Géén boekingskosten

SpanjeLanzarotePuerto del Carmen

8.8FantastischScore uit 36 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

37 Reviews over Rocas Blancas

• 9Dennis18-02-2022

Super gewoon, bij aankomst hebben we een upgrade genomen op direct zeezicht, om de 2 dagen wordt het app schoongemaakt en de handdoeken gewisseld. Het strand met bedjes en parasol (2 bedjes met parasol voor 10,50 per dag) verder supermarkten op loop afstand, midden tussen de restaurants en kroegen met aan de overkant een geweldige ijsboer. Met andere worden een fantastisch verblijf en wij gaan volgend jaar zeker weten terug naar deze appartementen. Er is werkelijk voor ieders wat wil duiken, met een boot op stap, vissen, ach te veel om op te noemen, wij zeggen gewoon DOEN.

• 8Natuur
  • 9L stuut24-02-2021

Super leuke appartementen, aardig personeel,schoon en netjes

• 6Ingrid en ineke30-09-2018

Beddenoorlog op rocas blancas

Appartementencomplex was prima. Niks mis mee prijs kwaliteit oke...maar voor de verderest bar en boos. S morgens om 10.00 beddenoorlog. Dan gingen de kettingen los en moest je een bed veroveren. Voor ons en onze partners nooit meer rocas blancas!

• 2Caro26-10-2017

Nooit meer appartementen zijn erg verouderd.

Er was niets wat wij goed vonden. Personeel is onvriendelijk, bedden en kussens zijn net stenen. Ben al vaker op Lanzarote geweest en nooit een kakkerlak gezien nu iedere dag wel in het appartement.Ik vraag me af hoe ze dat in de zomer doen geen airco het was nog benauwd in de nacht. Koelkast waar de helft van de rekken niet in zat vriezerdeurtje ontbrak. Enz...

• 4Sara kamps28-07-2017

Nooit meer! Luidruchtig vooral tegen de avond

Luidruchtig, veel engelse,heb maar 3x handdoeken wissel gezien viese lakens moest je 8 dagen mee doen koelkast moest je optillen een was knijper eronder gezet klep van de viezer ontbrak ,veel achterstallig onderhoud was nog meer aan de hand stopcontact van de slaapkamer,was een stuk af ,kon een kind met de vingers aan zitten douche kop vloog er af wel gemeld wel verholpen geen druk op het warm water ook gemeld ook verholpen we zijn maar niet gegaan om de klachten temelden die er nog waren aanrechtkasje viel eraf we zaten in een dooie hoek met uitzicht van een grote pijp waar pizza en knoflook lucht uit kwam ,we zijn geradbraak slecht geslapen en de tafel buiten wiebelde niet geschikt voor mensen die slecht tebeen zijn en die van rust houden en die kliko' s die ze nachts tegen 1 uur doen .

• 6Leo25-09-2016

Prima voor deze prijs

Vriendelijk personeel, kamers ruim genoeg met een lekker balkonnetje of tuintje. Het is niet erg luxe, maar daar is de prijs ook niet naar. Zwembad waar onze zoon zich (2 weken)prima vermaakte met andere kinderen. Groot voordeel je hoefde de weg maar over te steken en je was al bij de zee. En je zit midden in het centrum. Weinig last gehad van discotheek in de buurt.

• 8Lisa06-09-2016

Aanrader!!

Fantastische ligging, direct aan de boulevard en het strand!! Elke ochtend bij de bakker om de hoek heerlijke koffie gehaald(kan ook zelf koffie zetten op de kamer). Wij hadden de superior kamer met zeezicht, zeer ruime kamer met een ruim balkon en ja zeezicht dan ook echt zeezicht!! Appartement verder basic, maar naar mijn mening netjes, ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. Om de dag schone handoeken. Zwembad niet heel groot, maar wel goed schoon. Elke dag schoongemaakt!!! Ligbedjes bij het zwembad zijn ook in goede staat, niet van die half doorgezakte bedjes. App.complex heeft wel veel trappen, dus niet geschikt voor mindervaliden. Wat mij betreft zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!!

• 6Marcel03-05-2016

Redelijke accomodatie

• Ligt in het centrum,
    • nabijgelegen horeca kan wat geluidoverlast geven
    • 50 meter van het strand
    • appartementen zijn schoon
    • regelmatig onderhoud en schone handdoeken
    • Personeel lijkt weinig interesse te hebben in de klanten ( gooit peuken op terras) ( in de ochtend is personeel erg luidruchtig)
    • receptie goed aanspreekbaar
    • Niet alle appartementen hebben uitzicht. (Bij E14 voorzijde, terrasje tegenover voordeur van ander app. en achterzijde kijkt op blinde muur met personeelsuitgang)
    • geen koekenpan
    • geen kinderbad
  • 6Leah04-03-2016

Goede locatie.

Het appartement complex bevind zich midden in het centrum en ongeveer 75 meter van het strand. Dit was erg positief. Wel vind ik de kamer waar ik verbleef minder. Je ziet dat het oud word en dat het toe is aan vervanging. Er hing een los stop contact, koelkastdeur haakte over de vloer en de badkuip kon wel een likje verf gebruiken. Voorderest was het niet schoon toen in aankwam. De haren lagen in de badkamer en de vloer was smerig. Ook word er niet goed schoongemaakt. Er hangt een dweil en een bezem en dan kan je het zelf doen. Zwembad is niet schoon (veel vliegjes) en de bedjes zijn wat door gezakt. Ook verblijven er veel Engelse jongeren die wel van een drankje en wat herrie houden.

Al om al heb ik wel een heerlijke week gehad op Lanzarote en is het appartement ruim en hadden we een heerlijk balkon. Het appartement complex is gewoon toe aan vernieuwing.

• 7Joey Houtbraken03-03-2016

Prima locatie ligt heel mooi in de stad

Geen schoonzwembad Geen overtol aan warm water Schoonmaak is aardig laks Veel Engelse Doorgezakte ligbedjes

Mooi centraal in de stad

Appartement Rocas Blancas info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• MagnetronBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)