Aparthotel Costa Mar

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

Op het Spaanse eiland Lanzarote vind je Aparthotel Costa Mar. Hier verblijf je in een ruim appartement dat wel wat gehorig is. Kies voor een verblijf op basis van halfpension met ontbijt en avondeten van goede kwaliteit. Dichtbij het vliegveld en een supermarkt op loopafstand. Met de bus is het vijf minuten naar het centrum van Puerto del Carmen.

145 reviews over Aparthotel Costa Mar

• 8Kurk16-10-2019

Geweldig

Vriendelijk personeel, behalve een man als schoonmaker mochten geen bommetjes maken🤪. 2 keer mieren gehad op bed en kregen daardoor een nieuwe kamer die ook een stuk netter was. Al met al een fijne vakantie gehad.

• 8Arrianne Ariesen03-10-2019

Zeker een aanrader!

Het hotel is mooi en ruim opgezet, mooi uitzicht vanaf de balkons. Aardig gedateerd, maar dat maakte ons niet uit. Goede bedden, fijne douche. Een paar honderd meter van het strand, waar je strand bedjes kan huren of gewoon lekker op je badlaken kan liggen. Het zwembad was schoon en fijn. Soms wel wat net te harde muziek bij het zwembad in de middag. Het personeel is hulpvaardig en aardig. Klein stukje verder is een hele lange boulevard met allerlei winkeltjes en restaurants. We hebben niet in het hotel gegeten. Er is ook een speeltuintje. De schoonmaak is wat anders, de dames hadden echt te weinig tijd kreeg ik het idee. We hebben hele fijne vakantie gehad!

• 8Leeuwen10-09-2019

Heerlijke vakantie gehad😍

Het appartement is heel mooi ruim, zelfs een dakterras erbij omdat we de bovenste hadden. Zwembad is klein maar onze jongens hebben zich er goed vermaakt en was er altijd wel plaats om bij het zwembad te liggen. Eten is verzorgd en lekker vooral de toetjes. Personeel is heel vriendelijk en komen ze elke dag genoeg handdoeken brengen of schoonmaken. We hebben hier een echt vakantie gevoel gehad. Strand was lekker rustig en boulevard een stuk verder op heel gezellig. Heerlijk om te fietsen wel hebben we spijt dat we de vulkaan niet hebben gezien. We hebben ook dolfijnen spotten gedaan maar geen dolfijn gezien dat was teleurstellend dan kun je misschien beter naar de dierentuin gaan. Mooie omgeving we gaan zeker nog eens terug😃

Met oudere kinderen

• 10Lisette Aarts03-09-2019

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Een zeer fijn hotel met ruime appartementen. We hadden half pension geboekt. Het ontbijt was goed verschillende soorten brood, kaas vlees verse eitjes gebakken gekookt yoghurt fruit genoeg keuze. Het avondeten was ook prima. 2 soorten vlees, vis, salades rijst friet verse groenten, pasta voor ieder wat wils. Toetjes, ijs, fruit enz. Strand tegenover het hotel.

• 7Lin21-08-2019

Heerlijke week gehad!

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Appartement was schoon, wel erg gehorig. Bedden waren goed. Het is allemaal wel gedateerd, vraag naar een gerenoveerd appartement. Ontbijt prima, avondeten ook goed voor wat je ervoor hebt betaald. Verwacht niet hetzelfde als all inclusive in Turkije. Auto huren is wel aan te raden. Prima verblijf gehad, vriendelijk personeel. Lopend naar de winkeltjes, restaurants is ongeveer een half uur.

Met oudere kinderen

• 8Mariska07-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Goed apartement/hotel vriendelijk personeel eten s.avonds beetje eenvoudig maar in de buurt zeker genoeg restaurants waar je goedkoop en lekker kunt eten .een aanrader is la marisma .

Geboekt bij neckermann

• 8Nikki03-07-2019

Aanrader

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kamers zijn een beetje gedateerd, maar wel schoon! Aanrader om fietsen te huren zodat je naar de boulevard kunt fietsen, op +- 3 km heb je naast stranden met bedjes ook leuke restaurants. Ook Dolfijnen gespot met Waverider Lanzarote, zeker een aanrader voor een geweldige ervaring!

• 10Jaspers15-06-2019

Fijn appartementen hotel, ruime kamers! Aardig personeel! 1 keer van kamer kunnen switchen ivm ongedierte, kregen daarna een kamer met zeezicht en perfect schoon! Rustige omgeving, spar om de hoek en lekker aan het strand! Boulevard is aan beide kanten niet heel ver, tip is wel om een auto te huren! Buffet en ontbijt was ook prima. Receptie personeel en horeca personeel zijn geweldig aardig! En niet al te ver van het vliegveld! 10 minuutjes rijden! Zwembad is schoon en de kamers ook. Wil zeker nog wel een keertje terug komen daar!

Met jonge kinderen

• 7Robert14-06-2019

Verhouding prijs kwaliteit in goede verhouding

Wij zaten in appartement 24 C, dit was hoog, rustig en met uitzicht op zee. Er waren twee terrassen, waardoor wij konden kiezen voor schaduw of zon. Het appartement was erg (te) basaal uitgevoerd en koken was slecht mogelijk aangezien de stoppen doorsloegen na het aanzetten van de kookplaat. Personeel is zeer vriendelijk en zwembad was ook prima verzorgd. Wel altijd muziek daar, iets dat voor ons niet hoeft.

• 9Sandra08-06-2019

Fijn verblijf op n prachtig eiland!

Goed maar eenvoudig appartement, heel schoon met 2 slaapkamers + ruime keuken en zithoek. Geen airco aanwezig! Goede service; er waren veel piepkleine miertjes en dat werd direct aangepakt door de schoonmakers en we kregen een upgrade naar gerenoveerd appartement. Dat was een grote verbetering, minder gehorig en wat moderner. Ligging is fijn tegenover het strand, supermarkt en restaurantjes, Zwembad ook goed. Een auto is aan te raden om ook makkelijk naar andere plaatsjes te gaan zoals Playa Blanca of Costa Teguise waar je heerlijk kunt eten. Mijn dochter is veganistisch en er was volop menu keuze voor haar bij alle restaurants waar wij waren.

Met vrienden

Geboekt bij neckermann

10 tips over Aparthotel Costa Mar

• Erwin, 23-07-2014

Vraag naar een appartement op de 4e verdieping, dan heb je ook een dakterras.

• Bep Reinders, 19-02-2013

Het hele eiland is een grote tip het is prachtig ga en overtuig jezelf van de schoonheid van Lanzarote. Taxies en bussen zijn niet duur

• Imke, 28-05-2013

Vraag met een baby om een appartement op de begane grond, anders moet je met al je spullen trappen op en af!

9 vragen over Aparthotel Costa Mar

• J. Reinders, 06-05-2018

korte broek

is bij het eten een lange broek verplicht of mag je ook in een korte broek

• ALJ Wernink k, 05-01-2018

Fiets

Wat kost het huren van een fiets voor 14 dagen

• Veenstra, 13-02-2017

Glutenvrij

Is er glutenvrij ontbijt/lunch/diner mogelijk in het restaurant?

Aparthotel info

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen