Aparthotel Costa Mar

Aparthotel
Aparthotel Costa Mar
7,7

111 reviews over Aparthotel Costa Mar in het Nederlands

Leuk hotel voor een goed prijs

Gerrit
16-8-2018

Het eten is prima bedden een beetje hard maar hygiëne is prima op orde!

veeel te doen in de buurt. auto`s overal makkelijk te huren en niet te duur.

Geweldig appartement.

Petra Mijland
11-8-2018

leuk appartement met leuk uitzicht op het zwembad, ontbijt was super en personeel in het restaurant elke dag zo vriendelijk.Appartementen waren goed schoon en best groot voor 3 personen , bedden waren heerlijk om op te liggen.Recht tegenover het appartement lag al de zee.Receptie geweest 1 keer iets gevraagd en wordt ter plekke op gelost.

Annemarie van oort
20-7-2018

Ruim appartement,goede bedden wel heel basic en wel heel gehorig s nachts vaak wakker door luidruchtige boven en naaste buren. Lekker eten, wel lange rijen bij de eetzaal, zeer aardig personeel spreken goed Engels. Redelijk zwembad leuke ligging dichtbij het strand, en de spar dichtbij is heel handig. Animatie stelde niet veel voor.

Heerlijk !!!!!

Zonnetje
18-7-2018

Ik was samen met mijn zoontje van 5,

we hebben genoten van onze vakantie !!!!

Net en zeer ruim appartement.

Het eten was goed, vriendelijke mensen.

De spar zit op tegenover het complex.

We hadden een auto gehuurd bij het

Bedrijf dat verhuurd vanuit de receptie van het hotel.

Niet duur en super makkelijk.

Op 10 minuten met de auto een mooi en luxe winkelcentrum.

Bij het comlex vrij rustig, maar dat is vooral in de avond erg fijn als je met jonge kinderen bent.

Zeker een aanrader voor een

ontspannen vakantie. .!!!!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Henk van de Belt
6-3-2018

Een zeer mooi appartement bij de receptie zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Goeie ligging bijna aan het strand groot balkon met uitzicht op zee. Het eiland op zich zelf is behoorlijk kaal, vulkanisch landschap. prima temperatuur tussen de 23 en 26 graden celsius.

Complex niet berekend op slecht weer.

J. van der Horst
23-2-2018

De appartementen zijn zeer gedateerd, slecht van onderhoud.

In februari was het een week slecht weer en omdat de appartementen geen verwarming hadden, was het 's avonds erg koud. Veel tocht en wateroverlast.

Goede prijs, maar voortaan toch maar wat meer uitgeven voor een beter complex.

groot appartement

Pioen
26-1-2018

We hadden 2 slaapkamers, het was lekker ruim. Schoonmaak en handdoek wisselen was prima ( al stond wel 2x de balkondeur open, toen we terug kwamen van het strand). Fijn rustig groot zwembad. Wifi in de lobby is traag. Je kunt dit bijkopen, maar dat hebben we niet getest. Tegenover Costa Mar is de Spar, iedere dag geopend tot 10 uur. Let goed op, want 1 oudere caissière sjoemelt met scannen en is erg sjacherijnig.

De ligging is vlakbij het strand en het eten is prima ontbijt voor elk wat wils en bij het diner zijn elke dag vlees en vis gerechten en diverse soorten groente en elke dag een pasta gerecht met de kerst en oudejaarsdag een lekker feestbuffet gehad. Schoonmaak ook goed en om de dag schone handdoeken en in 14 dagen 3x bed verschoond

Nadeel is wel veel trappen voor dat je bij je appartement bent en het water van zwembad is erg koud.

Met de stadsbus op zondag naar de markt van Teqiuse is erg leuk.Ook lekker langs de boulevard naar het bruisende Puerto del Carmen lopen is goed te doen.

Wij hebben het goed naar ons zin gehad waren voor de 4e keer op Lanzerote

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Ruim, schoon, ver van het centrum, trappen, goed !

Van der Steen
27-8-2017

Wij hadden (2 kamer appartement) gevraagd: zo hoog mogelijk en zo rustig mogelijk. We kregen G44. Het bestaat uit 9 blokken. a t/m i. Het was iedere dag een flink klim naar boven, maar die werd in de avond beloond door een flinke wind. En mooi uitzicht op zee.

Geen airco gezien, ook niet om gevraagd.

Je zit inderdaad op een erg rustig stuk in Puerto Del Carmen,

wij vonden dat juist fijn !

