Appartement Parque Tropical

30 reviews over Appartement Parque Tropical in het Nederlands

Heerlijk

Mirjam,
27-8-2017

De accomodatie was keurig netjes. Per week 5 schoonmaakdagen. Per week 3 keer handdoeken wissel. Zwembad werd dagelijks schoongemaakt. Poolbar dagelijks open 10.00 -19.00. Vooral Engelse gasten. Groot nadeel: de ligbedden werden om 9 uur vrijgegeven maar je moest er al vroeger bij zijn om er 1 te bemachtigen. Werden veel al bezet gehouden door allen handdoeken en er werd door het personeel niks van gezegd terwijl er wel affiches hingen dat het niet mocht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Aanrader.

Mariëtte
20-1-2017

Fijn complex. De appartementen liggen rondom de drie zwembaden dat keurig onderhouden werd. Inrichting van het appartement was ietwat gedateerd maar niet storend en wel fris. Wij hadden een appartement met een tuintje en aan de straatkant. Geen last gehad van de drukte van de weg. Met onze twee jonge kinderen vond ik het wel gevaarlijk aangezien ze vanuit het tuintje direct toegang tot de zwembaden hadden. We legden een ligstoel op zijn kant voor de uitgang van de tuin. Hiervoor was begrip van de medewerkers. Medewerkers allen vriendelijk en behulpzaam.

Tegenover het complex was een supermarkt met elke ochtend verse broodjes. Verder loop je binnen vijf minuten naar de boulevard.

We hadden na een bewolkte dag een koude douche omdat het water wordt verwarmd met zonneboilers. Het zwembadwater was ong. 20 graden maar voelde wel wat kouder aan.

We zouden er zo weer heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Laat niets te wensen over en heerlijk gefietst!

Simone de Groot
11-9-2016

* Klein, gezellig, knus complex, met mooie beplanting. Vriendelijk personeel, op het park en achter de receptie.

* Locatie is geweldig: Alles in één of twee koprollen bij de hand.

Wie wil er nu niet in de schaduw van een palmboom op het strand, met zand en rotsblokken, zitten? Nee? Dan wandel je een stukje verder en huur je een parasol met bedje.

* Aankomst- zaterdag 27 augustus 9.30. Wij hadden een naar een rustig gelegen appartement gevraagd, maar dat was niet schoon. Logisch, er waren veel gasten. Bij inchecken hebben wij de koffers achtergelaten, rond 12 uur zou ons app schoon zijn. We hebben bij de poolbar koffie gedronken en een broodje gegeten. en zijn naar de haven gewandeld. Dan weet je ook waar je het beste kunt eten.

* Vertrek- 3 september 16.40. Geen probleem als je niet langer in je app kunt blijven. Er is een ruimte met douche, toilet, spiegel, wasbak en een stapel handdoeken. Je koffer zet je weer bij de receptie.

* Wil een een fiets huren, dan kun je die op het park stallen. Leuke route onder begeleiding gefietst. Ik laat wat wat fietsen betreft tips achter onder het 'hoofdje' Puerto del Carmen.

Parque Tropical is een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

Tjingo

De ligging is ideaal. Grote supermarkt tegenover hoofdingang en zee/boulevard met winkels en restaurants dichtbij. Wel zit je in de Ierse wijk. Dus met veel Ierse Pubs, waar je trouwens geen last van hebt. Ook in het resort voornamelijk Ierse of Engelse families.

Het restaurant bij dit complex biedt ook glutenvrije maaltijden aan.

(aangesloten bij de Spaanse coeliakievereniging)

Het appartement zelf is goed uitgerust, wel 2 pits kookplaat maar met magnetron, waterkoker, verder oa strijkijzer en strijkplank.

De plafonventilator doet het goed, maar dan moet je hem op stand 1 zetten.

1 = het hards, 5 = het zachts.

Soms is de ontvangst vwb wifi en sommige buitenlandse tv kanalen slecht.

Ligbedden worden inderdaad gereserveerd, maar om 12 uur komt de lifeguard en die heeft altijd nog extra (oudere) bedden over. Gewoon vragen.

In het diepe zwembad (1.70 - 2 m) mogen trouwens geen opblaasbedjes, banden oid. (alleen voor kinderen waarvoor het een zwemhulp is) Dat mag wel in het ondiepe.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Relaxe

André
15-5-2016

Leuk en goed min puntje ongeoorloofd reserveren van de zonnebedjes bij het zwembad

Hangen bordjes. Dat het niet mag maar daar word geen actie onder nomen ik zou als je er binnen een uurtje niet

Op lig handdoek verwijderen op centraal plek verzamelen er zijn nog steeds vakantie gangers die s morgens der handdoek wegleggen en weet ik waar ze uithangen gewoon met d'r handdoek heel de dag een of meerdere bedjes bezet houden triest 😂😂😂

Gereisd met partner in mei 2016

zeker voor herhaling vatbaar...

willy
30-4-2016

Het betreft een heel ruim appartement met groot terras en stuk tuin met palmboom. Badkamer met perfect werkende douche. In keuken grote koelkast met groot vriesvak, koffiezetapparaat, elektrische citruspers, waterkoker, toaster, magnetron. App. 17b is schoon. Uitzicht op muur, vanuit tuin zeezicht. Het is super rustig, geen lawaai, geen overlast. Er zijn een paar grote stranden met ligstoelen {zo'n 250 m lopen of langer} en verder veel kleine rotsstrandjes, waar verder geen voorzieningen zijn. Het receptiepersoneel is super vriendelijk en behulpzaam, daarvoor alleen al een dikke 10!!!!

Gereisd met vrienden in april 2016

Prachtig complex. Aanrader!

G. Snijders
18-4-2016

Lekker rustig en kleinschalig complex. Ligt heel centraal. Loopafstand naar boulevard en strand . Supermarkt aan de overkant. Ruime kamers met prima bedden. Heel schoon overal. vriendelijk personeel. Goed eten in het restaurant. Overal WiFi. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

prima accomodatie

mama5
7-9-2015

De appartementen zijn eenvoudig, zoals vele appartementen in zonvakantie-plaatsen.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Locatie 300m van strand, geen geluidsoverlast van feesten 's avonds en 's nachts.

Heerlijk glutenvrij eten in het restaurantje/take away en ruim assortiment glutenvrij bij de supermarkt er tegenover.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Geweldig appartementencomplex

Jan Haddeman
25-2-2015

Appartementencomplex Parque Tropical is een geweldig complex. De kamers zijn groot genoeg en schoon en de bedden slapen heerlijk. Het restaurant is uitstekend en de bediening is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hebben echt genoten en komen zeker nog een keer terug. Wat ligging betreft zit je praktisch op de boulevard met al zijn leuke winkeltjes en restaurantjes.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Top vakantie gehad in Parque Tropical

Lilian Isken
4-5-2012

Wat een toplocatie is dit. Echt grandioos. Rustig gelegen maar op 1 min. van de boulevard. Schuin aan de overkant grote supermarkt met dagelijks verse broodjes. Alles te koop. Boulevard lang en erg gezellig. Vele eetgelegenheden en veel winkeltjes. Vaak gegeten bij Trattoria, links op de boulevard. Heerlijke spagetti Bolognese voor 6,95. Echt volledige maaltijd. Wijntje erbij en een goedkoop maaltje. Ruta 66 is ook een heel gezellig bar met vele heerlijke cocktails. Zwembad en zeewater in deze tijd wel erg koud. Lanzarote is een schoon eiland. 2 maal 1 dag een auto gehuurd. Vooral de vuurbergen en vulkaangebied was spectaculair. Echt de moeite waard. Noord Lanzarote met alle bezienswaardigheden viel wat tegen. Veel entree geld voor weinig indrukwekkends. Al met al een zeer geslaagde vakantie en zeker aan te bevelen. O ja, koop geen sigaretten/alcohol of parfum op Schiphol. Is spotgoedkoop op Lanzarote!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Tropical in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Tropical zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.