Appartement La Tegala

• Aan zee

44 reviews over Appartement La Tegala in het Nederlands

• 9Gezin met kind van 5 jaar15-09-2016

Goede ligging: rustig, strand en boulevard < 5 min

Appartement werd zeer goed schoongehouden. Omdat het kleinschalig is, heb je het zwembad voor jezelf met voldoende ligbedden. De onderste appartement hebben een groter terras. De ligging is prima.Het strand/boulevard en 2 grotere supermarkten op 5 min. De weg is iets hellend. Onderweg naar de haven loop je langs een nieuw groot winkelcentrum (meerdere verdiepingen). De haven ligt op ongeveer 45 min. Met de taxi is het 5 min. en kost nog geen € 4. We hebben 4 dagen een auto gehuurd, gewoon via het Andrea geregeld (op de site kun je de prijzen bekijken). De stranden bij playa Papagos (bij Playa Blanca) zijn aan te raden, zowel het strand bij de camping als het strand links op de splitsing. Als je het nat. park (lava) wil bezoeken, dan direct om 9:00 uur doen. De wachttijden lopen nl. snel op. De entreeprijs is inclusief een rondtoer met de bus. Lanzarote heeft ons verrast: mooi rotsachtige kusten, prachtige grotten, mooi uitzicht (mirador del rio), zwarte en witte stranden...

9Zwembad
    9Ligging

Met jonge kinderen

• 9Erik en Elise21-08-2016

Heerlijk appartement

Mooi appartement, uitgebreide inventaris, goed verzorgd, royale balkons allen met mooi zwembadzicht, mooi zwembad. Geheel is kleinschalig (19 app), daar moet je van houden. Als je wat meer op jezelf bent heel prima, in deze mooi opgezette accommodatie. 5-10 min lopen over steile weg naar strand en boulevard, dit is net te doen. Gastvrijheid enorm goed.

9Zwembad
    10Hoeveelheid ruimte
    7Ligging

• 9Rieneke14-03-2015

Heerlijke plek voor een weekje Lanzarote!

Wij hadden een heerlijk appartement, genoeg ruimte voor 2 personen, alles aanwezig in keuken, heel schoon, fijne douche, elke dag mogelijkheid tot nieuwe handdoeken en schoonmaak. We hadden een balkon met uitzicht op het zwembad en verder op de zee, lekker de hele dag zon op het balkon (was wel parasol aanwezig voor zo nodig). Bij het zwembad was genoeg ruimte (maar het was ook niet druk toen wij er waren) en genoeg ligbedjes. Supermarkt tegenover appartement en nog grotere supermarkt op paar minuten loopafstand. De boulevard en zee ligt op nog geen 3-5 minuten lopen (iets steile weg). Alle mensen die in het appartement werken zijn ontzettend vriendelijk, behulpzaam en vrolijk aanwezig! Geeft echt een vakantie gevoel.

8Zwembad
    8Hoeveelheid ruimte
    9Ligging

• 9femke28-10-2014

Schone en centraal gelegen appartementen

La Tegala is een centraal gelegen appartementencomplex in Puerto del Carmen. Je loopt de straat naar beneden (licht hellend) en je staat in het midden van de levendige boulevard. Appartementen zijn ruim en voldoende ingericht. Er zijn 2 kookplaten, magnetron, broodrooster, koffiezetapparaat, koelkast, eierkoker, waterkoker en een föhn. De douche (lage instap met schuifdeur) had een fijne krachtige straal en er was voldoende warm water. De appartementen op de begane grond hebben allemaal een balkon (en uitzicht) op het zwembad. Op de tweede (tevens hoogste) verdieping heb je een balkon en zeezicht in de verte. Het zwembad is klein en ook voor de ligbedjes is niet heel veel ruimte maar alles is en wordt wel keurig bijgehouden. Er wordt 5x per week goed schoongemaakt en er is voldoende wisseling van handdoeken en beddengoed. Er is geen bar of animatie maar dat hebben wij ook niet gemist. Eigenaresse Andrea kan je goed adviseren wat betreft excursies, autohuur en lekkere eettentjes.

8Zwembad

• 10Claudia21-08-2014

Geweldig appartementcomplex!

In totaal 8 dagen in La Tegala verbleven. Direct verwelkomd door Andrea, de beheerder. Hele aardige vrouw, helpt je heel goed. Toen wij aankwamen had ze zelf een fout gemaakt, we waren namelijk overboekt. Dit heeft Andrea heel goed opgelost. We konden direct bij een ander hotel terecht, dat vlak bij La Tegala lag. Gelukkig was het maar voor 1 nacht en konden we de volgende ochtend al weer bij La Tegala terecht. Ook hebben we vrijkaartjes voor Rancho Texas Park gekregen, gratis huur van een kluisje en er stond wat lekkers voor ons klaar in het appartement, ter compensatie dat we een nacht ergens anders door moesten brengen. Verder een zeer net en kleinschalig appartementencomplex. Het appartement is ruim genoeg voor 2 personen. Maria, de schoonmaakster kwam iedere dag langs om schoon te maken. Bij het zwembad iedere dag lekker rustig, we hadden haast een privé zwembad. Puerto del Carmen zelf is erg toeristisch. Er zaten vooral veel Engelsen en Duitsers.

