Appartement Los Hibiscos

7.8Goed

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 290p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

264 reviews over Appartement Los Hibiscos

• 9Ingeborg29-02-2020

Eten voortreffelijk

la comida aquí es muy sabrosa Vaak wordt er geklaagd over het eten. Volkomen onterecht. Het eten is gevarieerd en lekker, volop keuze. Omgeving prima, evenals appartement en heel vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    5Anoniem23-08-2019

Nooit meer

Dit hotel voor ons nooit meer. Goede punten: grote kamer, mooi uitzicht als je zeezicht boekt, goede ligging Nadelige punten: kamer is in de 12 dagen maar 1 keer schoongemaakt, om 7:55 uur staan ze al in de rij om een handdoek te leggen, terwijl het zwembad pas om 9 uur open gaat. Je moet dus je wekker zetten mocht je een bedje willen aan het zwembad. Voor de 143 kamers zijn er 70 bedjes aan het zwembad en 19 parasols, veel te weinig. Eten naar onze mening heel erg gebaseerd op de Engelse. Dichtstbijzijnde parkeerplaats op ongeveer 10 minuten lopen als je rond half 5 terug komt bij het hotel. Toen we bij de receptie kwamen om onze beklacht te doen haalde ze de schouders op dat zij er ook allemaal niks aan kon doen, en dit ging bij ons vooral om de kamer die niet schoongemaakt werd. Even later kwam de receptioniste er op terug dat ze het bij de manager na ging vragen en de dag erop terug zou komen. Maar wij hebben niks meer gehoord.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Esther11-08-2019

Heerlijk

Prima vakantie gehad , eilandtour gedaan was leuk in 1 dag bijna het hele eiland gezien , verder eten was prima , niet te druk hotel , dichtbij strand , enige minpunt bedden waren niet heel fijn , en bedbank keihard , wel fijn appartement , leuk plaatsje ook

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Rave08-07-2019

Prima hotel voor de prijs/ kwaliteit

Van 22 juni tot en met 2 juli bij Los Hibiscos geweest. Kamer is erg schoon en netjes. Wij hadden een kamer met zee zicht wat echt perfect was. In principe worden de handdoeken 1 keer in de 2 dagen verschoond, toen we aangaven dat mijn man ziek was en in verband met zijn hygiëne extra schoon moet zijn kregen we meerdere op de kamer. Voor de all in was er niet heel veel keuze aan eten, maarja thuis heb je ook maar 1 groente. Het eten wat er was, was wel goed en lekker. De snacks tussendoor was niet veel bijzonders. Jammer van de rij mensen die al voor 9.00 uur met hun handdoekje bij het zwembad staan om een strandbedje te reserveren. De ligging van het hotel is prima. Met 150 meter lopen ben je aan de zee en aan de boulevard. Alleen deze weg is wel erg steil en behoorlijk klimmen. Met een rolstoel was dit best pittig.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Kristel Pakkert08-05-2019

Relaxte vakantie

Vanaf zaterdag weer terug na een heerlijk relaxte vakantie op Lanzarote. Het hotel ziet er netjes en schoon uit. Het personeel is erg vriendelijk. De kamer was niet erg sfeervol maar wel netjes. Op de slaapkamers hangen de deuren van de kasten er scheef in en als je in de douche staat en de douchekop staat verkeerd dan is de badkamer erg nat. Maar als je dit door hebt dan kun je prima douchen. Schoonmaak en verschoning van handdoeken en bedden werd goed bijgehouden. Het zwembad was erg koud maar dat maakte de kinderen niks uit. Wel jammer dat ze geen balletje of opblaasbal in het water mochten. Er zaten namelijk bijna geen andere gasten in het water. De lifeguard was oplettend maar ook streng. Weinig vermaak voor de kinderen bij het hotel. Het was onze eerste all inn ervaring, het eten was goed. Jammer dat er in de middag allerlei broodjes staan maar geen beleg. We hebben een auto gehuurd om wat meer van het eiland te zien.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Greetje14-01-2019

Geweldig!

Goed en schoon hotel! Prettig personeel. Geweldig goede ligging, steenworp van boulevard en strand.

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Mirjam12-01-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Los Hibiscos is een mooi, schoon en net hotel. Niet groot, maar wel heel gezellig. Vriendelijk personeel. Goed eten en drinken. Iets meer variatie zou fijn zijn. Hadden geen zeezicht geboekt maar tot onze verrassing wel gekregen! Één nadeel wat wij wel erg vonden was dat we 4 dagen met de zelfde handdoek moesten doen. We wisten dat we maar twee keer schone handdoeken zouden krijgen maar er zat geen logica in. Eerst hebben we twee dagen met de zelfde handdoek gedaan, toen 4(!) dagen en toen 1 dag want de volgende dag gingen we weer naar huis. Volgende keer maar zelf handdoeken meenemen want we komen hier zeker weer terug! Het hotel is vernieuwd en kijk voor de juiste foto's op de site van het hotel zelf. Het heeft nu een moderne uitstraling. Het hotel heeft een zeer goede ligging, je bent zo op de boulevard, die overigens heel gezellig is, en bij het strand. Het strand is ook goed en mooi met veel ligbedden. Lanzarote is ook een fascinerend eiland, zou wel een auto huren. Wij hebben voor 4 dagen een auto gehuurd en het hele eiland gezien.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9hofmeijer29-10-2018

precies goed.

voor de tweede keer dit hotel bezocht . Er was veel vernieuwd en dus nog aangenamer dan de eerste keer. Prijs-kwaliteitverhouding optimaal met geweldig personeel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 8Wendy04-07-2018

Zou zo nog een keer gaan

Het is een heerlijk hotel, personeel is zeer vriendelijk, ik was toen een dag erg ziek geweest en vroegen meteen als het ging, als ze wat voor me konden betekenen enzovoort echt top dus. Het eten was echter wel wat minder als je niet zoveel vlees of vis en groenten lust maar je kan je zelfs dan nog de hele week lekker eten. Het strand is echt heel dichtbij, je moet wel een steile helling op lopen. Het is een zandstrand en je kan daar per dag een bedje huren bij een local. Water van het zwembad was wel frisjes. Kamers waren helemaal schoon en als er wat is kun je gewoon dag en nacht bellen/ langs de receptie gaan. Er is een best wel grote boulevard met allemaal leuke winkeltjes en restaurant, ook zijn daar wat uitgaansgelegenheden.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• Oude reviews

6De lange sylvia20-10-2017

Nooit meerğ

Wij waren 28sept 2017 tot 12okt in los hibiscos lanzarote.kamers zijn.ruim netjes.aparte slaapkamer.keukentje .balcon.het eten is niks.buikpijn gehad beide.andere mensen die ik kende ook.maar aan de boulevard kun je heerlijk eten.voor weinig geld.personeel is zeer vriendelijk.zwembad is klein.voor kinderen een superklein.zwembadje.'smorgens rennen om 09.00 voor een bedje walgelijk!! Voor ons niet meer...

Gereisd met partner in oktober 2017

Appartement Los Hibiscos info