helemaal naar de Noordpunt van het eiland.

klein gezellig centrum

DGA
    11-7-2016

Kleinschalig met mooie haven. Souvenierwinkeltjes en voor de kinderen een kleine kermis.

Leuk Vacantiedorp

jotter
    17-1-2016

Het is een modern dorp, gelegen aan de zee. Kleine haven met rondom hotels en restaurants. Tot in Cala Minor doorlopende boulevard met vele restaurants en op toeristen gerichte winkeltjes. Geen oude kern. Buiten de boulevard weinig te beleven: hotels en ommuurde woningen. Kleinschalig strand in vergelijking met Cala Minor

Gezelig, maar erg toeristisch!

GJ
    24-9-2015

Voldoende restaurantjes etc, maar erg gericht op toeristen. Je moet goed zoeken naar een authenthiek restaurant (ze zijn er wel :))

Cala Bona scoort een 7,9 uit 10, op basis van 114 reviews