10Inrichting
    10Zwembad
    10Hoeveelheid ruimte
    10Ligging

• 9mario19-07-2012

Zeer goede appartement

We zijn voor de 19 de keer op deze appartement geweest .en we zijn ieder keer weer vol lof. we zitten ongeveer 500 meter van het strand en de boulavard s àvonds helemaal geen lawaai appartement la tegala op het canarische eiland lanzarotte

10Ligging

• 9Tessa12-07-2012

Erg goed appartementencomplex

De accomodatie is prima verzorgd en ligt dicht bij de boulevard. Als je hulp nodig hebt staat de eigenaresse voor je klaar en ze kan je ook goed helpen. De schoonmaak wordt goed gedaan. Het is een rustige omgeving, waarbij je geen last hebt van de boulevard.

7Hoeveelheid ruimte

• 9Angela30-04-2012

Rustig, kleinschalig hotel met zwembad

Heerlijk ontspannen, luieren of lezen aan het zwembad. De hele dag zon op terras of balkon. Je appartement is of op begane grond, of op 1e etage. Balkons hebben zeezicht, terrassen zitten aan het zwembad. Schoonmaaksters houden het complex prima schoon. De gastvrouw helpt je bij je vragen. Wifi is gratis als je hier logeert. Zwembad is niet verwarmd, maar ook in deze periode warmer dan de zee, 24 graden. Als er wolken zijn, kan het fris zijn door de wind. Tussen 11:00 en 15:00u is het echter warm. Er valt nauwelijks regen. Supermarkt is echt om de hoek. Na 18:00u gaat de poort van het complex op slot en kun je er met je eigen sleutel in of uit. De boulevard met winkels en restaurants is onderaan de straat (heuvelafwaarts), c.a. 100 m lopen. Daarachter is het strand. Het strand heeft stukken zacht zand met ligbedden en stukjes met rotsen. Pittoresk. Het appartement bestaat uit een woonkamer met keukenblok, een badkamer en een slaapkamer. Prima verzorgd.

7Inrichting

Alleenreizend

• 9Sabine16-01-2012

Erg vriendelijke eigenaresse

Rond Oud en Nieuw heb ik hier een weekje gelogeerd met mijn man. Het viel ons meteen op dat er veel Nederlandse gasten zitten die er vaker komen en soms ook voor een paar weken. Deze gasten kwamen nauwelijks het terreintje af. Dit zag je ook in de rest van de stad, mensen die vooral komen voor zon, zee, eten en souveniers. Wij hebben daarentegen allerlei uitstapjes gemaakt met de fietsen 2 x een excursie met de bus. Er zitten meerdere goede fietsverhuurbedrijven in Puerto del Carmen, we hadden prima MTB's van Rennerbike. De eigenaresse was super vriendelijk. Hoewel we er net waren kregen ook wij een grote fles champagne voor oudejaarsavond. Alle gasten kregen dit! De schoonmaak was ongeveer om de dag. Ook werd het zwembad regelmatig schoongemaakt. Er zit een supertje om de hoek. De hoofdstraat is een paar minuten lopen, je zit lekker uit de drukte. Je kunt lekerlangs de kust wandelen naar de haven of naar Puerto Calero.

• 8Wil van den Berg30-12-2011

prima plek om te verblijven

Het kleine appartementecomplex ligt ca. 250 mtr. van zee en de boulevard. Andrea van de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam en Maria houdt je appartement keurig schoon. De accommodatie is eenvoudig maar......................... heel schoon. Jammer dat er geen kinderbad bij het zwembad is. Al met al is het ons gezin (6 volw. en een kind in 3 app.) heel prima bevallen.

7Inrichting
    8Hoeveelheid ruimte

Met vrienden

6 tips over Appartement La Tegala

• Tessa, 12-07-2012

Mexicaans restaurant Cantina! Heel erg lekker eten.

• Angela, 30-04-2012

Neem een dag de tijd om het eiland te bekijken, bijv. met een jeepsafari..

• DIJKS-BOS, 03-11-2011

Laat als je auto wilt huren en betrouwbaar vraag het aan Andrea,ze heeft goede contacten,eten drinken La Longa in de oude haven.Playa bar vlak bij de oude haven.En in Uga zo 12kilometer van puerto del carmen zit een goede tapa bar.

1 vraag over Appartement La Tegala

• patricia, 23-09-2009

lanzarote in November

Hallo,

Wij willen graag nog een paar dagen naar de zon. Maar tref ik nog lekker weer aan in november?? Met lekker weer bedoel ik dan dat ik lekker in de bikini aan het strand kan liggen....

Greetz patries

Sabine, 16-01-2012

Je bent inmiddels al geweest, denk ik. In december/januari was het heerijk weer. Als je bij de kust bleef, in Puerto del Carmen, kon je gewoon op het strand liggen.

Appartement info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats