Appartement Playamar

• 9.6Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Op het Spaanse eiland Lanzarote vind je Appartement Playamar. Een rustig appartementencomplex met zwembad. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien zoals een koffiezetapparaat en broodrooster. Playamar is gelegen in Puerto del Carmen. Je loopt zo over de boulevard of naar het strand.

104 reviews over Appartement Playamar

• 2019
    10Jan27-04-2019

Aanrader.

Echt kompleet gerenoveerd. Zowel binnen als buiten, gewoon een nieuw kompleks. Perfecte ligging. Uit het park loop je zo de boulevard op, je moet wel rekening houden met zo'n 60 treden voor je beneden bent. Wij namen naar beneden de trap en naar boven de weg die er naast loopt. In 15 minuten loop je naar de oude haven. Als je bij de receptie naar buiten gaat heb je zowel 100 mtr naar rechts als 100 mtr naar links een Spar winkel. Gelijk naast de poort bij de receptie zit een autoverhuurbedrijf, € 35 per dag voor een nieuwe VW Polo. Er is een broodjes service, om 8.15hr hangen die dan aan de deur, bij de Spar vonden wij ze lekkerder. Wij hebben geboekt bij touroperator. Vlogen via Brussel, verademing vergeleken met Amsterdam.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8Michel23-07-2018

Fantastische ervaring en voor herhaling vatbaar

Bezocht op basis van de recenties op deze website en geen moment teleurgesteld. De opzet van het complex is praktisch en het appartment waarin wij verbleven mooi, groot genoeg en compleet. Het wordt goed schoongehouden, handdoeken tijdig vervangen en bed verschoond. Je loopt geen vijftig meter en zit midden op de boulevard waar alles gebeurd. Terwijl je daar op het complex zelf niets van merkt. Het strand ligt aan de overkant, dus daar ben je ook zo. Gezellig klein bar/restaurant op het complex met super aardige mensen en betaalbare prijzen. Aan de receptie zijn wij fantastisch geholpen bij het boelen van excursies en het huren van een auto. Met twee tieners en een sportieve vader had een kleine fitness ruimte wel toegevoegde waarde geweest. Buiten zwemmen moet je het ander vertier buiten het complex zoeken. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Clara09-09-2016

Fantastisch complex

Rustig gelegen en toch aan de boulevard, via trappen of licht hellende weg bereikbaar. Appartementen liggen om het zwembad met apart peuterbad, waar voldoende ligbedden zijn. De appartement zijn ruim, met groot balkon of terras. Voldoende borden, glazen en bestek. magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, toaster. Schoonmaak appartement is goed, 5 per week. Rondom het zwembad is het erg netjes en schoon.Bij het barretje van Paco en zijn vrouw is het gezellig en op donderdag maakt Paco paella op bestelling. Gratis WIFI, safe huren is 1 euro per dag. Volgende jaar zijn ze vanaf 1 april tot 1 november gesloten wegens renovatie. Wij gaan zeker weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Sandra02-06-2016

Ruime bungalow, super schoon, top locatie!

Een weekje verbleven wij in bungalow nr 18 met zeezicht. De appartementen liggen om het zwembad. Kleinschalig, rustig, alles super netjes en schoon. Een echte aanrader met partner of kleine kinderen. Om de hoek zit een supermarkt. De trappen af naar beneden en je bent op de boulevard met alle restaurants en winkeltjes. De straat over en je bent op het strand. Er zit een restaurant bij gerund door Paco en zijn vrouw. Hier kan je heerlijk eten (wij alleen geluncht) voor weinig. Zoek je vertier 's avonds dan moet je dat buiten de deur zoeken. Maar voor een week rust in de zon op een top locatie zit je hier perfect. De haven ligt op 15 minuten lopen waar je ongeveer 10 restaurants vindt met een geweldig uitzicht en met een speeltuin. Het zwembad heeft een apart kinderbad. Ook dit is netjes en relatief klein maar prima passend bij het complex. Handdoeken kun je huren. Schoonmaak 5 keer spik en span per week (niet op wo en zo). Inrichting is wat outbollig maar alles wat je nodig hebt aanwezig. Het bed is prima alleen met 1.92 m hang je met de voeten over het bed :)

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Sandra23-11-2015

Prachtig appartement

Het is een mooi onderhouden appartementen complex. Alles ziet er netjes uit en is schoon. Het uitzicht wat we hadden vanaf bungalow 11was prachtig je kijk zo over de hele zee uit. De trap naar beneden komt zo uit op de boulevard en het strand.

Gereisd met partner in november 2015

• 9Con26-10-2013

Ook 2e keer zeer tevreden

Hier 5 jaar geleden ook geweest, toen in bungalow, nu in appartement. Hadden prima hoekappartement met volop zeezicht, alleen klein nadeel dat slaapkamer door gordijn van woonkamer gescheiden is. Dit stond nergens vermeld. Gratis goede wifi. Goede schoonmaak. Schoonmaak buiten wat minder, maar nog altijd voldoende. Veel oudere Duitse gasten, helaas dit keer ook hier vroeg handdoekje leggen bij het zwembad. Lekker en goedkoop eten bij barretje zwembad. Complex ligt ideaal, trap af bent op boulevard met winkels en restaurants en daarachter het strand. Spar om de hoek. Playamar is een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Anoniem16-08-2013

Toplocatie!

Playamar heeft een uitstekende ligging! Als je de trap van het complex afloopt sta je midden op de boulevard. Daar zijn voldoende winkels en een overvloed aan goede restaurants! Het eten is overigens heel goedkoop. Het appartamentencomplex zelf wordt keurig onderhouden en de appartamenten zijn erg ruim. Alles is zeer schoon en netjes. Supermarkt is om hoek. Kortom, echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Kk14-08-2013

Mooie appartementen met een prima ligging

Mooie accommodatie, de ligging is perfect, je sta zo op de boulevard en op het strand. Ondanks dat de boulevard dichtbij is hoor je er 's avonds helemaal niets van. 5x per week schoonmaak met nieuwe handdoeken. Wij verbleven in bungalow 13, een grote bungalow met een groot terras. Het zwembad is ook mooi en wordt iedere dag gereinigd, het enige minpuntje is dat er om 08.00 's morgens al handdoeken op de zonnebedden liggen, helaas komen wij dit vaker tegen. Op de boulevard zijn er prima eettentjes te vinden, je kunt er prima tapas, Aziatisch en Italiaans eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Joop Leferink16-12-2012

Uitenstekend adres!

Uitstekend appartementencomplex op een steenworp van de Boulevard. Vriendelijk en kundig personeel. Bij onze aankomst was de receptie gesloten een keurig briefje op het raam dat wij de sleutel bij de zwembadbar op konden halen. Perfect geregeld! Verblij zelf via internet geboekt, we moesten de eerste keer annuleren ivm ziekte in familie. Geen enkel probleem ondervonden, nieuw verblijft zonder extra kosten geboekt. Wanneer bij nog eens een keer naar Puerto de Carmen gaan, logeren we zeker weer bij Playamar. Echtpaar met zoons van begin 20.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 10dirk&hetty13-09-2012

geweldig

de eerste indruk wanneer je aankomt...tja waar ben ik nu weer beland als je de bus uitstapt...maar eenmaal door het hek t complex binnenlopend..dan valt je mond tot aan de stoeptegels open van verbazing...t is een klein paradijsje..super sfeervol en goed onderhouden en vriendelijk personeel...je zit wanneer je de andere kant naar beneden looptheel veel traptreden ,pats boom midden op de boulevard midden in de drukte ,waar je boven totaal geen erg van hebt......dit is een geweldig appartement voor jong en oud(mits goed terbeen)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2007

Appartement Playamar info