Appartement Rocas Blancas

34 reviews over Appartement Rocas Blancas in het Nederlands

• 2018
    6Ingrid en ineke30-09-2018

Beddenoorlog op rocas blancas

Appartementencomplex was prima. Niks mis mee prijs kwaliteit oke...maar voor de verderest bar en boos. S morgens om 10.00 beddenoorlog. Dan gingen de kettingen los en moest je een bed veroveren. Voor ons en onze partners nooit meer rocas blancas!

8Inrichting
    6Hygiëne

• 2017
    2Caro26-10-2017

Nooit meer appartementen zijn erg verouderd.

Er was niets wat wij goed vonden. Personeel is onvriendelijk, bedden en kussens zijn net stenen. Ben al vaker op Lanzarote geweest en nooit een kakkerlak gezien nu iedere dag wel in het appartement.Ik vraag me af hoe ze dat in de zomer doen geen airco het was nog benauwd in de nacht. Koelkast waar de helft van de rekken niet in zat vriezerdeurtje ontbrak. Enz...

1Inrichting
    1Hygiëne
    1Zwembad
    1Prijs/kwaliteit
    1Hoeveelheid ruimte
    6Ligging

• 4Sara kamps28-07-2017

Nooit meer! Luidruchtig vooral tegen de avond

Luidruchtig, veel engelse,heb maar 3x handdoeken wissel gezien viese lakens moest je 8 dagen mee doen koelkast moest je optillen een was knijper eronder gezet klep van de viezer ontbrak ,veel achterstallig onderhoud was nog meer aan de hand stopcontact van de slaapkamer,was een stuk af ,kon een kind met de vingers aan zitten douche kop vloog er af wel gemeld wel verholpen geen druk op het warm water ook gemeld ook verholpen we zijn maar niet gegaan om de klachten temelden die er nog waren aanrechtkasje viel eraf we zaten in een dooie hoek met uitzicht van een grote pijp waar pizza en knoflook lucht uit kwam ,we zijn geradbraak slecht geslapen en de tafel buiten wiebelde niet geschikt voor mensen die slecht tebeen zijn en die van rust houden en die kliko' s die ze nachts tegen 1 uur doen .

3Inrichting
    3Hygiëne
    6Zwembad
    4Prijs/kwaliteit
    5Ligging

Met jonge kinderen

• 6Leo25-09-2016

Prima voor deze prijs

Vriendelijk personeel, kamers ruim genoeg met een lekker balkonnetje of tuintje. Het is niet erg luxe, maar daar is de prijs ook niet naar. Zwembad waar onze zoon zich (2 weken)prima vermaakte met andere kinderen. Groot voordeel je hoefde de weg maar over te steken en je was al bij de zee. En je zit midden in het centrum. Weinig last gehad van discotheek in de buurt.

7Inrichting

Met oudere kinderen

• 8Lisa06-09-2016

Aanrader!!

Fantastische ligging, direct aan de boulevard en het strand!! Elke ochtend bij de bakker om de hoek heerlijke koffie gehaald(kan ook zelf koffie zetten op de kamer). Wij hadden de superior kamer met zeezicht, zeer ruime kamer met een ruim balkon en ja zeezicht dan ook echt zeezicht!! Appartement verder basic, maar naar mijn mening netjes, ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. Om de dag schone handoeken. Zwembad niet heel groot, maar wel goed schoon. Elke dag schoongemaakt!!! Ligbedjes bij het zwembad zijn ook in goede staat, niet van die half doorgezakte bedjes. App.complex heeft wel veel trappen, dus niet geschikt voor mindervaliden. Wat mij betreft zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!!

9Inrichting
    8Zwembad
    9Hoeveelheid ruimte

• 6Marcel03-05-2016

Redelijke accomodatie

• Ligt in het centrum,
    • nabijgelegen horeca kan wat geluidoverlast geven
    • 50 meter van het strand
    • appartementen zijn schoon
    • regelmatig onderhoud en schone handdoeken
    • Personeel lijkt weinig interesse te hebben in de klanten ( gooit peuken op terras) ( in de ochtend is personeel erg luidruchtig)
    • receptie goed aanspreekbaar
    • Niet alle appartementen hebben uitzicht. (Bij E14 voorzijde, terrasje tegenover voordeur van ander app. en achterzijde kijkt op blinde muur met personeelsuitgang)
    • geen koekenpan
    • geen kinderbad
    6Inrichting
    8Zwembad
    6Prijs/kwaliteit
    8Ligging

• 6Leah04-03-2016

Goede locatie.

