Chinchón

Reviews over Chinchón

Authentiek

Jack
    21-6-2016

Chincon is een mooi stadje om even heen te gaan. Helaas heeft het buiten het Plaza Mayor weinig te bieden, maar dat is dan ook echt wel de moeite waard. Ga niet te vroeg, het begint hier pas na half elf te leven.

Gereisd Met partner in juni 2016

kleine stad met pittoresk centrum

Conny
    22-9-2012

Chinchon is een kleine rustige stad en ligt vlakbij Madrid. Het Plaza Mayor in het oude centrum is een prachtig pittoresk plein met mooie gebouwen en geweldige terrassen. Probeer de plaatselijke anijslikeur, heerlijk.

Gereisd Met partner in mei 2006

Leuk stadje, echt Spaans!

Victorine
    17-8-2012

Erg leuk stadje voor enkele dagen. Gezellig plein met leuke restaurants en echt Spaanse barretjes. In juli en augustus worden hier enkele dagen stierengevechten gehouden, dus houd deze data in de gaten als je dit wel of juist niet wil meemaken. Chinchon is een prima uitvalsbasis voor het bezoeken van Madrid, Toledo, Aranjuez en andere plaatsen. Zeker een aanrader voor wie het echte Spanje wil ontdekken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Chinchón scoort een 8 uit 10, op basis van 8 reviews