Wij hadden voor bij de slaapkamer ramen en soort tralies die op slot konden en 1 deur naar het balkon die op slot kon. Er waren braaksporen bij de voordeur, maar het leek er op dat de sloten onlangs aangepast waren.

De bedden waren ok. Zoon en man lagen in de slaapkamer. Ik kon na 5 dagen echt niet meer op de bank slapen. Zo'n dunne matras. (dat wordt ook duidelijk aangegeven in de beschrijving bij touroperator, dat het voor een kind van maximaal 12 jaar is, maar dit matrasje was echt zoooo dun).

Maar na overleg bij de receptie werd er een bed gebracht.

Zo super deze service !!!!!

Het strand vlak voor de deur was bij aflandige wind geen fijn strand. Wij hebben fietsen gehuurd langs de spar, daarmee hebben we bijna iedere dag naar Playa Chica gefietst. 20 minuten fietsen, maar een prachtig strand !!! Bedjes op de stenen (2 met parasol voor 12 euro maar dat kosten ze ook op het strand), een klein barretje waar je ijs en drinken kon halen, een kade waar je af kom springen, een strand om zandkastelen te bouwen en na 10 meter de zee in kon je al honderden vissen om je heen zien zwemmen die het brood uit je handen aten. Er vertrekken vanuit hier ieder uur zeker 2 groepen duikers de zee op. Maar deze zijn niet storend op het strand. Er zit een WC bij (wel heul vies), iets om je voeten af te spoelen en een restaurantje om de hoek (niet gegeten). Er zijn Lifeguards aanwezig.

Eten hebben wij niet gedaan in het complex.

Geen kakkerlakken gezien.

In het centrum mocht je het WC niet doorspoelen, op het complex wel.

Schoonmaak was prima, al had ik erg graag ook zelf nog een bezem gehad of dweil, dat was er niet. Bedden werden opgemaakt, geen afwas gedaan (niet erg, maar ken accommodaties waar het ooit wel gedaan werd). Geen afwasmiddel aanwezig, dus pakket gekocht in de winkel. Wel werd het WC papier netjes aangevuld.

Spar heeft redelijk goede prijzen, maar is niet veel goedkoper dan Nederland. Heeft zelfs Sparspullen met Nederlandse tekst er op.

Ligbedje reserveren werd wel gedaan, en de kinderclub was in het Spaans. In de gang staat een bord wat er die dag werd gedaan zoals iedere dag minidisco, 3 x per week waterpolo, en 5 x miniwaterpolo, 1 x bingo enz.

Ivm de roaming kosten die nu ook in het buitenland te gebruiken zijn, geen gebruik gemaakt van de WIFI.

Het landen en opstijgen van de vliegtuigen is goed te zien, doch wij hadden er geen last van geluidsoverlast. Het is leuk om even naar het vliegveld te fietsen om het te bekijken, en zelfs daar valt de geluidsoverlast best mee.

2 restaurantjes op kruipafstand. Bij Sol Y Mar hebben wij vaak gegeten.

Bij restaurant La Marisma (langs de Spar) heben we een keer de lunch genuttigd, zeer onvriendelijk personeel, maar lekker eten !!!

En bij La Avenida iets richting de boulevard.Voor ons gevoel meer aandacht voor de mensen. Op de boulevard was je meer een nummer.

TV alleen BVN, maar vonden wij voldoende.

Het complex is niet afgebakend, je kunt er dus als niet-gast ook doorheen lopen.

Geen plastic geld gezien (waarover ik heb gelezen in eerdere reacties), dat zullen ze wel afgeschaft hebben.

Bij een leuke aanbieding, komen wij hier zeker terug !!!

Top locatie

Dhr Janssen
31-7-2017

Super locatie met direct uitzicht op het strand.

Appartement was heel erg netjes.

Met name de badkamer, deze was voorzien van een inloopdouche, wat ik persoonlijk een stuk fijner vind dan die badkuipen met een smerige douchegordijn.

Eten was echter dramatisch: Friet was wit, slap en koud en het vlees taai en koud.

Ook zeer weinig keuze. Je kunt echter voor niet al te veel geld buiten de deur eten, hiervoor raad ik Paddy's Grill aan.

Ik las veel klachten over kakkerlakken, tijdens onze vakantie hebben we er één gezien, deze was ook nog eens ver verwijderd van ons appartement.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Costa Mar in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Costa Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Costa Mar scoort een 7.72 uit 10 op basis van 111 reviews.