Aparthotel Costa Mar

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°15°
Aparthotel Costa Mar
7,8

Omschrijving
Op het Spaanse eiland Lanzarote vind je Aparthotel Costa Mar. Hier verblijf je in een ruim appartement dat wel wat gehorig is. Kies voor een verblijf op basis van halfpension met ontbijt en avondeten van goede kwaliteit. Dichtbij het vliegveld en een supermarkt op loopafstand. Met de bus is het vijf minuten naar het centrum van Puerto del Carmen.

118 reviews over Aparthotel Costa Mar in het Nederlands

We hadden hp geboekt en het eten was redelijk tot goed. Het huisje lag gunstig, was schoon maar slecht te ventileren, met name de badkamer en de slaapkamer roken muf. Haarföhn en badlakens waren tegen borg te lenen. Zou handig zijn dit bij de info te vermelden!

Heerlijk uitgerust!

Hester,
2-11-2018

Dichtbij vliegveld, spar op loopafstand, veel te regelen bij receptie. Wel veel engelsen (vonden wij geen probleem). Personeel was heel behulpzaam, ook met onze dochter (net een jaar). Ruim appartement (blok I) die dagelijks schoon gemaakt werd. Auto gehuurd via receptie, met kinderstoel, was goedkoop. Wel leuk om een dagje verder te kijken. Op loopafstand leuke boulevard en met de bus ben je in 5 minuten in Puerto del Carmen. Jammer dat we de rest van het eiland nu wel gezien hebben, anders waren we zeker hier weer terug gegaan!!

Nooit meer

Anja,
13-10-2018

Het personeel was super aardig!

Het appartement is heel gedateerd ingericht en niet schoon. Matrassen op vieze bedden. Onvolledig ingerichte keuken met o.a. geen theedoek en handdoek.

koffiezetapparaat moet je om vragen bij de receptie die kun je dan later ophalen. Douche met oud bad en douchegordijn, wisselende temperaturen met douchen en totaal geen ventilatie in de douche! Kluisje, ventilator en föhn moet je huren!

Oude vieze tuintafel en stoelen op je terras. Als het geregend heeft is het terras spekglad. Er is ook geen bezem of stoffer en blik aanwezig.

Appartement is heel gehorig!

Diverse keren kakkerlakken binnen gehad maar geen bezem of iets om ze te verwijderen.

Het eten was niet gevarieerd en had weinig smaak!

Super leuk!!

Yvonne De Lange,
9-10-2018

Ruime appartement, zowel binnen als buiten. Om de dag schone handdoeken en bedopmaak.Badkamer had wat schoner gekunt. Beginnende schimmel bij de voegen ed.

Zwembad was heerlijk.

Service bij de receptie was uitstekend.

Wifi kun je beter voor betalen want de wifi gratis bij decreceptie stelde weinig voor.

Complex ligt dicht bij zee en bushalte op steenworpafstand. De spar supermarkt tegenover de appartementen.

Wij hadden dagelijks ontbijt en deze was prima. Genoeg keuze en vers.

Geen kleine kids mee dus geen beoordeling tav kids.

Net en schoon hotel

Britt,
19-9-2018

Het hotel beschikt over verschillende appartementen zoals op de site staat aangegeven. Er is blok A tm I. Wij zaten in blok A, appartement met zeezicht. Appartement is wat kaal maar verder goed schoon. Badkamer zag er ook top uit. In de keuken ligt qua kookgerei de basis.

De appartement blokken liggen rondom de receptie, bar, restaurant (ontbijt/dinerzaal) en zwembad.

Ontbijt was goed, voor ieder wat wils met spiegelei, roerei en vers brood. Verschillende soorten vleeswaren, kaas, yoghurt en jam. Lekkere sapjes en koffie/thee.

Diner was goed. Alles was goed warm en werd meer dan op tijd aangevuld. Het eten was niet altijd onze smaak qua vlees (konijn / geit) maar de rest was goed, vers en lekker.

Op de dag van vertrek kan je je bagage neerzetten en zelfs nog even douchen in een daarvoor bestemde afgesloten ruimte, ideaal als je laat vliegt!

Ligging is net buiten het toeristische deel van’t stadje. Lopend goed te doen.

Leuke plek om Lanzarote te verkennen.

Gerard,
14-9-2018

MOOI appartement die alleen via trappen bereikbaar zijn.

Slecht rolstoeltoegankelijk verder goed apartement

Ton Duisters,
10-9-2018

Op de website van Zoover staat dat Voorzieningen voor minder validen

Aanwezig zijn. Dat is niet zo. Met een ADL handbewogen rolstoel ben je afhankelijk van anderen om bij je apartement te komen. Dit is een apartement met een schuifdeur, prima, maar met een dikke drempel.

De toegansweg naar het apartement is via twee stevige hellingen waar je hulp nodig hebt om boven te komen.

Voor mensen die goed ter been zijn is het een prima apartement met een goede douche en bedden.

Het eten is goed. Je moet geen speciale dingen verwachten.

Het personeel is vriendelijk.

Geweldig !!

Toeminie,
30-8-2018

We waren daar met z’n zessen mijn man en ons 3 kinderen van 5, 14, 16 en ons nichtje van 19 jaar. Appartement was groot genoeg voor ons 6jes. Wat alleen jammer was dat er borden bestek en glazen waren voor 4 personen. Wij hebben toen zelf plastic borden bekers en bestek gekocht.

Personeel waren heel vriendelijk.

We hadden voor 5 dagen een auto gehuurd omdat wij ook heel graag naar Playa Blanca wilde gaan. En dat kon bij de receptie want daar kwam elke een man staan van 9.30-10.30 en dan kon je een auto huren.

Voor de rest hadden wij ons goed vermaakt.

Costa Mar echt een aanrader !

Super wandel en beachvakantie in Puerto del Carmen

Fam. Hardjo,
20-8-2018

De accommodatie was zoals verwacht. Beetje gedateerd qua inrichting , maar ruim en schoon. Het is geen geschikt verblijf voor mensen die slecht ter been zijn....veel trappen en hellingen. Zwembad is klein weinig ligbedden. Weinig gebruik van gemaakt. Het strand is vlak aan de overkant. En genoeg winkels en eettentjes in de buurt . Handig omdat we een verblijf op basis van logies hadden.

Leuk hotel voor een goed prijs

Gerrit,
16-8-2018

Het eten is prima bedden een beetje hard maar hygiëne is prima op orde!

veeel te doen in de buurt. auto`s overal makkelijk te huren en niet te duur.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Costa Mar in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Costa Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.