Alcalá de Henares

We hebben een aantal aanbieders voor Alcalá de Henares voor je op een rij gezet:

Reviews over Alcalá de Henares

Wat een geluk dat wij in Alcala de Henares terecht kwamen

HJK
    24-5-2006

Wat een geluk dat wij in Alcala de Henares terecht kwamen.Het was witte donderdag en dat is een feestdag in Spanje, erg gezellig daar.Heel veel winkeltjes en overal gezellige terrasjes.Wij waren op doorreis dus hebben niet erg veel cultuur kunnen snuiven . Er was wel het een en ander, maar had die dag echt met de processies te maken.Ook Goede vrijdag een nieuwe ervaring: Processie om 06.30u voor je deur. Dat doet je wat.

Gereisd Anders in Wed May 24 2006 19:37:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Alcalá de Henares scoort een 6,7 uit 10, op basis van 3 reviews