Het appartement complex bevind zich midden in het centrum en ongeveer 75 meter van het strand. Dit was erg positief. Wel vind ik de kamer waar ik verbleef minder. Je ziet dat het oud word en dat het toe is aan vervanging. Er hing een los stop contact, koelkastdeur haakte over de vloer en de badkuip kon wel een likje verf gebruiken. Voorderest was het niet schoon toen in aankwam. De haren lagen in de badkamer en de vloer was smerig. Ook word er niet goed schoongemaakt. Er hangt een dweil en een bezem en dan kan je het zelf doen. Zwembad is niet schoon (veel vliegjes) en de bedjes zijn wat door gezakt. Ook verblijven er veel Engelse jongeren die wel van een drankje en wat herrie houden.

Al om al heb ik wel een heerlijke week gehad op Lanzarote en is het appartement ruim en hadden we een heerlijk balkon. Het appartement complex is gewoon toe aan vernieuwing.

8Inrichting
    2Zwembad
    4Prijs/kwaliteit

• 7Joey Houtbraken03-03-2016

Prima locatie ligt heel mooi in de stad

Geen schoonzwembad Geen overtol aan warm water Schoonmaak is aardig laks Veel Engelse Doorgezakte ligbedjes

Mooi centraal in de stad

6Inrichting
    5Zwembad
    5Prijs/kwaliteit

• 6Rob5413-07-2014

2e keer maar nu de laatste keer

net terug vanuit Rocas Blancas, helaas vinden wij de appartementen erg oud en gebrekkig worden. Inmiddels zijn de meubeltjes overgeschilderd maar de verf bladert los of blijft aan je handen plakken! Zwembad werd vroeger dagelijks schoongemaakt, nu 1 x in de 14 dagen gezien. 1 x schone lakens in de 2 weken gehad. schoonmaak stelt niets voor, er hangt nu wel een dweil en emmer dus kan je het zelf doen. De herrie van de disco's en het nachtelijke opruimen van het restaurant geeft je weinig nachtrust. De superior appartementen zijn beter, die hebben zelfs een normale waterdruk, doch liggen ook weer aan/boven de gangen van de opruimers in de nacht/vroege ochtend. Er zijn betere plekjes in Puerto del Carmen. Wifi alleen bereikbaar bij receptie. Zelf veel mensen doorgestuurd om de sleutel op te halen als de receptie is gesloten, dit is n.l. bij het restaurant, mogen de aanbieders wel eens duidelijk vermelden.

5Inrichting
    5Zwembad
    6Prijs/kwaliteit
    7Hoeveelheid ruimte
    6Ligging

• 8Brigitte12-11-2013

Prima accomodatie op toplocatie!

Wij verbleven 8 nachten in een appartement direct aan de boulevard. dat om de dag werd schoongemaakt, waarbij we ook schone handdoeken kregen. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

7Inrichting
    7Hoeveelheid ruimte

4 tips over Appartement Rocas Blancas

• Brigitte, 12-11-2013

Als je een lichte slaper, of erg op je rust gesteld bent is het verstandiger om wat naar achter op het complex te boeken. Je hebt daar minder rumoer van het opruimen van het terras en toch ook een prachtig uitzicht als je zeezicht boekt. Wij vonden aan de boulevard erg gezellig.

• R van Rijn, 27-02-2013

De eilandtour die wij hebben gemaakt was zeker de moeite waard. Er waren meer goede restaurants. Mijn man moet zoutloos en dat was nergens een probleem.

• Rob54, 11-05-2013

fiets huren richting vliegveld fietsen en dan.......... beleef het maar!! eten bij Pinochio en de Mexicaan La Cantina

1 vraag over Appartement Rocas Blancas

• m, 15-09-2013

waar kan je eten als je halfpension boekt?

Je kunt bij de touropperator ook halfpension boeken. Nu zie ik dat er alleen een poolbar is. Waar wordt het ontbijt /diner genuttigd? En heeft iemand ervaring?

bep, 22-09-2013

er is een eetgedeelte aan de boulevard waar je kan eten.. een tip : je kan voor 3 euro overal super goed ontbijten aan de boulevard, uit eten is echt super goed en super goedkoop. ik kom al jaren in dit appartement, maar boek nooit met ontbijt of half pension.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats