Géén boekingskosten

SpanjeLanzarotePuerto del Carmen

7.2GoedScore uit 41 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

44 Reviews over Parque Tropical

• 7W J M12-03-2022

heel goed, alleen jammer dat t zwembadwater zo is

het enige minpunt is dat het zwembad water ijs en ijs koud is ! ( in de brochure staat vermeld dat het water verwarmd wordt en zou het 20 graden moeten zijn. ) het is veeel kouder. De meeste zwembaden zijn tot rond 24 graden verwarmd. Daarom zie je ook bijna niemand in het zwembad, ze draaien allemaal weer om als ze het water gevoeld hebben. Erg jammer.

• 8Natuur
  • 9Gerda20-11-2019

Heerlijk verblijf!

Mooi appartement, geen airco, maar ventilatoren aan het plafond. Goede ligging, zacht matras (te zacht voor ons). Ligging is erg goed, rustig maar toch dicht bij de boulevard. Er is veel te doen/zien op Lanzarote. Uit eten is goedkoop en goed. Auto huren is ook goedkoop. Bus naar Arrecife kost maar 1,70€ pp. en gaat 3x per uur.

• 10Susan O’ Neill26-08-2019

Excellent family friendly complex with poolside

Excellent stay everything within walking distances,food was fantastic and very family friendly resort. Will book again next August,The main strip in the new town puerto del Carmen was very enjoyable every night. With a great variety of excellent restaurants of all types and shops to browse,

• 9Kees05-06-2019

Een volgende keer kom ik hier graag terug!

Leuk kleinschalig appartementencomplex. Fijn zwembad, prima appartement dat bovendien erg schoon was. Lekker grote koelkast met grote vriezer, voldoende borden, glazen, bestek enzovoort. Heel dicht bij de boulevard en het strand. Bij het zwembad een bar waar je wat kan eten en drinken, tegen een aantrekkelijke prijs.

Locatie heeft twee sterren, maar dat zou je zeker niet zeggen.

• 8J20-02-2019

Leuk, maar voor ons niet nr.1 op de lijst

Plaats is oke als je van erg toeristisch houdt. Veel restaurants en bars . Voor shopaholics volop winkelplezier al zitten er veel winkels die hetzelfde aanbieden . Parc Tropical is leuk kleinschalig en lekker rustig gelegen. Goed maar sober appartement gehad. Bedden waren voor ons goed. Als je zelf zou willen koken moet je rekening houden met zeer verouderd materiaal.

• 10Danielle Darcy01-08-2018

Great Apartments!

Couldn't recommendation these Apartments enough! This was both of our first time staying here and I wouldn't stay anywhere else again. The location was just perfect will we be back again next year. The staff were so pleasant and helpful and the rooms were cleaned everyday. This made our first trip away together even better!!

• 8Mirjam27-08-2017

Heerlijk

De accomodatie was keurig netjes. Per week 5 schoonmaakdagen. Per week 3 keer handdoeken wissel. Zwembad werd dagelijks schoongemaakt. Poolbar dagelijks open 10.00 -19.00. Vooral Engelse gasten. Groot nadeel: de ligbedden werden om 9 uur vrijgegeven maar je moest er al vroeger bij zijn om er 1 te bemachtigen. Werden veel al bezet gehouden door allen handdoeken en er werd door het personeel niks van gezegd terwijl er wel affiches hingen dat het niet mocht.

• 10Gail cooper31-01-2017

Fantastic

Here is so clean friendly and beautiful and we are in the middle of a six week stay and can't wait to book for the same time next year thank you to all staff for a clean comfortable and room apartment

• 7Mariëtte20-01-2017

Aanrader.

Fijn complex. De appartementen liggen rondom de drie zwembaden dat keurig onderhouden werd. Inrichting van het appartement was ietwat gedateerd maar niet storend en wel fris. Wij hadden een appartement met een tuintje en aan de straatkant. Geen last gehad van de drukte van de weg. Met onze twee jonge kinderen vond ik het wel gevaarlijk aangezien ze vanuit het tuintje direct toegang tot de zwembaden hadden. We legden een ligstoel op zijn kant voor de uitgang van de tuin. Hiervoor was begrip van de medewerkers. Medewerkers allen vriendelijk en behulpzaam. Tegenover het complex was een supermarkt met elke ochtend verse broodjes. Verder loop je binnen vijf minuten naar de boulevard. We hadden na een bewolkte dag een koude douche omdat het water wordt verwarmd met zonneboilers. Het zwembadwater was ong. 20 graden maar voelde wel wat kouder aan. We zouden er zo weer heen gaan.

• 9Simone de Groot11-09-2016

Laat niets te wensen over en heerlijk gefietst!

• Klein, gezellig, knus complex, met mooie beplanting. Vriendelijk personeel, op het park en achter de receptie.
    • Locatie is geweldig: Alles in één of twee koprollen bij de hand. Wie wil er nu niet in de schaduw van een palmboom op het strand, met zand en rotsblokken, zitten? Nee? Dan wandel je een stukje verder en huur je een parasol met bedje.
    • Aankomst- zaterdag 27 augustus 9.30. Wij hadden een naar een rustig gelegen appartement gevraagd, maar dat was niet schoon. Logisch, er waren veel gasten. Bij inchecken hebben wij de koffers achtergelaten, rond 12 uur zou ons app schoon zijn. We hebben bij de poolbar koffie gedronken en een broodje gegeten. en zijn naar de haven gewandeld. Dan weet je ook waar je het beste kunt eten.
    • Vertrek- 3 september 16.40. Geen probleem als je niet langer in je app kunt blijven. Er is een ruimte met douche, toilet, spiegel, wasbak en een stapel handdoeken. Je koffer zet je weer bij de receptie.
    • Wil een een fiets huren, dan kun je die op het park stallen. Leuke route onder begeleiding gefietst. Ik laat wat wat fietsen betreft tips achter onder het 'hoofdje' Puerto del Carmen.

Parque Tropical is een aanrader!

Appartement Parque Tropical info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden