Appartement Rocas Blancas

Appartement
Appartement Rocas Blancas
6,2

33 reviews over Appartement Rocas Blancas in het Nederlands

Er was niets wat wij goed vonden. Personeel is onvriendelijk, bedden en kussens zijn net stenen. Ben al vaker op Lanzarote geweest en nooit een kakkerlak gezien nu iedere dag wel in het appartement.Ik vraag me af hoe ze dat in de zomer doen geen airco het was nog benauwd in de nacht. Koelkast waar de helft van de rekken niet in zat vriezerdeurtje ontbrak. Enz...

Nooit meer! Luidruchtig vooral tegen de avond

Sara kamps
28-7-2017

Luidruchtig, veel engelse,heb maar 3x handdoeken wissel gezien viese lakens moest je 8 dagen mee doen koelkast moest je optillen een was knijper eronder gezet klep van de viezer ontbrak ,veel achterstallig onderhoud was nog meer aan de hand stopcontact van de slaapkamer,was een stuk af ,kon een kind met de vingers aan zitten douche kop vloog er af wel gemeld wel verholpen geen druk op het warm water ook gemeld ook verholpen we zijn maar niet gegaan om de klachten temelden die er nog waren aanrechtkasje viel eraf we zaten in een dooie hoek met uitzicht van een grote pijp waar pizza en knoflook lucht uit kwam ,we zijn geradbraak slecht geslapen en de tafel buiten wiebelde niet geschikt voor mensen die slecht tebeen zijn en die van rust houden en die kliko' s die ze nachts tegen 1 uur doen .

Oude reviews (archief)

Prima voor deze prijs

Leo
25-9-2016

Vriendelijk personeel, kamers ruim genoeg met een lekker balkonnetje of tuintje.

Het is niet erg luxe, maar daar is de prijs ook niet naar.

Zwembad waar onze zoon zich (2 weken)prima vermaakte met andere kinderen. Groot voordeel je hoefde de weg maar over te steken en je was al bij de zee. En je zit midden in het centrum. Weinig last gehad van discotheek in de buurt.

Aanrader!!

Lisa
6-9-2016

Fantastische ligging, direct aan de boulevard en het strand!! Elke ochtend bij de bakker om de hoek heerlijke koffie gehaald(kan ook zelf koffie zetten op de kamer).

Wij hadden de superior kamer met zeezicht, zeer ruime kamer met een ruim balkon en ja zeezicht dan ook echt zeezicht!!

Appartement verder basic, maar naar mijn mening netjes, ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. Om de dag schone handoeken.

Zwembad niet heel groot, maar wel goed schoon. Elke dag schoongemaakt!!! Ligbedjes bij het zwembad zijn ook in goede staat, niet van die half doorgezakte bedjes.

App.complex heeft wel veel trappen, dus niet geschikt voor mindervaliden.

Wat mij betreft zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!!

Redelijke accomodatie

Marcel
3-5-2016

+ Ligt in het centrum,

- nabijgelegen horeca kan wat geluidoverlast geven

+ 50 meter van het strand

+ appartementen zijn schoon

+ regelmatig onderhoud en schone handdoeken

- Personeel lijkt weinig interesse te hebben in de klanten

( gooit peuken op terras)

( in de ochtend is personeel erg luidruchtig)

+ receptie goed aanspreekbaar

- Niet alle appartementen hebben uitzicht.

(Bij E14 voorzijde, terrasje tegenover voordeur van ander app. en achterzijde kijkt op blinde muur met personeelsuitgang)

- geen koekenpan

- geen kinderbad

Goede locatie.

Leah
4-3-2016

Het appartement complex bevind zich midden in het centrum en ongeveer 75 meter van het strand. Dit was erg positief.

Wel vind ik de kamer waar ik verbleef minder. Je ziet dat het oud word en dat het toe is aan vervanging. Er hing een los stop contact, koelkastdeur haakte over de vloer en de badkuip kon wel een likje verf gebruiken. Voorderest was het niet schoon toen in aankwam. De haren lagen in de badkamer en de vloer was smerig. Ook word er niet goed schoongemaakt. Er hangt een dweil en een bezem en dan kan je het zelf doen.

Zwembad is niet schoon (veel vliegjes) en de bedjes zijn wat door gezakt. Ook verblijven er veel Engelse jongeren die wel van een drankje en wat herrie houden.

Al om al heb ik wel een heerlijke week gehad op Lanzarote en is het appartement ruim en hadden we een heerlijk balkon. Het appartement complex is gewoon toe aan vernieuwing.

Prima locatie ligt heel mooi in de stad

Joey Houtbraken
3-3-2016

Geen schoonzwembad

Geen overtol aan warm water

Schoonmaak is aardig laks

Veel Engelse

Doorgezakte ligbedjes

Mooi centraal in de stad

2e keer maar nu de laatste keer

Rob54
13-7-2014

net terug vanuit Rocas Blancas, helaas vinden wij de appartementen erg oud en gebrekkig worden. Inmiddels zijn de meubeltjes overgeschilderd maar de verf bladert los of blijft aan je handen plakken! Zwembad werd vroeger dagelijks schoongemaakt, nu 1 x in de 14 dagen gezien. 1 x schone lakens in de 2 weken gehad. schoonmaak stelt niets voor, er hangt nu wel een dweil en emmer dus kan je het zelf doen. De herrie van de disco's en het nachtelijke opruimen van het restaurant geeft je weinig nachtrust. De superior appartementen zijn beter, die hebben zelfs een normale waterdruk, doch liggen ook weer aan/boven de gangen van de opruimers in de nacht/vroege ochtend. Er zijn betere plekjes in Puerto del Carmen. Wifi alleen bereikbaar bij receptie. Zelf veel mensen doorgestuurd om de sleutel op te halen als de receptie is gesloten, dit is n.l. bij het restaurant, mogen de aanbieders wel eens duidelijk vermelden.

Prima accomodatie op toplocatie!

Brigitte
12-11-2013

Wij verbleven 8 nachten in een appartement direct aan de boulevard.

dat om de dag werd schoongemaakt, waarbij we ook schone handdoeken kregen. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Prettig appartement

Rob54
11-5-2013

Goed appartement ruim ingericht keukenspullen net voldoende, wij hadden een 3 kamer app. met 2 pers.

Kleindochter gelogeerd, totaal geen probleem daar.

Behulpzame en vriendelijke receptionist, koud zwembad, jammer dat iedere nacht om 24.30 uur of later alle bedden aan het zwembad loeihard werden opgestapeld! vervelende proppers aan de boulevard.

We hebben een aantal aanbieders voor Rocas Blancas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rocas Blancas in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rocas Blancas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Rocas Blancas scoort een 6.15 uit 10 op basis van 34 reviews.