We hebben een aantal aanbieders voor Uga voor je op een rij gezet:

Reviews over Uga

Heel mooi

Wilma
    3-5-2018

Casa El Morro ligt aan het Geria gebied ( wijngebied)) en dichtbij het Parc National Timanfayav en dus wat verder weg van restaurantjes/ barretjes en winkels. Uga het dorpje hier tegenover heeft 1 restaurant en een kleine supermarkt Voor deze accommodatie heb je echt een auto nodig om bv eens te gaan eten in Puerto de Carmen . De haven is daar erg gezellig. Met een auto kun je je zeker 10 dagen vermaken op cultureel/historisch gebied. De natuur is erg fraai en wandelen is er heerlijk. Meestal witte laagbouw dorpen, die fraai afsteken tegen de bijna zwarte vulkanen. De felgroene druivenranken kleuren ook fantastisch! Ook op strandgebied is er voldoende mogelijkheid. Met auto zo gevonden. Ik lijk de touristinformation wel! Erg enthousiast over dit eiland!!

Gereisd Met partner in mei 2018
Uga scoort een 8,8 uit 10, op basis van 3 reviews